Ik kon niemand anders vinden die mee kon.quote:Op zondag 30 december 2012 23:45 schreef Eska het volgende:
[..]
Daar zou ik dan idd een passende tante of oom voor zoeken
Yupquote:Op zondag 30 december 2012 23:46 schreef FritsFlits het volgende:
[..]Ken je de Sint Annastraat? Stukje verderop, Fnidsen door
mn moeder had kaarten, sta je op het veld van De Kuip, flink vooraan.quote:Op zondag 30 december 2012 23:44 schreef Eska het volgende:
[..]
Daar had ik zó graag bij willen zijn.
Cliënten of kinderen... dat is toch wat anders.quote:Op zondag 30 december 2012 23:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ga ook echt niet met mijn cliënten naar Jantje Smit en consorten, daar zoeken ze maar mooi een ander voor
Sint Annastraat heb ik tot mijn 7de gewoondquote:
Tof!quote:Op zondag 30 december 2012 23:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
mn moeder had kaarten, sta je op het veld van De Kuip, flink vooraan.
Mama, hou van je....
Natuurlijk. Hij is de enige in de klas die alle vier leden van Beatles kan opnoemen.quote:Op zondag 30 december 2012 23:46 schreef D. het volgende:
[..]
Hopelijk komt ie, ondanks dit voorval, toch goed terecht
Kleine wereldquote:Op zondag 30 december 2012 23:47 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Sint Annastraat heb ik tot mijn 7de gewoond
Mja, ik moet ook wel zeggen dat een dergelijke situatie zich hier nog niet heeft voorgedaan hoor. Wie weet wat ik (uiteindelijk) zou doen.quote:Op zondag 30 december 2012 23:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kon niemand anders vinden die mee kon.
quote:Op zondag 30 december 2012 23:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Hij is de enige in de klas die alle vier leden van Beatles kan opnoemen.
Die 4 gasten met een Messi-kapsel voor de anderen.quote:
Jij gaat ook wel...quote:Op zondag 30 december 2012 23:48 schreef Eska het volgende:
[..]
Mja, ik moet ook wel zeggen dat een dergelijke situatie zich hier nog niet heeft voorgedaan hoor. Wie weet wat ik (uiteindelijk) zou doen.
Die zit op z'n 12de al op het conservatoriumquote:Op zondag 30 december 2012 23:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Hij is de enige in de klas die alle vier leden van Beatles kan opnoemen.
Oh dat kan ik ook: John, Paul, George, Ringo, Mick en Robbiequote:Op zondag 30 december 2012 23:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En wie van die vier niet kan drummen.quote:Op zondag 30 december 2012 23:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij kunt niet eens tellenquote:Op zondag 30 december 2012 23:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh dat kan ik ook: John, Paul, George, Ringo, Mick en Robbie
Om te leren hoe hij iets aan de strijkstok kan laten hangen...quote:Op zondag 30 december 2012 23:49 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Die zit op z'n 12de al op het conservatorium
Nou, hij is niet echt muzikaal vrees ik.quote:Op zondag 30 december 2012 23:49 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Die zit op z'n 12de al op het conservatorium
quote:Op zondag 30 december 2012 23:49 schreef Jareth het volgende:
[..]
En wie van die vier niet kan drummen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |