Vorgestern hat es bei Matthias Reim auch super geklapptquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:42 schreef TLC het volgende:
[..]
aber nicht viele leuten konnen hier deutsch plaudern, das ist ja schade
Dat meen je niet ..quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:43 schreef Phoenixbirdy het volgende:
619 You're Beautiful James Blunt
Wat doet die in de lijst?
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:43 schreef Eska het volgende:
Maar toch lang niet zo mooi als Flugzeuge im Bauch.
Zekerquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:43 schreef Eska het volgende:
Maar toch lang niet zo mooi als Flugzeuge im Bauch.
Dan gaat ie bij mij op mute, ik haat zijn stemquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:43 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Nein, viellicht zu wenig am Radio gesessen.quote:
Oh, ik dacht al dat ik de enige was die zo'n allergie hadquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan gaat ie bij mij op mute, ik haat zijn stemIk ben ooit de Albert Heijn uitgelopen toen dat nummer gedraaid werd
![]()
![]()
Er komt een remake met Gordon. Das Pootquote:
Ik mag hopen dat mensen die niet doof zijn toch horen dat het pulp isquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh, ik dacht al dat ik de enige was die zo'n allergie had
Toch wel.quote:
En terecht.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan gaat ie bij mij op mute, ik haat zijn stemIk ben ooit de Albert Heijn uitgelopen toen dat nummer gedraaid werd
![]()
![]()
Het was leuk je gekend te hebben MaJoquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:47 schreef MaJo het volgende:
ColdplayEen van de beste live bands ooit
Goed, die zien we nooit meer terugquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:47 schreef MaJo het volgende:
Relativeren. De mensen die bijna zweven van al het moois dat vandaag voorbij is gekomen weer even met de beide voeten op de grond zetten.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:43 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Haten op Coldplayquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het was leuk je gekend te hebben MaJo
Ik hoor geen verschil met de andere Coldplaysquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze vind ik nog wel ok eigenlijk. Had 'm niet gemist, maar vind het introotje wel lekker
hmm dat hebben ze dan twee keer uitstekend verborgen gehouden...quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:47 schreef MaJo het volgende:
Muziekrecensent zei je?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:47 schreef MaJo het volgende:
nee hoorquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh, ik dacht al dat ik de enige was die zo'n allergie had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |