Mijn informanten verkeerd ingelicht? Mijn informanten zijn Bulgaarse ondernemers. Waarom zouden die bewust deze onrustveroorzakende berichten verspreiden? Lijkt me niet positief voor hun handel. Lijkt mij dat deze waarschuwing door deze mensen niet helemaal uit de lucht gegrepen is.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, Bulgarije vergelijken met moslimstaten![]()
Je informanten zijn foutief ingelicht. Sowieso is het dubieus te noemen dat wat mensen uit de logistiek weten wat er op eerder diplomatiek level gaande is. De protesten in de rest van Europa tegen het gebeuren op het Taksimplein zijn omvangrijker dan de paar jongeren die hier op alles behalve gewelddadige wijze wat zaken op politiek vlak aan de kaak stellen.
Prima dat jij doorgeeft wat je hoort, ik ben hier alleen om dat volledig te ontkrachten. Er zijn geen spanningen in het land. Er zijn geen grootschalige protesten. Er zijn geen rellen. Er is geen enkele aanwijzing dat het ergens in het land mis zal gaan, niet in de grote steden, laat staan op een toeristisch plaatsje als Sunny Beach. Alsof reizen naar de Turkse riviera afgeraden wordt omdat er in Istanbul, Ankara en wat andere grote steden uit de hand gelopen protesten zijn? Nee. Natuurlijk niet.
Er is geen enkele reden om ook maar enig ander reisadvies te hanteren dan degene die nu loopt. En die vind ik al te zwaar en dat baseer ik op basis van anderhalf jaar aanwezigheid in het land.
Doet er weinig toe. Gister de trein vanuit het binnenland gepakt naar Varna. Meisje uit Sofia ontmoet. Er zijn inderdaad protesten. Maar dat is in geen enkel democratisch land iets bijzonders. Ook hier in de derde stad van het land geen onrustigheden. Kortom, het lijkt mij zeer uit de lucht gegrepen. Maar we zullen het de komende dagen wel zien. Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:49 schreef emil23 het volgende:
[..]
Mijn informanten verkeerd ingelicht? Mijn informanten zijn Bulgaarse ondernemers. Waarom zouden die bewust deze onrustveroorzakende berichten verspreiden? Lijkt me niet positief voor hun handel. Lijkt mij dat deze waarschuwing door deze mensen niet helemaal uit de lucht gegrepen is.
Dven's informanten staan boven de uwe.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:49 schreef emil23 het volgende:
[..]
Mijn informanten verkeerd ingelicht? Mijn informanten zijn Bulgaarse ondernemers. Waarom zouden die bewust deze onrustveroorzakende berichten verspreiden? Lijkt me niet positief voor hun handel. Lijkt mij dat deze waarschuwing door deze mensen niet helemaal uit de lucht gegrepen is.
Geen informaten. Simpelweg kennisgeving over de situatie alhier.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:32 schreef jamesb het volgende:
[..]
Dven's informanten staan boven de uwe.
Ik ga ook van 5 tot 12 augustus, zit wel in Hotel Kubanquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:47 schreef Sarahbarelds het volgende:
ik en een vriendin gaan van 5 tot 12 augustus. We zitten in appartement central plaza.
Gezellig! Met hoeveel vrienden ga je ?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 02:38 schreef VincenzoNymr het volgende:
[..]
Ik ga ook van 5 tot 12 augustus, zit wel in Hotel Kuban
Met nog 2 vriendenquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:09 schreef Sarahbarelds het volgende:
[..]
Gezellig! Met hoeveel vrienden ga je ?
Al reeds aan de pil?quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:59 schreef Sarahbarelds het volgende:
[..]
Wat leuk, wij zijn maar met zn tweetjes
Soms, maar wat heb ik ermee te maken? Ik vroeg je iets.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:51 schreef Sarahbarelds het volgende:
[..]
Want jij bent een jongen en denkt alleen aan seks ?
Jij wil weten of we aan de pil zijn, dat wil je met een reden weten. Maar inderdaad we zijn aan de pilquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Soms, maar wat heb ik ermee te maken? Ik vroeg je iets.
Leuk ;dquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:52 schreef markoudshoorn het volgende:
Ik ben er ook 5 t/m 12 augustus en ook in hotel kuban
Mensen genoeg daar om te leren kennenquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:59 schreef Sarahbarelds het volgende:
[..]
Wat leuk, wij zijn maar met zn tweetjes
Vast en zeker ;dquote:Op zondag 30 juni 2013 17:21 schreef VincenzoNymr het volgende:
[..]
Mensen genoeg daar om te leren kennen
Nee joh gaat allemaal niet door dat negatieve reisadvies dat er al een week looptquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |