Wat zou ik dan kunnen doen?quote:Op zondag 30 december 2012 19:34 schreef Lara_xx het volgende:
Heb ook wel paar keren meegemaakt dat iemand mijn nummer van een bekende had ''gestolen''. Het is wel vleiend enzo, maar meestal weten desbetreffende mannen zich geen houding te geven en komen ze vaak kneuterig over..wellicht maak je meer kans als je gewoon wat luchtiger overkomt en niet als iemand die te graag wilt, dat schrikt af.
Nu niks meer, man. Tip voor de volgende keer.quote:
Je hebt x'jes achter je naamquote:Op zondag 30 december 2012 19:34 schreef Lara_xx het volgende:
Heb ook wel paar keren meegemaakt dat iemand mijn nummer van een bekende had ''gestolen''. Het is wel vleiend enzo, maar meestal weten desbetreffende mannen zich geen houding te geven en komen ze vaak kneuterig over..wellicht maak je meer kans als je gewoon wat luchtiger overkomt en niet als iemand die te graag wilt, dat schrikt af.
Ik denk dat je nu niets meer kan doen, aangezien ze haar facebook afgeschermd heeft.. Beschouw het maar als een leermomentjequote:
het is je al meerdere keren verteld.. je had der aan moeten spreken.. wat je nu doet is echt niet goed. Ik wou zeggen misschien kom je der nog een keer tegen en kun je alsnog een gesprek beginnen maar dat is nu ook al redelijk verneukt door je sms actie.quote:
Als ik jou was, zou ik nog even wachten met iets te sturen. Je kan later iets versturen in de trant van: hey hoe gaat het? Maar niet: je lijkt me echt geweldig/super etc, wil je datenquote:
Smsen is toch niet zo'n ramp?quote:Op zondag 30 december 2012 19:37 schreef GeertJan88 het volgende:
[..]
het is je al meerdere keren verteld.. je had der aan moeten spreken.. wat je nu doet is echt niet goed. Ik wou zeggen misschien kom je der nog een keer tegen en kun je alsnog een gesprek beginnen maar dat is nu ook al redelijk verneukt door je sms actie.
Ja toch, en het lullige is nog, dat het niet verzonnen isquote:Op zondag 30 december 2012 19:32 schreef 2dope het volgende:
[..]
Best goed verhaal dit, lekker kort en toch pittig.
Je hebt jezelf wel genoeg voor lul gezet.quote:Op zondag 30 december 2012 19:39 schreef einzeinz het volgende:
Ofwel verneuk ik het nu helemaal en stuur ik 'Suckie suckie, 5 dolla'
De eerste fout die je in je eerste berichtje maakt is al dat je gaat vragen wat ze morgen gaat doen terwijl het morgen O&N is en ze sowieso al dingen heeft afgesproken (in het geval dat je iets met haar wou gaan doen). Verder maakt het niet echt uit wat je zegt, als je het maar op een goeie manier brengt. Tease haar een beetje, blijf interessant, maak jezelf een uitdaging en wees cocky/funny. Zorg ook dat je haar niet overdondert. Jij vindt haar wel interessant maar zij moet jou interessanter vinden. Zij moet met jou willen praten, niet jij met haar. Zij moet jou nodig hebben, jij haar niet. Op die manier moet ze een beetje moeite doen.quote:Op zondag 30 december 2012 19:19 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Mooi...
Maar daar gaat het vaak fout. Hoe moet ik het aanpakken. Wat moet ik dan wel zeggen? Ik dacht om eerlijk te zijn dat ik goed begonnen was maar plots kreeg ik zo'n sms terug en dan weet ik niet wat te zeggen
quote:Op zondag 30 december 2012 19:14 schreef Larafairy het volgende:
[..]
Je staat nog raar te kijken hoeveel informatie je via het internet soms van iemand los kan peuteren. Ik heb ooit een MSN stalker gehad, maar na een half uurtje creatief googlen had ik zijn mobiele nummer te pakken. Toen maar midden in de nacht opgebeld met de mededeling dat ik niet echt gecharmeerd was.
Omdat hij niet voldoende zijn excuses aanbood, heb ik hem maar op een homo-forum aangemeld met de mededeling dat hij graag onder begeleiding van een oudere homo uit de kast wilde komen. Met zijn naam en telefoonnummer erbij om ervaringen uit te wisselen
quote:Op zondag 30 december 2012 20:25 schreef GeertJan88 het volgende:
Hoe moet ze leuk reageren op een nummer waar ze niks van af weet.
Hey Schatje, wat leuk dat je me smst. Ik hoopte al dat je dat zou doen. Ik heb geen idee wie je bent maar je bent vast een leuke liefe jongen, ik kan niet wachten om je te zien. En oh ja over morgen... ik heb wel plannen maar zeg deze graag voor je af. Spreek je snel? Kusje!!
Ja, maar hoe moet je haar teasen.quote:Op zondag 30 december 2012 19:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De eerste fout die je in je eerste berichtje maakt is al dat je gaat vragen wat ze morgen gaat doen terwijl het morgen O&N is en ze sowieso al dingen heeft afgesproken (in het geval dat je iets met haar wou gaan doen). Verder maakt het niet echt uit wat je zegt, als je het maar op een goeie manier brengt. Tease haar een beetje, blijf interessant, maak jezelf een uitdaging en wees cocky/funny. Zorg ook dat je haar niet overdondert. Jij vindt haar wel interessant maar zij moet jou interessanter vinden. Zij moet met jou willen praten, niet jij met haar. Zij moet jou nodig hebben, jij haar niet. Op die manier moet ze een beetje moeite doen.Ook is vaak de eerste gedachte in je hersenen de beste reactie, denk niet teveel na. Zeg het gewoon! Just go with the flow. Er is geen handleiding.
quote:Op zondag 30 december 2012 20:36 schreef GeertJan88 het volgende:
Hee, dit berichtje komt redelijk uit de lucht vallen maar ik ben je gister tegen gekomen in de winkel van sinkel.. viel als een blok voor je mooie ogen en kon mezelf wel voor me kop slaan dat ik niet op je af gestapt ben. Heb je dus maar even opgezocht op facebook en tot mijn verassing stond je tel nummer daar, vandaar dus ook dit smsje.. als je er niet van gediend bent moet je het gewoon zeggen maar dacht kan het allicht proberen. Peter
Zo iets?
Met een t wel te verstaan.quote:Op maandag 31 december 2012 01:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Meisje ontmoet?
Meisje van afstand aanschouwd zul je bedoelen..
Hoezo? Is toch voltooid verleden tijd?quote:
Dunno, ik moest ergens over mierenneuken.quote:Op maandag 31 december 2012 02:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo? Is toch voltooid verleden tijd?
Verleden tijd is overigens ook "aangschouwde" en niet aanschouwte"
Jammer dat je het mis had danquote:Op maandag 31 december 2012 02:12 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dunno, ik moest ergens over mierenneuken.
Dat is met een t inderdaad, gedanstquote:Op maandag 31 december 2012 02:13 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik heb stiekem met je gedanst, ik hoop dat je het leuk vond
quote:Op zondag 30 december 2012 18:10 schreef einzeinz het volgende:
Ondertussen kan ik niet meer op haar Facebook
Ik had veel beter gezwegen.
Make that the cat wisequote:Op maandag 31 december 2012 02:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is met een t inderdaad, gedanst
Naar bed is het probleem niet, slapen welquote:Op maandag 31 december 2012 02:25 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Mijn kat zit me aan te kijken, hij wil naar bed
Ik heb mijn eigen ritueel met de kat. Hij loopt achter/voor me de trap op en gaat op de hoek van het bed zitten naast mn hoofd en als ik goed en wel lig komt hij op mn borst liggen en dan gaat die brommen en ben ik zo weg.quote:Op maandag 31 december 2012 02:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Naar bed is het probleem niet, slapen wel![]()
En mijn katten hebben reeds besloten zonder mij naar dromenland te vertrekken...
Owh, ik vind dat prima als ik wakker benquote:Op maandag 31 december 2012 02:31 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen ritueel met de kat. Hij loopt achter/voor me de trap op en gaat op de hoek van het bed zitten naast mn hoofd en als ik goed en wel lig komt hij op mn borst liggen en dan gaat die brommen en ben ik zo weg.
Heerlijk is dat
Ik slaap zonder de kat altijd slechter.quote:Op maandag 31 december 2012 02:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, ik vind dat prima als ik wakker ben, maar ik kan juist NIET slapen met een 7 kilo zware snorrende kat bovenop me
Liefquote:Op maandag 31 december 2012 02:38 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik slaap zonder de kat altijd slechter.
Ik en de kat zijn dat zo gewend, onafscheidelijk
Overdag wel ja en snachts ook als ik gezelschap hebquote:Op maandag 31 december 2012 02:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lief![]()
Maar ik heb mijn katten liever onafscheidelijk NAAST me
Trustequote:Op maandag 31 december 2012 02:41 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Overdag wel ja en snachts ook als ik gezelschap heb
Maar wij gaan nu lekker snurken, dus welterusten iedereen
Damnquote:Op zondag 30 december 2012 18:09 schreef einzeinz het volgende:
Gedver, dit loopt zo fout![]()
[ afbeelding ]
Hoe kan ik nu pics geven? Ik ben geen freak die in de tapasbarquote:Op maandag 31 december 2012 03:03 schreef sp3c het volgende:
A: je had haar in de tapasbar aan moeten spreken
B: je had direct moeten zeggen hoe je aan het nummer kwam
C: je had dat via de telefoon moeten zeggen en niet via een fok!king SMS
D: fok!king SMS
als je het wil fixen bel je haar op, begin je met hoe je aan het nummer kwam (facebook, via een maat van mij), daarna met waarom je dat nummer zocht (vind je leuk
) en dan maar hopen dat ze je niet al een lambal vind
en pics or it did not happen
quote:Op maandag 31 december 2012 02:13 schreef Smack10 het volgende:
Ik heb stiekem met je gedanst geneukt, ik hoop dat je het leuk vond
quote:Op maandag 31 december 2012 03:20 schreef Drinky het volgende:
Bel haar nu even op. Beetje spontane actie waardoor ze je gigantische faal waarschijnlijk wel vergeet. Vrouwen zijn op zoek naar spanning en romantiek.
Je doet er wel lacherig over maar het is eigenlijk niet zo gek veel anders dan die stalk whatsapjes ( no homo )Oquote:
Volgens mij heb je helemaal geen enkel recht om iemands (goede) advies tequote:
Beter vergeet hij haar gewoon en pakt hij het de volgende keer wel goed aan. Het gaat namelijk nooit gebeuren tussen de ts en dit meisjequote:Op maandag 31 december 2012 03:26 schreef sp3c het volgende:
vraag haar in een sms dat het je spijt en waar de bloemen en het chocola naar toe moeten want je wil je excuses aanbieden
en niet die goedkope shit sturen maar orchideeen en chocolade die je eigenlijk niet kan betalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Ze kent hem niet dus hij kan het nog een keer proberen met een nieuw nummer en andere voornaam.quote:Op maandag 31 december 2012 03:31 schreef Drinky het volgende:
Het gaat namelijk nooit gebeuren tussen de ts en dit meisje
Hahahaquote:Op maandag 31 december 2012 08:14 schreef beeer het volgende:
[..]
Ze kent hem niet dus hij kan het nog een keer proberen met een nieuw nummer en andere voornaam.
Misschien sowieso handiger om eerst een andere voornaam te doen, dan kan je altijd zeggen dat het je bijnaam is. Als hij nu toegeeft wat zijn echte naam is denkt ze sowieso dat hij ook nummer 1 wasquote:Op maandag 31 december 2012 08:14 schreef beeer het volgende:
[..]
Ze kent hem niet dus hij kan het nog een keer proberen met een nieuw nummer en andere voornaam.
Dit inderdaadquote:Op zondag 30 december 2012 18:10 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Plaatsvervangende schaamte
'groetjes gekke edje'quote:Op maandag 31 december 2012 11:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Misschien sowieso handiger om eerst een andere voornaam te doen, dan kan je altijd zeggen dat het je bijnaam is. Als hij nu toegeeft wat zijn echte naam is denkt ze sowieso dat hij ook nummer 1 was
Twee freebies van mij dan:quote:
quote:Op zondag 30 december 2012 20:25 schreef GeertJan88 het volgende:
Hoe moet ze leuk reageren op een nummer waar ze niks van af weet.
Hey Schatje, wat leuk dat je me smst. Ik hoopte al dat je dat zou doen. Ik heb geen idee wie je bent maar je bent vast een leuke liefe jongen, ik kan niet wachten om je te zien. En oh ja over morgen... ik heb wel plannen maar zeg deze graag voor je af. Spreek je snel? Kusje!!
Gozer, je bent veels te akward voor zo'n spontaan gesprek. Je zult waarschijnlijk na 3 antwoorden met je mond vol tanden staan. Bespaar jezelf deze schaamte, leer van je fouten en move on.quote:Op maandag 31 december 2012 12:00 schreef einzeinz het volgende:
Gadver, het is nu toch om zeep.
Ik heb hier inderdaad nog een oude simkaart liggen, misschien ff naar de winkel om 5 euro belwaarde gaan.
quote:Op maandag 31 december 2012 12:00 schreef einzeinz het volgende:
Gadver, het is nu toch om zeep.
Ik heb hier inderdaad nog een oude simkaart liggen, misschien ff naar de winkel om 5 euro belwaarde gaan.
Je kent de definitie van plagen toch wel? En dan plagen op een leuke, vrolijke, spannende manier. Hetzelfde met uitdagend en interessant. Het is niet uit te leggen, er is geen handleiding. Denk er goed over na en probeer het te begrijpen. Hou van jezelf. Het is allemaal niet zo moeilijk, just go with the flow.quote:Op zondag 30 december 2012 20:33 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Ja, maar hoe moet je haar teasen.
Hoe moet ik mezelf uitdagend en interessant maken?
Dat dus. Mooi topic zoquote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:40 schreef El_Liberaliste het volgende:
Props voor TS die in tegenstelling tot de meeste autisten hier tenminste wel de ballen heeft om een meisje te benaderen, het zij via sms.
TS
Verassing? Knap dat je nog kan typen als je verast bent.quote:Op zondag 30 december 2012 20:36 schreef GeertJan88 het volgende:
Hee, dit berichtje komt redelijk uit de lucht vallen maar ik ben je gister tegen gekomen in de winkel van sinkel.. viel als een blok voor je mooie ogen en kon mezelf wel voor me kop slaan dat ik niet op je af gestapt ben. Heb je dus maar even opgezocht op facebook en tot mijn verassing stond je tel nummer daar, vandaar dus ook dit smsje.. als je er niet van gediend bent moet je het gewoon zeggen maar dacht kan het allicht proberen. Peter
Zo iets?
Lekker boeie, taalnazi.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:22 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Verassing? Knap dat je nog kan typen als je verast bent.
Nee inderdaad, daar moet ook een foto van zijn lul in chocoladedipsaus bij.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:19 schreef madeliefff het volgende:
en wat stuur je terug dan??
niet alleen 'ook een gelukkig nieuwjaar' mag ik hopen:p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |