Ik ga hoogstwaarschijnlijk ook naar Hotel Kuban! Welke periode ga je? Ik waarschijnlijk begin Juli ofwel begin Augustus, het is wat lastig aangezien we met 6 gaanquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:59 schreef markoudshoorn het volgende:
Ik heb ondertussen geboekt en het is hotel kuban geworden
en 8 dagen maar want een maatje van mij had geen genoeg vakantie dagen anders:p
Dit topic wel representatief voor man/vrouw verhouding in sunny beach, in 2012 geweest dus succesquote:
Albufeira is volgens mij nog redelijke verhouding man/vrouw.. maar voor jongeren is het inderdaad vaak dat er meer mannen gaan, ook wel logischquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:34 schreef Cyvx het volgende:
Heb dus een aantal foto's gezien op de sites van verschillende clubs daar en inderdaad, op veel foto's gewoon een groot worstenfeest... Maarja is er nog een land waar dit niet zo is?(en wel voor jongeren dan)
Linkje?quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:34 schreef Cyvx het volgende:
Heb dus een aantal foto's gezien op de sites van verschillende clubs daar en inderdaad, op veel foto's gewoon een groot worstenfeest... Maarja is er nog een land waar dit niet zo is?(en wel voor jongeren dan)
Ik vind jou eng! Exact zelfde als mij.quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:10 schreef ikbenmoe het volgende:
22 juli t/m 2 augustus Brizz beach met een maat! met zeezicht
ik dacht eerst nog je bent me maat! maar die is niet voor nac!quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:33 schreef Mascleta het volgende:
Ik vind jou eng! Exact zelfde als mij.
Ik ga dezelfde dagen en hetzelfde hotelquote:Op maandag 4 maart 2013 21:15 schreef VincenzoNymr het volgende:
Net geboekt, 5 t/m 12 augustus, Hotel Kuban!
Is Albufeira (en Portugal in t algemeen) niet een vakantiebestemming waar vooral stelletjes heen gaan?quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:41 schreef 5euroo het volgende:
[..]
Albufeira is volgens mij nog redelijke verhouding man/vrouw.. maar voor jongeren is het inderdaad vaak dat er meer mannen gaan, ook wel logisch
Valt reuze mee hoor, de laatste jaren is vooral albufeira heel erg in trek..quote:Op maandag 18 maart 2013 17:55 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
Is Albufeira (en Portugal in t algemeen) niet een vakantiebestemming waar vooral stelletjes heen gaan?
Ik zou hier niet echt te veel op letten bij het kiezen van je vakantie..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:31 schreef Stridone het volgende:
Waarschijnlijk dit jaar ook met vrienden naar Sunny Beach, alleen lees ik toch wel erg veel over criminaliteit..
Zorg dat je hotel aan de drukke boulevard of barstreet ligt.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:31 schreef Stridone het volgende:
Waarschijnlijk dit jaar ook met vrienden naar Sunny Beach, alleen lees ik toch wel erg veel over criminaliteit..
Als er nog steeds dezelfde eigenaar op zit als 15 jaar geleden dan kun je beter thuisblijven. Strontspetters op het plafond. Maden in de matrassen. Andere groep jongens is beschoten door de eigenaar toen ze om een andere kamer vroegen. In de kelder werd snachts gepokerd/gegokt door allerlei vaag bulgaars volk.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:48 schreef Stridone het volgende:
Thanks, toch Sunny Beach geworden. Appartementen Kamelia Garden, iemand toevallig bekend mee?
Wtf? Dat klinkt wel erg heftig voor een X-Travel appartement.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:03 schreef emil23 het volgende:
[..]
Als er nog steeds dezelfde eigenaar op zit als 15 jaar geleden dan kun je beter thuisblijven. Strontspetters op het plafond. Maden in de matrassen. Andere groep jongens is beschoten door de eigenaar toen ze om een andere kamer vroegen. In de kelder werd snachts gepokerd/gegokt door allerlei vaag bulgaars volk.
Veel plezier!
Haha das wel heel toevallig, wij zouden eerst Zornitsa gaan maar die was een uur voordat wij wouden gaan boeken al vol.. Toen zijn we maar Kamelia Garden gegaan, staat erg goed aangeschreven op internetquote:Op maandag 25 maart 2013 23:48 schreef Stridone het volgende:
Thanks, toch Sunny Beach geworden. Appartementen Kamelia Garden, iemand toevallig bekend mee?
Hahaha nou dan is er in elk geval elke avond wat te doen!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:03 schreef emil23 het volgende:
[..]
Als er nog steeds dezelfde eigenaar op zit als 15 jaar geleden dan kun je beter thuisblijven. Strontspetters op het plafond. Maden in de matrassen. Andere groep jongens is beschoten door de eigenaar toen ze om een andere kamer vroegen. In de kelder werd snachts gepokerd/gegokt door allerlei vaag bulgaars volk.
Veel plezier!
Als ik mijn fotos er op na kijk is dit gewoon hetzelfde gebouw als waar ik in 1997 was. Misschien dat het in 2006 gerenoveerd is.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:16 schreef Cyvx het volgende:
[..]
Hahaha nou dan is er in elk geval elke avond wat te doen!
OT: ik weet niet waar je deze informatie vandaan hebt maar Kamelia Garden is gebouwd in 2006...
http://www.perfectsuntrav(...)-kamelia-garden.html
Voor zover ik weet hebben ze in de Viking, Iceberg en Revolution geen bottle service vanwege de drukte altijd. In de Viking heb je wel een Bucket voor 40lev. Hier zit redbull, vodka en grenadine in. Erg lekker en het zit letterlijk in een emmertje; kunt er de hele avond mee doen in je eentje.quote:Volgens mij wordt het ook erg rustig indd.. iedereen zal rond deze tijd zijn vakantie toch wel geboekt hebben?
Iemand een idee hoe het zit met evt. een fles bestellen in een lounge bar of discotheek? Zijn er vip gedeeltes die je kan boeken o.i.d.? En weet iemand de prijzen hiervan
Hmmm okee bedankt! Precies het antwoord wat ik zochtquote:Op woensdag 3 april 2013 13:07 schreef JBeckers het volgende:
[..]
Voor zover ik weet hebben ze in de Viking, Iceberg en Revolution geen bottle service vanwege de drukte altijd. In de Viking heb je wel een Bucket voor 40lev. Hier zit redbull, vodka en grenadine in. Erg lekker en het zit letterlijk in een emmertje; kunt er de hele avond mee doen in je eentje.
De enige tent waar ik flessen op tafel heb zien staan is een lounge bar aan de overkant van de Viking ingang. En een stukje verder naar de Iceberg een lounge bar die The Bounce heet of iets dergelijks. Prijzen weet ik helaas niet. Ik gok zo rond de 25eu/50lev per fles als ik het met de rest van de prijzen daar vergelijk.
Vip gedeeltes heb ik helemaal niet gezien.
Als ik de 2 hotels op zoover een beetje vergelijk heb je nu qua ligging een beter hotel.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:20 schreef Hendrikkaboem het volgende:
We kregen vandaag een telefoontje dat we niet meer in het Royal sun holiday hotel kunnen verblijven ( Was al geboekt & betaald ) Maar krijgen nu ter vervanging het Trakia plaza wings..
Iemand hier ervaringen mee?
Wij hadden uiteraard ook al even gekeken en de ligging is indd veel beter en hier heb je wel een chille bar bij het zwembad, even relaxen! Wij gaan 18 Juli en dan 8 dagen met 8 man! Kunnen nu al niet wachten..quote:Op donderdag 4 april 2013 08:50 schreef Cyvx het volgende:
Als ik de 2 hotels op zoover een beetje vergelijk heb je nu qua ligging een beter hotel.
Voorderest zal er niet zoveel verschil zijn, het hotel waar je nu heen gaat heeft 1 punt minder.
Welke datum zit je er? Je zit namelijk tegenover ons appartement
Hier ben ik ook echt benieuwd naar haha..quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:41 schreef Hendrikkaboem het volgende:
Iemand al ideen wat ie mee gaat nemen?Ben nu wel behoorlijk nieuwsgierig of er wel genoeg vrouwen zijn / heen gaan hehe
Toevallig! In juli 2010 in Sun City geweest, bij de ingang/receptie zit een klein supermarktje waar ze de meeste dingen wel hebben. Grotere supermarkt zit op 5 minuten lopen.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:06 schreef Voszje het volgende:
Iemand die naar Appartement Sun City gaat, of al eens in die omgeving is geweest? Ik vraag me namelijk af of er een redelijke supermarkt is, zodat ik wel iets kan klaarmaken 's avonds.
Heeft iemand nog verdere tips voor een leuk appartement, met supermarkt in de buurt en natuurlijk niet te ver van het strand?
Oh prima! Ik was ook niet van plan om iedere avond te gaan koken hoor, maar gewoon een keertje een pasta o.i.d.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Toevallig! In juli 2010 in Sun City geweest, bij de ingang/receptie zit een klein supermarktje waar ze de meeste dingen wel hebben. Grotere supermarkt zit op 5 minuten lopen.
Uit eten gaan is gemakkelijker en vaak goedkoper though.
Maaltijd ligt totaal aan wat je wilt eten. Ik heb graag altijd een lekker stuk vlees en voor een pepper steak betaalde ik tussen de 20-25 lev. Pasta's zijn zo rond de 10-15 lev. Schnitzels liggen ook rond die prijs.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:11 schreef Voszje het volgende:
[..]
Oh prima! Ik was ook niet van plan om iedere avond te gaan koken hoor, maar gewoon een keertje een pasta o.i.d.Sun City ligt dus wel centraal? In de omgeving zijn leuke bars/restaurants? Heb je verder nog een leuke tip? Wat betaal je zo ongeveer voor een maaltijd?
Bedankt!quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:09 schreef JBeckers het volgende:
[..]
Maaltijd ligt totaal aan wat je wilt eten. Ik heb graag altijd een lekker stuk vlees en voor een pepper steak betaalde ik tussen de 20-25 lev. Pasta's zijn zo rond de 10-15 lev. Schnitzels liggen ook rond die prijs.
+1quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:18 schreef Voszje het volgende:
Ik heb graag altijd een lekker stuk vlees
Zolang je je gedraagt, niet knetter zat bent en niet de donkere steegjes inloopt maar gewoon de hoofdstraten gebruikt is er niks aan de hand. Ben zelf vaak zat alleen nog 's nachts naar het appartement gelopen zonder problemen. En dat was toch een wandeling van dik een half uur. De verhalen worden wat uitvergroot over het geweld in Sunny Beach.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:23 schreef Vaatwastablet het volgende:
In augustus geboekt voor 15 dagen. Ik lees echter dat het appartement (Sunny Dreams) 10 minuten van het strand lopen is (500 meter) en 15 minuten van het centrum lopen is (600 meter) icm criminaliteit. Is het zo erg wat ik op reviews lees? Neig bijna mijn vakantie om te boeken en heb nu best een kutgevoel
In Blanes kon ik probleemloos bijvoorbeeld een kuiken op het strand naaien 's nachts, dat zal daar niet lukken denk ik?
quote:Op maandag 20 mei 2013 14:15 schreef Panzermaus het volgende:
Heb met twee andere jongens en een meid angstig lang onder die oude houten pier bij het strand gezeten, dat was echt naadje.
We hadden in paniek alles gebarricadeerd met die grijze afvalcontainers, supermarktcollis en planken maar we werden een dikke drie uur belaagd door een stel hoeren en gewapende (?) Bulgaarse blokkoppen die bloed wilden zien. Doodsangsten, wij hebben ze uitgestaan. Kan een incident zijn, maar volgens mij gebeurt dat daar wel meer.
Probeer ruzie zo vroeg mogelijk af te kopen, met 15 lev kom je al heel ver.
Ben gewaarschuwd broeder.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:16 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik ga dit jaar naar Sunny Beach in augustus. Ben benieuwd
Ik ga twee weken naar de Turkse Riviera en dan een weekje bij mijn vrienden in SB chillen. Volgens mij ga ik van een paradijs naar een helquote:Op maandag 20 mei 2013 23:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ben gewaarschuwd broeder. [ afbeelding ]
Ik vond Sunny Beach echt een één-keer-en-nooit-meer vakantie.
Hoe oud zijn jullie? En zijn jullie aan de pil? Cheers.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:47 schreef Sarahbarelds het volgende:
ik en een vriendin gaan van 5 tot 12 augustus. We zitten in appartement central plaza.
Allemaal herkenbaar.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Nice. Heb ook wel zulke dingen in Sunny Beach meegemaakt (2009)
- Ik en een reisgenoot beroofd door zigeuners (afzonderlijk van elkaar).
- Een 'beveiliger' die even de pols van een dronken Engelsman brak omdat hij tegen een taxi aan liep.
- Gigantisch veel locals met de befaamde smiley.
- Live achtervolging van een tering buffe toerist met 8 nog véél buffere 'beveiligers' achter zich aan op klaarlichte dag, midden op de boulevard.
- Wij hebben twee 'echte' politieagenten zien fietsen en die waren nóg groter dan die security juiceheads.
- Zigeuners die vlak naast het hotel leefden op een vuilnisbelt. Incl ezels
Stappen was daar wel echt geweldig. Glade Vicking en Lazur![]()
Dit dus. Deense en Noorse chicks zijn veel Chiller en toegankelijker.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:48 schreef Sarcasmus het volgende:
Alleen nog n vraag over die zweedse chicks daar, zijn die ook echt regelbaar of meer om te kijken, want k heb zo'n vermoeden dat ze meer op die zweedse gaylords vallen
Ook voor de leeftijd 17-18? Want volgens mij ligt de leeftijdquote:Op zondag 26 mei 2013 20:01 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Dit dus. Deense en Noorse chicks zijn veel Chiller en toegankelijker.
Lijkt me misschien wel wat jong, denk dat de leeftijd meer plus 20 was. Maar ach, amuseer je gewoon.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:52 schreef Sarcasmus het volgende:
[..]
Ook voor de leeftijd 17-18? Want volgens mij ligt de leeftijd
Toch ietsje hoger daar?
Hoe veel jaar geleden ben jij er geweest dan? Ja klopt, dat amuseren zal vast wel lukken !quote:Op maandag 27 mei 2013 05:45 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Lijkt me misschien wel wat jong, denk dat de leeftijd meer plus 20 was. Maar ach, amuseer je gewoon.
Kom gewoon op visite bij mij danquote:Op maandag 20 mei 2013 23:23 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik ga twee weken naar de Turkse Riviera en dan een weekje bij mijn vrienden in SB chillen. Volgens mij ga ik van een paradijs naar een hel. Al hoewel die verhalen wel spannend klinken.
Ik heb er in ieder geval zin in, en hoop ik met zo min mogelijk verhalen terug te komen.
De naam doet in ieder geval niet veel goeds vermoedenquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:31 schreef Cyvx het volgende:
nog 36 dagen tot vertrek! Damn wat heb ik er zin an
.. iemand hier die toevallig ook naar Kamelia Garden gaat of is geweest in het verleden?
Haha en om welke reden??quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:38 schreef Dven het volgende:
[..]
De naam doet in ieder geval niet veel goeds vermoeden
Twee chicks gehad gehad die Kamelia heten en beide zijn ze compleet gestoordquote:
Whahahaquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Twee chicks gehad gehad die Kamelia heten en beide zijn ze compleet gestoord![]()
Daarentegen wel voor korte duur bijzonder veel lol mee gehad dus misschien zegt het juist wel iets goeds
Geen flauw idee, ik ben in Sunny Beach nooit op zoek naar vrouwen. Maar normaal gesproken moet het allemaal vrij gemakkelijk zijn als je een beetje skills hebt en niet te zat bent. Succes!quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:45 schreef Cyvx het volgende:
[..]
WhahahaHmm.. wij zijn er voor 2 weken dus maar hopen dat het iets goeds wordt haha..
Wat zijn eigenlijk de makkelijkste meiden daar in sunny beach? Even een multiculturele ontmoeting daar kan natuurlijk zeker geen kwaad, plus ik ben zeer lui op vakantie dus moeite doen hebben we geen zin in
11 - 25 Juli naar Hotel Kuban, Sunny Beach ofcourse !quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:53 schreef VincenzoNymr het volgende:
Simpele vraag. Wie gaat naar Sunny Beach in de zomer van 2013? Vermeld ook de datum
De mooiste van alle Bulgaarse steden : Veliko Tarnovoquote:
Is dat ergens in de buurt van SB?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:09 schreef Dven het volgende:
[..]
De mooiste van alle Bulgaarse steden : Veliko Tarnovo![]()
Al verhuis ik over twee maanden misschien naar Varna..
Veliko Tarnovo is slechts 3 uur rijdenquote:
25 lijkt me sterk. Is normaliter gewoon 100 leva voor 2 dagen = iets meer dan 50 euro. Vorig jaar was zeker tof trouwens, heb dit jaar dus weer vrij genomen om daar aanwezig te kunnen zijn.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:31 schreef Mascleta het volgende:
27 en 28 Juli is er trouwens een tof festival in Burgas, de gehele line-up moet nog bekend worden gemaakt, maar de eerste namen zijn bekend en het kost niet heel veel. Volgens mij betalen wij 25,- ofzo.
http://spiritofburgas.com/lineup/
25,- per dag bedoelde ik inderdaad. Wij hebben twee dagen kaart genomen voor rond 50,- dacht ik ja.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:44 schreef Dven het volgende:
[..]
25 lijkt me sterk. Is normaliter gewoon 100 leva voor 2 dagen = iets meer dan 50 euro. Vorig jaar was zeker tof trouwens, heb dit jaar dus weer vrij genomen om daar aanwezig te kunnen zijn.
Dat komt meer overeen met de werkelijkheid inderdaadquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:52 schreef Mascleta het volgende:
[..]
25,- per dag bedoelde ik inderdaad. Wij hebben twee dagen kaart genomen voor rond 50,- dacht ik ja.
Haha, we zijn 19 en 18, jij dan ?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hoe oud zijn jullie? En zijn jullie aan de pil? Cheers.
[..]
Allemaal herkenbaar.Wat een oord.
Ik heb geen ervaring, maar wij hebben daar ook geboekt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:36 schreef HenkdeTank het volgende:
Iemand ervaring met Central Plaza? Kamers van 95m² hebben we daar geboekt maar of t wat voorstelt?
Gezelligquote:Op maandag 3 juni 2013 09:44 schreef Sarahbarelds het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring, maar wij hebben daar ook geboekt.
21, welke pil hebben jullie?quote:Op maandag 3 juni 2013 09:43 schreef Sarahbarelds het volgende:
[..]
Haha, we zijn 19 en 18, jij dan ?
Hij wil ook vast nog wel wat gaan drinken met jullie hoor.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:51 schreef Sarahbarelds het volgende:
[..]
Wat doet de pil ertoe? Gaat het alleen om seks? Dan moet ik je teleur stellen
haha is dat zo?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:42 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Hij wil ook vast nog wel wat gaan drinken met jullie hoor.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:51 schreef Sarahbarelds het volgende:
[..]
Die leeftijd heb ik ondertussen wel gehad. Maar ik begrijp dat jullie dus wel uit zijn op seks.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:51 schreef Sarahbarelds het volgende:
[..]
neequote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die leeftijd heb ik ondertussen wel gehad. Maar ik begrijp dat jullie dus wel uit zijn op seks.
Omdat we allebei een vriend hebben. Je kan toch ook wel met een jongen gewoon lol hebben in de vorm van vriendschappelijk inplaats van seks mee hebben?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom niet? Ben nu wel benieuwd namelijk.
Nee dat kan niet. Sprookjes bestaan niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:12 schreef Sarahbarelds het volgende:
[..]
Omdat we allebei een vriend hebben. Je kan toch ook wel met een jongen gewoon lol hebben in de vorm van vriendschappelijk inplaats van seks mee hebben?
Dit is een fictief profiel. Fysieke afspraken zijn niet mogelijk.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:01 schreef Dven het volgende:
Over twee weken effe een avondje naar Sunny Beach. Eens zien of ik wat FOK!kers spotten kan
Okequote:Op maandag 10 juni 2013 21:54 schreef HenkdeTank het volgende:
[..]
Dit is een fictief profiel. Fysieke afspraken zijn niet mogelijk.
Fictief gevestigd te : 43.086661,25.648128
Haha yeah gezellig, jammer dat wij er 5/12 augustus zitten, kunnen jullie niet langer blijven ? Hahaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:39 schreef Hendrikkaboem het volgende:
Nou Sarah, dat kan hoor ^^ Als je van 18 juli t/m 26 er bent. Zijn jullie van harte welkom!
Groeten 8 man
Misschien niet in jou levenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:40 schreef emil23 het volgende:
[..]
Nee dat kan niet. Sprookjes bestaan niet.
Bron?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:21 schreef emil23 het volgende:
Inside info. Door de aanhoudende, steeds gewelddadiger wordende protesten tegen de nieuwe regering die in praktisch elke grote stad gaande zijn overweegt de Nederlandse reiswereld een negatief reisadvies af te geven voor Bulgarije.
Sunny beach kun je bezwaarlijk een Bulgaarse stad noemenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:21 schreef emil23 het volgende:
Inside info. Door de aanhoudende, steeds gewelddadiger wordende protesten tegen de nieuwe regering die in praktisch elke grote stad gaande zijn overweegt de Nederlandse reiswereld een negatief reisadvies af te geven voor Bulgarije.
De Nederlandse overheid kant geen negatief reisadvies dus dat lijkt mij sterk.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:42 schreef emil23 het volgende:
Dat zeg ik, nu nog inside info. Ik werk in de logistieke sector en we doen best veel zaken in Bulgarije. Bericht zou nu indirect uit de Nederlandse ambassade aldaar komen. Waarschijnlijk staat het morgen of maandag op de site van de rijksoverheid.
Volgens mij doet het ministerie van Buitenlandse Zaken aan reisadviezen. Maar goed, hele disucssie is niet nodig. Er gaat geen negatief reisadvies komen. En al zou dat gebeuren dan neem ik van mijn leven geen reisadvies meer serieus.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
De Nederlandse overheid kant geen negatief reisadvies dus dat lijkt mij sterk.
Het is ook geen discussie.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Volgens mij doet het ministerie van Buitenlandse Zaken aan reisadviezen. Maar goed, hele disucssie is niet nodig. Er gaat geen negatief reisadvies komen. En al zou dat gebeuren dan neem ik van mijn leven geen reisadvies meer serieus.
quote:Consulaire hulpverlening op ambassades in het buitenland is een belangrijke taak van het ministerie van Buitenlandse Zaken. Daartoe behoort ook het verstrekken van reisadviezen. Wanneer de veiligheidssituatie in een land verslechtert, kan het voorkomen dat BuZa het advies geeft om niet naar dat land te reizen. Dit betekent echter niet dat het ministerie een ‘negatief’ reisadvies geeft: het ministerie geeft geen ‘positief’ en ook geen ‘negatief’ advies. De reisadviezen van het ministerie zijn niet bindend, het is alleen een waarschuwing.
Niemand die ook zegt dat het aangeeft dat het dan direct verboden is. Maar goed. Zoals ik zeg. Geen discussie.quote:
Je kunt het flauwekul noemen. Ik geef alleen door wat ik vernomen heb van klanten uit Bulgarije. Het enige wat ik heb willen bereiken is dat de mensen die naar Bulgarije afreizen de komende weken geïnformeerd zijn. Bulgarije zal echt niet het enige land zijn de laatste weken waar kleine opstandjes escaleren tot gewelddadige bijeenkomsten. In mijn ogen dus absoluut geen flauwekul. Het is niet voor niets dat BuZa waarschijnlijk gaat adviseren dat het onverstandig is om voor je plezier in Bulgarije te vertoeven. Ik ken zelf de situatie niet want ik ben immers niet in Bulgarije. Ik geef alleen maar aan wat ik van de mensen ter plekke hoor.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:32 schreef Dven het volgende:
Sowieso niet naar luisteren. Er zijn zo goed als geen protesten tegen de nieuwe regering. Volgens mij protesteert er 5000 man in Sofia. In die stad wonen anderhalf miljoen mensen.
Hier in de stad heeft niemand geprotesteerd en ik pak over twee uur zonder problemen de bus naar Varna zelfs al zou er 25.000 man protesteren. In werkelijkheid zullen het er misschien een paar 100 zijn. Zonder geweldadigheden of zulks
Echt de grootste flauwekul wat emil hier schrijft. Geen aandacht aan schenken.
Ja, Bulgarije vergelijken met moslimstatenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:22 schreef emil23 het volgende:
[..]
Je kunt het flauwekul noemen. Ik geef alleen door wat ik vernomen heb van klanten uit Bulgarije. Het enige wat ik heb willen bereiken is dat de mensen die naar Bulgarije afreizen de komende weken geïnformeerd zijn. Bulgarije zal echt niet het enige land zijn de laatste weken waar kleine opstandjes escaleren tot gewelddadige bijeenkomsten. In mijn ogen dus absoluut geen flauwekul. Het is niet voor niets dat BuZa waarschijnlijk gaat adviseren dat het onverstandig is om voor je plezier in Bulgarije te vertoeven. Ik ken zelf de situatie niet want ik ben immers niet in Bulgarije. Ik geef alleen maar aan wat ik van de mensen ter plekke hoor.
1. Ik mis even het stukje waaruit blijkt dat jij moderator bentquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:08 schreef Hendrikkaboem het volgende:
On topic graag!
Hoopte eigenlijk wat verhalen van mensen te horen die er al zijn geweest / op het moment zijn.
Mijn informanten verkeerd ingelicht? Mijn informanten zijn Bulgaarse ondernemers. Waarom zouden die bewust deze onrustveroorzakende berichten verspreiden? Lijkt me niet positief voor hun handel. Lijkt mij dat deze waarschuwing door deze mensen niet helemaal uit de lucht gegrepen is.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, Bulgarije vergelijken met moslimstaten![]()
Je informanten zijn foutief ingelicht. Sowieso is het dubieus te noemen dat wat mensen uit de logistiek weten wat er op eerder diplomatiek level gaande is. De protesten in de rest van Europa tegen het gebeuren op het Taksimplein zijn omvangrijker dan de paar jongeren die hier op alles behalve gewelddadige wijze wat zaken op politiek vlak aan de kaak stellen.
Prima dat jij doorgeeft wat je hoort, ik ben hier alleen om dat volledig te ontkrachten. Er zijn geen spanningen in het land. Er zijn geen grootschalige protesten. Er zijn geen rellen. Er is geen enkele aanwijzing dat het ergens in het land mis zal gaan, niet in de grote steden, laat staan op een toeristisch plaatsje als Sunny Beach. Alsof reizen naar de Turkse riviera afgeraden wordt omdat er in Istanbul, Ankara en wat andere grote steden uit de hand gelopen protesten zijn? Nee. Natuurlijk niet.
Er is geen enkele reden om ook maar enig ander reisadvies te hanteren dan degene die nu loopt. En die vind ik al te zwaar en dat baseer ik op basis van anderhalf jaar aanwezigheid in het land.
Doet er weinig toe. Gister de trein vanuit het binnenland gepakt naar Varna. Meisje uit Sofia ontmoet. Er zijn inderdaad protesten. Maar dat is in geen enkel democratisch land iets bijzonders. Ook hier in de derde stad van het land geen onrustigheden. Kortom, het lijkt mij zeer uit de lucht gegrepen. Maar we zullen het de komende dagen wel zien. Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:49 schreef emil23 het volgende:
[..]
Mijn informanten verkeerd ingelicht? Mijn informanten zijn Bulgaarse ondernemers. Waarom zouden die bewust deze onrustveroorzakende berichten verspreiden? Lijkt me niet positief voor hun handel. Lijkt mij dat deze waarschuwing door deze mensen niet helemaal uit de lucht gegrepen is.
Dven's informanten staan boven de uwe.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:49 schreef emil23 het volgende:
[..]
Mijn informanten verkeerd ingelicht? Mijn informanten zijn Bulgaarse ondernemers. Waarom zouden die bewust deze onrustveroorzakende berichten verspreiden? Lijkt me niet positief voor hun handel. Lijkt mij dat deze waarschuwing door deze mensen niet helemaal uit de lucht gegrepen is.
Geen informaten. Simpelweg kennisgeving over de situatie alhier.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:32 schreef jamesb het volgende:
[..]
Dven's informanten staan boven de uwe.
Ik ga ook van 5 tot 12 augustus, zit wel in Hotel Kubanquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:47 schreef Sarahbarelds het volgende:
ik en een vriendin gaan van 5 tot 12 augustus. We zitten in appartement central plaza.
Gezellig! Met hoeveel vrienden ga je ?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:38 schreef VincenzoNymr het volgende:
[..]
Ik ga ook van 5 tot 12 augustus, zit wel in Hotel Kuban
Met nog 2 vriendenquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:09 schreef Sarahbarelds het volgende:
[..]
Gezellig! Met hoeveel vrienden ga je ?
Al reeds aan de pil?quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:59 schreef Sarahbarelds het volgende:
[..]
Wat leuk, wij zijn maar met zn tweetjes
Soms, maar wat heb ik ermee te maken? Ik vroeg je iets.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:51 schreef Sarahbarelds het volgende:
[..]
Want jij bent een jongen en denkt alleen aan seks ?
Jij wil weten of we aan de pil zijn, dat wil je met een reden weten. Maar inderdaad we zijn aan de pilquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Soms, maar wat heb ik ermee te maken? Ik vroeg je iets.
Leuk ;dquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:52 schreef markoudshoorn het volgende:
Ik ben er ook 5 t/m 12 augustus en ook in hotel kuban
Mensen genoeg daar om te leren kennenquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:59 schreef Sarahbarelds het volgende:
[..]
Wat leuk, wij zijn maar met zn tweetjes
Vast en zeker ;dquote:Op zondag 30 juni 2013 17:21 schreef VincenzoNymr het volgende:
[..]
Mensen genoeg daar om te leren kennen
Nee joh gaat allemaal niet door dat negatieve reisadvies dat er al een week looptquote:
Dit nieuws item hoort erbij:quote:Op maandag 1 juli 2013 23:06 schreef Mascleta het volgende:
Weer iemand die van een balkon te pletter valt. Nu een 18-jarige Nederlander die overleden is na een val van het balkon van 4 hoog.
pffff. verschrikkelijk.
Leuk! Wij zitten ook in app central plazaquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:19 schreef skeermaas het volgende:
1-12 aug met 6 vrienden naar app central plaza, weet iemand hoe het staat met de hoogte/laagte van de prijzen daar tegenwoordig? wat dok je voor een biertje?
Gezellig, moeten we maar een keer een drankje doenquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:57 schreef markoudshoorn het volgende:
[..]
Heel leuk!! btw wij gaan ook met zijn 2en!
Discotheken is een flesje Tuborg 7lev/3,50euquote:1-12 aug met 6 vrienden naar app central plaza, weet iemand hoe het staat met de hoogte/laagte van de prijzen daar tegenwoordig? wat dok je voor een biertje?
Dat is een goed idee!quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:58 schreef Sarahbarelds het volgende:
[..]
Gezellig, moeten we maar een keer een drankje doen
Dat hoop ik ook niet voor je inderdaad. Zal wel raar zijn als je samen hebt geboektquote:Op zondag 7 juli 2013 20:59 schreef Hendrikkaboem het volgende:
Nog kleine 2 weekjess! Wij krijgen vliegtickets kleine week van voren...
Ik las trouwens dat 8 vrienden verschillend moesten vliegen, 4 moesten sochtends en 4 savonds :\ Hoop niet dat wij dat ook hebben.
Kick. Vind ik zelf ook wel interessant om te weten.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:58 schreef Brabonegert het volgende:
Heeft iemand toevallig een mooi lijstje van clubs/kroegen waar je beter wel, en niet heen kunt gaan?
Wij zitten in SB 25 Juli tot 5 Augustus in appartement Kamelia.
ik weet de vlucht tijden niet precies.. we zouden eerst rond 11 uur s'ochtends vliegen maar er stond nu niks meer bij, dus ik weet niet of het veranderd is. en jullie?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:01 schreef Sarahbarelds het volgende:
[..]
Wat zijn jullie vlucht tijden? Of gaan jullie met de bus ?
Onze voorlopige vlucht tijden zijn 12:30 vliegen vanaf Amsterdam en voor de terugreis op 12augustus om 23:55 vliegen vanaf bourgas, ik las dat de tijden soms nog wel een uur van tevoren kunnen wijzigen.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:05 schreef markoudshoorn het volgende:
[..]
ik weet de vlucht tijden niet precies.. we zouden eerst rond 11 uur s'ochtends vliegen maar er stond nu niks meer bij, dus ik weet niet of het veranderd is. en jullie?
Nee hoor, als je 24 uur van te voren kijkt/controleert zit het wel goed. Hoogstens door onverwachte dingen day je vertraging krijgt.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:00 schreef Sarahbarelds het volgende:
[..]
Onze voorlopige vlucht tijden zijn 12:30 vliegen vanaf Amsterdam en voor de terugreis op 12augustus om 23:55 vliegen vanaf bourgas, ik las dat de tijden soms nog wel een uur van tevoren kunnen wijzigen.
Heinekenhouse laat maar links liggenquote:Op maandag 8 juli 2013 18:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Kick. Vind ik zelf ook wel interessant om te weten.
Oké ik hoorde iets anders, geloofde er ook al weinig van. Wel jammer dat het niet nu al bekend is.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:03 schreef slangpie het volgende:
[..]
Nee hoor, als je 24 uur van te voren kijkt/controleert zit het wel goed. Hoogstens door onverwachte dingen day je vertraging krijgt.
Zolang je in het centrum blijft plus de barrertjes langs het strand zit je goed.quote:Heeft iemand toevallig een mooi lijstje van clubs/kroegen waar je beter wel, en niet heen kunt gaan?
Wij zitten in SB 25 Juli tot 5 Augustus in appartement Kamelia.
quote:Op maandag 8 juli 2013 20:08 schreef slangpie het volgende:
[..]
Heinekenhouse laat maar links liggenzat ergens een duitse strandbar, donders feesten daar. Slamcafe is leuk voor 1 avond als je veel nederlanders wilt tegenkomen, vooral paupers. Voor de rest zijn de 4 discotheken wel goed, en de gladen viking vond ik wel mooi maar iedereen ging er volgens mij heen om de zweedse/deense dames, valt dat ff tegen
Nice! Daar kan ik wat mee, thanks!quote:Op maandag 8 juli 2013 20:12 schreef JBeckers het volgende:
[..]
Zolang je in het centrum blijft plus de barrertjes langs het strand zit je goed.
Er zijn ook een paar discotheken buiten het centrum (exc. Orange) maar hier zit de bulgaarse mafia. Daar kun je je het best niet tussen mengen.
Glade Viking, Revolution en Iceberg zijn de discotheken die je sowieso eens bezocht moet hebben. Dan heb je nog barretjes als Ole Ole, Mexo, Flying dutchman, Coyotes Ugly en Valhalla die erg leuk zijn. Slamcafe valt tegen; lees alleen maar gasten. Heiniken House is het soms wel soms niet.
De Mania ? Daar heb ik toen zelfs gasten met guns zien rondlopen .quote:Op maandag 8 juli 2013 21:03 schreef LouieAnderson het volgende:
Ben er in 2011 geweest. Wij zijn 1 avond nog naar een of andere discotheek ver buiten Sunnybeach geweest, met de taxi heen gegaan. Zo'n propper die we elke dag tegenkwamen als we naar het strand gingen zei dat daar wel lekkere wijven waren. Nooit verkeerd dachten wij.
Nondeju kom je daar met 7 Nederlanders die club in met alleen maar locals, meteen 30 maffiabazen die zich omdraaien op hun stoeltje, staan ze je aan te kijken van wat doen deze mongolen hier.
Mooi tentje met echt super mooie vrouwen, dat wel. Ook een leuk avondje gehad. Maar durfde er geen meid te regelen, geen zin om m'n avond te eindigen in een kofferbak van een Mercedes.
volgens mij wel, weet niet of ik er nog ben geweest..quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:22 schreef BramKVO het volgende:
Bestaat Lazur eigenlijk nog ?? Dat was in 2007 echt wel de nummer 1 discotheek, inclusief buitenzwembad.
4aspik heette die tent.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 11:23 schreef BramKVO het volgende:
[..]
De Mania ? Daar heb ik toen zelfs gasten met guns zien rondlopen .
Ze weten de types er dan wel voor te selecteren. Zelf nooit last van gehad, vrienden evenmin. En toch is er ieder weekend wel op z'n minst iemand in SBquote:- Loop niet over de boulevard als je een dude bent, daar lopen van die kanker bulgaren met emmers met tomanten er in, die drukken ze in je hand en je moet 50 euro per tomaat betalen. Hebben wij dus gehad maar we zijn kanker hard weg gerend, ze kwamen achter ons aan en opeens kwamen ze overal vandaan. Kapot gevaarlijk. Ze gingen zelf roepen dat wij dieven waren![]()
En aan wat voor types dacht jij dan?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Ze weten de types er dan wel voor te selecteren. Zelf nooit last van gehad, vrienden evenmin. En toch is er ieder weekend wel op z'n minst iemand in SB
Als dit dezelfde cruise is die GoFun aan biedt. Wat zeer waarschijnlijk is.quote:Heeft iemand trouwens ervaring met zo'n GoGo (in ons geval X-travel) cruise inclusief drank?
Is dit de moeite waard?
Bier in van die gekleurde plastic bekers, en lauwe pizza.quote:Op woensdag 10 juli 2013 15:47 schreef JBeckers het volgende:
[..]
Als dit dezelfde cruise is die GoFun aan biedt. Wat zeer waarschijnlijk is.
Leuke boot of boten, ligt aan de druket. Je krijgt van die matjes waar je op kan liggen. Alleen zijn deze matjes grofweg 50cm bij 140cm dus liggen zit er niet. Als het dus druk is zit je als mieren op elkaar. Als je dit niet erg vind is het goed te doen. Eten krijg je er ook bij wat goed te eten is en ja, bier is bier
Typisch vakantievolk. Jong, rode kop, luid pratend, waggelend etc. Je begrijpt vast wel wat ik bedoel. Jouw stijl van typen past er ook naar.quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:40 schreef HenkDeBroodSlaaf het volgende:
[..]
En aan wat voor types dacht jij dan?
Als je mij bedoeld, Wij hebben ook in tijdsbestek van 2 maanden in vier groepjes van 2 personen geboekt. Dus zitten we wel op zelfde tijd in zelfde hotel alleen hebben we andere vluchten. Als je tegelijk boekt zit je ook alle 8 op één vlucht lijkt mij.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:59 schreef Hendrikkaboem het volgende:
Nog kleine 2 weekjess! Wij krijgen vliegtickets kleine week van voren...
Ik las trouwens dat 8 vrienden verschillend moesten vliegen, 4 moesten sochtends en 4 savonds :\ Hoop niet dat wij dat ook hebben.
Appart dat jullie in Royal sun verblijven, wij hadden daar ook geboekt. Maar 2 maand van voren werden we verplaatst naar Trakia plaza..quote:Op zondag 14 juli 2013 15:45 schreef Kartmans het volgende:
Morgen ga ik dan eindelijk met 3 vrienden naar Sunny Beach! We slapen in de Royal Sun, en och wat hebben we er een zin in!
Wij hebben geboekt via Arkefly, misschien dat het daar aan ligt?quote:Op zondag 14 juli 2013 18:05 schreef Hendrikkaboem het volgende:
[..]
Appart dat jullie in Royal sun verblijven, wij hadden daar ook geboekt. Maar 2 maand van voren werden we verplaatst naar Trakia plaza..
Rond 12 uur landen en dan om 1 uur al in het hotel zitten?quote:Op zondag 14 juli 2013 16:29 schreef Hendrikkaboem het volgende:
Kan inderdaad kloppen! Donderdag 08:10 vliegenMooi vroeg en zitten we 1 uur ongeveer in het hotel!
Afhankelijk van de wind zit je in de buurt jaquote:
transavia vliegt rechtstreeks hequote:Op maandag 15 juli 2013 16:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Afhankelijk van de wind zit je in de buurt jaIk vlieg meestal vanaf Brussel naar Sofia in 2 uur en 3 kwartier. Wat dat betreft nadelig dat de tijdzone een uurtje verder ligt
Wat bedoel je?quote:
naar bourgas en varna vanaf schipholquote:
naar Bulgarije vliegen is altijd rechtstreeksquote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:51 schreef Dven het volgende:
[..]
naar Bulgarije vliegen is altijd rechtstreeks
sofia is niet aan de zwarte zee hequote:Op maandag 15 juli 2013 16:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Afhankelijk van de wind zit je in de buurt jaIk vlieg meestal vanaf Brussel naar Sofia in 2 uur en 3 kwartier. Wat dat betreft nadelig dat de tijdzone een uurtje verder ligt
Joh. Ik noem alleen mijn eigen vaste reis op. Wat niet veel uitmaakt met landen op Burgas, Varna of zelfs Plovdivquote:
wat doe jij in sofia dan??quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Joh. Ik noem alleen mijn eigen vaste reis op. Wat niet veel uitmaakt met landen op Burgas, Varna of zelfs Plovdiv
Nee, maar ik woon wel in Bulgarije. En vanaf Sofia gaan nu eenmaal de meeste vluchten. Daarbij haat ik vliegen dus ik zit graag zo kort mogelijk in de lucht. Dus dat is dan Sofia - Brusselquote:
ik ga de 25 weer naar bourgas, ik heb daar mijn eigen appartement , vorige keer met bulgaria air geweest in juni, 6 uur gewacht op sofia airportquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee, maar ik woon wel in Bulgarije. En vanaf Sofia gaan nu eenmaal de meeste vluchten. Daarbij haat ik vliegen dus ik zit graag zo kort mogelijk in de lucht. Dus dat is dan Sofia - Brussel
Vergeet mijn stadje, Veliko Tarnovo, nietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:27 schreef HD9 het volgende:
[..]
ik ga de 25 weer naar bourgas, ik heb daar mijn eigen appartement , vorige keer met bulgaria air geweest in juni, 6 uur gewacht op sofia airport![]()
ik wil wel eens in Plovdiv en Pleven kijken, en in het noorden Generaal Toshevo . ben nieuwsgierig aangelegen
ben ik er ookquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Vergeet mijn stadje, Veliko Tarnovo, nietMooiste stad van Bulgarije. Plovdiv heeft wel een tof oud centrum, zeker met het Romeinse theater dat momenteel opgegraven wordt. Pleven is een leuke stad maar Ruse vind ik persoonlijk toffer. Mooie architectuur, veel parken en autovrij centrum
Eind juli ben ik normaal gesproken ook in Burgas voor Spirit of Burgas
Geen idee waar dat is, ik ben niet heel bekend in Burgas. Ga er slechts af en toe op visite bij een vriendinquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:02 schreef HD9 het volgende:
[..]
ben ik er ook
sunny day 5 woon ik dan, bij Tankovo
ja van die vriendinnen heb ik er al heel wat gezien, ik moet zeggen die zien mooi uitgegroeid uitquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen idee waar dat is, ik ben niet heel bekend in Burgas. Ga er slechts af en toe op visite bij een vriendin
Vriendin is bedrijfsleider bij een groot keten in Bulgarije dus ik geloof niet dat ze tijd of interesse heeft in wat extra bijverdienstenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:14 schreef HD9 het volgende:
[..]
ja van die vriendinnen heb ik er al heel wat gezien, ik moet zeggen die zien mooi uitgegroeid uit
Ik ga alleen dus als je een "vriendin" hebt die wat wil bijverdienen, pm maar
Mensen die goed werk hebben die verdienen zeer redelijk voor bulgaarse normenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Vriendin is bedrijfsleider bij een groot keten in Bulgarije dus ik geloof niet dat ze tijd of interesse heeft in wat extra bijverdiensten
Zeg dat tegen de hoogleraars en professoren die 300 euro per maand beuren..quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:39 schreef HD9 het volgende:
[..]
Mensen die goed werk hebben die verdienen zeer redelijk voor bulgaarse normen
heb ik gemerkt
Heb je de voorste rij gekozen? Wij hadden dat wel, en daar had je gewoon net zo weinig beenruimte.. Terugweg zaten we bij toeval bij de nooduitgang, zit je veel beter!quote:Op zondag 21 juli 2013 11:17 schreef Mascleta het volgende:
Zo, online ingecheckt. Boardingpass uitgeprint. vannacht is het dan zo ver. om 04.00u richting Sunny Beach
Zin in!
Heb een rij achterin gekozen. rij 29 volgens mij. Leek me wel lekker.quote:Op zondag 21 juli 2013 11:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Heb je de voorste rij gekozen? Wij hadden dat wel, en daar had je gewoon net zo weinig beenruimte.. Terugweg zaten we bij toeval bij de nooduitgang, zit je veel beter!
Hmm ik zat vorig jaar helemaal achterin naar Lloret de Mar, vreselijk. Ik ben dan ook wel aardig lang, dus ik zat de hele tijd enorm krap. Nog nooit zo'n erge vlucht gehad.. Hele nacht niet geslapen (we vlogen om half 9 's ochtends, 3 uur vertraging) en door zo'n beroerde plek nog geen seconde geslapen. Hoop voor je dat je een ruim vliegtuig hebt.quote:Op zondag 21 juli 2013 14:09 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Heb een rij achterin gekozen. rij 29 volgens mij. Leek me wel lekker.
Ach ik ben gewend om met RyanAir te vliegen. dus veel krapper kan je het niet maken.quote:Op zondag 21 juli 2013 14:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hmm ik zat vorig jaar helemaal achterin naar Lloret de Mar, vreselijk. Ik ben dan ook wel aardig lang, dus ik zat de hele tijd enorm krap. Nog nooit zo'n erge vlucht gehad.. Hele nacht niet geslapen (we vlogen om half 9 's ochtends, 3 uur vertraging) en door zo'n beroerde plek nog geen seconde geslapen. Hoop voor je dat je een ruim vliegtuig hebt.
Zolang je in de Viking maar hockey bestelt.. Ik kwam er pas de laatste dagen achter, baalde er enorm van. Superlekker drankje. 9 lev (¤4,50) voor een redelijk groot glas, kon ook in een emmer. Hoe duur dat was weet ik niet..quote:Op zondag 21 juli 2013 16:02 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Ach ik ben gewend om met RyanAir te vliegen. dus veel krapper kan je het niet maken.Zo lang de stewardessen mij voorzien van koud bier zul je mij niet horen klagen!
Ik ga zelf met 3 vrienden van 12 tot 23 augustus heen, weet alleen zo 1 2 3 niet meer welke hotel maar zal nog wel even navragen, wie weet komen we elkaar nog wel tegenquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:16 schreef iBling het volgende:
Ik hoop dat ik jullie een voorproefje heb kunnen geven van wat je daar kan verwachten.
Wij gaan zelf met 8 man vanaf 8 aug t/m 20 aug en reizen met Sunweb in Appartement Yassen dus ga je dan ook let me know kunnen we een drankje doen.
Laat me even weten welk hotel, lijkt me leuk!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:55 schreef skippah01 het volgende:
[..]
Ik ga zelf met 3 vrienden van 12 tot 23 augustus heen, weet alleen zo 1 2 3 niet meer welke hotel maar zal nog wel even navragen, wie weet komen we elkaar nog wel tegen
September zijn er veel Bulgaren die dan op vakantie gaan, dus er zullen veel Bulgaarse artiesten zijn dus ook met Bulgaarse publiek.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:06 schreef JOHAN410 het volgende:
Hoe is Sunny Beach in september? Is het dan nog druk genoeg om te gaan stappen?
Lora Karadjovaquote:Op maandag 29 juli 2013 10:57 schreef iBling het volgende:
[..]
September zijn er veel Bulgaren die dan op vakantie gaan, dus er zullen veel Bulgaarse artiesten zijn dus ook met Bulgaarse publiek.
Den Glade Viking zal dan nog steeds wel bezocht worden door toeristen maar niet zoals in Juli/Aug.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:29 schreef lottexxlotte het volgende:
5 t/m 15 augustus @ hotel Kuban met een vriendin van me!
Ik ga morgen ook met een vriend van me en ook hotel kuban tot 13 augustus!!quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:29 schreef lottexxlotte het volgende:
5 t/m 15 augustus @ hotel Kuban met een vriendin van me!
10 lev, 5 euro. ik had dat ook elke dag. heerlijk spul.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zolang je in de Viking maar hockey bestelt.. Ik kwam er pas de laatste dagen achter, baalde er enorm van. Superlekker drankje. 9 lev (¤4,50) voor een redelijk groot glas, kon ook in een emmer. Hoe duur dat was weet ik niet..
is het daarom uit met je ex en wil je nu wraak nemen op haar vriendin?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:00 schreef Cafca_94 het volgende:
een week terug nu van 15 dagen Sunny Beach hotel Kuban !
Aanrader : Den Glade Viking, russische chick ontmoet, 3x met haar geslapen.
achja, hoeft ze niet te weten tog..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:26 schreef Waaghals het volgende:
[..]
is het daarom uit met je ex en wil je nu wraak nemen op haar vriendin?
Mocht je het nog willen weten: 2/4e wodka, 1/4e 7up, 1/4 energiedrink (welke weet ik niet, zal niet veel verschil maken), en nog wat grenadinesap. Tenminste, dat is wat ik op internet heb gevonden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:24 schreef Cafca_94 het volgende:
[..]
10 lev, 5 euro. ik had dat ook elke dag. heerlijk spul.
thanks, zou thuis ook wel eens kunnen proberen dan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mocht je het nog willen weten: 2/4e wodka, 1/4e 7up, 1/4 energiedrink (welke weet ik niet, zal niet veel verschil maken), en nog wat grenadinesap. Tenminste, dat is wat ik op internet heb gevonden.
Ik weet niet of dat van die limonade is.. Hier kwam ik op uit: http://www.drankgigant.nl/monin-grenadine.htmlquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:14 schreef Cafca_94 het volgende:
[..]
thanks, zou thuis ook wel eens kunnen proberen dan.
grenadinesap, zijn dat gewoon de flessen grenadine limonade van karvan cevitam ?
waar heb je het gevonden btw ?
Packing rubbers like no tomorrow.quote:Op maandag 5 augustus 2013 02:15 schreef Verbodsbord het volgende:
Morgen heen tot 12 augustus
Apartementencomplex Severina
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |