goed plan, maar ik was eigenlijk van plan om een uitsmijter te bakkenquote:
roereiquote:Op zondag 6 januari 2013 10:11 schreef densmee het volgende:
[..]
goed plan, maar ik was eigenlijk van plan om een uitsmijter te bakken
Opaquote:
Preciesquote:
pc fix Anniequote:
beter qua formaat?quote:Op zondag 6 januari 2013 12:50 schreef Anne het volgende:
Nee, maar deze is beter.
Die van mijzelf is een netbook.
das 25% groter?quote:
ding is ook een voorloper van een tablet. Je kan er ook niets mee, behalve internetten en foto's bekijkenquote:Op zondag 6 januari 2013 12:57 schreef .Neovo. het volgende:
Coewl
Zo'n netbook zou ik ook nooit mee kunnen werken, mijn vingers zijn er te groot voor. En meestal zijn die dingen niet vooruit te branden.
De toetsen zijn bijna even groot als op de laptop heurquote:Op zondag 6 januari 2013 12:57 schreef .Neovo. het volgende:
Coewl
Zo'n netbook zou ik ook nooit mee kunnen werken, mijn vingers zijn er te groot voor. En meestal zijn die dingen niet vooruit te branden.
Ik ookquote:Op zondag 6 januari 2013 12:58 schreef Duvel het volgende:
Idd... ik zit voor m'n laptop nog te denken aan een ssd...
En laat dat nou net het probleem wezen. Ik druk er altijd 2 tegelijk in. Zelfs met de laptop die ik nu heb ik druk ik meerdere toetsen in.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:01 schreef Anne het volgende:
[..]
De toetsen zijn bijna even groot als op de laptop heur.
Er zitten alleen minder toetsen op de netbook en ze zitten tegen elkaar.
Ik vond/vind 'm wel fijn voor te interwebzen. Heeft ook 6 jaar trouwe dienst gehad en doet 't nog steeds goed. De Z mist alleen op het toetsenbord.
Nou... mijn PC is dus brak..quote:Op zondag 6 januari 2013 12:58 schreef Duvel het volgende:
Idd... ik zit voor m'n laptop nog te denken aan een ssd...
Nerdjequote:Op zondag 6 januari 2013 12:50 schreef Anne het volgende:
Nee, maar deze is beter.
Die van mijzelf is een netbook (waar ik bijvoorbeeld geen Photoshop ofzo op kan draaien).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |