Ik ga hoogstwaarschijnlijk ook naar Hotel Kuban! Welke periode ga je? Ik waarschijnlijk begin Juli ofwel begin Augustus, het is wat lastig aangezien we met 6 gaanquote:Op donderdag 17 januari 2013 00:59 schreef markoudshoorn het volgende:
Ik heb ondertussen geboekt en het is hotel kuban geworden
en 8 dagen maar want een maatje van mij had geen genoeg vakantie dagen anders:p
Dit topic wel representatief voor man/vrouw verhouding in sunny beach, in 2012 geweest dus succesquote:
Albufeira is volgens mij nog redelijke verhouding man/vrouw.. maar voor jongeren is het inderdaad vaak dat er meer mannen gaan, ook wel logischquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:34 schreef Cyvx het volgende:
Heb dus een aantal foto's gezien op de sites van verschillende clubs daar en inderdaad, op veel foto's gewoon een groot worstenfeest... Maarja is er nog een land waar dit niet zo is?(en wel voor jongeren dan)
Linkje?quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:34 schreef Cyvx het volgende:
Heb dus een aantal foto's gezien op de sites van verschillende clubs daar en inderdaad, op veel foto's gewoon een groot worstenfeest... Maarja is er nog een land waar dit niet zo is?(en wel voor jongeren dan)
Ik vind jou eng! Exact zelfde als mij.quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:10 schreef ikbenmoe het volgende:
22 juli t/m 2 augustus Brizz beach met een maat! met zeezicht
ik dacht eerst nog je bent me maat! maar die is niet voor nac!quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:33 schreef Mascleta het volgende:
Ik vind jou eng! Exact zelfde als mij.
Ik ga dezelfde dagen en hetzelfde hotelquote:Op maandag 4 maart 2013 21:15 schreef VincenzoNymr het volgende:
Net geboekt, 5 t/m 12 augustus, Hotel Kuban!
Is Albufeira (en Portugal in t algemeen) niet een vakantiebestemming waar vooral stelletjes heen gaan?quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:41 schreef 5euroo het volgende:
[..]
Albufeira is volgens mij nog redelijke verhouding man/vrouw.. maar voor jongeren is het inderdaad vaak dat er meer mannen gaan, ook wel logisch
Valt reuze mee hoor, de laatste jaren is vooral albufeira heel erg in trek..quote:Op maandag 18 maart 2013 17:55 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
Is Albufeira (en Portugal in t algemeen) niet een vakantiebestemming waar vooral stelletjes heen gaan?
Ik zou hier niet echt te veel op letten bij het kiezen van je vakantie..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:31 schreef Stridone het volgende:
Waarschijnlijk dit jaar ook met vrienden naar Sunny Beach, alleen lees ik toch wel erg veel over criminaliteit..
Zorg dat je hotel aan de drukke boulevard of barstreet ligt.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:31 schreef Stridone het volgende:
Waarschijnlijk dit jaar ook met vrienden naar Sunny Beach, alleen lees ik toch wel erg veel over criminaliteit..
Als er nog steeds dezelfde eigenaar op zit als 15 jaar geleden dan kun je beter thuisblijven. Strontspetters op het plafond. Maden in de matrassen. Andere groep jongens is beschoten door de eigenaar toen ze om een andere kamer vroegen. In de kelder werd snachts gepokerd/gegokt door allerlei vaag bulgaars volk.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:48 schreef Stridone het volgende:
Thanks, toch Sunny Beach geworden. Appartementen Kamelia Garden, iemand toevallig bekend mee?
Wtf? Dat klinkt wel erg heftig voor een X-Travel appartement.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:03 schreef emil23 het volgende:
[..]
Als er nog steeds dezelfde eigenaar op zit als 15 jaar geleden dan kun je beter thuisblijven. Strontspetters op het plafond. Maden in de matrassen. Andere groep jongens is beschoten door de eigenaar toen ze om een andere kamer vroegen. In de kelder werd snachts gepokerd/gegokt door allerlei vaag bulgaars volk.
Veel plezier!
Haha das wel heel toevallig, wij zouden eerst Zornitsa gaan maar die was een uur voordat wij wouden gaan boeken al vol.. Toen zijn we maar Kamelia Garden gegaan, staat erg goed aangeschreven op internetquote:Op maandag 25 maart 2013 23:48 schreef Stridone het volgende:
Thanks, toch Sunny Beach geworden. Appartementen Kamelia Garden, iemand toevallig bekend mee?
Hahaha nou dan is er in elk geval elke avond wat te doen!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:03 schreef emil23 het volgende:
[..]
Als er nog steeds dezelfde eigenaar op zit als 15 jaar geleden dan kun je beter thuisblijven. Strontspetters op het plafond. Maden in de matrassen. Andere groep jongens is beschoten door de eigenaar toen ze om een andere kamer vroegen. In de kelder werd snachts gepokerd/gegokt door allerlei vaag bulgaars volk.
Veel plezier!
Als ik mijn fotos er op na kijk is dit gewoon hetzelfde gebouw als waar ik in 1997 was. Misschien dat het in 2006 gerenoveerd is.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:16 schreef Cyvx het volgende:
[..]
Hahaha nou dan is er in elk geval elke avond wat te doen!
OT: ik weet niet waar je deze informatie vandaan hebt maar Kamelia Garden is gebouwd in 2006...
http://www.perfectsuntrav(...)-kamelia-garden.html
Voor zover ik weet hebben ze in de Viking, Iceberg en Revolution geen bottle service vanwege de drukte altijd. In de Viking heb je wel een Bucket voor 40lev. Hier zit redbull, vodka en grenadine in. Erg lekker en het zit letterlijk in een emmertje; kunt er de hele avond mee doen in je eentje.quote:Volgens mij wordt het ook erg rustig indd.. iedereen zal rond deze tijd zijn vakantie toch wel geboekt hebben?
Iemand een idee hoe het zit met evt. een fles bestellen in een lounge bar of discotheek? Zijn er vip gedeeltes die je kan boeken o.i.d.? En weet iemand de prijzen hiervan
Hmmm okee bedankt! Precies het antwoord wat ik zochtquote:Op woensdag 3 april 2013 13:07 schreef JBeckers het volgende:
[..]
Voor zover ik weet hebben ze in de Viking, Iceberg en Revolution geen bottle service vanwege de drukte altijd. In de Viking heb je wel een Bucket voor 40lev. Hier zit redbull, vodka en grenadine in. Erg lekker en het zit letterlijk in een emmertje; kunt er de hele avond mee doen in je eentje.
De enige tent waar ik flessen op tafel heb zien staan is een lounge bar aan de overkant van de Viking ingang. En een stukje verder naar de Iceberg een lounge bar die The Bounce heet of iets dergelijks. Prijzen weet ik helaas niet. Ik gok zo rond de 25eu/50lev per fles als ik het met de rest van de prijzen daar vergelijk.
Vip gedeeltes heb ik helemaal niet gezien.
Als ik de 2 hotels op zoover een beetje vergelijk heb je nu qua ligging een beter hotel.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:20 schreef Hendrikkaboem het volgende:
We kregen vandaag een telefoontje dat we niet meer in het Royal sun holiday hotel kunnen verblijven ( Was al geboekt & betaald ) Maar krijgen nu ter vervanging het Trakia plaza wings..
Iemand hier ervaringen mee?
Wij hadden uiteraard ook al even gekeken en de ligging is indd veel beter en hier heb je wel een chille bar bij het zwembad, even relaxen! Wij gaan 18 Juli en dan 8 dagen met 8 man! Kunnen nu al niet wachten..quote:Op donderdag 4 april 2013 08:50 schreef Cyvx het volgende:
Als ik de 2 hotels op zoover een beetje vergelijk heb je nu qua ligging een beter hotel.
Voorderest zal er niet zoveel verschil zijn, het hotel waar je nu heen gaat heeft 1 punt minder.
Welke datum zit je er? Je zit namelijk tegenover ons appartement
Hier ben ik ook echt benieuwd naar haha..quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:41 schreef Hendrikkaboem het volgende:
Iemand al ideen wat ie mee gaat nemen?Ben nu wel behoorlijk nieuwsgierig of er wel genoeg vrouwen zijn / heen gaan hehe
Toevallig! In juli 2010 in Sun City geweest, bij de ingang/receptie zit een klein supermarktje waar ze de meeste dingen wel hebben. Grotere supermarkt zit op 5 minuten lopen.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:06 schreef Voszje het volgende:
Iemand die naar Appartement Sun City gaat, of al eens in die omgeving is geweest? Ik vraag me namelijk af of er een redelijke supermarkt is, zodat ik wel iets kan klaarmaken 's avonds.
Heeft iemand nog verdere tips voor een leuk appartement, met supermarkt in de buurt en natuurlijk niet te ver van het strand?
Oh prima! Ik was ook niet van plan om iedere avond te gaan koken hoor, maar gewoon een keertje een pasta o.i.d.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Toevallig! In juli 2010 in Sun City geweest, bij de ingang/receptie zit een klein supermarktje waar ze de meeste dingen wel hebben. Grotere supermarkt zit op 5 minuten lopen.
Uit eten gaan is gemakkelijker en vaak goedkoper though.
Maaltijd ligt totaal aan wat je wilt eten. Ik heb graag altijd een lekker stuk vlees en voor een pepper steak betaalde ik tussen de 20-25 lev. Pasta's zijn zo rond de 10-15 lev. Schnitzels liggen ook rond die prijs.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 10:11 schreef Voszje het volgende:
[..]
Oh prima! Ik was ook niet van plan om iedere avond te gaan koken hoor, maar gewoon een keertje een pasta o.i.d.Sun City ligt dus wel centraal? In de omgeving zijn leuke bars/restaurants? Heb je verder nog een leuke tip? Wat betaal je zo ongeveer voor een maaltijd?
Bedankt!quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:09 schreef JBeckers het volgende:
[..]
Maaltijd ligt totaal aan wat je wilt eten. Ik heb graag altijd een lekker stuk vlees en voor een pepper steak betaalde ik tussen de 20-25 lev. Pasta's zijn zo rond de 10-15 lev. Schnitzels liggen ook rond die prijs.
+1quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:18 schreef Voszje het volgende:
Ik heb graag altijd een lekker stuk vlees
Zolang je je gedraagt, niet knetter zat bent en niet de donkere steegjes inloopt maar gewoon de hoofdstraten gebruikt is er niks aan de hand. Ben zelf vaak zat alleen nog 's nachts naar het appartement gelopen zonder problemen. En dat was toch een wandeling van dik een half uur. De verhalen worden wat uitvergroot over het geweld in Sunny Beach.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 22:23 schreef Vaatwastablet het volgende:
In augustus geboekt voor 15 dagen. Ik lees echter dat het appartement (Sunny Dreams) 10 minuten van het strand lopen is (500 meter) en 15 minuten van het centrum lopen is (600 meter) icm criminaliteit. Is het zo erg wat ik op reviews lees? Neig bijna mijn vakantie om te boeken en heb nu best een kutgevoel
In Blanes kon ik probleemloos bijvoorbeeld een kuiken op het strand naaien 's nachts, dat zal daar niet lukken denk ik?
quote:Op maandag 20 mei 2013 14:15 schreef Panzermaus het volgende:
Heb met twee andere jongens en een meid angstig lang onder die oude houten pier bij het strand gezeten, dat was echt naadje.
We hadden in paniek alles gebarricadeerd met die grijze afvalcontainers, supermarktcollis en planken maar we werden een dikke drie uur belaagd door een stel hoeren en gewapende (?) Bulgaarse blokkoppen die bloed wilden zien. Doodsangsten, wij hebben ze uitgestaan. Kan een incident zijn, maar volgens mij gebeurt dat daar wel meer.
Probeer ruzie zo vroeg mogelijk af te kopen, met 15 lev kom je al heel ver.
Ben gewaarschuwd broeder.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:16 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik ga dit jaar naar Sunny Beach in augustus. Ben benieuwd
Ik ga twee weken naar de Turkse Riviera en dan een weekje bij mijn vrienden in SB chillen. Volgens mij ga ik van een paradijs naar een helquote:Op maandag 20 mei 2013 23:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ben gewaarschuwd broeder. [ afbeelding ]
Ik vond Sunny Beach echt een één-keer-en-nooit-meer vakantie.
Hoe oud zijn jullie? En zijn jullie aan de pil? Cheers.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:47 schreef Sarahbarelds het volgende:
ik en een vriendin gaan van 5 tot 12 augustus. We zitten in appartement central plaza.
Allemaal herkenbaar.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Nice. Heb ook wel zulke dingen in Sunny Beach meegemaakt (2009)
- Ik en een reisgenoot beroofd door zigeuners (afzonderlijk van elkaar).
- Een 'beveiliger' die even de pols van een dronken Engelsman brak omdat hij tegen een taxi aan liep.
- Gigantisch veel locals met de befaamde smiley.
- Live achtervolging van een tering buffe toerist met 8 nog véél buffere 'beveiligers' achter zich aan op klaarlichte dag, midden op de boulevard.
- Wij hebben twee 'echte' politieagenten zien fietsen en die waren nóg groter dan die security juiceheads.
- Zigeuners die vlak naast het hotel leefden op een vuilnisbelt. Incl ezels
Stappen was daar wel echt geweldig. Glade Vicking en Lazur![]()
Dit dus. Deense en Noorse chicks zijn veel Chiller en toegankelijker.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:48 schreef Sarcasmus het volgende:
Alleen nog n vraag over die zweedse chicks daar, zijn die ook echt regelbaar of meer om te kijken, want k heb zo'n vermoeden dat ze meer op die zweedse gaylords vallen
Ook voor de leeftijd 17-18? Want volgens mij ligt de leeftijdquote:Op zondag 26 mei 2013 20:01 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Dit dus. Deense en Noorse chicks zijn veel Chiller en toegankelijker.
Lijkt me misschien wel wat jong, denk dat de leeftijd meer plus 20 was. Maar ach, amuseer je gewoon.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:52 schreef Sarcasmus het volgende:
[..]
Ook voor de leeftijd 17-18? Want volgens mij ligt de leeftijd
Toch ietsje hoger daar?
Hoe veel jaar geleden ben jij er geweest dan? Ja klopt, dat amuseren zal vast wel lukken !quote:Op maandag 27 mei 2013 05:45 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Lijkt me misschien wel wat jong, denk dat de leeftijd meer plus 20 was. Maar ach, amuseer je gewoon.
Kom gewoon op visite bij mij danquote:Op maandag 20 mei 2013 23:23 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik ga twee weken naar de Turkse Riviera en dan een weekje bij mijn vrienden in SB chillen. Volgens mij ga ik van een paradijs naar een hel. Al hoewel die verhalen wel spannend klinken.
Ik heb er in ieder geval zin in, en hoop ik met zo min mogelijk verhalen terug te komen.
De naam doet in ieder geval niet veel goeds vermoedenquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:31 schreef Cyvx het volgende:
nog 36 dagen tot vertrek! Damn wat heb ik er zin an
.. iemand hier die toevallig ook naar Kamelia Garden gaat of is geweest in het verleden?
Haha en om welke reden??quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:38 schreef Dven het volgende:
[..]
De naam doet in ieder geval niet veel goeds vermoeden
Twee chicks gehad gehad die Kamelia heten en beide zijn ze compleet gestoordquote:
Whahahaquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Twee chicks gehad gehad die Kamelia heten en beide zijn ze compleet gestoord![]()
Daarentegen wel voor korte duur bijzonder veel lol mee gehad dus misschien zegt het juist wel iets goeds
Geen flauw idee, ik ben in Sunny Beach nooit op zoek naar vrouwen. Maar normaal gesproken moet het allemaal vrij gemakkelijk zijn als je een beetje skills hebt en niet te zat bent. Succes!quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:45 schreef Cyvx het volgende:
[..]
WhahahaHmm.. wij zijn er voor 2 weken dus maar hopen dat het iets goeds wordt haha..
Wat zijn eigenlijk de makkelijkste meiden daar in sunny beach? Even een multiculturele ontmoeting daar kan natuurlijk zeker geen kwaad, plus ik ben zeer lui op vakantie dus moeite doen hebben we geen zin in
11 - 25 Juli naar Hotel Kuban, Sunny Beach ofcourse !quote:Op zaterdag 29 december 2012 21:53 schreef VincenzoNymr het volgende:
Simpele vraag. Wie gaat naar Sunny Beach in de zomer van 2013? Vermeld ook de datum
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |