quote:Product Features
35 HP Gasoline
4-Cylinder
Dual Fuel
LPG and NG options
35 HP
Four Cylinder
Air Cooled
V-Block
Forged-Steel Crankshaft with tapered roller main bearings
Heavy-duty cast-iron block
Forged steel connecting rod
Cast iron cylinders
Centrifugal fly weight type governor
Exaust valve rotators
Aluminum alloy pistons
Heat resistant alloy steel valves
Replaceable valve seat inserts
Solid State ignition
Instrument Panel
Full-flow oil filter
Electric starter with 30 amp flywheel alternator
Heat resistant alloy steel
Replacement valve guides
quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Nee dan laat maarquote:Op woensdag 2 januari 2013 19:36 schreef Alfisti het volgende:
U mag haar hebbenKrijg je Jarrod er ook bij
Volgens mij een strontvervelend nest.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:34 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat denk ik ook, maar wel leuk om naar te kijken.quote:Op woensdag 2 januari 2013 19:51 schreef Duvel het volgende:
[..]
Volgens mij een strontvervelend nest.
Why?quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:02 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
ik zat te denken aan een Corrado OP, maar die kan pas over 10 SC
afbeelding naar je googletoolbar slepen, en dan op afbeelding zoeken klikkenquote:Op woensdag 2 januari 2013 21:09 schreef densmee het volgende:
hee Alex waarom zijn daf 95 miniaturen zo goed nagemaaktmoet ik eerst uren zoeken naar foto's ofzo
dat lukt met 50 procent van de quizquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:12 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
afbeelding naar je googletoolbar slepen, en dan op afbeelding zoeken klikken
die van Barcaconia zijn geen meme picsquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:17 schreef Sounddragon het volgende:
Kan het nou weer effe wat minder met die meme-plaatjes? de SC lijkt wel een beroerd stripboek
ik weet nog niet eens wat voor type vrachtwagen het is, maar ik heb het idee een mercedes deur oidquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:19 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
die van Barcaconia zijn geen meme pics![]()
@dens, dat wordt hem idd niet
Pic's or bullquote:
Pics volgen nog, heb nog steeds die fijne Galaxy Mini zonder SD kaart.quote:
een zwarte met rood interieur?quote:
quote:
quote:
jep,quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:18 schreef Barcaconia het volgende:
[ afbeelding ]
Densmee heeft vast nog wel iets liggen.
De Karst T editie is volgens mij vernietigdquote:
We know! Antwerpen, jeweetz.quote:
Voordeel van het grensgebied. Ik tank in België, doe mijn boodschappen in NL, profiteer van BE belastingen en zorgkosten etcquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:19 schreef Anne het volgende:
[..]
We know! Antwerpen, jeweetz.
Dat wordt voor ons wat vaker naar Duitsland tuffen. Meteen onze boodschappen daar doen.
Zijn de boodschappen duurder in België ja?quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:21 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Voordeel van het grensgebied. Ik tank in België, doe mijn boodschappen in NL, profiteer van BE belastingen en zorgkosten etc
Profiteurs
je wilt de file belgen op zondag hier niet zien bij de supermarktenquote:Op donderdag 3 januari 2013 14:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Zijn de boodschappen duurder in België ja?
Niet alle belgen grenzen aan Duitsland eh.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:35 schreef Paladijn het volgende:
Ik had het idee dat de dagelijkse boodschappen in Duitsland goedkoper waren dan hier
Waarom komen die belgen dan hierheen? Benzine kost ook geld...
quote:2. Beste moderator (217 inzendingen / 64%)
28. Anne (2)
34. Sounddragon (2)
4. Liefste moderator (188 inzendingen / 56%)
16. Sounddragon (3)
25. Anne (2)
5. Grappigste moderator (170 inzendingen / 50%)
44. Sounddragon (1)
8. Beste forum (139 inzendingen / 41%)
14. PTA (3)
Veel duurder, en vers is van slechtere kwaliteit.quote:Op donderdag 3 januari 2013 14:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Zijn de boodschappen duurder in België ja?
quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:56 schreef .Neovo. het volgende:
Iemand zin om een autosloop te beginnnen? Ik kwam net deze banner tegen waar die ludolfs in stonden: http://www.garbagegarage.nl/
Zal wel een vet kutspel wezen
Wat is er in Essen te doen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:16 schreef Anne het volgende:
Ik neem SD vanavond mee aus essen, aangezien ik daar zin in heb. Nu moet ie alleen nog even instemmen.
de trap af? of naar een fancy toko met een M voor de deur?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:16 schreef Anne het volgende:
Ik neem SD vanavond mee aus essen, aangezien ik daar zin in heb. Nu moet ie alleen nog even instemmen.
Nee, niet de trap af, dat gaat een beetje vervelenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:24 schreef lipje het volgende:
[..]
de trap af? of naar een fancy toko met een M voor de deur?
Ik vind de Motorshow ook niet (meer) zo leuk. Was ook elk jaar hetzelfde eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:22 schreef Barcaconia het volgende:
Ik geloof het wel ja, maar ik ga alleen naar de klassiekerbeurs in Essen, die is in mei pas geloof ik.
restaurant onder de gouden bogenquote:
is die mens van jou vandaag jarigquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:16 schreef Anne het volgende:
Postnl? Zo ja -> GC / Vraag over post en pakketservice: eerst hier kijken #4quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:58 schreef daNpy het volgende:
Jawel hoor
Ik vrees wer het ergste. Ik kreeg een sms dat mijn telefoon vandaag tussen 9.00u en 11.00u gebracht zou worden.
Inmiddels bijna 12.00u en er is nog niemand geweest. Dat wordt dalijk dus de tweede keer dat de koerier niet op komt dagen, en ik blijf de hele ochtend daarvoor thuis.
Wat voor maatregelen kun je hiertegen nemen?
Nou, okay, je mag wel met ons mee.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:58 schreef Barcaconia het volgende:
Helaas konden mijn schoonouders geen kinderen krijgen, dus ik heb geen enkele reden om dat te doen.
Ophalen is volgens mij niet gebeurd met PostNL. Het betreft namelijk een omruil, het leentoestel wordt gecontroleerd en weer ingenomen. Dit was vorige keer ook niet de 'normale' bezorger.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Postnl? Zo ja -> GC / Vraag over post en pakketservice: eerst hier kijken #4
Jup, Hi.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:28 schreef Paladijn het volgende:
Klacht indienen bij de leverancier? Zal voor jezelf niet meer uitmaken, maar voor een volgende bezorging misschien wel.
Je zit zeker bij KPN/Telfort met zo'n leentoestel?
Oud genoeg misschien maar wijs genoeg?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:00 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Jij bent toch wel oud genoeg voor Lego inmiddels?
Overheen gegroeid inmiddels zelfs alquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:00 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Jij bent toch wel oud genoeg voor Lego inmiddels?
Nee, dat merken ze rap zatquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:15 schreef Duvel het volgende:
Is het bij jullie een beetje vanzelfsprekend dat als je tegels van de muur gaat bikken met een hydraulisch geval, je je buren in je flat even informeert?
Hahaha dat kan ook.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:01 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Oud genoeg misschien maar wijs genoeg?
morgenochtend om 7 uur beginnen?quote:
quote:
Hahaha briljant.quote:
Nee, hier gaat dat net zo goed op. Immers: we begroten nog steeds op een maximaal begrotingstekort van 3%. Dus de schuld neemt elk jaar toe.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hahaha briljant.
Het is echt een puinhoop daar.
Ik zou je zo aannemen als je als docent economie ging solliciteren.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:48 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee, hier gaat dat net zo goed op. Immers: we begroten nog steeds op een maximaal begrotingstekort van 3%. Dus de schuld neemt elk jaar toe.
Maar: schulden aangaan is een basale noodzaak in het huidige systeem: doordat groei cruciaal is, moet er kapitaal zijn om dit te faciliteren. Groei leidt echter via-via tot inflatie. Inflatie leidt tot davaluatie van de schuld, zodat het aangaan van schulden tegen een lage rente en een hogere inflatie dan rente leidt tot vermogenswinst.
In dat geval zou ik een baan als politicus nastreven.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:06 schreef Duvel het volgende:
Kan ik je niet aanraden, ik blaat maar wat.
Of is dat juist een "pré"?
hij is ambtenaar, dat is al bijna perfect voor hem.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:40 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
In dat geval zou ik een baan als politicus nastreven.
Jezus, wat een stomme jostiquote:
Ik vermoed dat het in scene is gezetquote:
Dat hoop ik voor hem.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:57 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het in scene is gezet
quote:
dat is het. kijk maar naar z'n andere filmpjes. zitten vol met stupide 'fouten'. wel lekker illustratief!quote:
moet je eens een ladekast nemenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:31 schreef Paladijn het volgende:
Wat een kutwerk trouwens, zo'n ikea schoenenkast in elkaar schroeven, ben je wel een uurtje zoet mee
En ja, er ontbraken geen schroefjes!
Paladijn is aan het knutselen geweest, en SD zit de motormuizen te pestenquote:
en Anne de kattenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:00 schreef lipje het volgende:
[..]
Paladijn is aan het knutselen geweest, en SD zit de motormuizen te pesten
quote:
Heujquote:
Meer in de trant van:quote:
Sorry voor de erbarmelijke kwaliteit.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:33 schreef daNpy het volgende:
Tot je bij het plankje komt met de drie gaatjes. En je denkt nog, waar zou dat derde gaatje voor zijn?
met een koekje?quote:
goed plan, maar ik was eigenlijk van plan om een uitsmijter te bakkenquote:
roereiquote:Op zondag 6 januari 2013 10:11 schreef densmee het volgende:
[..]
goed plan, maar ik was eigenlijk van plan om een uitsmijter te bakken
Opaquote:
Preciesquote:
pc fix Anniequote:
beter qua formaat?quote:Op zondag 6 januari 2013 12:50 schreef Anne het volgende:
Nee, maar deze is beter.
Die van mijzelf is een netbook.
das 25% groter?quote:
ding is ook een voorloper van een tablet. Je kan er ook niets mee, behalve internetten en foto's bekijkenquote:Op zondag 6 januari 2013 12:57 schreef .Neovo. het volgende:
Coewl
Zo'n netbook zou ik ook nooit mee kunnen werken, mijn vingers zijn er te groot voor. En meestal zijn die dingen niet vooruit te branden.
De toetsen zijn bijna even groot als op de laptop heurquote:Op zondag 6 januari 2013 12:57 schreef .Neovo. het volgende:
Coewl
Zo'n netbook zou ik ook nooit mee kunnen werken, mijn vingers zijn er te groot voor. En meestal zijn die dingen niet vooruit te branden.
Ik ookquote:Op zondag 6 januari 2013 12:58 schreef Duvel het volgende:
Idd... ik zit voor m'n laptop nog te denken aan een ssd...
En laat dat nou net het probleem wezen. Ik druk er altijd 2 tegelijk in. Zelfs met de laptop die ik nu heb ik druk ik meerdere toetsen in.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:01 schreef Anne het volgende:
[..]
De toetsen zijn bijna even groot als op de laptop heur.
Er zitten alleen minder toetsen op de netbook en ze zitten tegen elkaar.
Ik vond/vind 'm wel fijn voor te interwebzen. Heeft ook 6 jaar trouwe dienst gehad en doet 't nog steeds goed. De Z mist alleen op het toetsenbord.
Nou... mijn PC is dus brak..quote:Op zondag 6 januari 2013 12:58 schreef Duvel het volgende:
Idd... ik zit voor m'n laptop nog te denken aan een ssd...
Nerdjequote:Op zondag 6 januari 2013 12:50 schreef Anne het volgende:
Nee, maar deze is beter.
Die van mijzelf is een netbook (waar ik bijvoorbeeld geen Photoshop ofzo op kan draaien).
Ligt er ook aan hoe groot je ssd moet zijn. Ik zat naar 120 GB oid te kijken, en die zijn er nu voor minder dan 100 euro. Ik heb er ook één in mijn pc, dat was vorig jaar al dus nog duurder. Maar verder werken die dingen wel bloedsnel. En stil: de laptop van m'n werk heeft een ssd en die hoor je normaal niet.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou... mijn PC is dus brak..
Of eigenlijk de harddisks die erin zitten (which reminds me; ik moet echt even snel een kopie maken van mijn hele windows).
Dus ik zat ook even te kijken naar een SSD, maar ik was eigenlijk niet van plan zoveel geld uit te geven aan een harddisk. Ik denk dat ik maar voor een gewone goeikope ga, totdat de SSD's een beetje in prijs zakken.
Bakkie kun je wel lenen, maar is niet al te beste kwaliteit zoals je wel weet...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:48 schreef Dingest het volgende:
Mijn teamgenoot is net van hier weg gereden, ik weet niet of hij een 9000 zou willen :-P Misschien als er geen Subaru Libero's meer te vinden zijn![]()
Maar nu ik er aan denk; kunnen wij tegen die tijd misschien het 27 MC bakkie van jullie lenen, als jullie het toch niet gebruiken?
Ik heb 4 jaar oid een EEE901 netbook gebruikt op vakantie en onderweg. Perfect ding, betere kwaliteit dan welke laptop ik ook ooit gehad heb.quote:Op zondag 6 januari 2013 12:58 schreef lipje het volgende:
[..]
ding is ook een voorloper van een tablet. Je kan er ook niets mee, behalve internetten en foto's bekijken
Piepte die ook als je dat ding aan de oplader deed? Ik ken iemand die em heeft gehad, wat een kutding was dat.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:11 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb 4 jaar oid een EEE901 netbook gebruikt op vakantie en onderweg. Perfect ding, betere kwaliteit dan welke laptop ik ook ooit gehad heb.
Nu is ie ingewisseld voor een ipad, moderne tijden
edit: Even opgezocht, dat ding heb ik op fok gekocht V&A / [TK] Asus eeepc white 900
Vanaf september 2008 tot ongeveer juni 2012 gebruikt, en veel ook. Nooit problemen mee gehad, nooit gecrashed, perfect ding
Ik heb in Nwk ook nog wel een klepdoosie liggen wat eventueel geleend kan worden, misschien zelfs nog wel een kleefvoetje ookquote:Op zondag 6 januari 2013 14:00 schreef Paladijn het volgende:
Bakkie kun je wel lenen, maar is niet al te beste kwaliteit zoals je wel weet...
Ik heb eigenlijk geen idee of er 2 schijven in een klapjap kunnen; ik ben niet zo van de hardwarequote:Op zondag 6 januari 2013 14:02 schreef Paladijn het volgende:
kleine SSD's zijn wel pr0n qua snelheid, grote zijn inderdaad te duur.
Je kunt beter een kleine halen voor je windows installatie en evt. 1-2 spellen die snel op moeten starten. Voor al je documenten, films en andere data kun je prima uit met een 2tb van 80 euro oid.
Zoiets wil ik ook, alleen past er maar een schijf in mijn laptop (dus of SSD, of HDD). Dan zou ik dus of een externe schijf er aan moeten hangen, of een oude laptop als fileserver dienst laten doen. Maar ons LAN is maar 100mbit, en dan is dat ook niet heel snel.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:02 schreef Paladijn het volgende:
kleine SSD's zijn wel pr0n qua snelheid, grote zijn inderdaad te duur.
Je kunt beter een kleine halen voor je windows installatie en evt. 1-2 spellen die snel op moeten starten. Voor al je documenten, films en andere data kun je prima uit met een 2tb van 80 euro oid.
Vanaf 17inch kan het. Mijn 15,6 inch kan het niet iig.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee of er 2 schijven in een klapjap kunnen; ik ben niet zo van de hardware
En waar haal jij 2 Tb voor 80 Eur?
Oeh, dan zou ik nu net mazzel kunnen hebbenquote:Op zondag 6 januari 2013 14:27 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Vanaf 17inch kan het. Mijn 15,6 inch kan het niet iig.
mmm, alleen in grote enterprise laptops... voor PC is het uiteraard geen probleem (er hangen hier 5 inquote:Op zondag 6 januari 2013 14:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee of er 2 schijven in een klapjap kunnen; ik ben niet zo van de hardware
En waar haal jij 2 Tb voor 80 Eur?
Heb je ook, er kunnen 2 in. Heb het net opgezochtquote:Op zondag 6 januari 2013 14:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Oeh, dan zou ik nu net mazzel kunnen hebben
Dat zag idd al; volgens mij is voor een klapjappie 750Gig de grootste, en die zit er nu inquote:Op zondag 6 januari 2013 14:27 schreef Paladijn het volgende:
[..]
mmm, alleen in grote enterprise laptops... voor PC is het uiteraard geen probleem (er hangen hier 5 in)
En dacht dat de prijzen daar onderhand al lagen, paar weken terug nog een 2tb WB externe gehaald voor 83 euro incl. btw bij de Makro.
edit:
82.50 +vzk volgens pricewatch: http://tweakers.net/categ(...)OgltzECiDfBMqvra0FAA
bijvoorbeeld: http://tweakers.net/price(...)st2000dm001-2tb.html
of http://tweakers.net/price(...)en-wd20earx-2tb.html
Overigens gaan die niet passen in een flaptop, daar heb je de plattere voor nodigEn die zijn uiteraard duurder...
Die zijn binnen 1 minuut na opening van de winkel weg...quote:Op zondag 6 januari 2013 14:30 schreef .Neovo. het volgende:
Aldi heeft nu 3TB voor 109 euro
Wel externe
Hmkay, dus ik kan er een SSD bijzetten en mijn Windhoos daarop gooien.. good to knowquote:Op zondag 6 januari 2013 14:32 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Heb je ook, er kunnen 2 in. Heb het net opgezocht
Ik zag net ook een 2tb 2.5" staan op de tweakers pricewatch (gewoon wat spelen met de opties aldaar), maar die was 160 euro oid. Kan dus wel degelijk groter.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat zag idd al; volgens mij is voor een klapjappie 750Gig de grootste, en die zit er nu in![]()
We hebben ook allebei een 1Tb externe dus we zitten niet zonder
Dat heeft die werkflap van mij idd. Da's wel een 15" trouwens.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmkay, dus ik kan er een SSD bijzetten en mijn Windhoos daarop gooien.. good to know
Welke heb je dan?quote:Op zondag 6 januari 2013 14:37 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat heeft die werkflap van mij idd. Da's wel een 15" trouwens.
LAN upgrade naar 1000mbps is zo gedaan als je kabels goed zijn, switches kosten niet zoveel meer (35 euro bij mycom meen ik) alleen moeten je apparaten het ook ondersteunen.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:26 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Zoiets wil ik ook, alleen past er maar een schijf in mijn laptop (dus of SSD, of HDD). Dan zou ik dus of een externe schijf er aan moeten hangen, of een oude laptop als fileserver dienst laten doen. Maar ons LAN is maar 100mbit, en dan is dat ook niet heel snel.
quote:
Euh, het werkt hier prima. Veel stabieler dan draadloos. En latency is hetzelfde. Nu haal ik gewoon lekker de volle snelheid waarvoor ik betaalquote:Op zondag 6 januari 2013 15:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat is nog brakker dan wireless qua latency
Net zoals fok trouwens... wtf?
Gouwe ouwe!quote:Op zondag 6 januari 2013 15:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat is nog brakker dan wireless qua latency
Net zoals fok trouwens... wtf?
das de reactie na de volgende inlog van ene F.wank na een chatsessie met Bregjequote:
nu nog voor samsungquote:Op zondag 6 januari 2013 19:05 schreef lipje het volgende:
http://www.sweetdeal.nl/deal/sweet-products/zmartremote
top apparaat
Niet alleen moet je dat gemerkt hebben, dat moet een hels kabaal gemaakt hebben.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wtfen dat remde nog wel? Dat moet je gemerkt hebben tijdens het remmen.
nou ja hij wordt natuurlijk nog wel in de klauw vastgehouden, en dan zal hij waarschijnlijk ook nog wel enigzins gecentreerd steunen denk ikquote:Op zondag 6 januari 2013 22:26 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Niet alleen moet je dat gemerkt hebben, dat moet een hels kabaal gemaakt hebben.
Heb je al eens een remschijf die nog intact is uit het center in een draaibank gemonteerd met 1000rpm? Dan moet je dat eens vergelijken met een schijf die niet intact isquote:Op zondag 6 januari 2013 22:27 schreef densmee het volgende:
[..]
nou ja hij wordt natuurlijk nog wel in de klauw vastgehouden, en dan zal hij waarschijnlijk ook nog wel enigzins gecentreerd steunen denk ik
ik begrijp wel dat het niet echt fijn isquote:Op zondag 6 januari 2013 22:36 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb je al eens een remschijf die nog intact is uit het center in een draaibank gemonteerd met 1000rpm? Dan moet je dat eens vergelijken met een schijf die niet intact is
Maar daar zit nog wel speling, zeker diagonaal. Kan me niet voorstellen dat die schijf netjes op z'n plek blijft.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:27 schreef densmee het volgende:
[..]
nou ja hij wordt natuurlijk nog wel in de klauw vastgehouden, en dan zal hij waarschijnlijk ook nog wel enigzins gecentreerd steunen denk ik
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zondag 6 januari 2013 21:48 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
meneer, de auto maakt een raar geluid
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op zondag 6 januari 2013 21:48 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ach, het is beter dan nietsquote:Op zondag 6 januari 2013 14:00 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Bakkie kun je wel lenen, maar is niet al te beste kwaliteit zoals je wel weet...
En Saab zie ik dus nog wel, zomerbanden moeten straks vervangen worden (12 jaar oud...) dus dat is ook nog een optie als er rond die tijd geen aero voor een leuke prijs te koop staat. Afgezien van de banden kan de 9000 wel zo weer een carbagerun rijden, de enige minpunten zijn dus de banden, kwaliteit van de verfen de scheur in de voorruit.
Grazie, ik zal het in gedachten houdenquote:Op zondag 6 januari 2013 14:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb in Nwk ook nog wel een klepdoosie liggen wat eventueel geleend kan worden, misschien zelfs nog wel een kleefvoetje ook
ik heb nog geen ideequote:Op maandag 7 januari 2013 00:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat ga je met je Volvo toplichten doen, densmee?
goedemorgenquote:Op maandag 7 januari 2013 07:12 schreef Anne het volgende:
Goedemorgen. Ik was vandaag de eerste op kantoor.
veel plezier @ Duo/Ibgquote:
Nee.. weinig tot niks te doenquote:Op maandag 7 januari 2013 10:31 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik denk het wel............
Lekker druk daar?
Jaquote:
Blijkbaar. Ik dacht nog "mooi, winterbanden niet gekocht, niet nodig gehad ook".quote:Op maandag 7 januari 2013 12:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Komt er nou weer een winter aan?
ik hap.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:26 schreef 2cv het volgende:
Dat je als je een bijstandsuitkering aanvraagt verplicht moet gaan werken: okee. Zit wel wat in. Maar dat je een gesprek daarover al aan MOET gaan nog voor je uitkering goedgekeurd is vind ik wel erg ver gaan. Maar het moet, want dat is de wet.
Ik denk dat het tijd wordt om wat wetten te veranderen in dit land.
Ik dacht nog lekker tot ver in Frankrijk te kunnen rijden zonder sneeuw.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ik dacht nog "mooi, winterbanden niet gekocht, niet nodig gehad ook".!
Nicequote:Op maandag 7 januari 2013 18:25 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Ik mag definitief naar de finale voor beste monteur![]()
![]()
![]()
![]()
Alweer op vekaansie?quote:Op maandag 7 januari 2013 18:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik dacht nog lekker tot ver in Frankrijk te kunnen rijden zonder sneeuw.
Als dat front inderdaad deze kant op komt qua temperatuur en sneeuw gaat het een lange reis worden
Hoezo alweer?quote:
Je bent toch net terug van wintersportquote:Op maandag 7 januari 2013 18:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hoezo alweer?![]()
Maar ja, de 26ste terwijl mijn knie in puin ligt, dus ik heb net een kniebrace besteld
nicequote:Op maandag 7 januari 2013 18:25 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nee, ik ben nog niet geweest hoor.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Je bent toch net terug van wintersport? En wat is er met je knie?
ik ga mijn best doenquote:Op maandag 7 januari 2013 18:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
niceje weet he ik ben grote anwbwegenwacht fan. winnen jij
bestaat dat nog, route mobiel?quote:Op maandag 7 januari 2013 18:49 schreef BaraCuda het volgende:
Zeg ff over dat ANWB gebeuren he. Er is een tijd zo'n strijd geweest tussen ANWB en route mobiel.
Nu zie ik de ANWB dagelijks wel rijden en Route mobiel helemaal noooooit. Hoe zit dat?
route mobiel wordt gedaan door een berger. Ben je lid dan komen ze gelijk met een berings wagen en doen een keer een lekke band, en start hulp. Voor de rest gaat je auto mee naar de garagequote:Op maandag 7 januari 2013 18:49 schreef BaraCuda het volgende:
Zeg ff over dat ANWB gebeuren he. Er is een tijd zo'n strijd geweest tussen ANWB en route mobiel.
Nu zie ik de ANWB dagelijks wel rijden en Route mobiel helemaal noooooit. Hoe zit dat?
Weer wat geleerd vandaagquote:Op maandag 7 januari 2013 18:53 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
route mobiel wordt gedaan door een berger. Ben je lid dan komen ze gelijk met een berings wagen en doen een keer een lekke band, en start hulp. Voor de rest gaat je auto mee naar de garage
ja precies. nooit lid van routemobiel worden als de wegenwacht een optie isquote:
Ja bij mij is het via de VW geregeld. Geen idee hoe dat werkt trouwens. Misschien dat de ANWB dan ook wel langs komt.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja precies. nooit lid van routemobiel worden als de wegenwacht een optie iskost iets meer, maar is terugverdiend bij de eerste keer dat je met pech langs de weg staat.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 7 januari 2013 18:25 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
![]()
![]()
![]()
yep, VW besteed het uit aan de ANWB. net als de meeste merken overigensquote:Op maandag 7 januari 2013 18:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja bij mij is het via de VW geregeld. Geen idee hoe dat werkt trouwens. Misschien dat de ANWB dan ook wel langs komt.
Ow, da's mooi kut dan zo voor je vakantie.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog niet geweest hoor.
De dokter zegt een pees/spier die overbelast is. Maar ik heb weinig vertrouwen in doktoren en hun gedachte. Dus als het blijft maar laten doorsturen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfs nog wat dingen meegekregen vandaag en een hoop oud-collega's tegengekomenHet blijft een klein wereldje.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
en keer meer dan de andere keer. Ketting probleem hebben ze aardig onder de knie.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
en veel nieuwe volkswagens met problemen?
wat zijn de minst betrouwbare nieuwe auto'squote:Op maandag 7 januari 2013 19:10 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
en keer meer dan de andere keer. Ketting probleem hebben ze aardig onder de knie.
Ik gok vw's.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wat zijn de minst betrouwbare nieuwe auto's
dude wtfquote:Op zondag 6 januari 2013 21:48 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ja best wel ja! Ik heb nog 3 weken, dus komt vast goed.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow, da's mooi kut dan zo voor je vakantie.
geen idee eigenlijkquote:Op maandag 7 januari 2013 19:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wat zijn de minst betrouwbare nieuwe auto's
wat is het gekste mankement dat je bent tegengekomen onderweg?quote:Op maandag 7 januari 2013 19:19 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
heb ergens ook nog wel een foto van een gebroken krukas dacht ik
ff zoeken
klant kreeg een wiel er niet af.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wat is het gekste mankement dat je bent tegengekomen onderweg?
lolquote:Op maandag 7 januari 2013 19:21 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
klant kreeg een wiel er niet af.
Bleek dat hij de sierdopjes van de wieldop er af had gedraaid. De echte wielbouten zaten nog achter de wieldop
hoe krijg je dat gedaanquote:Op maandag 7 januari 2013 19:22 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[ afbeelding ]
iemand een stuk krukas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |