quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:56 schreef .Neovo. het volgende:
Iemand zin om een autosloop te beginnnen? Ik kwam net deze banner tegen waar die ludolfs in stonden: http://www.garbagegarage.nl/
Zal wel een vet kutspel wezen
Wat is er in Essen te doen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:16 schreef Anne het volgende:
Ik neem SD vanavond mee aus essen, aangezien ik daar zin in heb. Nu moet ie alleen nog even instemmen.
de trap af? of naar een fancy toko met een M voor de deur?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:16 schreef Anne het volgende:
Ik neem SD vanavond mee aus essen, aangezien ik daar zin in heb. Nu moet ie alleen nog even instemmen.
Nee, niet de trap af, dat gaat een beetje vervelenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:24 schreef lipje het volgende:
[..]
de trap af? of naar een fancy toko met een M voor de deur?
Ik vind de Motorshow ook niet (meer) zo leuk. Was ook elk jaar hetzelfde eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:22 schreef Barcaconia het volgende:
Ik geloof het wel ja, maar ik ga alleen naar de klassiekerbeurs in Essen, die is in mei pas geloof ik.
restaurant onder de gouden bogenquote:
is die mens van jou vandaag jarigquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:16 schreef Anne het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |