Ja, soms krijg je die lucht er gewoon niet meer uit he?quote:
in elk geval levendiger..quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vroegah was alles immers beter, zelfs Cuby...
Niet meer, hij is dood.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:16 schreef Karina het volgende:
Deze man heeft het heel zwaar zo te horen. Cuby van Blizzard.
leven is zwaar in de ghetto's van grolloquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:16 schreef Karina het volgende:
Deze man heeft het heel zwaar zo te horen. Cuby van Blizzard.
Bij z"n afscheid was het geen pretje...quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Cuby is voor mij ook typisch iets van waar je bij moet zijn geweest
Dat wel.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:18 schreef Molurus het volgende:
Sja.. wat kun je ervan zeggen. Meer talent dan the Beatles.
alleen Oh Well kan me echt bekoren. en bonnie is wel een beetje een guilty pleasurequote:
Mensch....quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:18 schreef Molurus het volgende:
Dat gepingel?quote:
afwas doenquote:
Ohja die komt ook nogquote:
je zou stoppenquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:18 schreef Molurus het volgende:
in ieder geval niet zo'n hypequote:
quote:
True thatquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:19 schreef Homdeck het volgende:
[..]
alleen Oh Well kan me echt bekoren. en bonnie is wel een beetje een guilty pleasure
Haha, die vond ik schijt irritantquote:
Wat is het ook alweer? MIjn collega zegt het steeds maar ik kom er nu niet opquote:
Reanimeren voor dummiesquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:21 schreef Karina het volgende:
ik zit op Staying ALive te wachten hopelijk komt die nog voor a gogo begint.
moeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 29 december 2012 19:21 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Haha, die vond ik schijt irritant
Zal na half komen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:21 schreef Karina het volgende:
ik zit op Staying ALive te wachten hopelijk komt die nog voor a gogo begint.
DUURT LANGquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is het ook alweer? MIjn collega zegt het steeds maar ik kom er nu niet op
Oh, thanks!quote:
Ohja dat kan ookquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:20 schreef FritsFlits het volgende:
[..]![]()
ik bedoelde eigenlijk: duurt lang
Maar die van jou
Volgens mij had ie die de gehele Miracle-periodequote:
Gewoon los, anders heb je een kut die muziek maaktquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja dat kan ook
En taaltechnisch moet het kutmuziek zijn volgens mij, dus dan ging de 'twee woorden' niet op
Die hele jaren '80 hadden ze wat mij betreft over mogen slaan.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:23 schreef Eska het volgende:
Jaren '80 Queen, ik kan er niet zoveel mee.
Komt ie..quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:23 schreef Montov het volgende:
Lekker energiek nummer, vooral met die tempoversnelling.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:23 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Gewoon los, anders heb je een kut die muziek maakt
Freddiequote:Op zaterdag 29 december 2012 19:24 schreef FritsFlits het volgende:
Oh, dit is van 1989. Nog maar 2 jaar Freddie dus
Die gaat mee op de maat van de muziekquote:
Er zat wel eens een wat minder decennium tussen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:23 schreef Eska het volgende:
Jaren '80 Queen, ik kan er niet zoveel mee.
Laterz. Vertel Leo Blokfluit dattie soms poep verkoopt.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tijd voor Top 2000 a GoGo. Tot straks
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tijd voor Top 2000 a GoGo. Tot straks
Leo is een baasquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Laterz. Vertel Leo Blokfluit dattie soms poep verkoopt.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:24 schreef FritsFlits het volgende:
Oh, dit is van 1989. Nog maar 2 jaar Freddie dus
Uur met veel emotie!quote:
Hij had het bekend gemaakt en de volgende dag overleed hij. Ik was zelf 6 of zo. Weinig van meegekregenquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik 's ochtends wakker werd, de tv aan deed en BBC News stond op en ik zag het beeld van Freddie aan de piano en vertelde de nieuwslezer dat ie dood was. Toen dacht ik 'neeeeee'.Uurtje later ging ik met m'n klasgenootjes naar school, vriendinnetje van me was Queen-fan en ik zei "Ohh heb je al gehoord van Freddie!" En toen zei ze "Ja, hij heeft AIDS of zo toch?"
En toen moest ik het haar vertellen.
/liefdagboek
Queen was wat mij betreft na 'Jazz' we zo'n beetje klaar, ja. Tot die tijd vond ik ze geweldigquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:23 schreef Molurus het volgende:
[..]
Die hele jaren '80 hadden ze wat mij betreft over mogen slaan.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik 's ochtends wakker werd, de tv aan deed en BBC News stond op en ik zag het beeld van Freddie aan de piano en vertelde de nieuwslezer dat ie dood was. Toen dacht ik 'neeeeee'.Uurtje later ging ik met m'n klasgenootjes naar school, vriendinnetje van me was Queen-fan en ik zei "Ohh heb je al gehoord van Freddie!" En toen zei ze "Ja, hij heeft AIDS of zo toch?"
En toen moest ik het haar vertellen.
/liefdagboek
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik vind dit ook niet geweldig. Te rommelig.
Ik zat die datum waarschijnlijk in een kinderstoel te schreeuwen om prakjes fruit.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:27 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hij had het bekend gemaakt en de volgende dag overleed hij. Ik was zelf 6 of zo. Weinig van meegekregen
Mijn ouders hebben niets met Queen. Ik moet het allemaal (nog steeds) zelf ontdekkenquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:28 schreef MaJo het volgende:
[..]Ik kan het me ook nog goed herinneren, volgens mij heb ik erom gehuild. Op vakantie draaiden we altijd bandjes van Queen dus ik ben er echt mee opgegroeid. Ik kan er nog steeds een beetje verdrietig om worden
Publieke zender? Ik heb hem gemistquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Die docu van afgelopen week over het einde van Freddie was echt heftig
Dan vind je Oh well, part 2 veel beter.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn cool. Zo ken ik Arcade Fire ook van mijn vaderquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:28 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben niets met Queen. Ik moet het allemaal (nog steeds) zelf ontdekken
quote:
vrouwenquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Hmmm, geen idee of dat ook bij UPC zitquote:
M'n vader haat ze. Die gromt iedere keer dat ze op tv of de radio komen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:28 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben niets met Queen. Ik moet het allemaal (nog steeds) zelf ontdekken
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn cool. Zo ken ik Arcade Fire ook van mijn vader![]()
Doe mij maar BZBquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:30 schreef Cee het volgende:
[..]
M'n vader haat ze. Die gromt iedere keer dat ze op tv of de radio komen.
M'n moeder was fan van BZN.
Ik moest mezelf muzikaal ook opvoeden.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Doe niet zo engquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:30 schreef Karina het volgende:
Top2000 a gogotot later is zie al Thriller!
Dat komt daarnaquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:30 schreef Karina het volgende:
Top2000 a gogotot later is zie al Thriller!
Naar Rome of Parijs?quote:
op de radio helaas ja.quote:
het is ook niet superslecht, alleen zo'n 2000 plaatsen te hoogquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:33 schreef FritsFlits het volgende:
Vind 't niet eens zo super slecht
Blofquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:34 schreef Spezza19 het volgende:
Hoe heette de one hit wonder van gister?
Yesterday?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:34 schreef Spezza19 het volgende:
Hoe heette de one hit wonder van gister?
Wat? Welke?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:34 schreef glittertje39 het volgende:
bij deze moet ik altijd aan die hondenvoer reklame denken....
Mijn vader kent alleen 'bandjes' als Rolling Stones & Beatles.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:30 schreef Cee het volgende:
[..]
dat is ook altijd mijn eerste associatie als ik dit nummer hoorquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:38 schreef FritsFlits het volgende:
Ja, iedereen aan de cursus reanimeren met Stayin' Alive
Ik dacht Eleanor Rigby..quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:36 schreef FritsFlits het volgende:
Trouwens, Yesterday is het meest gecoverde nummer ooit maar alleen het origineel staat erin![]()
(of is dit een De Heer feitje en zit ik ernaast?)
Jammer dat hij een -g mist in zijn naamquote:
Bloghuis of Blokhuig?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:41 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jammer dat hij een -g mist in zijn naam
Kan ook.quote:
aber nicht viele leuten konnen hier deutsch plaudern, das ist ja schadequote:Op zaterdag 29 december 2012 19:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ich glaube wir müssen wieder auf Deutsch weitermachen
Vorgestern hat es bei Matthias Reim auch super geklapptquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:42 schreef TLC het volgende:
[..]
aber nicht viele leuten konnen hier deutsch plaudern, das ist ja schade
Dat meen je niet ..quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:43 schreef Phoenixbirdy het volgende:
619 You're Beautiful James Blunt
Wat doet die in de lijst?
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:43 schreef Eska het volgende:
Maar toch lang niet zo mooi als Flugzeuge im Bauch.
Zekerquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:43 schreef Eska het volgende:
Maar toch lang niet zo mooi als Flugzeuge im Bauch.
Dan gaat ie bij mij op mute, ik haat zijn stemquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:43 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Nein, viellicht zu wenig am Radio gesessen.quote:
Oh, ik dacht al dat ik de enige was die zo'n allergie hadquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan gaat ie bij mij op mute, ik haat zijn stemIk ben ooit de Albert Heijn uitgelopen toen dat nummer gedraaid werd
![]()
![]()
Er komt een remake met Gordon. Das Pootquote:
Ik mag hopen dat mensen die niet doof zijn toch horen dat het pulp isquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh, ik dacht al dat ik de enige was die zo'n allergie had
Toch wel.quote:
En terecht.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan gaat ie bij mij op mute, ik haat zijn stemIk ben ooit de Albert Heijn uitgelopen toen dat nummer gedraaid werd
![]()
![]()
Het was leuk je gekend te hebben MaJoquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:47 schreef MaJo het volgende:
ColdplayEen van de beste live bands ooit
Goed, die zien we nooit meer terugquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:47 schreef MaJo het volgende:
Relativeren. De mensen die bijna zweven van al het moois dat vandaag voorbij is gekomen weer even met de beide voeten op de grond zetten.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:43 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Haten op Coldplayquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het was leuk je gekend te hebben MaJo
Ik hoor geen verschil met de andere Coldplaysquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze vind ik nog wel ok eigenlijk. Had 'm niet gemist, maar vind het introotje wel lekker
hmm dat hebben ze dan twee keer uitstekend verborgen gehouden...quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:47 schreef MaJo het volgende:
Muziekrecensent zei je?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:47 schreef MaJo het volgende:
nee hoorquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh, ik dacht al dat ik de enige was die zo'n allergie had
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het was leuk je gekend te hebben MaJo
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:47 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Goed, die zien we nooit meer terug
Niet het beste nummer inderdaad, maar vind Coldplay wel tofquote:
Fix You en Yellow, meer trek ik nietquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:48 schreef glittertje39 het volgende:
* glittertje39coldplay, maar dan in een kleine zaal en niet op een groot veld
Ik vond de 3x dat ik ze gezien heb echt fantastischquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
hmm dat hebben ze dan twee keer uitstekend verborgen gehouden...
Onder anderequote:
hardest part, violet hill, the scientist, clocks....quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:49 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Fix You en Yellow, meer trek ik niet
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:36 schreef Spezza19 het volgende:
Nogmaals dan maar; gister bij à gogo werd een one hit wonder uitgelicht. Wie was dat?
Vriend van mij kan er niet op komen
Clocks en The Scientist. De andere 2 zeggen me even niets, maar ik vind de bekende Coldplays de laatste jaren heel erg op elkaar lijken.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:50 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
hardest part, violet hill, the scientist, clocks....?
A Rush of Blood to the Head is ook erg goed! Maar daarna wordt het wel minder inderdaad, al staan er op elk album altijd wel een paar goede nummers vind ikquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:50 schreef peaceman het volgende:
Parachutes is een prachtige plaat, maar daarna hebben ze slechts zeer sporadisch een glimp gegeven van de klasse die ze toen hadden.
ik vond ze live 10x beter dan U2quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vond de 3x dat ik ze gezien heb echt fantastisch
[..]
Onder andereOoit live gezien? Of je er nou van houdt of niet, ze geven wel degelijk een spectaculaire show weg met veel energie en stralen echt plezier uit
eerste keer vond ik ze slecht. op pinkpop een herkansing gegeven, maar ze hebben toen die andere keer geevenaard...quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vond de 3x dat ik ze gezien heb echt fantastisch
dat is hun authentieke geluidquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:51 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Clocks en The Scientist. De andere 2 zeggen me even niets, maar ik vind de bekende Coldplays de laatste jaren heel erg op elkaar lijken.
Ik zit er over na te denken maar weet het even niet. Er was iemand die een nummer die heette iets met Jamaica NY en de andere Matador. Artiesten weet ik niet meerquote:
nou daar staan wel een paar draken op hoor... met name die nummers die zo populair zijn, vind ik echt verschrikkelijk..quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
A Rush of Blood to the Head is ook erg goed! Maar daarna wordt het wel minder inderdaad, al staan er op elk album altijd wel een paar goede nummers vind ik
Ssssstquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Willen jullie niet door zo'n mooi liedje heenpraten aub?
Oh..quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:52 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
dat is hun authentieke geluid
sorry...gaat zwijgend in een hoekje zittenquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Willen jullie niet door zo'n mooi liedje heenpraten aub?
Volendam?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:53 schreef Jareth het volgende:
Vorig jaar trad deze meneer op in een kerk hier in het dorp.
Die met Jamaica ny zoeken wequote:Op zaterdag 29 december 2012 19:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zit er over na te denken maar weet het even niet. Er was iemand die een nummer die heette iets met Jamaica NY en de andere Matador. Artiesten weet ik niet meer
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:51 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ik vond ze live 10x beter dan U2
Opvallend, ik heb zelden van iemand gehoord die Coldplay live slecht vondquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
eerste keer vond ik ze slecht. op pinkpop een herkansing gegeven, maar ze hebben toen die andere keer geevenaard...
Maar jij bent ook een zeur wat dat betreftquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou daar staan wel een paar draken op hoor... met name die nummers die zo populair zijn, vind ik echt verschrikkelijk..
Tom Brown geloof ik?quote:
ik vond hem dus helemaal niet goed zingen. nu ben ik geen liefhebber, maar ik kan echt wel object zijn, vandaar ook die tweede kans, maar het was niks. ik voelde niks. de nummers die ik wel goed vind, vond ik erg matig uitgevoerd. ze maken wel spektakel, dat klopt, maar als ik er niets bij voel, is het voor mij niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:54 schreef MaJo het volgende:
[..]Maar U2 is dan ook verschrikkelijk
Al kan ik niks over hun live optreden zeggen want ik heb ze gelukkig nooit live gezien
[..]
Opvallend, ik heb zelden van iemand gehoord die Coldplay live slecht vondWaar zat het dan in? Ze zijn altijd energiek, enthousiast, gave special effect en Martin kan gewoon goed zingen. Wat vond je er niet goed aan? Kan het me bijna niet voorstellen eigenlijk
Green Eyes is beter dan al die hits bij elkaar...quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar jij bent ook een zeur wat dat betreftIk vind die hits juist fantastisch
Ze is buiten spelenquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Waarom staat Bonnie er maar een keer in trouwens?
she fall a partquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Waarom staat Bonnie er maar een keer in trouwens?
Altijd een verrijking. Jammer genoeg ontbreekt hij nogal eens een jaartje.quote:
Ik vond dit vroeger een enge clipquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:57 schreef TLC het volgende:
die clip slaat toch ook nergens op met die American footballspelers in de kerk
quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:58 schreef glittertje39 het volgende:
* glittertje39 zet koptelefoon op want huisgenoot wil darten zien
Darten kun je toch prima zonder geluid kijken? Hij gaat hier zo ook geluidsloos aan.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:58 schreef glittertje39 het volgende:
* glittertje39 zet koptelefoon op want huisgenoot wil darten zien
Mis je wel de analyses van Koos Stompéquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Darten kun je toch prima zonder geluid kijken? Hij gaat hier zo ook geluidsloos aan.
Of Koertquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mis je wel de analyses van Koos Stompé
Gaatie weer een kraanvogel nadoen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Weet je wie analyses geeft bij darten???quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Elke keer verschijnt er eenquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gaatie weer een kraanvogel nadoen.
Yep.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:01 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Weet je wie analyses geeft bij darten???
Co Stompe en Nielsquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:01 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Weet je wie analyses geeft bij darten???
LP present hierquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:03 schreef Van_Poppel het volgende:
622 Take Me Home, Country Roads John Denver 1971![]()
![]()
![]()
Jij hebt Fleetwood Mac gezienquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:03 schreef glittertje39 het volgende:
626![]()
Is toch 1 van mijn favoriete concerten geweest van Fleetwood mac
JAAAAAAAA paar jaar geleden in de Ahoyquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:03 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jij hebt Fleetwood Mac gezien
Wil ik ookquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:04 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
JAAAAAAAA paar jaar geleden in de Ahoy
Dat was echt een supermooi concert!!!...quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:05 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wil ik ookMag ik je aanraken
quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:06 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
Dat was echt een supermooi concert!!!...
en aanraken....nu nog niet
Doe het gelijk voor mij, zet ik de radio uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |