Gil more!!quote:Op zondag 30 december 2012 23:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Allemaal leuk, totdat Gilmour zijn slaapkamerstem weer opzet..
we doen ons best.... mijn moeder heeft mij meegenomen naar concerten van Bruce en Paul Simon, probeer ook wat te doen naar mijn kidsquote:
Zo werkt het 't fijnst ja.quote:Op zondag 30 december 2012 23:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
we doen ons best.... mijn moeder heeft mij meegenomen naar concerten van Bruce en Paul Simon, probeer ook wat te doen naar mijn kids
quote:Op zondag 30 december 2012 23:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
we doen ons best.... mijn moeder heeft mij meegenomen naar concerten van Bruce en Paul Simon, probeer ook wat te doen naar mijn kids
Mijn moeder nam mij mee naar Star Wars en Beverly Hills Copquote:Op zondag 30 december 2012 23:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
Valt best mee nu toch ? (ik luister trouwens via de astra, maargoed is zelfde uitgang bij radio 2)quote:Op zondag 30 december 2012 23:34 schreef FritsFlits het volgende:
Even afgezien wat de soundprocessing en de FM-zender er verder van maakt..
Ben ik ook niet van plan, brdankt haha.quote:Op zondag 30 december 2012 23:32 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dan moet je 'm live helemaal niet horen:
Die staat met teveel andere nummers ingepland.quote:Op zondag 30 december 2012 23:37 schreef Michelangelo2 het volgende:
Ze zijn vandaag mild met het knippen. Er is dus nog hoop voor Echoes vannacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |