Je kent de definitie van plagen toch wel? En dan plagen op een leuke, vrolijke, spannende manier. Hetzelfde met uitdagend en interessant. Het is niet uit te leggen, er is geen handleiding. Denk er goed over na en probeer het te begrijpen. Hou van jezelf. Het is allemaal niet zo moeilijk, just go with the flow.quote:Op zondag 30 december 2012 20:33 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Ja, maar hoe moet je haar teasen.
Hoe moet ik mezelf uitdagend en interessant maken?
Dat dus. Mooi topic zoquote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:40 schreef El_Liberaliste het volgende:
Props voor TS die in tegenstelling tot de meeste autisten hier tenminste wel de ballen heeft om een meisje te benaderen, het zij via sms.
TS
Verassing? Knap dat je nog kan typen als je verast bent.quote:Op zondag 30 december 2012 20:36 schreef GeertJan88 het volgende:
Hee, dit berichtje komt redelijk uit de lucht vallen maar ik ben je gister tegen gekomen in de winkel van sinkel.. viel als een blok voor je mooie ogen en kon mezelf wel voor me kop slaan dat ik niet op je af gestapt ben. Heb je dus maar even opgezocht op facebook en tot mijn verassing stond je tel nummer daar, vandaar dus ook dit smsje.. als je er niet van gediend bent moet je het gewoon zeggen maar dacht kan het allicht proberen. Peter
Zo iets?
Lekker boeie, taalnazi.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:22 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Verassing? Knap dat je nog kan typen als je verast bent.
Nee inderdaad, daar moet ook een foto van zijn lul in chocoladedipsaus bij.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:19 schreef madeliefff het volgende:
en wat stuur je terug dan??
niet alleen 'ook een gelukkig nieuwjaar' mag ik hopen:p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |