quote:Op maandag 31 december 2012 03:20 schreef Drinky het volgende:
Bel haar nu even op. Beetje spontane actie waardoor ze je gigantische faal waarschijnlijk wel vergeet. Vrouwen zijn op zoek naar spanning en romantiek.
Je doet er wel lacherig over maar het is eigenlijk niet zo gek veel anders dan die stalk whatsapjes ( no homo )Oquote:
Volgens mij heb je helemaal geen enkel recht om iemands (goede) advies tequote:
Beter vergeet hij haar gewoon en pakt hij het de volgende keer wel goed aan. Het gaat namelijk nooit gebeuren tussen de ts en dit meisjequote:Op maandag 31 december 2012 03:26 schreef sp3c het volgende:
vraag haar in een sms dat het je spijt en waar de bloemen en het chocola naar toe moeten want je wil je excuses aanbieden
en niet die goedkope shit sturen maar orchideeen en chocolade die je eigenlijk niet kan betalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Ze kent hem niet dus hij kan het nog een keer proberen met een nieuw nummer en andere voornaam.quote:Op maandag 31 december 2012 03:31 schreef Drinky het volgende:
Het gaat namelijk nooit gebeuren tussen de ts en dit meisje
Hahahaquote:Op maandag 31 december 2012 08:14 schreef beeer het volgende:
[..]
Ze kent hem niet dus hij kan het nog een keer proberen met een nieuw nummer en andere voornaam.
Misschien sowieso handiger om eerst een andere voornaam te doen, dan kan je altijd zeggen dat het je bijnaam is. Als hij nu toegeeft wat zijn echte naam is denkt ze sowieso dat hij ook nummer 1 wasquote:Op maandag 31 december 2012 08:14 schreef beeer het volgende:
[..]
Ze kent hem niet dus hij kan het nog een keer proberen met een nieuw nummer en andere voornaam.
Dit inderdaadquote:Op zondag 30 december 2012 18:10 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Plaatsvervangende schaamte
'groetjes gekke edje'quote:Op maandag 31 december 2012 11:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Misschien sowieso handiger om eerst een andere voornaam te doen, dan kan je altijd zeggen dat het je bijnaam is. Als hij nu toegeeft wat zijn echte naam is denkt ze sowieso dat hij ook nummer 1 was
Twee freebies van mij dan:quote:
quote:Op zondag 30 december 2012 20:25 schreef GeertJan88 het volgende:
Hoe moet ze leuk reageren op een nummer waar ze niks van af weet.
Hey Schatje, wat leuk dat je me smst. Ik hoopte al dat je dat zou doen. Ik heb geen idee wie je bent maar je bent vast een leuke liefe jongen, ik kan niet wachten om je te zien. En oh ja over morgen... ik heb wel plannen maar zeg deze graag voor je af. Spreek je snel? Kusje!!
Gozer, je bent veels te akward voor zo'n spontaan gesprek. Je zult waarschijnlijk na 3 antwoorden met je mond vol tanden staan. Bespaar jezelf deze schaamte, leer van je fouten en move on.quote:Op maandag 31 december 2012 12:00 schreef einzeinz het volgende:
Gadver, het is nu toch om zeep.
Ik heb hier inderdaad nog een oude simkaart liggen, misschien ff naar de winkel om 5 euro belwaarde gaan.
quote:Op maandag 31 december 2012 12:00 schreef einzeinz het volgende:
Gadver, het is nu toch om zeep.
Ik heb hier inderdaad nog een oude simkaart liggen, misschien ff naar de winkel om 5 euro belwaarde gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |