Dit dus...quote:Op zondag 30 december 2012 17:38 schreef ElProf het volgende:
Kom op man, had haar aangesproken in die bar op de een of andere manier. Nu lijk je net een stalker en geef je sowieso al een verkeerde eerste indruk.
Geen idee, misschien vind ze het wel spannend?quote:Op zondag 30 december 2012 17:40 schreef BellaSwan het volgende:
waarom zet zij nou weer X aan het einde van het bericht
ja beetje gemeen, straks geeft het een verkeerde indrukquote:Op zondag 30 december 2012 17:40 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Geen idee, misschien vind ze het wel spannend?
zeg dat je die van iemand uit de bar hebt gekregenquote:Op zondag 30 december 2012 17:40 schreef einzeinz het volgende:
Nu wil ze weten hoe ik aan haar nummer kom, wat ik wel kan begrijpen.
Maar als ze die open en bloot op haar Facebook heeft staan???
Dit inderdaad, gewoon eerlijk zijn, gaat ze écht geen probleem van maken, of ze moet niet 100% zijnquote:Op zondag 30 december 2012 17:43 schreef Natalie het volgende:
Nou uhmmm... wat dacht je van: 'm'n maat (geef zijn naam) kent je en ik vond je telefoonnummer via facebook'.
Al loop je wel het risico over te komen als een stalker.
Nee, vast nietquote:Op zondag 30 december 2012 17:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dit inderdaad, gewoon eerlijk zijn, gaat ze écht geen probleem van maken, of ze moet niet 100% zijn
Lekker de smsjes openbaar maken, en er straks achterkomen dat ze op Fok! zit of zoquote:Op zondag 30 december 2012 18:09 schreef einzeinz het volgende:
Gedver, dit loopt zo fout![]()
[ afbeelding ]
Nou Bjorn, ze heeft je geblokkeerd, gefeliciteerdquote:Op zondag 30 december 2012 18:10 schreef einzeinz het volgende:
Ondertussen kan ik niet meer op haar Facebook
Ik had veel beter gezwegen.
Jij MOET wel een troll zijn.quote:Op zondag 30 december 2012 18:12 schreef einzeinz het volgende:
Ja, nu toevoegen komt helemaal wanhopig over.
Het enige wat me nog enigszins red zijn haar kruisjes op het einde
Ff niets sturen en wachten tot morgenavond dan maar.
quote:Op zondag 30 december 2012 17:38 schreef ElProf het volgende:
Kom op man, had haar aangesproken in die bar op de een of andere manier. Nu lijk je net een stalker en geef je sowieso al een verkeerde eerste indruk.
Idd. Hij had beter eerst een foto van zijn pik kunnen sturen.quote:Op zondag 30 december 2012 18:25 schreef Scorpie het volgende:
Deze moet in het handboek "Hoe verneuk ik een versierpoging" komen.
ik denk eerder een verveelde poging tot nepbackfirequote:Op zondag 30 december 2012 18:25 schreef Scorpie het volgende:
Deze moet in het handboek "Hoe verneuk ik een versierpoging" komen.
Gewoon zeggen hoe het gegaan is?quote:Op zondag 30 december 2012 17:40 schreef einzeinz het volgende:
Nu wil ze weten hoe ik aan haar nummer kom, wat ik wel kan begrijpen.
Maar als ze die open en bloot op haar Facebook heeft staan???
Motorbloempjequote:Op zondag 30 december 2012 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gewoon zeggen hoe het gegaan is?
"Ja, ik zat daar met die en die en die wist je naam en toen heb ik je profiel opgezocht op facebook en daar stond je telefoonnummer en toen heb ik de gok gewaagd! Mijn naam is die en die en dit is mijn facebookprofiel: <facebookprofiel>."
Damn. Zo makkelijk kan het zijn.
Dit ookquote:Op zondag 30 december 2012 18:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Je had dr beter eerst via fb een berichtje kunnen sturen hè
De tijd rond kerst en o&n staat om examens bekend.quote:Op zondag 30 december 2012 18:30 schreef madeliefff het volgende:
Waarom praat je ineens over examens :s dat doe je alleen als je iemand al kent. en hoe weet je dat ze die had? zijn jullie van leeftijd middelbare school dat je dat weet . Enfin t is nogal raar om daar ineens over te praten , daarnaast ook niet echt een spannend onderwerp . Praat liever over vrije tijds dingen.
Nee, hij heeft alleen gezegd 'dat hij haar nummer van facebook heeft'quote:Op zondag 30 december 2012 18:31 schreef Braddie het volgende:
[..]
MotorbloempjeDat heeft hij al gedaan... lees maar even wat posts terug.
Maar deze *bjorn* is een nog slechtere flirter en onzekerder persoon dan ikDAMN hoe dom kan je iets als dit aanpakken
Ja oke Maar dan moet hij wel weten dat ze studeert . Maar misschien stond dat op haar fb . Als ze van de leeftijd middelbare scholieren zijn weet je sowieso dat ze naar school gaat.quote:Op zondag 30 december 2012 18:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De tijd rond kerst en o&n staat om examens bekend.
Ik denk dat doorgaan nu een betere optie isquote:Op zondag 30 december 2012 18:12 schreef einzeinz het volgende:
quote:Op zondag 30 december 2012 18:17 schreef einzeinz het volgende:
Na het eten gaat mijn iPhones in airplanemodus!
Dit dus.quote:Op zondag 30 december 2012 18:41 schreef motorbloempje het volgende:
Tevens heb je het meisje dus niet ontmoet, TS.
Ik denk juist wel doorflirten, anders word je direct gefriendzoned en ze post al Xjes, dus ze geeft nu al kusjes!!quote:Op zondag 30 december 2012 18:46 schreef Braddie het volgende:
Je kan nu beter doorgaan, gewoon eerlijk zeggen wat er nou is gebeurd, en dat je haar doormiddel van een vriend hebt opgezocht op FB en dat je haar nummer daar zag staan.
Niks meer en niks minder, niet gaan flirten, gewoon als een normale beschaafde gast over komen, wat kan er fout gaan?.. ze kan zeggen dat ze daar niet van gedient is en dat ze het liever niet heeft, so what?
quote:Op zondag 30 december 2012 18:46 schreef madeliefff het volgende:
Gooi er een beetje attitude in. Zeg iets als : ik ben die leuke jongen die gister ook in de tapas bar was. Beetje jammer dat je mij niet meer herinnerd . je kunt t goed maken door me op een drankje te trakteren
Eh, neequote:Op zondag 30 december 2012 18:12 schreef einzeinz het volgende:
Ben jij ook een troll?quote:Op zondag 30 december 2012 18:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik denk juist wel doorflirten, anders word je direct gefriendzoned en ze post al Xjes, dus ze geeft nu al kusjes!!
Haha ja héquote:Op zondag 30 december 2012 18:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dit is totaal irrelevant, maar MIracle Drug is een heerlijk nummer
Ja, maar ik vind het hele album waanzinnig (Staat op How To Dismantle An Atomic Bomb toch?)quote:
kusjes zeggen inderdaad niks , dat is meer automatisme of gewoon bedoelt als het einde van het bericht. ik bedoel ze kent hem nieteens..quote:Op zondag 30 december 2012 18:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ben jij ook een troll?
Wa tik al eerder aangaf, ik heb bijna 2 jaar terug een meid gezoend wat een goede vriendin van me was, die heeft hier een enorm groot punt van gemaakt (ze was dronken) en we hadden vrij veel ruzie.
Maar ze sloot toch elke keer haar smsjes af met "x" waarom? het is een gewoonte.
Gebeurt me nu ook, zit met een meid te whatsappen, ik weet dat ze me niks vind.. maar toch sluit ze af met Xjes..
Het is idd een gewoonte , maar wel een uit beleefdheid en dat maakt dat zij makkelijker te benaderen is dan iemand die maling aan alles heeft.quote:Op zondag 30 december 2012 18:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ben jij ook een troll?
Wa tik al eerder aangaf, ik heb bijna 2 jaar terug een meid gezoend wat een goede vriendin van me was, die heeft hier een enorm groot punt van gemaakt (ze was dronken) en we hadden vrij veel ruzie.
Maar ze sloot toch elke keer haar smsjes af met "x" waarom? het is een gewoonte.
Gebeurt me nu ook, zit met een meid te whatsappen, ik weet dat ze me niks vind.. maar toch sluit ze af met Xjes..
Misschien wel, maar het meisje is niet afkeurend bezig. De flow zit er nu goed in, nu kan het nog lukken allemaalquote:Op zondag 30 december 2012 18:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ben jij ook een troll?
Precies, ze heeft hem waarschijnlijk bij binnenkomst in de tapas even 2 seconden gezien omdat ze zich ( zoals 99% van de mensen) even omdraaide toen de deur open ging of zoquote:Op zondag 30 december 2012 18:50 schreef tmelin het volgende:
[..]
kusjes zeggen inderdaad niks , dat is meer automatisme of gewoon bedoelt als het einde van het bericht. ik bedoel ze kent hem nieteens..
Dat is zeker waarquote:Op zondag 30 december 2012 18:50 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Het is idd een gewoonte , maar wel een uit beleefdheid en dat maakt dat zij makkelijker te benaderen is dan iemand die maling aan alles heeft.
Ja klopt, en mee eensquote:Op zondag 30 december 2012 18:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het hele album waanzinnig (Staat op How To Dismantle An Atomic Bomb toch?)![]()
U2 is sowieso een toffe band (En al die haters mogen gaan haten op Bono of The Edge, maar ik zie het ze niet na doen)
Jij bent een vent óf een lelijk wijf.quote:Op zondag 30 december 2012 18:53 schreef madeliefff het volgende:
Wat je ook zegt doe niet zo onzeker en verontschuldig je niet , dat is niet sexy. Trek gewoon de stoute schoenen aan en toon een beetje lef, daar houden vrouwen van. je kunt best nog iets zeggen nu, maar dan moet het wel iets goeds zijn en niet een niets zeggende vraag ofzo stellen.
Offtopic is niet boeiend als het gaat om U2, WTSHNN is een héérlijk nummer, vind het fantastisch om op gitaar te spelen, het lijkt een hele simpele gitaar partij, maar probeer het maar eens strak te spelen, dat gaat nietquote:Op zondag 30 december 2012 18:54 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ja klopt, en mee eensIk zie trouwens dat je WTSHNN in je sig hebt, da's m'n lievelingsnummer
![]()
Maar we gaan off topic![]()
Wat anderen ook al aangeven TS, dat 'X' je is een standaard toevoeging, het stelt niets voor helaas.
óf ze heeft een andere gedachte gangquote:Op zondag 30 december 2012 18:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij bent een vent óf een lelijk wijf.
quote:Op zondag 30 december 2012 18:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Offtopic is niet boeiend als het gaat om U2, WTSHNN is een héérlijk nummer, vind het fantastisch om op gitaar te spelen, het lijkt een hele simpele gitaar partij, maar probeer het maar eens strak te spelen, dat gaat niet
En ONTOPIC
Stelde die x maar wat voor, dan had je het waarschijnlijk ook wel geweten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal mee eens, als die x nou eens wat voor stelde hé![]()
quote:Op zondag 30 december 2012 19:06 schreef Larafairy het volgende:
Ik zou ff googlen op haar telefoonnummer, misschien kan je wel achter haar adres komen. Maak je het morgen goed met een bos rozen.
quote:Op zondag 30 december 2012 19:06 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal mee eens, als die x nou eens wat voor stelde héSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als die x iets zou voorstellen zouden óf veel minder meiden het sturen, óf veel meer mensen een relatie hebben![]()
Adres achterhalen! gewoon doen.quote:Op zondag 30 december 2012 19:06 schreef Larafairy het volgende:
Ik zou ff googlen op haar telefoonnummer, misschien kan je wel achter haar adres komen. Maak je het morgen goed met een bos rozen.
quote:Op zondag 30 december 2012 18:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Op de valreep krijgt TS het nog voor elkaar om de opperkneus van 2012 te zijn.
Als je niet weet hoe je dat moet doen, moet je het ook niet doen! dan moet je gewoon slim zijn en zorgen dat dit andere persoon contact met JOU maakt.quote:Op zondag 30 december 2012 19:08 schreef einzeinz het volgende:
Hoe pak ik zoiets in de toekomst best aan.
Ik heb zo'n dingen al meerdere malen tegengekomen maar telkens weet ik nooit iets zinnigs te zeggen.
Ik weet gewoon niet hoe je dat eerste contact moet maken.
Haha sorry allebei niet waar. Hoezo?quote:Op zondag 30 december 2012 18:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij bent een vent óf een lelijk wijf.
Je staat nog raar te kijken hoeveel informatie je via het internet soms van iemand los kan peuteren. Ik heb ooit een MSN stalker gehad, maar na een half uurtje creatief googlen had ik zijn mobiele nummer te pakken. Toen maar midden in de nacht opgebeld met de mededeling dat ik niet echt gecharmeerd was.quote:
Nou, pics dan.quote:Op zondag 30 december 2012 19:14 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Haha sorry allebei niet waar.
ik zie gewoon hoe t werkt. Jij bent t niet met mij eens dan??
Minder ???? gebruiken. Maak statements waardoor je toch een soort antwoord op je "vraag" krijgt. Als je elke keer vragen gaat stellen dan moet jij op haar wachten waardoor zij de controle over het gesprek heeft. Jij moet de controle hebben en jij bepaald waar het gesprek over gaat. Ga ook niet geforceerd een gesprek aan de gang houden, is alleen maar ongemakkelijk.quote:Op zondag 30 december 2012 19:08 schreef einzeinz het volgende:
Hoe pak ik zoiets in de toekomst best aan.
Ik heb zo'n dingen al meerdere malen tegengekomen maar telkens weet ik nooit iets zinnigs te zeggen.
Ik weet gewoon niet hoe je dat eerste contact moet maken.
En luister aub niet naar deze gast. Wat een mindset.quote:Op zondag 30 december 2012 19:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als je niet weet hoe je dat moet doen, moet je het ook niet doen! dan moet je gewoon slim zijn en zorgen dat dit andere persoon contact met JOU maakt.
Anders verneuk je het alleen maar
Mooi...quote:Op zondag 30 december 2012 19:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Minder ???? gebruiken. Maak statements waardoor je toch een soort antwoord op je "vraag" krijgt. Als je elke keer vragen gaat stellen dan moet jij op haar wachten waardoor zij de controle over het gesprek heeft. Jij moet de controle hebben en jij bepaald waar het gesprek over gaat. Ga ook niet geforceerd een gesprek aan de gang houden, is alleen maar ongemakkelijk.
[..]
En luister aub niet naar deze gast. Wat een mindset.Je gaat toch iets niet doen omdat je niet weet hoe je het moet doen.
Daarom een PM sturen.quote:Op zondag 30 december 2012 19:17 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Nee want ik wil anoniem zijn, niet dat bekenden straks van alles over mij lezen hier
Jaja en hoe weet ik dat jij t niet publiceert hier op fok hè . Daarnaast ben ik toch te oud voor je , ik ben geen scholier meer :pquote:Op zondag 30 december 2012 19:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daarom een PM sturen.
Alsof ik dat ga delen met die zolderkamerbewoners hier.quote:Op zondag 30 december 2012 19:22 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Jaja en hoe weet ik dat jij t niet publiceert hier op fok hè . Daarnaast ben ik toch te oud voor je , ik ben geen scholier meer :p
Ja, nog bedankt voor dat leuke garpje!quote:Op zondag 30 december 2012 19:14 schreef Larafairy het volgende:
[..]
Je staat nog raar te kijken hoeveel informatie je via het internet soms van iemand los kan peuteren. Ik heb ooit een MSN stalker gehad, maar na een half uurtje creatief googlen had ik zijn mobiele nummer te pakken. Toen maar midden in de nacht opgebeld met de mededeling dat ik niet echt gecharmeerd was.
Omdat hij niet voldoende zijn excuses aanbood, heb ik hem maar op een homo-forum aangemeld met de mededeling dat hij graag onder begeleiding van een oudere homo uit de kast wilde komen. Met zijn naam en telefoonnummer erbij om ervaringen uit te wisselen
zeg puisterige kutpuber, jankzak eens een eind weg hier, dankquote:Op zondag 30 december 2012 19:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alsof ik dat ga delen met die zolderkamerbewoners hier.
Tevens ben ik zelf ook geen scholier meer, maar dat geheel terzijde.
Wat had je dán verwacht dat ze terug zou sturen?quote:Op zondag 30 december 2012 19:19 schreef einzeinz het volgende:
maar plots kreeg ik zo'n sms terug en dan weet ik niet wat te zeggen
Sterke teksten.quote:Op zondag 30 december 2012 19:27 schreef Re het volgende:
[..]
zeg puisterige kutpuber, jankzak eens een eind weg hier, dank
Best goed verhaal dit, lekker kort en toch pittig.quote:Op zondag 30 december 2012 18:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jij MOET wel een troll zijn.
Ik heb 1,5 jaar geleden een meid gezoend, terwijl ze bezopen was.. het was een hele goede vriendin van me, we hebben heel lang ruzie hier om gehad (Ze vond het respectloos en vond me een klootzak) maar toch sloot ze elke keer smsjes af met X.
Is een gewoonte
Wat zou ik dan kunnen doen?quote:Op zondag 30 december 2012 19:34 schreef Lara_xx het volgende:
Heb ook wel paar keren meegemaakt dat iemand mijn nummer van een bekende had ''gestolen''. Het is wel vleiend enzo, maar meestal weten desbetreffende mannen zich geen houding te geven en komen ze vaak kneuterig over..wellicht maak je meer kans als je gewoon wat luchtiger overkomt en niet als iemand die te graag wilt, dat schrikt af.
Nu niks meer, man. Tip voor de volgende keer.quote:
Je hebt x'jes achter je naamquote:Op zondag 30 december 2012 19:34 schreef Lara_xx het volgende:
Heb ook wel paar keren meegemaakt dat iemand mijn nummer van een bekende had ''gestolen''. Het is wel vleiend enzo, maar meestal weten desbetreffende mannen zich geen houding te geven en komen ze vaak kneuterig over..wellicht maak je meer kans als je gewoon wat luchtiger overkomt en niet als iemand die te graag wilt, dat schrikt af.
Ik denk dat je nu niets meer kan doen, aangezien ze haar facebook afgeschermd heeft.. Beschouw het maar als een leermomentjequote:
het is je al meerdere keren verteld.. je had der aan moeten spreken.. wat je nu doet is echt niet goed. Ik wou zeggen misschien kom je der nog een keer tegen en kun je alsnog een gesprek beginnen maar dat is nu ook al redelijk verneukt door je sms actie.quote:
Als ik jou was, zou ik nog even wachten met iets te sturen. Je kan later iets versturen in de trant van: hey hoe gaat het? Maar niet: je lijkt me echt geweldig/super etc, wil je datenquote:
Smsen is toch niet zo'n ramp?quote:Op zondag 30 december 2012 19:37 schreef GeertJan88 het volgende:
[..]
het is je al meerdere keren verteld.. je had der aan moeten spreken.. wat je nu doet is echt niet goed. Ik wou zeggen misschien kom je der nog een keer tegen en kun je alsnog een gesprek beginnen maar dat is nu ook al redelijk verneukt door je sms actie.
Ja toch, en het lullige is nog, dat het niet verzonnen isquote:Op zondag 30 december 2012 19:32 schreef 2dope het volgende:
[..]
Best goed verhaal dit, lekker kort en toch pittig.
Je hebt jezelf wel genoeg voor lul gezet.quote:Op zondag 30 december 2012 19:39 schreef einzeinz het volgende:
Ofwel verneuk ik het nu helemaal en stuur ik 'Suckie suckie, 5 dolla'
De eerste fout die je in je eerste berichtje maakt is al dat je gaat vragen wat ze morgen gaat doen terwijl het morgen O&N is en ze sowieso al dingen heeft afgesproken (in het geval dat je iets met haar wou gaan doen). Verder maakt het niet echt uit wat je zegt, als je het maar op een goeie manier brengt. Tease haar een beetje, blijf interessant, maak jezelf een uitdaging en wees cocky/funny. Zorg ook dat je haar niet overdondert. Jij vindt haar wel interessant maar zij moet jou interessanter vinden. Zij moet met jou willen praten, niet jij met haar. Zij moet jou nodig hebben, jij haar niet. Op die manier moet ze een beetje moeite doen.quote:Op zondag 30 december 2012 19:19 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Mooi...
Maar daar gaat het vaak fout. Hoe moet ik het aanpakken. Wat moet ik dan wel zeggen? Ik dacht om eerlijk te zijn dat ik goed begonnen was maar plots kreeg ik zo'n sms terug en dan weet ik niet wat te zeggen
quote:Op zondag 30 december 2012 19:14 schreef Larafairy het volgende:
[..]
Je staat nog raar te kijken hoeveel informatie je via het internet soms van iemand los kan peuteren. Ik heb ooit een MSN stalker gehad, maar na een half uurtje creatief googlen had ik zijn mobiele nummer te pakken. Toen maar midden in de nacht opgebeld met de mededeling dat ik niet echt gecharmeerd was.
Omdat hij niet voldoende zijn excuses aanbood, heb ik hem maar op een homo-forum aangemeld met de mededeling dat hij graag onder begeleiding van een oudere homo uit de kast wilde komen. Met zijn naam en telefoonnummer erbij om ervaringen uit te wisselen
quote:Op zondag 30 december 2012 20:25 schreef GeertJan88 het volgende:
Hoe moet ze leuk reageren op een nummer waar ze niks van af weet.
Hey Schatje, wat leuk dat je me smst. Ik hoopte al dat je dat zou doen. Ik heb geen idee wie je bent maar je bent vast een leuke liefe jongen, ik kan niet wachten om je te zien. En oh ja over morgen... ik heb wel plannen maar zeg deze graag voor je af. Spreek je snel? Kusje!!
Ja, maar hoe moet je haar teasen.quote:Op zondag 30 december 2012 19:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De eerste fout die je in je eerste berichtje maakt is al dat je gaat vragen wat ze morgen gaat doen terwijl het morgen O&N is en ze sowieso al dingen heeft afgesproken (in het geval dat je iets met haar wou gaan doen). Verder maakt het niet echt uit wat je zegt, als je het maar op een goeie manier brengt. Tease haar een beetje, blijf interessant, maak jezelf een uitdaging en wees cocky/funny. Zorg ook dat je haar niet overdondert. Jij vindt haar wel interessant maar zij moet jou interessanter vinden. Zij moet met jou willen praten, niet jij met haar. Zij moet jou nodig hebben, jij haar niet. Op die manier moet ze een beetje moeite doen.Ook is vaak de eerste gedachte in je hersenen de beste reactie, denk niet teveel na. Zeg het gewoon! Just go with the flow. Er is geen handleiding.
quote:Op zondag 30 december 2012 20:36 schreef GeertJan88 het volgende:
Hee, dit berichtje komt redelijk uit de lucht vallen maar ik ben je gister tegen gekomen in de winkel van sinkel.. viel als een blok voor je mooie ogen en kon mezelf wel voor me kop slaan dat ik niet op je af gestapt ben. Heb je dus maar even opgezocht op facebook en tot mijn verassing stond je tel nummer daar, vandaar dus ook dit smsje.. als je er niet van gediend bent moet je het gewoon zeggen maar dacht kan het allicht proberen. Peter
Zo iets?
Met een t wel te verstaan.quote:Op maandag 31 december 2012 01:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Meisje ontmoet?
Meisje van afstand aanschouwd zul je bedoelen..
Hoezo? Is toch voltooid verleden tijd?quote:
Dunno, ik moest ergens over mierenneuken.quote:Op maandag 31 december 2012 02:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo? Is toch voltooid verleden tijd?
Verleden tijd is overigens ook "aangschouwde" en niet aanschouwte"
Jammer dat je het mis had danquote:Op maandag 31 december 2012 02:12 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dunno, ik moest ergens over mierenneuken.
Dat is met een t inderdaad, gedanstquote:Op maandag 31 december 2012 02:13 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik heb stiekem met je gedanst, ik hoop dat je het leuk vond
quote:Op zondag 30 december 2012 18:10 schreef einzeinz het volgende:
Ondertussen kan ik niet meer op haar Facebook
Ik had veel beter gezwegen.
Make that the cat wisequote:Op maandag 31 december 2012 02:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is met een t inderdaad, gedanst
Naar bed is het probleem niet, slapen welquote:Op maandag 31 december 2012 02:25 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Mijn kat zit me aan te kijken, hij wil naar bed
Ik heb mijn eigen ritueel met de kat. Hij loopt achter/voor me de trap op en gaat op de hoek van het bed zitten naast mn hoofd en als ik goed en wel lig komt hij op mn borst liggen en dan gaat die brommen en ben ik zo weg.quote:Op maandag 31 december 2012 02:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Naar bed is het probleem niet, slapen wel![]()
En mijn katten hebben reeds besloten zonder mij naar dromenland te vertrekken...
Owh, ik vind dat prima als ik wakker benquote:Op maandag 31 december 2012 02:31 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen ritueel met de kat. Hij loopt achter/voor me de trap op en gaat op de hoek van het bed zitten naast mn hoofd en als ik goed en wel lig komt hij op mn borst liggen en dan gaat die brommen en ben ik zo weg.
Heerlijk is dat
Ik slaap zonder de kat altijd slechter.quote:Op maandag 31 december 2012 02:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, ik vind dat prima als ik wakker ben, maar ik kan juist NIET slapen met een 7 kilo zware snorrende kat bovenop me
Liefquote:Op maandag 31 december 2012 02:38 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik slaap zonder de kat altijd slechter.
Ik en de kat zijn dat zo gewend, onafscheidelijk
Overdag wel ja en snachts ook als ik gezelschap hebquote:Op maandag 31 december 2012 02:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lief![]()
Maar ik heb mijn katten liever onafscheidelijk NAAST me
Trustequote:Op maandag 31 december 2012 02:41 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Overdag wel ja en snachts ook als ik gezelschap heb
Maar wij gaan nu lekker snurken, dus welterusten iedereen
Damnquote:Op zondag 30 december 2012 18:09 schreef einzeinz het volgende:
Gedver, dit loopt zo fout![]()
[ afbeelding ]
Hoe kan ik nu pics geven? Ik ben geen freak die in de tapasbarquote:Op maandag 31 december 2012 03:03 schreef sp3c het volgende:
A: je had haar in de tapasbar aan moeten spreken
B: je had direct moeten zeggen hoe je aan het nummer kwam
C: je had dat via de telefoon moeten zeggen en niet via een fok!king SMS
D: fok!king SMS
als je het wil fixen bel je haar op, begin je met hoe je aan het nummer kwam (facebook, via een maat van mij), daarna met waarom je dat nummer zocht (vind je leuk
) en dan maar hopen dat ze je niet al een lambal vind
en pics or it did not happen
quote:Op maandag 31 december 2012 02:13 schreef Smack10 het volgende:
Ik heb stiekem met je gedanst geneukt, ik hoop dat je het leuk vond
quote:Op maandag 31 december 2012 03:20 schreef Drinky het volgende:
Bel haar nu even op. Beetje spontane actie waardoor ze je gigantische faal waarschijnlijk wel vergeet. Vrouwen zijn op zoek naar spanning en romantiek.
Je doet er wel lacherig over maar het is eigenlijk niet zo gek veel anders dan die stalk whatsapjes ( no homo )Oquote:
Volgens mij heb je helemaal geen enkel recht om iemands (goede) advies tequote:
Beter vergeet hij haar gewoon en pakt hij het de volgende keer wel goed aan. Het gaat namelijk nooit gebeuren tussen de ts en dit meisjequote:Op maandag 31 december 2012 03:26 schreef sp3c het volgende:
vraag haar in een sms dat het je spijt en waar de bloemen en het chocola naar toe moeten want je wil je excuses aanbieden
en niet die goedkope shit sturen maar orchideeen en chocolade die je eigenlijk niet kan betalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Ze kent hem niet dus hij kan het nog een keer proberen met een nieuw nummer en andere voornaam.quote:Op maandag 31 december 2012 03:31 schreef Drinky het volgende:
Het gaat namelijk nooit gebeuren tussen de ts en dit meisje
Hahahaquote:Op maandag 31 december 2012 08:14 schreef beeer het volgende:
[..]
Ze kent hem niet dus hij kan het nog een keer proberen met een nieuw nummer en andere voornaam.
Misschien sowieso handiger om eerst een andere voornaam te doen, dan kan je altijd zeggen dat het je bijnaam is. Als hij nu toegeeft wat zijn echte naam is denkt ze sowieso dat hij ook nummer 1 wasquote:Op maandag 31 december 2012 08:14 schreef beeer het volgende:
[..]
Ze kent hem niet dus hij kan het nog een keer proberen met een nieuw nummer en andere voornaam.
Dit inderdaadquote:Op zondag 30 december 2012 18:10 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Plaatsvervangende schaamte
'groetjes gekke edje'quote:Op maandag 31 december 2012 11:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Misschien sowieso handiger om eerst een andere voornaam te doen, dan kan je altijd zeggen dat het je bijnaam is. Als hij nu toegeeft wat zijn echte naam is denkt ze sowieso dat hij ook nummer 1 was
Twee freebies van mij dan:quote:
quote:Op zondag 30 december 2012 20:25 schreef GeertJan88 het volgende:
Hoe moet ze leuk reageren op een nummer waar ze niks van af weet.
Hey Schatje, wat leuk dat je me smst. Ik hoopte al dat je dat zou doen. Ik heb geen idee wie je bent maar je bent vast een leuke liefe jongen, ik kan niet wachten om je te zien. En oh ja over morgen... ik heb wel plannen maar zeg deze graag voor je af. Spreek je snel? Kusje!!
Gozer, je bent veels te akward voor zo'n spontaan gesprek. Je zult waarschijnlijk na 3 antwoorden met je mond vol tanden staan. Bespaar jezelf deze schaamte, leer van je fouten en move on.quote:Op maandag 31 december 2012 12:00 schreef einzeinz het volgende:
Gadver, het is nu toch om zeep.
Ik heb hier inderdaad nog een oude simkaart liggen, misschien ff naar de winkel om 5 euro belwaarde gaan.
quote:Op maandag 31 december 2012 12:00 schreef einzeinz het volgende:
Gadver, het is nu toch om zeep.
Ik heb hier inderdaad nog een oude simkaart liggen, misschien ff naar de winkel om 5 euro belwaarde gaan.
Je kent de definitie van plagen toch wel? En dan plagen op een leuke, vrolijke, spannende manier. Hetzelfde met uitdagend en interessant. Het is niet uit te leggen, er is geen handleiding. Denk er goed over na en probeer het te begrijpen. Hou van jezelf. Het is allemaal niet zo moeilijk, just go with the flow.quote:Op zondag 30 december 2012 20:33 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Ja, maar hoe moet je haar teasen.
Hoe moet ik mezelf uitdagend en interessant maken?
Dat dus. Mooi topic zoquote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:40 schreef El_Liberaliste het volgende:
Props voor TS die in tegenstelling tot de meeste autisten hier tenminste wel de ballen heeft om een meisje te benaderen, het zij via sms.
TS
Verassing? Knap dat je nog kan typen als je verast bent.quote:Op zondag 30 december 2012 20:36 schreef GeertJan88 het volgende:
Hee, dit berichtje komt redelijk uit de lucht vallen maar ik ben je gister tegen gekomen in de winkel van sinkel.. viel als een blok voor je mooie ogen en kon mezelf wel voor me kop slaan dat ik niet op je af gestapt ben. Heb je dus maar even opgezocht op facebook en tot mijn verassing stond je tel nummer daar, vandaar dus ook dit smsje.. als je er niet van gediend bent moet je het gewoon zeggen maar dacht kan het allicht proberen. Peter
Zo iets?
Lekker boeie, taalnazi.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:22 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Verassing? Knap dat je nog kan typen als je verast bent.
Nee inderdaad, daar moet ook een foto van zijn lul in chocoladedipsaus bij.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:19 schreef madeliefff het volgende:
en wat stuur je terug dan??
niet alleen 'ook een gelukkig nieuwjaar' mag ik hopen:p
Whahahquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:22 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Verassing? Knap dat je nog kan typen als je verast bent.
"Jij ook hè! Nog leuke voornemens?"quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:57 schreef einzeinz het volgende:
Ik heb nog niet terug gestuurd![]()
Straks verkloot ik het weer
Misschienquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:11 schreef Nero22 het volgende:
[..]
"Jij ook hè! Nog leuke voornemens?"
Ik noem maar een zijweg.
Als zelfs Braddie dit zegt ben je iets echt goed verkeerd aan het doen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
STUUR DAT NOU!!!Hoe infantiel kan iemand zijn zeg
Dat.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als zelfs Braddie dit zegt ben je iets echt goed verkeerd aan het doen.
Wat zij zegt inderdaadquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Man probeer "iets", erger kun je het toch amper maken..
Het is nu ook al 2 januari..quote:
Nooit direct terug sturen bij een vrouwquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is nu ook al 2 januari..
Waarom heb je niks teruggestuurd????
ZIJ smste jou nota bene..Ze gaf je een kans...
Domme *censuur*!!!
Ja, JIJ weet hoe het moet hoorquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:13 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Nooit direct terug sturen bij een vrouw
Laat ze lekker even onzeker wezen... Anders denken ze direct dat je achter hun aan zit
Je kunt toch goddomme wel op dezelfde dag (1 januari) een bericht terugsturen in de strekking 'jij ook een gelukkig nieuwjaar'?quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:13 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Laat ze lekker even onzeker wezen... Anders denken ze direct dat je achter hun aan zit
Ok, danquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je kunt toch goddomme wel op dezelfde dag (1 januari) een bericht terugsturen in de strekking 'jij ook een gelukkig nieuwjaar'?
Pciesquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:14 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je kunt toch goddomme wel op dezelfde dag (1 januari) een bericht terugsturen in de strekking 'jij ook een gelukkig nieuwjaar'?
Het is nu TWEE januari midden in de nacht.. Doe NU maar ff niet dus..quote:
Wel ook een vraag erbij plaatsen hè!quote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:13 schreef einzeinz het volgende:
[..]
¤quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:13 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Voor jou en mij niet, maar misschien is zij een ochtendmens..quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:18 schreef madeliefff het volgende:
Nu kan nog wel hoor! Zo laat is t niet, t is niet dat hij belt, dan zou t al wat laat zijn ja.
Jij ook Nijnerquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:21 schreef RockNijntje het volgende:
Hahaha gelukkig nieuwjaar, dat dan weer wel.
Ben ik t niet mee eens. Een sms is anders dan bellen, ze reageert wel wanneer ze wakker is. T is ook niet midden in de nacht nu, t is half 1.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voor jou en mij niet, maar misschien is zij een ochtendmens..
Maar belangrijker: iemand die je niet kent en je al behoorlijk heeft laten schrikken en dan ook nog midden in de nacht iets gaat sturen (wat je alleen van goede vrienden of familie verwacht, en dan ook nog vaak als "slecht" bericht")???
Nee, dank je!!
TS doet anders behoorlijk zijn best het te verknallen (naar mijn mening dan)..quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:23 schreef heloef het volgende:
Dat dit nog enige positieve wending zou krijgen.
TS mag van geluk spreken.
Hij is een man. Zelfs "gr gr" is beter.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:24 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Alsof je daar bij na gaat denken?
quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij is een man. Zelfs "gr gr" is beter.
Hm, ik doe altijd xx. Ik denk d'r ook niet echt bij na. En als een man dat doet (ik kan me niet herinneren dat het gebeurt is trouwens, maar toch) ga ik niet meteen afknappen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij is een man. Zelfs "gr gr" is beter.
Dacht ik ook altijd.. Tot bleek dat mijn baas zijn telefoon op zijn nachtkastje had... Had een hele nacht niet geslapen en smste dat om een uur of 5 met de mededeling dat ik de volgende dag dus maar vrij nam omdat ik op het werk niks waard zou zijn...quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Ben ik t niet mee eens. Een sms is anders dan bellen, ze reageert wel wanneer ze wakker is. T is ook niet midden in de nacht nu, t is half 1.
Ja kom op, bij je baasquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dacht ik ook altijd.. Tot bleek dat mijn baas zijn telefoon op zijn nachtkastje had... Had een hele nacht niet geslapen en smste dat om een uur of 5 met de mededeling dat ik de volgende dag dus maar vrij nam omdat ik op het werk niks waard zou zijn...
En hij was me toch boos!! 1. ik had hem (én zijn vrouw) wakker gemaakt 2. Zijn vrouw wilde weten wie Whiskers was.. Want een vrouw die hem midden inde nacht smste (al was de boodschap nog zo onschuldig)....
Ja Whut?? Je denkt toch écht niet dat ik voor hem ook nog tot een uur of 10 wakker ga blijven om me dan pas af te melden??quote:
Dat is iets anders, dit is 'privé'. Ik ga mijn baas ook niet om vijf uur 's nachts sms'en dat ik niet kom, dan bel ik liever 's ochtends op een gepaste tijd.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dacht ik ook altijd.. Tot bleek dat mijn baas zijn telefoon op zijn nachtkastje had... Had een hele nacht niet geslapen en smste dat om een uur of 5 met de mededeling dat ik de volgende dag dus maar vrij nam omdat ik op het werk niks waard zou zijn...
En hij was me toch boos!! 1. ik had hem (én zijn vrouw) wakker gemaakt 2. Zijn vrouw wilde weten wie Whiskers was.. Want een vrouw die hem midden inde nacht smste (al was de boodschap nog zo onschuldig)....
Eh, dan zet je je wekker om een uurtje of 8/9 en dan bel je dan dat je je niet goed voelt en niet komt? Je gaat toch niet serieus midden in de nacht je baas smsen. Ik had het niet gedaan in ieder geval.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja Whut?? Je denkt toch écht niet dat ik voor hem ook nog tot een uur of 10 wakker ga blijven om me dan pas af te melden??
Haha grappig, maar werk vind ik ook anders . Ik vind dat t privé wel kan, iig wel op versier gebied. Maar goed dan denken we daar gewoon anders overquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik niet, ik hoop dat ik eindelijk een keer in slaap val en wens dat dan niet meer te onderbreken.. Maar dat was het punt niet..quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:31 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dat is iets anders, dit is 'privé'. Ik ga mijn baas ook niet om vijf uur 's nachts sms'en dat ik niet kom, dan bel ik liever 's ochtends op een gepaste tijd.
Die ga je toch niet posten.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:32 schreef einzeinz het volgende:
Verwonderd me dat nog niemand vroeg naar pics van Michelle
Want je had ze niet gemaakt en was van haar Facebook afgeflikkerd toch??quote:
Wees eerlijk man. Zeg dat je wel graag het nachtleven zou willen ontdekken met haar.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:34 schreef einzeinz het volgende:
Komaan vlug, wat moet ik typen op de vraag of ik vaak uitga?
Oke dan doe ik t wel . Ts heb je ook haar pics voor ons?quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:32 schreef einzeinz het volgende:
Verwonderd me dat nog niemand vroeg naar pics van Michelle
Dat je uitgaan leuk vindt, maar dat het niet persé elke mogelijke dag hoeft omdat je meer leuke dingen te doen hebt (meer interesses)quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:34 schreef einzeinz het volgende:
Zie enkel haar profielfoto en een omslagfoto, die omslagfoto stelt niets voor.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Want je had ze niet gemaakt en was van haar Facebook afgeflikkerd toch??
quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:34 schreef heloef het volgende:
TS ik moet je wel nageven. Je bent na een ontzettend creepy begin daar bijna helemaal van af.
"Ja eens in de zoveel tijd" Daarna doorpakken met de vraag waar ze graag uitgaat en dan kom je gewoon met de vraag of ze een keer met jou naar die club/disco/apres ski hut/dancing (quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:34 schreef einzeinz het volgende:
Onzin, TS is nog steeds creepy (al was dat nooit de bedoeling), maar zij reageert toch op hem (om wat voor leuke of minder leuke) reden dan ook.. TS is vooralsnog een mazzelpikquote:
"Ik ga soms wel is uit als ik meegevraagd wordt door vrienden."quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:34 schreef einzeinz het volgende:
Zo hosselen bijna alle jongeren tegenwoordig.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Onzin, TS is nog steeds creepy (al was dat nooit de bedoeling), maar zij reageert toch op hem (om wat voor leuke of minder leuke) reden dan ook.. TS is vooralsnog een mazzelpik
De waarheid natuurlijk!quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:34 schreef einzeinz het volgende:
Dat laatste weglaten.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:38 schreef Sucuk het volgende:
[..]
"Ik ga soms wel is uit als ik meegevraagd wordt door vrienden."
Misschien voor ons, maar niet voor haar. Daar gaat het om.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Onzin, TS is nog steeds creepy (al was dat nooit de bedoeling), maar zij reageert toch op hem (om wat voor leuke of minder leuke) reden dan ook.. TS is vooralsnog een mazzelpik
Ok, ik word oud...quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo hosselen bijna alle jongeren tegenwoordig.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:39 schreef RockNijntje het volgende:
Dit soort hosselaars kap ik trouwens meteen af![]()
.
Zeg dat je vrienden bedoelt , anders kom je slecht over.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:39 schreef einzeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme, zie ik tijdens het uploaden dat m'n iPhone het woord vrienden heeft vervangen door vriendinnen
Fuifquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:39 schreef einzeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme, zie ik tijdens het uploaden dat m'n iPhone het woord vrienden heeft vervangen door vriendinnen
True..quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien voor ons, maar niet voor haar. Daar gaat het om.
Volgens mij 56quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:43 schreef jelfrikandel het volgende:
Hahahahaha hoe oud ben je eigenlijk ts? Je praat zo godsongelofijk bekakt. FuifIn de zin van
Gets all the ladies wet.
Fuif was jammer, heel jammer.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
True..
Maar "fuif" en "vriendinnen"![]()
Vind ik overigens een geniaal nummer, maar ik ben dan ook stokoud
Die had ik niet eens gezien, die gr grquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Fuif was jammer, heel jammer.
Die grgr zal ook wel een WTF gezicht opleveren bij haar.
Dit is trouwens JE KANS om t gesprek zo te sturen dat jullie gaan stappen. Maak een opmerking in die richting. Je moet niet straks dagen lang gaan sms'en dan valt de spanning weg en wilt ze niet meer.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:39 schreef einzeinz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Indien hoofdpijn afkomstig is van alcohol en aangezien je nu nog wakker bent gok ik dat je wel geniet van het nachtleven?
Dubbelquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:46 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Dit is trouwens JE KANS om t gesprek zo te sturen dat jullie gaan stappen. Maak een opmerking in die richting. Je moet niet straks dagen lang gaan sms'en dan valt de spanning weg en wilt ze niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |