Dacht ik ook altijd.. Tot bleek dat mijn baas zijn telefoon op zijn nachtkastje had... Had een hele nacht niet geslapen en smste dat om een uur of 5 met de mededeling dat ik de volgende dag dus maar vrij nam omdat ik op het werk niks waard zou zijn...quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Ben ik t niet mee eens. Een sms is anders dan bellen, ze reageert wel wanneer ze wakker is. T is ook niet midden in de nacht nu, t is half 1.
Ja kom op, bij je baasquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dacht ik ook altijd.. Tot bleek dat mijn baas zijn telefoon op zijn nachtkastje had... Had een hele nacht niet geslapen en smste dat om een uur of 5 met de mededeling dat ik de volgende dag dus maar vrij nam omdat ik op het werk niks waard zou zijn...
En hij was me toch boos!! 1. ik had hem (én zijn vrouw) wakker gemaakt 2. Zijn vrouw wilde weten wie Whiskers was.. Want een vrouw die hem midden inde nacht smste (al was de boodschap nog zo onschuldig)....
Ja Whut?? Je denkt toch écht niet dat ik voor hem ook nog tot een uur of 10 wakker ga blijven om me dan pas af te melden??quote:
Dat is iets anders, dit is 'privé'. Ik ga mijn baas ook niet om vijf uur 's nachts sms'en dat ik niet kom, dan bel ik liever 's ochtends op een gepaste tijd.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dacht ik ook altijd.. Tot bleek dat mijn baas zijn telefoon op zijn nachtkastje had... Had een hele nacht niet geslapen en smste dat om een uur of 5 met de mededeling dat ik de volgende dag dus maar vrij nam omdat ik op het werk niks waard zou zijn...
En hij was me toch boos!! 1. ik had hem (én zijn vrouw) wakker gemaakt 2. Zijn vrouw wilde weten wie Whiskers was.. Want een vrouw die hem midden inde nacht smste (al was de boodschap nog zo onschuldig)....
Eh, dan zet je je wekker om een uurtje of 8/9 en dan bel je dan dat je je niet goed voelt en niet komt? Je gaat toch niet serieus midden in de nacht je baas smsen. Ik had het niet gedaan in ieder geval.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja Whut?? Je denkt toch écht niet dat ik voor hem ook nog tot een uur of 10 wakker ga blijven om me dan pas af te melden??
Haha grappig, maar werk vind ik ook anders . Ik vind dat t privé wel kan, iig wel op versier gebied. Maar goed dan denken we daar gewoon anders overquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik niet, ik hoop dat ik eindelijk een keer in slaap val en wens dat dan niet meer te onderbreken.. Maar dat was het punt niet..quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:31 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dat is iets anders, dit is 'privé'. Ik ga mijn baas ook niet om vijf uur 's nachts sms'en dat ik niet kom, dan bel ik liever 's ochtends op een gepaste tijd.
Die ga je toch niet posten.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:32 schreef einzeinz het volgende:
Verwonderd me dat nog niemand vroeg naar pics van Michelle
Want je had ze niet gemaakt en was van haar Facebook afgeflikkerd toch??quote:
Wees eerlijk man. Zeg dat je wel graag het nachtleven zou willen ontdekken met haar.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:34 schreef einzeinz het volgende:
Komaan vlug, wat moet ik typen op de vraag of ik vaak uitga?
Oke dan doe ik t wel . Ts heb je ook haar pics voor ons?quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:32 schreef einzeinz het volgende:
Verwonderd me dat nog niemand vroeg naar pics van Michelle
Dat je uitgaan leuk vindt, maar dat het niet persé elke mogelijke dag hoeft omdat je meer leuke dingen te doen hebt (meer interesses)quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:34 schreef einzeinz het volgende:
Zie enkel haar profielfoto en een omslagfoto, die omslagfoto stelt niets voor.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Want je had ze niet gemaakt en was van haar Facebook afgeflikkerd toch??
quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:34 schreef heloef het volgende:
TS ik moet je wel nageven. Je bent na een ontzettend creepy begin daar bijna helemaal van af.
"Ja eens in de zoveel tijd" Daarna doorpakken met de vraag waar ze graag uitgaat en dan kom je gewoon met de vraag of ze een keer met jou naar die club/disco/apres ski hut/dancing (quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:34 schreef einzeinz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |