In tegenstelling tot mevrouw.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Grootste gedeelte wel jaAlleen vd Vaart bv staat nog met beide benen op de grond
Shit, had dat niet eens gelezen maar dacht idd ook dat ie ouder wasquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die gast is echt van padje afmet zijn 22 jaar... hij lijkt gvd 35
Christ on a stickquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:31 schreef wise het volgende:
http://www.buzzpatrol.com(...)s-of-christine-chin/
ok wtf
quote:
Die heeft met O&N z'n vrouw een mep gegevenquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Grootste gedeelte wel jaAlleen vd Vaart bv staat nog met beide benen op de grond
__O-quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:31 schreef wise het volgende:
http://www.buzzpatrol.com(...)s-of-christine-chin/
ok wtf
Dat je ergens op bezoek bent, "lust je een kopje koffie?" en dan moet je het uit zo'n harig kopje drinkenquote:
We horen vanzelf wel of het terecht was of niet.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die heeft met O&N z'n vrouw een mep gegeven.
Van een corrigerende tik is niemand slechter geworden.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die heeft lef, met alle gasten erbij nog wel.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lekker goedkoop, iedereen slaat rondje over. Denk dat deze Chin Zeeuwse voorouders heeft.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat je ergens op bezoek bent, "lust je een kopje koffie?" en dan moet je het uit zo'n harig kopje drinken![]()
[ afbeelding ]
Nu denk ik dat jij ook een zeeuw bent.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lekker goedkoop, iedereen slaat rondje over. Denk dat deze Chin Zeeuwse voorouders heeft.
Ik vind haar nog steeds mooi. Zelfs met kort haar, maar dat komt doordat haar gezicht zo goed als perfect isquote:Op donderdag 3 januari 2013 16:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Sylvie Meis vroeger.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In Costa.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Sylvie Meis vroeger.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu niet meer, nu is ze geslagen. Damaged goods.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:38 schreef Germano het volgende:
Ik vind haar nog steeds mooi. Zelfs met kort haar, maar dat komt doordat haar gezicht zo goed als perfect is.
Dat dikt men ook vaak flink aan.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nu niet meer, nu is ze geslagen. Damaged goods.
Je kan het risico gewoon niet meer lopen.quote:
Grootste homo-post van 2013 nu al gemaakt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 15:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
YMCMB = You're My Chocolate-Motherfuckin'-Bear.
Heerlijk.quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Grootste homo-post van 2013 nu al gemaakt.
Ik dacht dat dit tussen ons zou blijven?quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:45 schreef tliciouz het volgende:
Er komt zo een fokker aan de deuralthans ik denk dat hij op fok zit.
Wie?quote:Op donderdag 3 januari 2013 16:45 schreef tliciouz het volgende:
Er komt zo een fokker aan de deuralthans ik denk dat hij op fok zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |