Uur met veel emotie!quote:
Hij had het bekend gemaakt en de volgende dag overleed hij. Ik was zelf 6 of zo. Weinig van meegekregenquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik 's ochtends wakker werd, de tv aan deed en BBC News stond op en ik zag het beeld van Freddie aan de piano en vertelde de nieuwslezer dat ie dood was. Toen dacht ik 'neeeeee'.Uurtje later ging ik met m'n klasgenootjes naar school, vriendinnetje van me was Queen-fan en ik zei "Ohh heb je al gehoord van Freddie!" En toen zei ze "Ja, hij heeft AIDS of zo toch?"
En toen moest ik het haar vertellen.
/liefdagboek
Queen was wat mij betreft na 'Jazz' we zo'n beetje klaar, ja. Tot die tijd vond ik ze geweldigquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:23 schreef Molurus het volgende:
[..]
Die hele jaren '80 hadden ze wat mij betreft over mogen slaan.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik 's ochtends wakker werd, de tv aan deed en BBC News stond op en ik zag het beeld van Freddie aan de piano en vertelde de nieuwslezer dat ie dood was. Toen dacht ik 'neeeeee'.Uurtje later ging ik met m'n klasgenootjes naar school, vriendinnetje van me was Queen-fan en ik zei "Ohh heb je al gehoord van Freddie!" En toen zei ze "Ja, hij heeft AIDS of zo toch?"
En toen moest ik het haar vertellen.
/liefdagboek
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik vind dit ook niet geweldig. Te rommelig.
Ik zat die datum waarschijnlijk in een kinderstoel te schreeuwen om prakjes fruit.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:27 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hij had het bekend gemaakt en de volgende dag overleed hij. Ik was zelf 6 of zo. Weinig van meegekregen
Mijn ouders hebben niets met Queen. Ik moet het allemaal (nog steeds) zelf ontdekkenquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:28 schreef MaJo het volgende:
[..]Ik kan het me ook nog goed herinneren, volgens mij heb ik erom gehuild. Op vakantie draaiden we altijd bandjes van Queen dus ik ben er echt mee opgegroeid. Ik kan er nog steeds een beetje verdrietig om worden
Publieke zender? Ik heb hem gemistquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Die docu van afgelopen week over het einde van Freddie was echt heftig
Dan vind je Oh well, part 2 veel beter.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn cool. Zo ken ik Arcade Fire ook van mijn vaderquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:28 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben niets met Queen. Ik moet het allemaal (nog steeds) zelf ontdekken
quote:
vrouwenquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Hmmm, geen idee of dat ook bij UPC zitquote:
M'n vader haat ze. Die gromt iedere keer dat ze op tv of de radio komen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:28 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben niets met Queen. Ik moet het allemaal (nog steeds) zelf ontdekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |