quote:Op maandag 20 mei 2013 14:15 schreef Panzermaus het volgende:
Heb met twee andere jongens en een meid angstig lang onder die oude houten pier bij het strand gezeten, dat was echt naadje.
We hadden in paniek alles gebarricadeerd met die grijze afvalcontainers, supermarktcollis en planken maar we werden een dikke drie uur belaagd door een stel hoeren en gewapende (?) Bulgaarse blokkoppen die bloed wilden zien. Doodsangsten, wij hebben ze uitgestaan. Kan een incident zijn, maar volgens mij gebeurt dat daar wel meer.
Probeer ruzie zo vroeg mogelijk af te kopen, met 15 lev kom je al heel ver.
Ben gewaarschuwd broeder.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:16 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik ga dit jaar naar Sunny Beach in augustus. Ben benieuwd
Ik ga twee weken naar de Turkse Riviera en dan een weekje bij mijn vrienden in SB chillen. Volgens mij ga ik van een paradijs naar een helquote:Op maandag 20 mei 2013 23:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ben gewaarschuwd broeder. [ afbeelding ]
Ik vond Sunny Beach echt een één-keer-en-nooit-meer vakantie.
Hoe oud zijn jullie? En zijn jullie aan de pil? Cheers.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:47 schreef Sarahbarelds het volgende:
ik en een vriendin gaan van 5 tot 12 augustus. We zitten in appartement central plaza.
Allemaal herkenbaar.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Nice. Heb ook wel zulke dingen in Sunny Beach meegemaakt (2009)
- Ik en een reisgenoot beroofd door zigeuners (afzonderlijk van elkaar).
- Een 'beveiliger' die even de pols van een dronken Engelsman brak omdat hij tegen een taxi aan liep.
- Gigantisch veel locals met de befaamde smiley.
- Live achtervolging van een tering buffe toerist met 8 nog véél buffere 'beveiligers' achter zich aan op klaarlichte dag, midden op de boulevard.
- Wij hebben twee 'echte' politieagenten zien fietsen en die waren nóg groter dan die security juiceheads.
- Zigeuners die vlak naast het hotel leefden op een vuilnisbelt. Incl ezels
Stappen was daar wel echt geweldig. Glade Vicking en Lazur![]()
Dit dus. Deense en Noorse chicks zijn veel Chiller en toegankelijker.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:48 schreef Sarcasmus het volgende:
Alleen nog n vraag over die zweedse chicks daar, zijn die ook echt regelbaar of meer om te kijken, want k heb zo'n vermoeden dat ze meer op die zweedse gaylords vallen
Ook voor de leeftijd 17-18? Want volgens mij ligt de leeftijdquote:Op zondag 26 mei 2013 20:01 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Dit dus. Deense en Noorse chicks zijn veel Chiller en toegankelijker.
Lijkt me misschien wel wat jong, denk dat de leeftijd meer plus 20 was. Maar ach, amuseer je gewoon.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:52 schreef Sarcasmus het volgende:
[..]
Ook voor de leeftijd 17-18? Want volgens mij ligt de leeftijd
Toch ietsje hoger daar?
Hoe veel jaar geleden ben jij er geweest dan? Ja klopt, dat amuseren zal vast wel lukken !quote:Op maandag 27 mei 2013 05:45 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Lijkt me misschien wel wat jong, denk dat de leeftijd meer plus 20 was. Maar ach, amuseer je gewoon.
Kom gewoon op visite bij mij danquote:Op maandag 20 mei 2013 23:23 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik ga twee weken naar de Turkse Riviera en dan een weekje bij mijn vrienden in SB chillen. Volgens mij ga ik van een paradijs naar een hel. Al hoewel die verhalen wel spannend klinken.
Ik heb er in ieder geval zin in, en hoop ik met zo min mogelijk verhalen terug te komen.
De naam doet in ieder geval niet veel goeds vermoedenquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:31 schreef Cyvx het volgende:
nog 36 dagen tot vertrek! Damn wat heb ik er zin an
.. iemand hier die toevallig ook naar Kamelia Garden gaat of is geweest in het verleden?
Haha en om welke reden??quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:38 schreef Dven het volgende:
[..]
De naam doet in ieder geval niet veel goeds vermoeden
Twee chicks gehad gehad die Kamelia heten en beide zijn ze compleet gestoordquote:
Whahahaquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Twee chicks gehad gehad die Kamelia heten en beide zijn ze compleet gestoord![]()
Daarentegen wel voor korte duur bijzonder veel lol mee gehad dus misschien zegt het juist wel iets goeds
Geen flauw idee, ik ben in Sunny Beach nooit op zoek naar vrouwen. Maar normaal gesproken moet het allemaal vrij gemakkelijk zijn als je een beetje skills hebt en niet te zat bent. Succes!quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:45 schreef Cyvx het volgende:
[..]
WhahahaHmm.. wij zijn er voor 2 weken dus maar hopen dat het iets goeds wordt haha..
Wat zijn eigenlijk de makkelijkste meiden daar in sunny beach? Even een multiculturele ontmoeting daar kan natuurlijk zeker geen kwaad, plus ik ben zeer lui op vakantie dus moeite doen hebben we geen zin in
11 - 25 Juli naar Hotel Kuban, Sunny Beach ofcourse !quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:53 schreef VincenzoNymr het volgende:
Simpele vraag. Wie gaat naar Sunny Beach in de zomer van 2013? Vermeld ook de datum
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |