Uur met veel emotie!quote:
Hij had het bekend gemaakt en de volgende dag overleed hij. Ik was zelf 6 of zo. Weinig van meegekregenquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik 's ochtends wakker werd, de tv aan deed en BBC News stond op en ik zag het beeld van Freddie aan de piano en vertelde de nieuwslezer dat ie dood was. Toen dacht ik 'neeeeee'.Uurtje later ging ik met m'n klasgenootjes naar school, vriendinnetje van me was Queen-fan en ik zei "Ohh heb je al gehoord van Freddie!" En toen zei ze "Ja, hij heeft AIDS of zo toch?"
En toen moest ik het haar vertellen.
/liefdagboek
Queen was wat mij betreft na 'Jazz' we zo'n beetje klaar, ja. Tot die tijd vond ik ze geweldigquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:23 schreef Molurus het volgende:
[..]
Die hele jaren '80 hadden ze wat mij betreft over mogen slaan.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik 's ochtends wakker werd, de tv aan deed en BBC News stond op en ik zag het beeld van Freddie aan de piano en vertelde de nieuwslezer dat ie dood was. Toen dacht ik 'neeeeee'.Uurtje later ging ik met m'n klasgenootjes naar school, vriendinnetje van me was Queen-fan en ik zei "Ohh heb je al gehoord van Freddie!" En toen zei ze "Ja, hij heeft AIDS of zo toch?"
En toen moest ik het haar vertellen.
/liefdagboek
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik vind dit ook niet geweldig. Te rommelig.
Ik zat die datum waarschijnlijk in een kinderstoel te schreeuwen om prakjes fruit.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:27 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hij had het bekend gemaakt en de volgende dag overleed hij. Ik was zelf 6 of zo. Weinig van meegekregen
Mijn ouders hebben niets met Queen. Ik moet het allemaal (nog steeds) zelf ontdekkenquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:28 schreef MaJo het volgende:
[..]Ik kan het me ook nog goed herinneren, volgens mij heb ik erom gehuild. Op vakantie draaiden we altijd bandjes van Queen dus ik ben er echt mee opgegroeid. Ik kan er nog steeds een beetje verdrietig om worden
Publieke zender? Ik heb hem gemistquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Die docu van afgelopen week over het einde van Freddie was echt heftig
Dan vind je Oh well, part 2 veel beter.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn cool. Zo ken ik Arcade Fire ook van mijn vaderquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:28 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben niets met Queen. Ik moet het allemaal (nog steeds) zelf ontdekken
quote:
vrouwenquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Hmmm, geen idee of dat ook bij UPC zitquote:
M'n vader haat ze. Die gromt iedere keer dat ze op tv of de radio komen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:28 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben niets met Queen. Ik moet het allemaal (nog steeds) zelf ontdekken
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn cool. Zo ken ik Arcade Fire ook van mijn vader![]()
Doe mij maar BZBquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:30 schreef Cee het volgende:
[..]
M'n vader haat ze. Die gromt iedere keer dat ze op tv of de radio komen.
M'n moeder was fan van BZN.
Ik moest mezelf muzikaal ook opvoeden.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Doe niet zo engquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:30 schreef Karina het volgende:
Top2000 a gogotot later is zie al Thriller!
Dat komt daarnaquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:30 schreef Karina het volgende:
Top2000 a gogotot later is zie al Thriller!
Naar Rome of Parijs?quote:
op de radio helaas ja.quote:
het is ook niet superslecht, alleen zo'n 2000 plaatsen te hoogquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:33 schreef FritsFlits het volgende:
Vind 't niet eens zo super slecht
Blofquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:34 schreef Spezza19 het volgende:
Hoe heette de one hit wonder van gister?
Yesterday?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:34 schreef Spezza19 het volgende:
Hoe heette de one hit wonder van gister?
Wat? Welke?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:34 schreef glittertje39 het volgende:
bij deze moet ik altijd aan die hondenvoer reklame denken....
Mijn vader kent alleen 'bandjes' als Rolling Stones & Beatles.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:30 schreef Cee het volgende:
[..]
dat is ook altijd mijn eerste associatie als ik dit nummer hoorquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:38 schreef FritsFlits het volgende:
Ja, iedereen aan de cursus reanimeren met Stayin' Alive
Ik dacht Eleanor Rigby..quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:36 schreef FritsFlits het volgende:
Trouwens, Yesterday is het meest gecoverde nummer ooit maar alleen het origineel staat erin![]()
(of is dit een De Heer feitje en zit ik ernaast?)
Jammer dat hij een -g mist in zijn naamquote:
Bloghuis of Blokhuig?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:41 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jammer dat hij een -g mist in zijn naam
Kan ook.quote:
aber nicht viele leuten konnen hier deutsch plaudern, das ist ja schadequote:Op zaterdag 29 december 2012 19:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ich glaube wir müssen wieder auf Deutsch weitermachen
Vorgestern hat es bei Matthias Reim auch super geklapptquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:42 schreef TLC het volgende:
[..]
aber nicht viele leuten konnen hier deutsch plaudern, das ist ja schade
Dat meen je niet ..quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:43 schreef Phoenixbirdy het volgende:
619 You're Beautiful James Blunt
Wat doet die in de lijst?
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:43 schreef Eska het volgende:
Maar toch lang niet zo mooi als Flugzeuge im Bauch.
Zekerquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:43 schreef Eska het volgende:
Maar toch lang niet zo mooi als Flugzeuge im Bauch.
Dan gaat ie bij mij op mute, ik haat zijn stemquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:43 schreef Phoenixbirdy het volgende:
619 You're Beautiful James Blunt
Wat doet die in de lijst?
Nein, viellicht zu wenig am Radio gesessen.quote:
Oh, ik dacht al dat ik de enige was die zo'n allergie hadquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan gaat ie bij mij op mute, ik haat zijn stemIk ben ooit de Albert Heijn uitgelopen toen dat nummer gedraaid werd
![]()
![]()
Er komt een remake met Gordon. Das Pootquote:
Ik mag hopen dat mensen die niet doof zijn toch horen dat het pulp isquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh, ik dacht al dat ik de enige was die zo'n allergie had
Toch wel.quote:
En terecht.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan gaat ie bij mij op mute, ik haat zijn stemIk ben ooit de Albert Heijn uitgelopen toen dat nummer gedraaid werd
![]()
![]()
Het was leuk je gekend te hebben MaJoquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:47 schreef MaJo het volgende:
ColdplayEen van de beste live bands ooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |