De mooiste van alle Bulgaarse steden : Veliko Tarnovoquote:
Is dat ergens in de buurt van SB?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:09 schreef Dven het volgende:
[..]
De mooiste van alle Bulgaarse steden : Veliko Tarnovo![]()
Al verhuis ik over twee maanden misschien naar Varna..
Veliko Tarnovo is slechts 3 uur rijdenquote:
25 lijkt me sterk. Is normaliter gewoon 100 leva voor 2 dagen = iets meer dan 50 euro. Vorig jaar was zeker tof trouwens, heb dit jaar dus weer vrij genomen om daar aanwezig te kunnen zijn.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:31 schreef Mascleta het volgende:
27 en 28 Juli is er trouwens een tof festival in Burgas, de gehele line-up moet nog bekend worden gemaakt, maar de eerste namen zijn bekend en het kost niet heel veel. Volgens mij betalen wij 25,- ofzo.
http://spiritofburgas.com/lineup/
25,- per dag bedoelde ik inderdaad. Wij hebben twee dagen kaart genomen voor rond 50,- dacht ik ja.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:44 schreef Dven het volgende:
[..]
25 lijkt me sterk. Is normaliter gewoon 100 leva voor 2 dagen = iets meer dan 50 euro. Vorig jaar was zeker tof trouwens, heb dit jaar dus weer vrij genomen om daar aanwezig te kunnen zijn.
Dat komt meer overeen met de werkelijkheid inderdaadquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:52 schreef Mascleta het volgende:
[..]
25,- per dag bedoelde ik inderdaad. Wij hebben twee dagen kaart genomen voor rond 50,- dacht ik ja.
Haha, we zijn 19 en 18, jij dan ?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hoe oud zijn jullie? En zijn jullie aan de pil? Cheers.
[..]
Allemaal herkenbaar.Wat een oord.
Ik heb geen ervaring, maar wij hebben daar ook geboekt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:36 schreef HenkdeTank het volgende:
Iemand ervaring met Central Plaza? Kamers van 95m² hebben we daar geboekt maar of t wat voorstelt?
Gezelligquote:Op maandag 3 juni 2013 09:44 schreef Sarahbarelds het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring, maar wij hebben daar ook geboekt.
21, welke pil hebben jullie?quote:Op maandag 3 juni 2013 09:43 schreef Sarahbarelds het volgende:
[..]
Haha, we zijn 19 en 18, jij dan ?
Hij wil ook vast nog wel wat gaan drinken met jullie hoor.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:51 schreef Sarahbarelds het volgende:
[..]
Wat doet de pil ertoe? Gaat het alleen om seks? Dan moet ik je teleur stellen
haha is dat zo?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:42 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Hij wil ook vast nog wel wat gaan drinken met jullie hoor.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:51 schreef Sarahbarelds het volgende:
[..]
Die leeftijd heb ik ondertussen wel gehad. Maar ik begrijp dat jullie dus wel uit zijn op seks.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:51 schreef Sarahbarelds het volgende:
[..]
neequote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die leeftijd heb ik ondertussen wel gehad. Maar ik begrijp dat jullie dus wel uit zijn op seks.
Omdat we allebei een vriend hebben. Je kan toch ook wel met een jongen gewoon lol hebben in de vorm van vriendschappelijk inplaats van seks mee hebben?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom niet? Ben nu wel benieuwd namelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |