Dit nieuws item hoort erbij:quote:Op maandag 1 juli 2013 23:06 schreef Mascleta het volgende:
Weer iemand die van een balkon te pletter valt. Nu een 18-jarige Nederlander die overleden is na een val van het balkon van 4 hoog.
pffff. verschrikkelijk.
Leuk! Wij zitten ook in app central plazaquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:19 schreef skeermaas het volgende:
1-12 aug met 6 vrienden naar app central plaza, weet iemand hoe het staat met de hoogte/laagte van de prijzen daar tegenwoordig? wat dok je voor een biertje?
Gezellig, moeten we maar een keer een drankje doenquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:57 schreef markoudshoorn het volgende:
[..]
Heel leuk!! btw wij gaan ook met zijn 2en!
Discotheken is een flesje Tuborg 7lev/3,50euquote:1-12 aug met 6 vrienden naar app central plaza, weet iemand hoe het staat met de hoogte/laagte van de prijzen daar tegenwoordig? wat dok je voor een biertje?
Dat is een goed idee!quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:58 schreef Sarahbarelds het volgende:
[..]
Gezellig, moeten we maar een keer een drankje doen
Dat hoop ik ook niet voor je inderdaad. Zal wel raar zijn als je samen hebt geboektquote:Op zondag 7 juli 2013 20:59 schreef Hendrikkaboem het volgende:
Nog kleine 2 weekjess! Wij krijgen vliegtickets kleine week van voren...
Ik las trouwens dat 8 vrienden verschillend moesten vliegen, 4 moesten sochtends en 4 savonds :\ Hoop niet dat wij dat ook hebben.
Kick. Vind ik zelf ook wel interessant om te weten.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:58 schreef Brabonegert het volgende:
Heeft iemand toevallig een mooi lijstje van clubs/kroegen waar je beter wel, en niet heen kunt gaan?
Wij zitten in SB 25 Juli tot 5 Augustus in appartement Kamelia.
ik weet de vlucht tijden niet precies.. we zouden eerst rond 11 uur s'ochtends vliegen maar er stond nu niks meer bij, dus ik weet niet of het veranderd is. en jullie?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:01 schreef Sarahbarelds het volgende:
[..]
Wat zijn jullie vlucht tijden? Of gaan jullie met de bus ?
Onze voorlopige vlucht tijden zijn 12:30 vliegen vanaf Amsterdam en voor de terugreis op 12augustus om 23:55 vliegen vanaf bourgas, ik las dat de tijden soms nog wel een uur van tevoren kunnen wijzigen.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:05 schreef markoudshoorn het volgende:
[..]
ik weet de vlucht tijden niet precies.. we zouden eerst rond 11 uur s'ochtends vliegen maar er stond nu niks meer bij, dus ik weet niet of het veranderd is. en jullie?
Nee hoor, als je 24 uur van te voren kijkt/controleert zit het wel goed. Hoogstens door onverwachte dingen day je vertraging krijgt.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:00 schreef Sarahbarelds het volgende:
[..]
Onze voorlopige vlucht tijden zijn 12:30 vliegen vanaf Amsterdam en voor de terugreis op 12augustus om 23:55 vliegen vanaf bourgas, ik las dat de tijden soms nog wel een uur van tevoren kunnen wijzigen.
Heinekenhouse laat maar links liggenquote:Op maandag 8 juli 2013 18:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Kick. Vind ik zelf ook wel interessant om te weten.
Oké ik hoorde iets anders, geloofde er ook al weinig van. Wel jammer dat het niet nu al bekend is.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:03 schreef slangpie het volgende:
[..]
Nee hoor, als je 24 uur van te voren kijkt/controleert zit het wel goed. Hoogstens door onverwachte dingen day je vertraging krijgt.
Zolang je in het centrum blijft plus de barrertjes langs het strand zit je goed.quote:Heeft iemand toevallig een mooi lijstje van clubs/kroegen waar je beter wel, en niet heen kunt gaan?
Wij zitten in SB 25 Juli tot 5 Augustus in appartement Kamelia.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |