Oh dat zal me niets verbazenquote:Op zondag 30 december 2012 23:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
gebruikte de SP toch ook buij de verkiezingsavond?
En we krijgen haar ongetwijfeld nog 5 keerquote:Op zondag 30 december 2012 23:19 schreef MadMaster het volgende:
Zo beroerd is Adele niet, het is alleen een beetje veel te horen geweest...
quote:Op zondag 30 december 2012 23:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
London Calling is toch geen post-punk man. Doe even normaal.![]()
Skyfallquote:Op zondag 30 december 2012 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En we krijgen haar ongetwijfeld nog 5 keerMake You Feel My Love, Chasing Pavements, Someone Like You, Rolling in the Deep en nog 1
Laten we dan limbo'enquote:Op zondag 30 december 2012 23:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tjonge 105..de lat voor volgend jaar wordt alvast erg hoog gelegd.
Chaving Pavements vind ik echt een irritant eentonig nummerquote:Op zondag 30 december 2012 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En we krijgen haar ongetwijfeld nog 5 keerMake You Feel My Love, Chasing Pavements, Someone Like You, Rolling in the Deep en nog 1
Chasing Pavements gaat nog wel, die anderen zijn allemaal enorm kapotgedraaidquote:Op zondag 30 december 2012 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
London Calling hoort er alleen niet bij, wmb.quote:Op zondag 30 december 2012 23:21 schreef Gehenna het volgende:
[..]Post-punk
fantastisch genre bij de weg
Trusten alvast!quote:Op zondag 30 december 2012 23:21 schreef glittertje39 het volgende:
* glittertje39 geniet nog eventjes voor het slapen gaan
Laat mij dan maar tegendraads zijn, ik vind het prima allemaal...quote:Op zondag 30 december 2012 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 december 2012 23:21 schreef Knip het volgende:
En nu schuifelen. De adolescente Knip met enorme boner tegen klasgenootje aan.
Troy, mijn zus had de single. Wat vond, en vind, ik dat een raar nummerquote:Op zondag 30 december 2012 23:21 schreef FritsFlits het volgende:
276 Samba Pa Ti Santana 1973
275 Troy Sinead O'Connor 1987
274 Time Pink Floyd 1973
273 Born In The USA Bruce Springsteen 1985
272 I'm Not In Love 10CC 1975
271 Der Weg Herbert Gronemeyer 2002
270 Lightning Crashes Live 1995
Trustequote:Op zondag 30 december 2012 23:21 schreef glittertje39 het volgende:
slaap lekker voor zo!quote:Op zondag 30 december 2012 23:21 schreef glittertje39 het volgende:
Sinead is zelf nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel raarderquote:Op zondag 30 december 2012 23:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Troy, mijn zus had de single. Wat vond, en vind, ik dat een raar nummer
Jij dacht Sim Pa Ti?quote:Op zondag 30 december 2012 23:22 schreef ddx het volgende:
Wist niet dat dit nummer Samba Pa Ti heette.
Het was wel een stapje verder dan gewoon punk. Maar idd post-punk is imho ook iets compleet andersquote:Op zondag 30 december 2012 23:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
London Calling hoort er alleen niet bij, wmb.
* FritsFlits stopt glittertje nog even warm inquote:
Moet je eigenlijk hierna even de uitzending van Andere tijden van vanaaf nakijken op uitzendinggemistquote:Op zondag 30 december 2012 23:22 schreef golfer het volgende:
Nu word ik weer helemaal teruggeworpen in mijn jongenskamer met visnetten en kaarsen en wierook.
Samba Pa Ti.![]()
![]()
daar kwam ik later ook achterquote:Op zondag 30 december 2012 23:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Sinead is zelf nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel raarder
Trustenquote:Op zondag 30 december 2012 23:21 schreef glittertje39 het volgende:
quote:Op zondag 30 december 2012 23:23 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
* FritsFlits stopt glittertje nog even warm in
Daar is de Top2000 voorquote:Op zondag 30 december 2012 23:22 schreef ddx het volgende:
Wist niet dat dit nummer Samba Pa Ti heette.
Geweldig met die 70's beelden...quote:Op zondag 30 december 2012 23:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Moet je eigenlijk hierna even de uitzending van Andere tijden van vanaaf nakijken op uitzendinggemist
quote:Op zondag 30 december 2012 23:21 schreef glittertje39 het volgende:
Alvast truste dan!quote:Op zondag 30 december 2012 23:24 schreef Timo20 het volgende:
Ik ben er vandoor: Engels voetbal kijken en daarna in bed verder kijken en luisteren![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 23:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Sinead is zelf nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel raarder
Vaker mag, is ie waardquote:Op zondag 30 december 2012 23:24 schreef het_fokschaap het volgende:
ah...precies op tijd ingeschakeld voor Troy. Leuk voor 1x per jaar
quote:Op zondag 30 december 2012 23:24 schreef Timo20 het volgende:
Ik ben er vandoor: Engels voetbal kijken en daarna in bed verder kijken en luisteren![]()
Trusten Timo!quote:Op zondag 30 december 2012 23:24 schreef Timo20 het volgende:
Kijk, daar vliegt een ooievaarquote:
Ik denk dat ze zelf ook niet zo goed weet wat ze wel/niet zal halen.quote:Op zondag 30 december 2012 23:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Zou Sinead het einde van 2013 wel halen?
Met de huidige paus weet je dat maar nooit...quote:Op zondag 30 december 2012 23:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Zou Sinead het einde van 2013 wel halen?
de live-versie van pinkpopquote:
Ditquote:
Haalt ze toch weer een idioot via internet ofzoquote:Op zondag 30 december 2012 23:26 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zelf ook niet zo goed weet wat ze wel/niet zal halen.
Bijvoorbeeld.quote:Op zondag 30 december 2012 23:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Haalt ze toch weer een idioot via internet ofzo
Ik dacht dat ze afgelopen tijd, weer redelijk stabiel overkwamquote:Op zondag 30 december 2012 23:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Haalt ze toch weer een idioot via internet ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
quote:Op zondag 30 december 2012 23:29 schreef Gehenna het volgende:
[ afbeelding ]Emma WatsonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het beste adres voor al uw primeurs!
quote:Op zondag 30 december 2012 23:29 schreef Gehenna het volgende:
[ afbeelding ]Inderdaad HELP! Ik schrok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
quote:Op zondag 30 december 2012 23:29 schreef Againzender het volgende:
Top 2000 moment vandaag:
Ik ga jongste zoon Roel naar bed brengen voor zijn middagslaapje. Oudste zoon Axel vraagt aan mij: Mag de radio beneden ook aan?
Ik: natuurlijk, maar niet te hard he
Toen ik Roel in bed had gelegd en beneden kwam stond KEIHARD Madness aan.
Heerlijk die jongens
Wie?quote:
Top 2000 moment vandaag:
Ik ga jongste zoon Roel naar bed brengen voor zijn middagslaapje. Oudste zoon Axel vraagt aan mij: Mag de radio beneden ook aan?
Heerlijk die jongens
Top 2000 moment vandaag:
Heerlijk die jongens
Om daaromquote:Op zondag 30 december 2012 23:31 schreef Pino112 het volgende:
Deze duurt wel lang, waarom kappen ze hem niet zoals ze bij wel meer nummers doen?
Mandinkaquote:Op zondag 30 december 2012 23:31 schreef Cynix ® het volgende:
Toch een beetje een 2-dags vlieg helaas.
Dan moet je 'm live helemaal niet horen:quote:Op zondag 30 december 2012 23:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Word een beetje bang van dit lied.
Top 2000 moment vandaag:
Heerlijk die jongens
Gil more!!quote:Op zondag 30 december 2012 23:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Allemaal leuk, totdat Gilmour zijn slaapkamerstem weer opzet..
we doen ons best.... mijn moeder heeft mij meegenomen naar concerten van Bruce en Paul Simon, probeer ook wat te doen naar mijn kidsquote:
Zo werkt het 't fijnst ja.quote:Op zondag 30 december 2012 23:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
we doen ons best.... mijn moeder heeft mij meegenomen naar concerten van Bruce en Paul Simon, probeer ook wat te doen naar mijn kids
quote:Op zondag 30 december 2012 23:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
we doen ons best.... mijn moeder heeft mij meegenomen naar concerten van Bruce en Paul Simon, probeer ook wat te doen naar mijn kids
Mijn moeder nam mij mee naar Star Wars en Beverly Hills Copquote:Op zondag 30 december 2012 23:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
Valt best mee nu toch ? (ik luister trouwens via de astra, maargoed is zelfde uitgang bij radio 2)quote:Op zondag 30 december 2012 23:34 schreef FritsFlits het volgende:
Even afgezien wat de soundprocessing en de FM-zender er verder van maakt..
Ben ik ook niet van plan, brdankt haha.quote:Op zondag 30 december 2012 23:32 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dan moet je 'm live helemaal niet horen:
Die staat met teveel andere nummers ingepland.quote:Op zondag 30 december 2012 23:37 schreef Michelangelo2 het volgende:
Ze zijn vandaag mild met het knippen. Er is dus nog hoop voor Echoes vannacht.
Zondequote:Op zondag 30 december 2012 23:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ben ik ook niet van plan, brdankt haha.
Lijkt me nog best knap lastig zo'n planning makenquote:Op zondag 30 december 2012 23:38 schreef Jareth het volgende:
[..]
Die staat met teveel andere nummers ingepland.
Geheime zender? Welke?quote:Op zondag 30 december 2012 23:38 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn moeder had meestal trosradio aan en geheime zender... maar toch is het goed gekomen met me.
ik laat ze alles horen, de oudste is 7, ben van jongsafaan door mijn moeder bestookt met muziek, en wat is dat geweldig!quote:Op zondag 30 december 2012 23:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Wij doen ook ons best... helaas gaat het nog niet helemaal van een leiden dakje met een bijna puber met een eigen smaak. Maar top2000 begint hij sommige liedjes mee te neuriën.
ze moeten gewoon 3 dagen eerder beginnenquote:Op zondag 30 december 2012 23:38 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Lijkt me nog best knap lastig zo'n planning maken
Dan ontsnap je ook niet aan de soundprocessing, nee.quote:Op zondag 30 december 2012 23:37 schreef ddx het volgende:
[..]
Valt best mee nu toch ? (ik luister trouwens via de astra, maargoed is zelfde uitgang bij radio 2)
Mijn vader WDR4 en een of ander verzoekplatenprogramma op de Belg met Lutgard Simoensquote:Op zondag 30 december 2012 23:38 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn moeder had meestal trosradio aan en geheime zender... maar toch is het goed gekomen met me.
met mn moeder ook wel trouwens
Geheime zender??quote:Op zondag 30 december 2012 23:38 schreef Diaan73 het volgende:
met mn moeder ook wel trouwens
Dat doen wij ook. We doen ook niet aan kindercd's in de auto. Gewoon ipod op random.quote:Op zondag 30 december 2012 23:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik laat ze alles horen, de oudste is 7, ben van jongsafaan door mijn moeder bestookt met muziek, en wat is dat geweldig!
Ze zijn 3 jaar terug of zo al een halve dag eerder begonnen. Kan je je het voorstellen?quote:Op zondag 30 december 2012 23:39 schreef D. het volgende:
[..]
ze moeten gewoon 3 dagen eerder beginnen
Ow die had mijn opa er altijd op geloof ik.quote:Op zondag 30 december 2012 23:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mijn vader WDR4 en een of ander verzoekplatenprogramma op de Belg met Lutgard Simoens
'Allo 'Allo, this is Nighthawk, Over!quote:
Dan moet je volgens mij af en toe wel creatief zijn met de volgorde.quote:Op zondag 30 december 2012 23:38 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Lijkt me nog best knap lastig zo'n planning maken
Ik kan het me voorstellen. Toen volgde ik 'm ook alquote:Op zondag 30 december 2012 23:40 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ze zijn 3 jaar terug of zo al een halve dag eerder begonnen. Kan je je het voorstellen?Toen begon het op tweede kerstdag 0.00 uur. Eerste kerstdag helemaal zou ook tof zijn. Begint het weer 's nachts!
De geit is gemolken..quote:Op zondag 30 december 2012 23:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
'Allo 'Allo, this is Nighthawk, Over!
quote:Op zondag 30 december 2012 23:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
En speciaal voor Diaan is hier............The Boss
Ik ben m'n moeder ook erg dankbaar voor (o.a.) de grote hoeveelheid muziek die we voorgeschoteld kregen.quote:Op zondag 30 december 2012 23:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik laat ze alles horen, de oudste is 7, ben van jongsafaan door mijn moeder bestookt met muziek, en wat is dat geweldig!
Born to run, Streets of Philadelphia en The river denk ik?quote:Op zondag 30 december 2012 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Baasniet met z'n beste.
Hoe vaak komt ie nog. 3x?
Dat dacht ik ook ja.quote:Op zondag 30 december 2012 23:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Born to run, Streets of Philadelphia en The river denk ik?
The Riverquote:Op zondag 30 december 2012 23:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Born to run, Streets of Philadelphia en The river denk ik?
Hier zijn ook belachelijk veel geheime zenders volgens mij.quote:Op zondag 30 december 2012 23:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn oom en tante in het ooooooooosten hebben ook altijd geheime zenders aan
Borne in the USA...quote:Op zondag 30 december 2012 23:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
En speciaal voor Diaan is hier............The Boss
Zeefuik?quote:
quote:
Nee, maar heeeel veel geweest.quote:Op zondag 30 december 2012 23:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]![]()
![]()
Zeker weten
Jij hebt in Alkmaar gewoond?
en dan nu hoor ik Bruce. Zo geweldig in De Kuip in 1988. Zo goedquote:Op zondag 30 december 2012 23:41 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik ben m'n moeder ook erg dankbaar voor (o.a.) de grote hoeveelheid muziek die we voorgeschoteld kregen.
En tegen m'n kinders zeg ik ook heel vaak "Je hoeft dit niet mooi te vinden, als je het maar wel kent"
Die is ook best dik dan.quote:
Tofquote:Op zondag 30 december 2012 23:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, maar heeeel veel geweest.
Ook goedquote:
Ik ben vorige week met Twan naar Gers Pardoel geweest.quote:Op zondag 30 december 2012 23:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
en dan nu hoor ik Bruce. Zo geweldig in De Kuip in 1988. Zo goed
absoluut niet neequote:
Had er zelfs jaren mn stamcafequote:
Beter opvoedenquote:Op zondag 30 december 2012 23:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben vorige week met Twan naar Gers Pardoel geweest.Daar is hij fan van...
Daar had ik zó graag bij willen zijn.quote:Op zondag 30 december 2012 23:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
en dan nu hoor ik Bruce. Zo geweldig in De Kuip in 1988. Zo goed
Je dacht: Ik neem je mee...quote:Op zondag 30 december 2012 23:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja, dat moet je eigenlijk niet steunen hequote:Op zondag 30 december 2012 23:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Er zijn dingen die ik zou weigerenquote:Op zondag 30 december 2012 23:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Waar? Waagplein?quote:Op zondag 30 december 2012 23:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Had er zelfs jaren mn stamcafe
Kooltuinquote:
Daar zou ik dan idd een passende tante of oom voor zoekenquote:Op zondag 30 december 2012 23:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Er zijn dingen die ik zou weigeren
Ik heb ook over mijn moederhart gestreken...quote:Op zondag 30 december 2012 23:44 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, dat moet je eigenlijk niet steunen he
quote:
Ach... hij had een geweldige avond. Dat had ik er wel voor over.quote:Op zondag 30 december 2012 23:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Er zijn dingen die ik zou weigeren
Ik ga ook echt niet met mijn cliënten naar Jantje Smit en consorten, daar zoeken ze maar mooi een ander voorquote:Op zondag 30 december 2012 23:45 schreef Eska het volgende:
[..]
Daar zou ik dan idd een passende tante of oom voor zoeken
Hopelijk komt ie, ondanks dit voorval, toch goed terechtquote:Op zondag 30 december 2012 23:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb ook over mijn moederhart gestreken...
quote:
Ik kon niemand anders vinden die mee kon.quote:Op zondag 30 december 2012 23:45 schreef Eska het volgende:
[..]
Daar zou ik dan idd een passende tante of oom voor zoeken
Yupquote:Op zondag 30 december 2012 23:46 schreef FritsFlits het volgende:
[..]Ken je de Sint Annastraat? Stukje verderop, Fnidsen door
mn moeder had kaarten, sta je op het veld van De Kuip, flink vooraan.quote:Op zondag 30 december 2012 23:44 schreef Eska het volgende:
[..]
Daar had ik zó graag bij willen zijn.
Cliënten of kinderen... dat is toch wat anders.quote:Op zondag 30 december 2012 23:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ga ook echt niet met mijn cliënten naar Jantje Smit en consorten, daar zoeken ze maar mooi een ander voor
Sint Annastraat heb ik tot mijn 7de gewoondquote:
Tof!quote:Op zondag 30 december 2012 23:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
mn moeder had kaarten, sta je op het veld van De Kuip, flink vooraan.
Mama, hou van je....
Natuurlijk. Hij is de enige in de klas die alle vier leden van Beatles kan opnoemen.quote:Op zondag 30 december 2012 23:46 schreef D. het volgende:
[..]
Hopelijk komt ie, ondanks dit voorval, toch goed terecht
Kleine wereldquote:Op zondag 30 december 2012 23:47 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Sint Annastraat heb ik tot mijn 7de gewoond
Mja, ik moet ook wel zeggen dat een dergelijke situatie zich hier nog niet heeft voorgedaan hoor. Wie weet wat ik (uiteindelijk) zou doen.quote:Op zondag 30 december 2012 23:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kon niemand anders vinden die mee kon.
quote:Op zondag 30 december 2012 23:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Hij is de enige in de klas die alle vier leden van Beatles kan opnoemen.
Die 4 gasten met een Messi-kapsel voor de anderen.quote:
Jij gaat ook wel...quote:Op zondag 30 december 2012 23:48 schreef Eska het volgende:
[..]
Mja, ik moet ook wel zeggen dat een dergelijke situatie zich hier nog niet heeft voorgedaan hoor. Wie weet wat ik (uiteindelijk) zou doen.
Die zit op z'n 12de al op het conservatoriumquote:Op zondag 30 december 2012 23:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Hij is de enige in de klas die alle vier leden van Beatles kan opnoemen.
Oh dat kan ik ook: John, Paul, George, Ringo, Mick en Robbiequote:Op zondag 30 december 2012 23:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En wie van die vier niet kan drummen.quote:Op zondag 30 december 2012 23:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij kunt niet eens tellenquote:Op zondag 30 december 2012 23:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh dat kan ik ook: John, Paul, George, Ringo, Mick en Robbie
Om te leren hoe hij iets aan de strijkstok kan laten hangen...quote:Op zondag 30 december 2012 23:49 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Die zit op z'n 12de al op het conservatorium
Nou, hij is niet echt muzikaal vrees ik.quote:Op zondag 30 december 2012 23:49 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Die zit op z'n 12de al op het conservatorium
quote:Op zondag 30 december 2012 23:49 schreef Jareth het volgende:
[..]
En wie van die vier niet kan drummen.
Da's een instinkerquote:Op zondag 30 december 2012 23:49 schreef Jareth het volgende:
[..]
En wie van die vier niet kan drummen.
quote:Op zondag 30 december 2012 23:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Stu & Pete dan?quote:Op zondag 30 december 2012 23:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij swingt als Bert Haandrikman?quote:Op zondag 30 december 2012 23:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou, hij is niet echt muzikaal vrees ik.
quote:Op zondag 30 december 2012 23:50 schreef Eska het volgende:
Mooi
Maar Flugzeuge im Bauch is toch mooier.
Ow, die heb ik niet gezien.quote:Op zondag 30 december 2012 23:50 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hij swingt als Bert Haandrikman?
Guus maakt covers als geen anderquote:
Zonder Guus had ik het orgineel niet gekend.quote:
Ah, vandaar dat ie naar Gers wilde. Hij voelde verbondenheidquote:Op zondag 30 december 2012 23:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou, hij is niet echt muzikaal vrees ik.
quote:Op zondag 30 december 2012 23:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ie naar Gers wilde. Hij voelde verbondenheid
Ik ken beide nietquote:Op zondag 30 december 2012 23:51 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Zonder Guus had ik het orgineel niet gekend.
quote:Op zondag 30 december 2012 23:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Guus Meeuwis
Met zoveel emotie gescheten.
Das leben is nicht fair kan ik wel.quote:Op zondag 30 december 2012 23:52 schreef Wilskracht het volgende:
Toch kan ik de nederlandse versie meezingen. Duits is toch lastig.
Duits is prima te doen, zeker als Nederlander.quote:Op zondag 30 december 2012 23:52 schreef Wilskracht het volgende:
Toch kan ik de nederlandse versie meezingen. Duits is toch lastig.
En originelen als ieder ander ...quote:Op zondag 30 december 2012 23:51 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Guus maakt covers als geen ander
en toch versta ik er als Nederlander helemaal niets vanquote:Op zondag 30 december 2012 23:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Duits is prima te doen, zeker als Nederlander.
Duits is lelijkquote:Op zondag 30 december 2012 23:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Duitse versie te weinig gehoord.quote:Op zondag 30 december 2012 23:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet de mooiste taal, maar wel een krachtige taal. Kan ik wel waarderen.quote:
Eindelijk, het hele jaar naar uitgekeken...quote:Op zondag 30 december 2012 23:54 schreef laxus13 het volgende:
Over 6 minuten de laatste dag van 2012
Mjahquote:Op zondag 30 december 2012 23:55 schreef laxus13 het volgende:
Ik heb gehoord dat ze Live niet zo goed zijn
Komt het best tot z'n recht als het geschreeuwd word, Hitler had dat zo'n beetje als eerste doorquote:Op zondag 30 december 2012 23:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet de mooiste taal, maar wel een krachtige taal. Kan ik wel waarderen.
De zanger is een kuthippiequote:Op zondag 30 december 2012 23:55 schreef laxus13 het volgende:
Niet meer, nee...quote:Op zondag 30 december 2012 23:55 schreef laxus13 het volgende:
Komt 2013 geen WK EK Olympische Spelen zullen we dat jaar maar overslaan.quote:Op zondag 30 december 2012 23:54 schreef laxus13 het volgende:
Over 6 minuten de laatste dag van 2012
Ik vond het altijd vreselijk... en ik heb er wel examen in gedaan. Ik was er ook slecht in, die naamvallen.quote:
Naamvallen moeten doodquote:Op zondag 30 december 2012 23:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vond het altijd vreselijk... en ik heb er wel examen in gedaan. Ik was er ook slecht in, die naamvallen.
Mijn leraar Duits heette Göbbels , dat hielp ook nietquote:Op zondag 30 december 2012 23:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vond het altijd vreselijk... en ik heb er wel examen in gedaan. Ik was er ook slecht in, die naamvallen.
Ik vergeet elke keer dat we een EK hebben gehadquote:Op zondag 30 december 2012 23:56 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Komt 2013 geen WK EK Olympische Spelen zullen we dat jaar maar overslaan.
quote:Op zondag 30 december 2012 23:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Mijn leraar Duits heette Göbbels , dat hielp ook niet
Was goed in kaartlezen?quote:Op zondag 30 december 2012 23:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Mijn leraar Duits heette Göbbels , dat hielp ook niet
Beter toch? Beter dan dat je net een WK hebt gehad en 2 jaar moet wachten op nota bene een EK..quote:Op zondag 30 december 2012 23:57 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik vergeet elke keer dat we een EK hebben gehad
Klopt.quote:Op zondag 30 december 2012 23:56 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Komt het best tot z'n recht als het geschreeuwd word, Hitler had dat zo'n beetje als eerste door![]()
Ik ben er ook voor geslaagd, maar dat komt omdat mijn toenmalige vriendin me er doorheen gesleept heeft. Die is nu lerares Duitsquote:Op zondag 30 december 2012 23:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En een fiscal cliff.quote:Op zondag 30 december 2012 23:56 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Komt 2013 geen WK EK Olympische Spelen zullen we dat jaar maar overslaan.
Ik heb Live altijd al zeikerig gevondenquote:Op zondag 30 december 2012 23:57 schreef Gehenna het volgende:
Live, is ook wel zo'n bandje die uitgegroeid is tot een ontzettende zeikband, met dat 9/11 'overcome' liedje als dieptepunt
Dan heb je geluk gehad... Ik ben ook wel geslaagd, zonder hulp van een vriendin.quote:Op zondag 30 december 2012 23:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben er ook voor geslaagd, maar dat komt omdat mijn toenmalige vriendin me er doorheen gesleept heeft. Die is nu lerares Duits
Zeker Livequote:Op zondag 30 december 2012 23:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb Live altijd al zeikerig gevonden
Ik had boekverslagen nodigquote:Op zondag 30 december 2012 23:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan heb je geluk gehad... Ik ben ook wel geslaagd, zonder hulp van een vriendin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |