Ik ga hoogstwaarschijnlijk ook naar Hotel Kuban! Welke periode ga je? Ik waarschijnlijk begin Juli ofwel begin Augustus, het is wat lastig aangezien we met 6 gaanquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:59 schreef markoudshoorn het volgende:
Ik heb ondertussen geboekt en het is hotel kuban geworden
en 8 dagen maar want een maatje van mij had geen genoeg vakantie dagen anders:p
Dit topic wel representatief voor man/vrouw verhouding in sunny beach, in 2012 geweest dus succesquote:
Albufeira is volgens mij nog redelijke verhouding man/vrouw.. maar voor jongeren is het inderdaad vaak dat er meer mannen gaan, ook wel logischquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:34 schreef Cyvx het volgende:
Heb dus een aantal foto's gezien op de sites van verschillende clubs daar en inderdaad, op veel foto's gewoon een groot worstenfeest... Maarja is er nog een land waar dit niet zo is?(en wel voor jongeren dan)
Linkje?quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:34 schreef Cyvx het volgende:
Heb dus een aantal foto's gezien op de sites van verschillende clubs daar en inderdaad, op veel foto's gewoon een groot worstenfeest... Maarja is er nog een land waar dit niet zo is?(en wel voor jongeren dan)
Ik vind jou eng! Exact zelfde als mij.quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:10 schreef ikbenmoe het volgende:
22 juli t/m 2 augustus Brizz beach met een maat! met zeezicht
ik dacht eerst nog je bent me maat! maar die is niet voor nac!quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:33 schreef Mascleta het volgende:
Ik vind jou eng! Exact zelfde als mij.
Ik ga dezelfde dagen en hetzelfde hotelquote:Op maandag 4 maart 2013 21:15 schreef VincenzoNymr het volgende:
Net geboekt, 5 t/m 12 augustus, Hotel Kuban!
Is Albufeira (en Portugal in t algemeen) niet een vakantiebestemming waar vooral stelletjes heen gaan?quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:41 schreef 5euroo het volgende:
[..]
Albufeira is volgens mij nog redelijke verhouding man/vrouw.. maar voor jongeren is het inderdaad vaak dat er meer mannen gaan, ook wel logisch
Valt reuze mee hoor, de laatste jaren is vooral albufeira heel erg in trek..quote:Op maandag 18 maart 2013 17:55 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
Is Albufeira (en Portugal in t algemeen) niet een vakantiebestemming waar vooral stelletjes heen gaan?
Ik zou hier niet echt te veel op letten bij het kiezen van je vakantie..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:31 schreef Stridone het volgende:
Waarschijnlijk dit jaar ook met vrienden naar Sunny Beach, alleen lees ik toch wel erg veel over criminaliteit..
Zorg dat je hotel aan de drukke boulevard of barstreet ligt.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:31 schreef Stridone het volgende:
Waarschijnlijk dit jaar ook met vrienden naar Sunny Beach, alleen lees ik toch wel erg veel over criminaliteit..
Als er nog steeds dezelfde eigenaar op zit als 15 jaar geleden dan kun je beter thuisblijven. Strontspetters op het plafond. Maden in de matrassen. Andere groep jongens is beschoten door de eigenaar toen ze om een andere kamer vroegen. In de kelder werd snachts gepokerd/gegokt door allerlei vaag bulgaars volk.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:48 schreef Stridone het volgende:
Thanks, toch Sunny Beach geworden. Appartementen Kamelia Garden, iemand toevallig bekend mee?
Wtf? Dat klinkt wel erg heftig voor een X-Travel appartement.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:03 schreef emil23 het volgende:
[..]
Als er nog steeds dezelfde eigenaar op zit als 15 jaar geleden dan kun je beter thuisblijven. Strontspetters op het plafond. Maden in de matrassen. Andere groep jongens is beschoten door de eigenaar toen ze om een andere kamer vroegen. In de kelder werd snachts gepokerd/gegokt door allerlei vaag bulgaars volk.
Veel plezier!
Haha das wel heel toevallig, wij zouden eerst Zornitsa gaan maar die was een uur voordat wij wouden gaan boeken al vol.. Toen zijn we maar Kamelia Garden gegaan, staat erg goed aangeschreven op internetquote:Op maandag 25 maart 2013 23:48 schreef Stridone het volgende:
Thanks, toch Sunny Beach geworden. Appartementen Kamelia Garden, iemand toevallig bekend mee?
Hahaha nou dan is er in elk geval elke avond wat te doen!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:03 schreef emil23 het volgende:
[..]
Als er nog steeds dezelfde eigenaar op zit als 15 jaar geleden dan kun je beter thuisblijven. Strontspetters op het plafond. Maden in de matrassen. Andere groep jongens is beschoten door de eigenaar toen ze om een andere kamer vroegen. In de kelder werd snachts gepokerd/gegokt door allerlei vaag bulgaars volk.
Veel plezier!
Als ik mijn fotos er op na kijk is dit gewoon hetzelfde gebouw als waar ik in 1997 was. Misschien dat het in 2006 gerenoveerd is.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:16 schreef Cyvx het volgende:
[..]
Hahaha nou dan is er in elk geval elke avond wat te doen!
OT: ik weet niet waar je deze informatie vandaan hebt maar Kamelia Garden is gebouwd in 2006...
http://www.perfectsuntrav(...)-kamelia-garden.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |