Wel ook een vraag erbij plaatsen hè!quote:
quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:13 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Nooit direct terug sturen bij een vrouw
Laat ze lekker even onzeker wezen... Anders denken ze direct dat je achter hun aan zit
¤quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:13 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Nooit direct terug sturen bij een vrouw
Laat ze lekker even onzeker wezen... Anders denken ze direct dat je achter hun aan zit
Voor jou en mij niet, maar misschien is zij een ochtendmens..quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:18 schreef madeliefff het volgende:
Nu kan nog wel hoor! Zo laat is t niet, t is niet dat hij belt, dan zou t al wat laat zijn ja.
Jij ook Nijnerquote:Op woensdag 2 januari 2013 00:21 schreef RockNijntje het volgende:
Hahaha gelukkig nieuwjaar, dat dan weer wel.
Ben ik t niet mee eens. Een sms is anders dan bellen, ze reageert wel wanneer ze wakker is. T is ook niet midden in de nacht nu, t is half 1.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voor jou en mij niet, maar misschien is zij een ochtendmens..
Maar belangrijker: iemand die je niet kent en je al behoorlijk heeft laten schrikken en dan ook nog midden in de nacht iets gaat sturen (wat je alleen van goede vrienden of familie verwacht, en dan ook nog vaak als "slecht" bericht")???
Nee, dank je!!
TS doet anders behoorlijk zijn best het te verknallen (naar mijn mening dan)..quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:23 schreef heloef het volgende:
Dat dit nog enige positieve wending zou krijgen.
TS mag van geluk spreken.
Hij is een man. Zelfs "gr gr" is beter.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:24 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Alsof je daar bij na gaat denken?
quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij is een man. Zelfs "gr gr" is beter.
Hm, ik doe altijd xx. Ik denk d'r ook niet echt bij na. En als een man dat doet (ik kan me niet herinneren dat het gebeurt is trouwens, maar toch) ga ik niet meteen afknappen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij is een man. Zelfs "gr gr" is beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |