quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:56 schreef .Neovo. het volgende:
Iemand zin om een autosloop te beginnnen? Ik kwam net deze banner tegen waar die ludolfs in stonden: http://www.garbagegarage.nl/
Zal wel een vet kutspel wezen
Wat is er in Essen te doen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:16 schreef Anne het volgende:
Ik neem SD vanavond mee aus essen, aangezien ik daar zin in heb. Nu moet ie alleen nog even instemmen.
de trap af? of naar een fancy toko met een M voor de deur?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:16 schreef Anne het volgende:
Ik neem SD vanavond mee aus essen, aangezien ik daar zin in heb. Nu moet ie alleen nog even instemmen.
Nee, niet de trap af, dat gaat een beetje vervelenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:24 schreef lipje het volgende:
[..]
de trap af? of naar een fancy toko met een M voor de deur?
Ik vind de Motorshow ook niet (meer) zo leuk. Was ook elk jaar hetzelfde eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:22 schreef Barcaconia het volgende:
Ik geloof het wel ja, maar ik ga alleen naar de klassiekerbeurs in Essen, die is in mei pas geloof ik.
restaurant onder de gouden bogenquote:
is die mens van jou vandaag jarigquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:16 schreef Anne het volgende:
Postnl? Zo ja -> GC / Vraag over post en pakketservice: eerst hier kijken #4quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:58 schreef daNpy het volgende:
Jawel hoor
Ik vrees wer het ergste. Ik kreeg een sms dat mijn telefoon vandaag tussen 9.00u en 11.00u gebracht zou worden.
Inmiddels bijna 12.00u en er is nog niemand geweest. Dat wordt dalijk dus de tweede keer dat de koerier niet op komt dagen, en ik blijf de hele ochtend daarvoor thuis.
Wat voor maatregelen kun je hiertegen nemen?
Nou, okay, je mag wel met ons mee.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:58 schreef Barcaconia het volgende:
Helaas konden mijn schoonouders geen kinderen krijgen, dus ik heb geen enkele reden om dat te doen.
Ophalen is volgens mij niet gebeurd met PostNL. Het betreft namelijk een omruil, het leentoestel wordt gecontroleerd en weer ingenomen. Dit was vorige keer ook niet de 'normale' bezorger.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Postnl? Zo ja -> GC / Vraag over post en pakketservice: eerst hier kijken #4
Jup, Hi.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:28 schreef Paladijn het volgende:
Klacht indienen bij de leverancier? Zal voor jezelf niet meer uitmaken, maar voor een volgende bezorging misschien wel.
Je zit zeker bij KPN/Telfort met zo'n leentoestel?
Oud genoeg misschien maar wijs genoeg?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:00 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Jij bent toch wel oud genoeg voor Lego inmiddels?
Overheen gegroeid inmiddels zelfs alquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:00 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Jij bent toch wel oud genoeg voor Lego inmiddels?
Nee, dat merken ze rap zatquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:15 schreef Duvel het volgende:
Is het bij jullie een beetje vanzelfsprekend dat als je tegels van de muur gaat bikken met een hydraulisch geval, je je buren in je flat even informeert?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |