Gil more!!quote:Op zondag 30 december 2012 23:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Allemaal leuk, totdat Gilmour zijn slaapkamerstem weer opzet..
we doen ons best.... mijn moeder heeft mij meegenomen naar concerten van Bruce en Paul Simon, probeer ook wat te doen naar mijn kidsquote:
Zo werkt het 't fijnst ja.quote:Op zondag 30 december 2012 23:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
we doen ons best.... mijn moeder heeft mij meegenomen naar concerten van Bruce en Paul Simon, probeer ook wat te doen naar mijn kids
quote:Op zondag 30 december 2012 23:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
we doen ons best.... mijn moeder heeft mij meegenomen naar concerten van Bruce en Paul Simon, probeer ook wat te doen naar mijn kids
Mijn moeder nam mij mee naar Star Wars en Beverly Hills Copquote:Op zondag 30 december 2012 23:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
Valt best mee nu toch ? (ik luister trouwens via de astra, maargoed is zelfde uitgang bij radio 2)quote:Op zondag 30 december 2012 23:34 schreef FritsFlits het volgende:
Even afgezien wat de soundprocessing en de FM-zender er verder van maakt..
Ben ik ook niet van plan, brdankt haha.quote:Op zondag 30 december 2012 23:32 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dan moet je 'm live helemaal niet horen:
Die staat met teveel andere nummers ingepland.quote:Op zondag 30 december 2012 23:37 schreef Michelangelo2 het volgende:
Ze zijn vandaag mild met het knippen. Er is dus nog hoop voor Echoes vannacht.
Zondequote:Op zondag 30 december 2012 23:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ben ik ook niet van plan, brdankt haha.
Lijkt me nog best knap lastig zo'n planning makenquote:Op zondag 30 december 2012 23:38 schreef Jareth het volgende:
[..]
Die staat met teveel andere nummers ingepland.
Geheime zender? Welke?quote:Op zondag 30 december 2012 23:38 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn moeder had meestal trosradio aan en geheime zender... maar toch is het goed gekomen met me.
ik laat ze alles horen, de oudste is 7, ben van jongsafaan door mijn moeder bestookt met muziek, en wat is dat geweldig!quote:Op zondag 30 december 2012 23:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Wij doen ook ons best... helaas gaat het nog niet helemaal van een leiden dakje met een bijna puber met een eigen smaak. Maar top2000 begint hij sommige liedjes mee te neuriën.
ze moeten gewoon 3 dagen eerder beginnenquote:Op zondag 30 december 2012 23:38 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Lijkt me nog best knap lastig zo'n planning maken
Dan ontsnap je ook niet aan de soundprocessing, nee.quote:Op zondag 30 december 2012 23:37 schreef ddx het volgende:
[..]
Valt best mee nu toch ? (ik luister trouwens via de astra, maargoed is zelfde uitgang bij radio 2)
Mijn vader WDR4 en een of ander verzoekplatenprogramma op de Belg met Lutgard Simoensquote:Op zondag 30 december 2012 23:38 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn moeder had meestal trosradio aan en geheime zender... maar toch is het goed gekomen met me.
met mn moeder ook wel trouwens
Geheime zender??quote:Op zondag 30 december 2012 23:38 schreef Diaan73 het volgende:
met mn moeder ook wel trouwens
Dat doen wij ook. We doen ook niet aan kindercd's in de auto. Gewoon ipod op random.quote:Op zondag 30 december 2012 23:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik laat ze alles horen, de oudste is 7, ben van jongsafaan door mijn moeder bestookt met muziek, en wat is dat geweldig!
Ze zijn 3 jaar terug of zo al een halve dag eerder begonnen. Kan je je het voorstellen?quote:Op zondag 30 december 2012 23:39 schreef D. het volgende:
[..]
ze moeten gewoon 3 dagen eerder beginnen
Ow die had mijn opa er altijd op geloof ik.quote:Op zondag 30 december 2012 23:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mijn vader WDR4 en een of ander verzoekplatenprogramma op de Belg met Lutgard Simoens
'Allo 'Allo, this is Nighthawk, Over!quote:
Dan moet je volgens mij af en toe wel creatief zijn met de volgorde.quote:Op zondag 30 december 2012 23:38 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Lijkt me nog best knap lastig zo'n planning maken
Ik kan het me voorstellen. Toen volgde ik 'm ook alquote:Op zondag 30 december 2012 23:40 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ze zijn 3 jaar terug of zo al een halve dag eerder begonnen. Kan je je het voorstellen?Toen begon het op tweede kerstdag 0.00 uur. Eerste kerstdag helemaal zou ook tof zijn. Begint het weer 's nachts!
De geit is gemolken..quote:Op zondag 30 december 2012 23:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
'Allo 'Allo, this is Nighthawk, Over!
quote:Op zondag 30 december 2012 23:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
En speciaal voor Diaan is hier............The Boss
Ik ben m'n moeder ook erg dankbaar voor (o.a.) de grote hoeveelheid muziek die we voorgeschoteld kregen.quote:Op zondag 30 december 2012 23:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik laat ze alles horen, de oudste is 7, ben van jongsafaan door mijn moeder bestookt met muziek, en wat is dat geweldig!
Born to run, Streets of Philadelphia en The river denk ik?quote:Op zondag 30 december 2012 23:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Baasniet met z'n beste.
Hoe vaak komt ie nog. 3x?
Dat dacht ik ook ja.quote:Op zondag 30 december 2012 23:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Born to run, Streets of Philadelphia en The river denk ik?
The Riverquote:Op zondag 30 december 2012 23:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Born to run, Streets of Philadelphia en The river denk ik?
Hier zijn ook belachelijk veel geheime zenders volgens mij.quote:Op zondag 30 december 2012 23:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn oom en tante in het ooooooooosten hebben ook altijd geheime zenders aan
Borne in the USA...quote:Op zondag 30 december 2012 23:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
En speciaal voor Diaan is hier............The Boss
Zeefuik?quote:
quote:
Nee, maar heeeel veel geweest.quote:Op zondag 30 december 2012 23:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]![]()
![]()
Zeker weten
Jij hebt in Alkmaar gewoond?
en dan nu hoor ik Bruce. Zo geweldig in De Kuip in 1988. Zo goedquote:Op zondag 30 december 2012 23:41 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik ben m'n moeder ook erg dankbaar voor (o.a.) de grote hoeveelheid muziek die we voorgeschoteld kregen.
En tegen m'n kinders zeg ik ook heel vaak "Je hoeft dit niet mooi te vinden, als je het maar wel kent"
Die is ook best dik dan.quote:
Tofquote:Op zondag 30 december 2012 23:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, maar heeeel veel geweest.
Ook goedquote:
Ik ben vorige week met Twan naar Gers Pardoel geweest.quote:Op zondag 30 december 2012 23:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
en dan nu hoor ik Bruce. Zo geweldig in De Kuip in 1988. Zo goed
absoluut niet neequote:
Had er zelfs jaren mn stamcafequote:
Beter opvoedenquote:Op zondag 30 december 2012 23:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben vorige week met Twan naar Gers Pardoel geweest.Daar is hij fan van...
Daar had ik zó graag bij willen zijn.quote:Op zondag 30 december 2012 23:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
en dan nu hoor ik Bruce. Zo geweldig in De Kuip in 1988. Zo goed
Je dacht: Ik neem je mee...quote:Op zondag 30 december 2012 23:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja, dat moet je eigenlijk niet steunen hequote:Op zondag 30 december 2012 23:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Er zijn dingen die ik zou weigerenquote:Op zondag 30 december 2012 23:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Waar? Waagplein?quote:Op zondag 30 december 2012 23:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Had er zelfs jaren mn stamcafe
Kooltuinquote:
Daar zou ik dan idd een passende tante of oom voor zoekenquote:Op zondag 30 december 2012 23:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Er zijn dingen die ik zou weigeren
Ik heb ook over mijn moederhart gestreken...quote:Op zondag 30 december 2012 23:44 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, dat moet je eigenlijk niet steunen he
quote:
Ach... hij had een geweldige avond. Dat had ik er wel voor over.quote:Op zondag 30 december 2012 23:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Er zijn dingen die ik zou weigeren
Ik ga ook echt niet met mijn cliënten naar Jantje Smit en consorten, daar zoeken ze maar mooi een ander voorquote:Op zondag 30 december 2012 23:45 schreef Eska het volgende:
[..]
Daar zou ik dan idd een passende tante of oom voor zoeken
Hopelijk komt ie, ondanks dit voorval, toch goed terechtquote:Op zondag 30 december 2012 23:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb ook over mijn moederhart gestreken...
quote:
Ik kon niemand anders vinden die mee kon.quote:Op zondag 30 december 2012 23:45 schreef Eska het volgende:
[..]
Daar zou ik dan idd een passende tante of oom voor zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |