abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124831185
quote:
Volgens mij wordt het ook erg rustig indd.. iedereen zal rond deze tijd zijn vakantie toch wel geboekt hebben?
Iemand een idee hoe het zit met evt. een fles bestellen in een lounge bar of discotheek? Zijn er vip gedeeltes die je kan boeken o.i.d.? En weet iemand de prijzen hiervan
Voor zover ik weet hebben ze in de Viking, Iceberg en Revolution geen bottle service vanwege de drukte altijd. In de Viking heb je wel een Bucket voor 40lev. Hier zit redbull, vodka en grenadine in. Erg lekker en het zit letterlijk in een emmertje; kunt er de hele avond mee doen in je eentje.

De enige tent waar ik flessen op tafel heb zien staan is een lounge bar aan de overkant van de Viking ingang. En een stukje verder naar de Iceberg een lounge bar die The Bounce heet of iets dergelijks. Prijzen weet ik helaas niet. Ik gok zo rond de 25eu/50lev per fles als ik het met de rest van de prijzen daar vergelijk.

Vip gedeeltes heb ik helemaal niet gezien.

[ Bericht 2% gewijzigd door JBeckers op 03-04-2013 13:20:18 ]
pi_124860178
We kregen vandaag een telefoontje dat we niet meer in het Royal sun holiday hotel kunnen verblijven ( Was al geboekt & betaald ) Maar krijgen nu ter vervanging het Trakia plaza wings..
Iemand hier ervaringen mee?
  donderdag 4 april 2013 @ 08:47:28 #53
232834 Cyvx
Bierkoning
pi_124865545
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 13:07 schreef JBeckers het volgende:

[..]

Voor zover ik weet hebben ze in de Viking, Iceberg en Revolution geen bottle service vanwege de drukte altijd. In de Viking heb je wel een Bucket voor 40lev. Hier zit redbull, vodka en grenadine in. Erg lekker en het zit letterlijk in een emmertje; kunt er de hele avond mee doen in je eentje.

De enige tent waar ik flessen op tafel heb zien staan is een lounge bar aan de overkant van de Viking ingang. En een stukje verder naar de Iceberg een lounge bar die The Bounce heet of iets dergelijks. Prijzen weet ik helaas niet. Ik gok zo rond de 25eu/50lev per fles als ik het met de rest van de prijzen daar vergelijk.

Vip gedeeltes heb ik helemaal niet gezien.
Hmmm okee bedankt! Precies het antwoord wat ik zocht ^O^
- You tried hard, and failed miserably. The lesson is: Never try!
  donderdag 4 april 2013 @ 08:50:36 #54
232834 Cyvx
Bierkoning
pi_124865604
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 23:20 schreef Hendrikkaboem het volgende:
We kregen vandaag een telefoontje dat we niet meer in het Royal sun holiday hotel kunnen verblijven ( Was al geboekt & betaald ) Maar krijgen nu ter vervanging het Trakia plaza wings..
Iemand hier ervaringen mee?
Als ik de 2 hotels op zoover een beetje vergelijk heb je nu qua ligging een beter hotel.
Voorderest zal er niet zoveel verschil zijn, het hotel waar je nu heen gaat heeft 1 punt minder.

Welke datum zit je er? Je zit namelijk tegenover ons appartement :P
pi_124878097
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 08:50 schreef Cyvx het volgende:
Als ik de 2 hotels op zoover een beetje vergelijk heb je nu qua ligging een beter hotel.
Voorderest zal er niet zoveel verschil zijn, het hotel waar je nu heen gaat heeft 1 punt minder.

Welke datum zit je er? Je zit namelijk tegenover ons appartement
Wij hadden uiteraard ook al even gekeken en de ligging is indd veel beter en hier heb je wel een chille bar bij het zwembad, even relaxen! Wij gaan 18 Juli en dan 8 dagen met 8 man! Kunnen nu al niet wachten..
  dinsdag 16 april 2013 @ 10:00:43 #56
232834 Cyvx
Bierkoning
pi_125344589
nog 3 maandennn *O*
Vorig jaar was dit topic toch een stuk drukker :P
pi_125352550
Inderdaad. Vroeger in de hyves tijd had je ook nog de Sunny Beach hyves. Waar ook veel gereageerd werd. Een echte Facebook variant hierop is er helaas niet.
pi_125653484
Iemand al ideen wat ie mee gaat nemen? :P Ben nu wel behoorlijk nieuwsgierig of er wel genoeg vrouwen zijn / heen gaan hehe
  vrijdag 26 april 2013 @ 09:32:35 #59
232834 Cyvx
Bierkoning
pi_125749712
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 20:41 schreef Hendrikkaboem het volgende:
Iemand al ideen wat ie mee gaat nemen? :P Ben nu wel behoorlijk nieuwsgierig of er wel genoeg vrouwen zijn / heen gaan hehe
Hier ben ik ook echt benieuwd naar haha..
Maatje van me die zegt dat er wel genoeg loopt maar als ik foto's zie bij iceberg etc. zie ik heel veel dudes :')
pi_125749892
Gelukkig zijn er meer clubs dan iceberg heheh, zullen indd vast genoeg rondlopen uit het buitenland :P
Hoeveel kg bagage mag je trouwens mee in vliegtuig? Volgens mij krijgen wij alle informatie wat betreft tijden enzo een week van voren >.<
pi_125870937
meestal 20 kg.. maar mijn koffer was vorig jaar 17 kg :P
  woensdag 8 mei 2013 @ 12:19:19 #62
232834 Cyvx
Bierkoning
pi_126212099
Het is inderdaad 20 kg wat je mag meenemen.. Maar als je 21 hebt is dit ook geen probleem hoor, pas wel op dat je niet teveel meeneemt anders kan je bij het inchecken nog spullen uit je koffer halen en die meesleuren als handbagage.. Of je moet bereid zijn om wat bij te betalen :)
  maandag 13 mei 2013 @ 18:06:30 #63
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_126438785
Iemand die naar Appartement Sun City gaat, of al eens in die omgeving is geweest? Ik vraag me namelijk af of er een redelijke supermarkt is, zodat ik wel iets kan klaarmaken 's avonds. :D

Heeft iemand nog verdere tips voor een leuk appartement, met supermarkt in de buurt en natuurlijk niet te ver van het strand?
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_126463658
Zijn de prijzen in Sunny Beach nog steeds zo laag als enkele jaren terug? Of wordt het nu steeds duurder nu het steeds populairder wordt?
pi_126466993
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 18:06 schreef Voszje het volgende:
Iemand die naar Appartement Sun City gaat, of al eens in die omgeving is geweest? Ik vraag me namelijk af of er een redelijke supermarkt is, zodat ik wel iets kan klaarmaken 's avonds. :D

Heeft iemand nog verdere tips voor een leuk appartement, met supermarkt in de buurt en natuurlijk niet te ver van het strand?
Toevallig! In juli 2010 in Sun City geweest, bij de ingang/receptie zit een klein supermarktje waar ze de meeste dingen wel hebben. Grotere supermarkt zit op 5 minuten lopen.

Uit eten gaan is gemakkelijker en vaak goedkoper though. :P
  dinsdag 14 mei 2013 @ 10:11:04 #66
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_126467142
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 10:05 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Toevallig! In juli 2010 in Sun City geweest, bij de ingang/receptie zit een klein supermarktje waar ze de meeste dingen wel hebben. Grotere supermarkt zit op 5 minuten lopen.

Uit eten gaan is gemakkelijker en vaak goedkoper though. :P
Oh prima! Ik was ook niet van plan om iedere avond te gaan koken hoor, maar gewoon een keertje een pasta o.i.d. ;) Sun City ligt dus wel centraal? In de omgeving zijn leuke bars/restaurants? Heb je verder nog een leuke tip? Wat betaal je zo ongeveer voor een maaltijd?
pi_126572063
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 10:11 schreef Voszje het volgende:

[..]

Oh prima! Ik was ook niet van plan om iedere avond te gaan koken hoor, maar gewoon een keertje een pasta o.i.d. ;) Sun City ligt dus wel centraal? In de omgeving zijn leuke bars/restaurants? Heb je verder nog een leuke tip? Wat betaal je zo ongeveer voor een maaltijd?
Maaltijd ligt totaal aan wat je wilt eten. Ik heb graag altijd een lekker stuk vlees en voor een pepper steak betaalde ik tussen de 20-25 lev. Pasta's zijn zo rond de 10-15 lev. Schnitzels liggen ook rond die prijs.
  donderdag 16 mei 2013 @ 17:18:20 #68
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_126589933
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 10:09 schreef JBeckers het volgende:

[..]

Maaltijd ligt totaal aan wat je wilt eten. Ik heb graag altijd een lekker stuk vlees en voor een pepper steak betaalde ik tussen de 20-25 lev. Pasta's zijn zo rond de 10-15 lev. Schnitzels liggen ook rond die prijs.
Bedankt!
pi_126592466
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 17:18 schreef Voszje het volgende:
Ik heb graag altijd een lekker stuk vlees
+1
  donderdag 16 mei 2013 @ 18:25:02 #70
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_126592484
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:24 schreef Hendrikkaboem het volgende:

[..]

+1
_O-
pi_126592984
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 18:24 schreef Hendrikkaboem het volgende:

[..]

+1
Behalve worst, dat lust ik niet.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 22:23:53 #72
381234 Vaatwastablet
Mening van vrijheidsuiting
pi_126697006
In augustus geboekt voor 15 dagen. Ik lees echter dat het appartement (Sunny Dreams) 10 minuten van het strand lopen is (500 meter) en 15 minuten van het centrum lopen is (600 meter) icm criminaliteit. Is het zo erg wat ik op reviews lees? Neig bijna mijn vakantie om te boeken en heb nu best een kutgevoel :{
In Blanes kon ik probleemloos bijvoorbeeld een kuiken op het strand naaien 's nachts, dat zal daar niet lukken denk ik?
pi_126718661
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 22:23 schreef Vaatwastablet het volgende:
In augustus geboekt voor 15 dagen. Ik lees echter dat het appartement (Sunny Dreams) 10 minuten van het strand lopen is (500 meter) en 15 minuten van het centrum lopen is (600 meter) icm criminaliteit. Is het zo erg wat ik op reviews lees? Neig bijna mijn vakantie om te boeken en heb nu best een kutgevoel :{
In Blanes kon ik probleemloos bijvoorbeeld een kuiken op het strand naaien 's nachts, dat zal daar niet lukken denk ik?
Zolang je je gedraagt, niet knetter zat bent en niet de donkere steegjes inloopt maar gewoon de hoofdstraten gebruikt is er niks aan de hand. Ben zelf vaak zat alleen nog 's nachts naar het appartement gelopen zonder problemen. En dat was toch een wandeling van dik een half uur. De verhalen worden wat uitvergroot over het geweld in Sunny Beach.

Let wel op. Bulgarije kent burgerwacht. Dus als je iets doet wat de burgers niet zint (wildplassen o.i.d.) Dan pakken ze je zelf aan en de politie doet dan niks. Maar zoals ik al zei, gewoon jezelf gedragen en dan heb je tijd van je leven.

[ Bericht 8% gewijzigd door JBeckers op 19-05-2013 13:23:17 ]
  maandag 20 mei 2013 @ 14:09:40 #74
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_126764705
Bulgarije is wat mij betreft veiliger dan Nederland. Sunny Beach is daarentegen wel het afvoerputje van Bulgarije maar wanneer je niet te naief bent en jezelf normaal gedraagt is het niet anders dan in al die andere zuipdorpen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_126764945
Heb met twee andere jongens en een meid angstig lang onder die oude houten pier bij het strand gezeten, dat was echt naadje.

We hadden in paniek alles gebarricadeerd met die grijze afvalcontainers, supermarktcollis en planken maar we werden een dikke drie uur belaagd door een stel hoeren en gewapende (?) Bulgaarse blokkoppen die bloed wilden zien. Doodsangsten, wij hebben ze uitgestaan. Kan een incident zijn, maar volgens mij gebeurt dat daar wel meer. :{

Probeer ruzie zo vroeg mogelijk af te kopen, met 15 lev kom je al heel ver. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')