Euh, het werkt hier prima. Veel stabieler dan draadloos. En latency is hetzelfde. Nu haal ik gewoon lekker de volle snelheid waarvoor ik betaalquote:Op zondag 6 januari 2013 15:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat is nog brakker dan wireless qua latency
Net zoals fok trouwens... wtf?
Gouwe ouwe!quote:Op zondag 6 januari 2013 15:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat is nog brakker dan wireless qua latency
Net zoals fok trouwens... wtf?
das de reactie na de volgende inlog van ene F.wank na een chatsessie met Bregjequote:
nu nog voor samsungquote:Op zondag 6 januari 2013 19:05 schreef lipje het volgende:
http://www.sweetdeal.nl/deal/sweet-products/zmartremote
top apparaat
Niet alleen moet je dat gemerkt hebben, dat moet een hels kabaal gemaakt hebben.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wtfen dat remde nog wel? Dat moet je gemerkt hebben tijdens het remmen.
nou ja hij wordt natuurlijk nog wel in de klauw vastgehouden, en dan zal hij waarschijnlijk ook nog wel enigzins gecentreerd steunen denk ikquote:Op zondag 6 januari 2013 22:26 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Niet alleen moet je dat gemerkt hebben, dat moet een hels kabaal gemaakt hebben.
Heb je al eens een remschijf die nog intact is uit het center in een draaibank gemonteerd met 1000rpm? Dan moet je dat eens vergelijken met een schijf die niet intact isquote:Op zondag 6 januari 2013 22:27 schreef densmee het volgende:
[..]
nou ja hij wordt natuurlijk nog wel in de klauw vastgehouden, en dan zal hij waarschijnlijk ook nog wel enigzins gecentreerd steunen denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |