Neehoor, vliegt alleen m'n maag in.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij vliegt bij jou het eten over de tafel als je aan 't eten bent. Gij vreetschuur.
Wat boeit mij dat nouquote:
LIDL ouwe.quote:Op donderdag 3 januari 2013 17:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zie het een beetje als dat de AH ophoudt te bestaan.
Ja, beetje aftasten of men het wat vindt.quote:
Niet goed te zien, maar het lijkt alsof ze ook van die getekende wenkbrauwen heeft. Ga je dat ook doen?quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, beetje aftasten of men het wat vindt.
Ik zou je haren zoals nu houden. Althans, zoals op een foto die ik ooit heb gezien.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, beetje aftasten of men het wat vindt.
Ja, daar creeer je een heel open blik mee, heb ik gelezen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Niet goed te zien, maar het lijkt alsof ze ook van die getekende wenkbrauwen heeft. Ga je dat ook doen?
Dan gaat iedereen steeds aan je vragen of er wat aan de hand is, omdat je steeds zo verbaasd kijkt.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, daar creeer je een heel open blik mee, heb ik gelezen.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dan gaat iedereen steeds aan je vragen of er wat aan de hand is, omdat je steeds zo verbaasd kijkt.
Wel goed om je dat nu alvast te realiseren.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:20 schreef Fascination het volgende:
[..]!! Alles tien keer uitleggen en zo.
Apart, ik doe dat altijd hiermee.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, daar creeer je een heel open blik mee, heb ik gelezen.
Je probeert haar weer hierheen te lokken hequote:Op donderdag 3 januari 2013 18:23 schreef Fascination het volgende:
SEMTEX had eerst ook van die lelijke getekende wenkbrauwen. Gelukkig ziet ze nu in dat dat toch niet zo'n goede beslissing was.
quote:
Jammer.quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:18 schreef Zosk het volgende:
Ik wilde eigenlijk gewoon mijn mening geven op de Zosk manier, maar dat doe ik liever niet.
quote:
quote:
Hahaha ja wtf hoe kan jedat hot noemen? Wat mankeert jequote:
Godverteringquote:
Mijn meisjes verdwijnen vaak ook compleet, heel frappantquote:Op donderdag 3 januari 2013 18:52 schreef 2NutZ het volgende:
Mooi dat meisje gewoon compleet verdwijnt
quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:54 schreef Ezio het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat dit een hoax is_!
Waarheen? Bips?quote:Op donderdag 3 januari 2013 18:53 schreef Ezio het volgende:
[..]
Mijn meisjes verdwijnen vaak ook compleet, heel frappant
Oh kofferbak?quote:
Heftig zeg.quote:
Ligt vast vol met oude zakken mcdonalds haha lolquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heftig zeg.
Wil je die van mij eens zien?
Kutquote:Op donderdag 3 januari 2013 19:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ligt vast vol met oude zakken mcdonalds haha lol
quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kut
Ik ben maddafakking assepoester gek.
Cleane boi.
Hahaquote:
Zelden zo hard gelachen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 19:08 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
De prijzen voor groenten zijn behoorlijk prei-zig. [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |