De mooiste van alle Bulgaarse steden : Veliko Tarnovoquote:
Is dat ergens in de buurt van SB?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:09 schreef Dven het volgende:
[..]
De mooiste van alle Bulgaarse steden : Veliko Tarnovo![]()
Al verhuis ik over twee maanden misschien naar Varna..
Veliko Tarnovo is slechts 3 uur rijdenquote:
25 lijkt me sterk. Is normaliter gewoon 100 leva voor 2 dagen = iets meer dan 50 euro. Vorig jaar was zeker tof trouwens, heb dit jaar dus weer vrij genomen om daar aanwezig te kunnen zijn.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:31 schreef Mascleta het volgende:
27 en 28 Juli is er trouwens een tof festival in Burgas, de gehele line-up moet nog bekend worden gemaakt, maar de eerste namen zijn bekend en het kost niet heel veel. Volgens mij betalen wij 25,- ofzo.
http://spiritofburgas.com/lineup/
25,- per dag bedoelde ik inderdaad. Wij hebben twee dagen kaart genomen voor rond 50,- dacht ik ja.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:44 schreef Dven het volgende:
[..]
25 lijkt me sterk. Is normaliter gewoon 100 leva voor 2 dagen = iets meer dan 50 euro. Vorig jaar was zeker tof trouwens, heb dit jaar dus weer vrij genomen om daar aanwezig te kunnen zijn.
Dat komt meer overeen met de werkelijkheid inderdaadquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:52 schreef Mascleta het volgende:
[..]
25,- per dag bedoelde ik inderdaad. Wij hebben twee dagen kaart genomen voor rond 50,- dacht ik ja.
Haha, we zijn 19 en 18, jij dan ?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hoe oud zijn jullie? En zijn jullie aan de pil? Cheers.
[..]
Allemaal herkenbaar.Wat een oord.
Ik heb geen ervaring, maar wij hebben daar ook geboekt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:36 schreef HenkdeTank het volgende:
Iemand ervaring met Central Plaza? Kamers van 95m² hebben we daar geboekt maar of t wat voorstelt?
Gezelligquote:Op maandag 3 juni 2013 09:44 schreef Sarahbarelds het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring, maar wij hebben daar ook geboekt.
21, welke pil hebben jullie?quote:Op maandag 3 juni 2013 09:43 schreef Sarahbarelds het volgende:
[..]
Haha, we zijn 19 en 18, jij dan ?
Hij wil ook vast nog wel wat gaan drinken met jullie hoor.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:51 schreef Sarahbarelds het volgende:
[..]
Wat doet de pil ertoe? Gaat het alleen om seks? Dan moet ik je teleur stellen
haha is dat zo?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:42 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Hij wil ook vast nog wel wat gaan drinken met jullie hoor.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:51 schreef Sarahbarelds het volgende:
[..]
Die leeftijd heb ik ondertussen wel gehad. Maar ik begrijp dat jullie dus wel uit zijn op seks.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:51 schreef Sarahbarelds het volgende:
[..]
neequote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die leeftijd heb ik ondertussen wel gehad. Maar ik begrijp dat jullie dus wel uit zijn op seks.
Omdat we allebei een vriend hebben. Je kan toch ook wel met een jongen gewoon lol hebben in de vorm van vriendschappelijk inplaats van seks mee hebben?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom niet? Ben nu wel benieuwd namelijk.
Nee dat kan niet. Sprookjes bestaan niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:12 schreef Sarahbarelds het volgende:
[..]
Omdat we allebei een vriend hebben. Je kan toch ook wel met een jongen gewoon lol hebben in de vorm van vriendschappelijk inplaats van seks mee hebben?
Dit is een fictief profiel. Fysieke afspraken zijn niet mogelijk.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 11:01 schreef Dven het volgende:
Over twee weken effe een avondje naar Sunny Beach. Eens zien of ik wat FOK!kers spotten kan
Okequote:Op maandag 10 juni 2013 21:54 schreef HenkdeTank het volgende:
[..]
Dit is een fictief profiel. Fysieke afspraken zijn niet mogelijk.
Fictief gevestigd te : 43.086661,25.648128
Haha yeah gezellig, jammer dat wij er 5/12 augustus zitten, kunnen jullie niet langer blijven ? Hahaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:39 schreef Hendrikkaboem het volgende:
Nou Sarah, dat kan hoor ^^ Als je van 18 juli t/m 26 er bent. Zijn jullie van harte welkom!
Groeten 8 man
Misschien niet in jou levenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 21:40 schreef emil23 het volgende:
[..]
Nee dat kan niet. Sprookjes bestaan niet.
Bron?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:21 schreef emil23 het volgende:
Inside info. Door de aanhoudende, steeds gewelddadiger wordende protesten tegen de nieuwe regering die in praktisch elke grote stad gaande zijn overweegt de Nederlandse reiswereld een negatief reisadvies af te geven voor Bulgarije.
Sunny beach kun je bezwaarlijk een Bulgaarse stad noemenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:21 schreef emil23 het volgende:
Inside info. Door de aanhoudende, steeds gewelddadiger wordende protesten tegen de nieuwe regering die in praktisch elke grote stad gaande zijn overweegt de Nederlandse reiswereld een negatief reisadvies af te geven voor Bulgarije.
De Nederlandse overheid kant geen negatief reisadvies dus dat lijkt mij sterk.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:42 schreef emil23 het volgende:
Dat zeg ik, nu nog inside info. Ik werk in de logistieke sector en we doen best veel zaken in Bulgarije. Bericht zou nu indirect uit de Nederlandse ambassade aldaar komen. Waarschijnlijk staat het morgen of maandag op de site van de rijksoverheid.
Volgens mij doet het ministerie van Buitenlandse Zaken aan reisadviezen. Maar goed, hele disucssie is niet nodig. Er gaat geen negatief reisadvies komen. En al zou dat gebeuren dan neem ik van mijn leven geen reisadvies meer serieus.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
De Nederlandse overheid kant geen negatief reisadvies dus dat lijkt mij sterk.
Het is ook geen discussie.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Volgens mij doet het ministerie van Buitenlandse Zaken aan reisadviezen. Maar goed, hele disucssie is niet nodig. Er gaat geen negatief reisadvies komen. En al zou dat gebeuren dan neem ik van mijn leven geen reisadvies meer serieus.
quote:Consulaire hulpverlening op ambassades in het buitenland is een belangrijke taak van het ministerie van Buitenlandse Zaken. Daartoe behoort ook het verstrekken van reisadviezen. Wanneer de veiligheidssituatie in een land verslechtert, kan het voorkomen dat BuZa het advies geeft om niet naar dat land te reizen. Dit betekent echter niet dat het ministerie een ‘negatief’ reisadvies geeft: het ministerie geeft geen ‘positief’ en ook geen ‘negatief’ advies. De reisadviezen van het ministerie zijn niet bindend, het is alleen een waarschuwing.
Niemand die ook zegt dat het aangeeft dat het dan direct verboden is. Maar goed. Zoals ik zeg. Geen discussie.quote:
Je kunt het flauwekul noemen. Ik geef alleen door wat ik vernomen heb van klanten uit Bulgarije. Het enige wat ik heb willen bereiken is dat de mensen die naar Bulgarije afreizen de komende weken geïnformeerd zijn. Bulgarije zal echt niet het enige land zijn de laatste weken waar kleine opstandjes escaleren tot gewelddadige bijeenkomsten. In mijn ogen dus absoluut geen flauwekul. Het is niet voor niets dat BuZa waarschijnlijk gaat adviseren dat het onverstandig is om voor je plezier in Bulgarije te vertoeven. Ik ken zelf de situatie niet want ik ben immers niet in Bulgarije. Ik geef alleen maar aan wat ik van de mensen ter plekke hoor.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:32 schreef Dven het volgende:
Sowieso niet naar luisteren. Er zijn zo goed als geen protesten tegen de nieuwe regering. Volgens mij protesteert er 5000 man in Sofia. In die stad wonen anderhalf miljoen mensen.
Hier in de stad heeft niemand geprotesteerd en ik pak over twee uur zonder problemen de bus naar Varna zelfs al zou er 25.000 man protesteren. In werkelijkheid zullen het er misschien een paar 100 zijn. Zonder geweldadigheden of zulks
Echt de grootste flauwekul wat emil hier schrijft. Geen aandacht aan schenken.
Ja, Bulgarije vergelijken met moslimstatenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:22 schreef emil23 het volgende:
[..]
Je kunt het flauwekul noemen. Ik geef alleen door wat ik vernomen heb van klanten uit Bulgarije. Het enige wat ik heb willen bereiken is dat de mensen die naar Bulgarije afreizen de komende weken geïnformeerd zijn. Bulgarije zal echt niet het enige land zijn de laatste weken waar kleine opstandjes escaleren tot gewelddadige bijeenkomsten. In mijn ogen dus absoluut geen flauwekul. Het is niet voor niets dat BuZa waarschijnlijk gaat adviseren dat het onverstandig is om voor je plezier in Bulgarije te vertoeven. Ik ken zelf de situatie niet want ik ben immers niet in Bulgarije. Ik geef alleen maar aan wat ik van de mensen ter plekke hoor.
1. Ik mis even het stukje waaruit blijkt dat jij moderator bentquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:08 schreef Hendrikkaboem het volgende:
On topic graag!
Hoopte eigenlijk wat verhalen van mensen te horen die er al zijn geweest / op het moment zijn.
Mijn informanten verkeerd ingelicht? Mijn informanten zijn Bulgaarse ondernemers. Waarom zouden die bewust deze onrustveroorzakende berichten verspreiden? Lijkt me niet positief voor hun handel. Lijkt mij dat deze waarschuwing door deze mensen niet helemaal uit de lucht gegrepen is.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, Bulgarije vergelijken met moslimstaten![]()
Je informanten zijn foutief ingelicht. Sowieso is het dubieus te noemen dat wat mensen uit de logistiek weten wat er op eerder diplomatiek level gaande is. De protesten in de rest van Europa tegen het gebeuren op het Taksimplein zijn omvangrijker dan de paar jongeren die hier op alles behalve gewelddadige wijze wat zaken op politiek vlak aan de kaak stellen.
Prima dat jij doorgeeft wat je hoort, ik ben hier alleen om dat volledig te ontkrachten. Er zijn geen spanningen in het land. Er zijn geen grootschalige protesten. Er zijn geen rellen. Er is geen enkele aanwijzing dat het ergens in het land mis zal gaan, niet in de grote steden, laat staan op een toeristisch plaatsje als Sunny Beach. Alsof reizen naar de Turkse riviera afgeraden wordt omdat er in Istanbul, Ankara en wat andere grote steden uit de hand gelopen protesten zijn? Nee. Natuurlijk niet.
Er is geen enkele reden om ook maar enig ander reisadvies te hanteren dan degene die nu loopt. En die vind ik al te zwaar en dat baseer ik op basis van anderhalf jaar aanwezigheid in het land.
Doet er weinig toe. Gister de trein vanuit het binnenland gepakt naar Varna. Meisje uit Sofia ontmoet. Er zijn inderdaad protesten. Maar dat is in geen enkel democratisch land iets bijzonders. Ook hier in de derde stad van het land geen onrustigheden. Kortom, het lijkt mij zeer uit de lucht gegrepen. Maar we zullen het de komende dagen wel zien. Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:49 schreef emil23 het volgende:
[..]
Mijn informanten verkeerd ingelicht? Mijn informanten zijn Bulgaarse ondernemers. Waarom zouden die bewust deze onrustveroorzakende berichten verspreiden? Lijkt me niet positief voor hun handel. Lijkt mij dat deze waarschuwing door deze mensen niet helemaal uit de lucht gegrepen is.
Dven's informanten staan boven de uwe.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:49 schreef emil23 het volgende:
[..]
Mijn informanten verkeerd ingelicht? Mijn informanten zijn Bulgaarse ondernemers. Waarom zouden die bewust deze onrustveroorzakende berichten verspreiden? Lijkt me niet positief voor hun handel. Lijkt mij dat deze waarschuwing door deze mensen niet helemaal uit de lucht gegrepen is.
Geen informaten. Simpelweg kennisgeving over de situatie alhier.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:32 schreef jamesb het volgende:
[..]
Dven's informanten staan boven de uwe.
Ik ga ook van 5 tot 12 augustus, zit wel in Hotel Kubanquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:47 schreef Sarahbarelds het volgende:
ik en een vriendin gaan van 5 tot 12 augustus. We zitten in appartement central plaza.
Gezellig! Met hoeveel vrienden ga je ?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:38 schreef VincenzoNymr het volgende:
[..]
Ik ga ook van 5 tot 12 augustus, zit wel in Hotel Kuban
Met nog 2 vriendenquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:09 schreef Sarahbarelds het volgende:
[..]
Gezellig! Met hoeveel vrienden ga je ?
Al reeds aan de pil?quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:59 schreef Sarahbarelds het volgende:
[..]
Wat leuk, wij zijn maar met zn tweetjes
Soms, maar wat heb ik ermee te maken? Ik vroeg je iets.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:51 schreef Sarahbarelds het volgende:
[..]
Want jij bent een jongen en denkt alleen aan seks ?
Jij wil weten of we aan de pil zijn, dat wil je met een reden weten. Maar inderdaad we zijn aan de pilquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Soms, maar wat heb ik ermee te maken? Ik vroeg je iets.
Leuk ;dquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:52 schreef markoudshoorn het volgende:
Ik ben er ook 5 t/m 12 augustus en ook in hotel kuban
Mensen genoeg daar om te leren kennenquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:59 schreef Sarahbarelds het volgende:
[..]
Wat leuk, wij zijn maar met zn tweetjes
Vast en zeker ;dquote:Op zondag 30 juni 2013 17:21 schreef VincenzoNymr het volgende:
[..]
Mensen genoeg daar om te leren kennen
Nee joh gaat allemaal niet door dat negatieve reisadvies dat er al een week looptquote:
Dit nieuws item hoort erbij:quote:Op maandag 1 juli 2013 23:06 schreef Mascleta het volgende:
Weer iemand die van een balkon te pletter valt. Nu een 18-jarige Nederlander die overleden is na een val van het balkon van 4 hoog.
pffff. verschrikkelijk.
Leuk! Wij zitten ook in app central plazaquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:19 schreef skeermaas het volgende:
1-12 aug met 6 vrienden naar app central plaza, weet iemand hoe het staat met de hoogte/laagte van de prijzen daar tegenwoordig? wat dok je voor een biertje?
Gezellig, moeten we maar een keer een drankje doenquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:57 schreef markoudshoorn het volgende:
[..]
Heel leuk!! btw wij gaan ook met zijn 2en!
Discotheken is een flesje Tuborg 7lev/3,50euquote:1-12 aug met 6 vrienden naar app central plaza, weet iemand hoe het staat met de hoogte/laagte van de prijzen daar tegenwoordig? wat dok je voor een biertje?
Dat is een goed idee!quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:58 schreef Sarahbarelds het volgende:
[..]
Gezellig, moeten we maar een keer een drankje doen
Dat hoop ik ook niet voor je inderdaad. Zal wel raar zijn als je samen hebt geboektquote:Op zondag 7 juli 2013 20:59 schreef Hendrikkaboem het volgende:
Nog kleine 2 weekjess! Wij krijgen vliegtickets kleine week van voren...
Ik las trouwens dat 8 vrienden verschillend moesten vliegen, 4 moesten sochtends en 4 savonds :\ Hoop niet dat wij dat ook hebben.
Kick. Vind ik zelf ook wel interessant om te weten.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:58 schreef Brabonegert het volgende:
Heeft iemand toevallig een mooi lijstje van clubs/kroegen waar je beter wel, en niet heen kunt gaan?
Wij zitten in SB 25 Juli tot 5 Augustus in appartement Kamelia.
ik weet de vlucht tijden niet precies.. we zouden eerst rond 11 uur s'ochtends vliegen maar er stond nu niks meer bij, dus ik weet niet of het veranderd is. en jullie?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:01 schreef Sarahbarelds het volgende:
[..]
Wat zijn jullie vlucht tijden? Of gaan jullie met de bus ?
Onze voorlopige vlucht tijden zijn 12:30 vliegen vanaf Amsterdam en voor de terugreis op 12augustus om 23:55 vliegen vanaf bourgas, ik las dat de tijden soms nog wel een uur van tevoren kunnen wijzigen.quote:Op maandag 8 juli 2013 19:05 schreef markoudshoorn het volgende:
[..]
ik weet de vlucht tijden niet precies.. we zouden eerst rond 11 uur s'ochtends vliegen maar er stond nu niks meer bij, dus ik weet niet of het veranderd is. en jullie?
Nee hoor, als je 24 uur van te voren kijkt/controleert zit het wel goed. Hoogstens door onverwachte dingen day je vertraging krijgt.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:00 schreef Sarahbarelds het volgende:
[..]
Onze voorlopige vlucht tijden zijn 12:30 vliegen vanaf Amsterdam en voor de terugreis op 12augustus om 23:55 vliegen vanaf bourgas, ik las dat de tijden soms nog wel een uur van tevoren kunnen wijzigen.
Heinekenhouse laat maar links liggenquote:Op maandag 8 juli 2013 18:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Kick. Vind ik zelf ook wel interessant om te weten.
Oké ik hoorde iets anders, geloofde er ook al weinig van. Wel jammer dat het niet nu al bekend is.quote:Op maandag 8 juli 2013 20:03 schreef slangpie het volgende:
[..]
Nee hoor, als je 24 uur van te voren kijkt/controleert zit het wel goed. Hoogstens door onverwachte dingen day je vertraging krijgt.
Zolang je in het centrum blijft plus de barrertjes langs het strand zit je goed.quote:Heeft iemand toevallig een mooi lijstje van clubs/kroegen waar je beter wel, en niet heen kunt gaan?
Wij zitten in SB 25 Juli tot 5 Augustus in appartement Kamelia.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |