Hahaha dat kan ook.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:01 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Oud genoeg misschien maar wijs genoeg?
morgenochtend om 7 uur beginnen?quote:
quote:
Hahaha briljant.quote:
Nee, hier gaat dat net zo goed op. Immers: we begroten nog steeds op een maximaal begrotingstekort van 3%. Dus de schuld neemt elk jaar toe.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hahaha briljant.
Het is echt een puinhoop daar.
Ik zou je zo aannemen als je als docent economie ging solliciteren.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:48 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee, hier gaat dat net zo goed op. Immers: we begroten nog steeds op een maximaal begrotingstekort van 3%. Dus de schuld neemt elk jaar toe.
Maar: schulden aangaan is een basale noodzaak in het huidige systeem: doordat groei cruciaal is, moet er kapitaal zijn om dit te faciliteren. Groei leidt echter via-via tot inflatie. Inflatie leidt tot davaluatie van de schuld, zodat het aangaan van schulden tegen een lage rente en een hogere inflatie dan rente leidt tot vermogenswinst.
In dat geval zou ik een baan als politicus nastreven.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:06 schreef Duvel het volgende:
Kan ik je niet aanraden, ik blaat maar wat.
Of is dat juist een "pré"?
hij is ambtenaar, dat is al bijna perfect voor hem.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:40 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
In dat geval zou ik een baan als politicus nastreven.
Jezus, wat een stomme jostiquote:
Ik vermoed dat het in scene is gezetquote:
Dat hoop ik voor hem.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:57 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het in scene is gezet
quote:
dat is het. kijk maar naar z'n andere filmpjes. zitten vol met stupide 'fouten'. wel lekker illustratief!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |