"Ik ga soms wel is uit als ik meegevraagd wordt door vrienden."quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:34 schreef einzeinz het volgende:
Komaan vlug, wat moet ik typen op de vraag of ik vaak uitga?
Zo hosselen bijna alle jongeren tegenwoordig.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Onzin, TS is nog steeds creepy (al was dat nooit de bedoeling), maar zij reageert toch op hem (om wat voor leuke of minder leuke) reden dan ook.. TS is vooralsnog een mazzelpik
De waarheid natuurlijk!quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:34 schreef einzeinz het volgende:
Komaan vlug, wat moet ik typen op de vraag of ik vaak uitga?
Dat laatste weglaten.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:38 schreef Sucuk het volgende:
[..]
"Ik ga soms wel is uit als ik meegevraagd wordt door vrienden."
Misschien voor ons, maar niet voor haar. Daar gaat het om.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Onzin, TS is nog steeds creepy (al was dat nooit de bedoeling), maar zij reageert toch op hem (om wat voor leuke of minder leuke) reden dan ook.. TS is vooralsnog een mazzelpik
Ok, ik word oud...quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo hosselen bijna alle jongeren tegenwoordig.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:39 schreef RockNijntje het volgende:
Dit soort hosselaars kap ik trouwens meteen af![]()
.
Zeg dat je vrienden bedoelt , anders kom je slecht over.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:39 schreef einzeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme, zie ik tijdens het uploaden dat m'n iPhone het woord vrienden heeft vervangen door vriendinnen
Fuifquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:39 schreef einzeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme, zie ik tijdens het uploaden dat m'n iPhone het woord vrienden heeft vervangen door vriendinnen
True..quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien voor ons, maar niet voor haar. Daar gaat het om.
Volgens mij 56quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:43 schreef jelfrikandel het volgende:
Hahahahaha hoe oud ben je eigenlijk ts? Je praat zo godsongelofijk bekakt. FuifIn de zin van
Gets all the ladies wet.
Fuif was jammer, heel jammer.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
True..
Maar "fuif" en "vriendinnen"![]()
Vind ik overigens een geniaal nummer, maar ik ben dan ook stokoud
Die had ik niet eens gezien, die gr grquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Fuif was jammer, heel jammer.
Die grgr zal ook wel een WTF gezicht opleveren bij haar.
Dit is trouwens JE KANS om t gesprek zo te sturen dat jullie gaan stappen. Maak een opmerking in die richting. Je moet niet straks dagen lang gaan sms'en dan valt de spanning weg en wilt ze niet meer.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:39 schreef einzeinz het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |