quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:43 schreef Fruitsalade het volgende:
Hey yo waar is die onderzeeër denn in de OP
quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:47 schreef Nestalgie het volgende:
ik kan de nieuwe screens niet in de op zetten want zitmobiel en dan gaat her echt onhandig
quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:43 schreef Fruitsalade het volgende:
Hey yo waar is die onderzeeër denn in de OP
Om terug te komen op het vorige topic.quote:
vond het wel vetquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:55 schreef Faazz het volgende:
Ik vond die jetpack in SA anders ook maar een gek ding dat niks met die gangsterscene te maken had.
dit wordt volgens mij ook niet echt een gangster verhaal. En ik denk dat rockstar het wel goed gaat doenquote:Op zaterdag 29 december 2012 10:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Om terug te komen op het vorige topic.
Met teveel content bedoel ik dat ze er teveel gameplay dingetjes instoppen een haai hoeft voor mij dus echt niet net als een duikboot.
Ik wil gewoon zo als in Gta 2 3 en 4 de gangster uithangen die zich met maffe missies tot gangsterbaas opwerkt. Een duikboot of een hazard in het water nee ik zie het nog,niet.
Mwoah, dat gezeik in gta4 met dates en roman en weet ik veel wie nog meer die je bleven stalken was irritant, maar verder is het juist cool als je meer kan doen dan alleen de missies. Vond het in SA juist vet om je auto bruut te pimpen en dergelijke.quote:Op zaterdag 29 december 2012 10:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Om terug te komen op het vorige topic.
Met teveel content bedoel ik dat ze er teveel gameplay dingetjes instoppen een haai hoeft voor mij dus echt niet net als een duikboot.
Ik wil gewoon zo als in Gta 2 3 en 4 de gangster uithangen die zich met maffe missies tot gangsterbaas opwerkt. Een duikboot of een hazard in het water nee ik zie het nog,niet.
eens die zeg ik ook altijd af.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:09 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Mwoah, dat gezeik in gta4 met dates en roman en weet ik veel wie nog meer die je bleven stalken was irritant, maar verder is het juist cool als je meer kan doen dan alleen de missies. Vond het in SA juist vet om je auto bruut te pimpen en dergelijke.
Klopt.quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:14 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
De insteek van GTA SA was sowieso grappiger dan bij GTA IV. Als je je verveelde bij GTA SA kon je auto's tunen, offroaden, vliegen, berg beklimmen of een treintje van tractoren maken.
En vergeet al die myhtes nietquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klopt.SA is 100x beter dan IV. Snap niet dat mensen dat niet inzien. Men laat zich afschrikken door de hip-hop sfeer, terwijl dat maar 10% van het spel is o.i.d.
SA is heerlijk divers. Liberty City is mooi gemaakt, maar naar mijn mening minder geschikt als spelomgeving. In Los Santos heb je grote viaducten, heuvels, strand, etc. Die missie dat je die fopneger op zijn kart moet achtervolgen in Los Santos, had nooit net zo leuk gekund in Liberty City. Om nog maar niet te beginnen over de dorpjes, Area 52, San Fierro en Las Venturas. Zo leuk gemaakt gewoon.
wat bedoel je?quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:50 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
En vergeet al die myhtes niet![]()
Al die X-files achtige Youtube videos over die myhtes![]()
Je hebt zo'n myhte en daar zijn mensen nog steeds mee aan het kloten.
Zoek elipson program op en blue berry county of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:15 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
wat bedoel je?
SA blijft wel baas
quote:Op zaterdag 5 Juni 1992 17:11 schreef OG Loc het volgende:
[..]
It's OG Loc in the place, y'all want to stop me with a gun in your face, OG! OG!
Bigfoot in de area van Mt Everest etc.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:15 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
wat bedoel je?
SA blijft wel baas
Echt niet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:25 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Bigfoot in de area van Mt Everest etc.
durf niet meer te spelenquote:Op zondag 30 december 2012 01:03 schreef Marsenal het volgende:
Neuh, gewoon een wagen zonder passagiers die met de motor uit van een bergje afrolt zodra je in de buurt komt.
Fuck yeah, wat een mysterie was dat. En wat te denken van de lichamen in de woestijn?quote:Op zondag 30 december 2012 01:03 schreef Marsenal het volgende:
Neuh, gewoon een wagen zonder passagiers die met de motor uit van een bergje afrolt zodra je in de buurt komt.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klopt.SA is 100x beter dan IV. Snap niet dat mensen dat niet inzien. Men laat zich afschrikken door de hip-hop sfeer, terwijl dat maar 10% van het spel is o.i.d.
SA is heerlijk divers. Liberty City is mooi gemaakt, maar naar mijn mening minder geschikt als spelomgeving. In Los Santos heb je grote viaducten, heuvels, strand, etc. Die missie dat je die fopneger op zijn kart moet achtervolgen in Los Santos, had nooit net zo leuk gekund in Liberty City. Om nog maar niet te beginnen over de dorpjes, Area 52, San Fierro en Las Venturas. Zo leuk gemaakt gewoon.
die badkamer uit scarface in VC..quote:Op zondag 30 december 2012 08:11 schreef 7nightwing7 het volgende:
Schitterende TT.![]()
Wat GTA SA betreft, die "easter eggs" waren echt geweldig. Een grote hype. zoveel, fake pics in het begin. Ik maar overal zoeken. Ik geloof dat tot op de dag van vandaag er nog steeds mensen mee bezig zijn. Hoop dat GTAV ook het niveau van GTA SA zal halen.
Ik ging stuk toen je oki do zeiquote:Op zondag 30 december 2012 03:12 schreef Insomnia_ het volgende:
sowieso niks mis met beejte gangster
beetje 2pac stylo toch moet ook geberuen zie echt probleem niet in
dre p2ac gwn prima te doen oki do
beter in nieuwe game gwn weer dat beetje echte strraat leven van lale dag laten zien
kijk eens trailers of zoek het op?quote:Op maandag 31 december 2012 11:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat hebben die uitbreidingen van GTA IV te bieden dan? GTA IV speel ik nog best vaak, wellicht interessant om die uitbreidingen te halen om tijd te doden tot GTA V.
nieuwe missies, nieuwe wapens, nieuwe voertuigen, parachutespringen... zo ff uit het hoofd....quote:Op maandag 31 december 2012 11:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat hebben die uitbreidingen van GTA IV te bieden dan? GTA IV speel ik nog best vaak, wellicht interessant om die uitbreidingen te halen om tijd te doden tot GTA V.
Sowieso SA = nostalgie!quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Speel ik nu nog dagelijks,. Alleen zi eje steeds meer modders erop en dat is minder leuk.quote:Op maandag 31 december 2012 17:02 schreef HL_Dog43 het volgende:
En ik hoop zo dat ze die free mode/free roam erin laten zoals in GTA 4. Beste multiplayer mode die er maar bestaat voor sandbox games.
Hahahahaha dat is toch net geniaal man!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:07 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Speel ik nu nog dagelijks,. Alleen zi eje steeds meer modders erop en dat is minder leuk.
Komt er ineens een dinogeraamte voorbij rijden met neon eronder
Precies hoe ik er ook over denk.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja ik kan de humor zeker waarderen, alleen krijg je hun vaak niet dood. En dat is dan klote.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:30 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Hahahahaha dat is toch net geniaal man!
Free mode gaat niet om vermoordenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:57 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ja ik kan de humor zeker waarderen, alleen krijg je hun vaak niet dood. En dat is dan klote.
dan doe ik het al jaren verkeerdquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Free mode gaat niet om vermoorden
Niets leuker dan in free roam een paar nietsvermoedende autorijders kapot te knallen. (om ze vervolgens achter je aan te krijgen)quote:Op woensdag 2 januari 2013 05:49 schreef fotostarter het volgende:
[..]
dan doe ik het al jaren verkeerd
daar gaat het wel om.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
dat dus. lekker een avondje rondscheuren met een meute scheldende pubertjes achter je aanquote:Op woensdag 2 januari 2013 06:06 schreef emokid het volgende:
[..]
Niets leuker dan in free roam een paar nietsvermoedende autorijders kapot te knallen. (om ze vervolgens achter je aan te krijgen)
of erlangs rijden, c4 op de wagen droppen en BOEMquote:Op woensdag 2 januari 2013 06:06 schreef emokid het volgende:
[..]
Niets leuker dan in free roam een paar nietsvermoedende autorijders kapot te knallen. (om ze vervolgens achter je aan te krijgen)
Die mensenquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:40 schreef Rogan het volgende:
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=539819
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=539072
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=539839
Topics op dat forum gaan echt nergens over.
Mensen bedenken rare dingen op het moment dat er een tijd geen nieuws is geweest over de game..
Lijkt me wel awesomequote:
Polskiquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:01 schreef emokid het volgende:
[..]
In welk land in het oostblok is dit?
Warsaw, Polen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:01 schreef emokid het volgende:
[..]
In welk land in het oostblok is dit?
ik in eerste instantie ookquote:Op woensdag 2 januari 2013 17:38 schreef Vasiliov het volgende:
[..]
Ik dacht bij dat tweede plaatje serieus dat dat een screenshot was.
Rustig aan met de stereotypen, vriendquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:08 schreef Nestalgie het volgende:
het zou echt vet zijn als bijv die redneck heel goed is in auto's opknappen, die zwarte drugs dealt etc.
Deze.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
nee maar ik bedoel dat de een auto's kan opknappen en.tunen. E.d. het was als voorbeeldquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:48 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
Rustig aan met de stereotypen, vriend![]()
Die redneck is juist de gestoorde crimineel en die neger is gewoon normale tsjappie.
[..]
Deze.
Mensen die freemode spelen als Team-deathmatch.
Zoals er staat:quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:13 schreef Pheno het volgende:
Die staan al een tijdje op de officiele site.
http://www.rockstargames.com/V/
quote:As part of an update to the screenshot section of the official GTAV website, Rockstar released a new screenshot featuring Trevor.
Dat zegt de onofficiële site. Naar mijn weten heb ik die plaatjes al eerder gezien.quote:
Naar mijn weten niet. De onderste wel, die is reeds in een magazine verschenen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zegt de onofficiële site. Naar mijn weten heb ik die plaatjes al eerder gezien.
Dus niet nieuwquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:15 schreef Rogan het volgende:
[..]
Naar mijn weten niet. De onderste wel, die is reeds in een magazine verschenen.
Hoe zat dit bij IV? Waren jullie al vrij vroeg aan het spelen bij Rockstar?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus niet nieuw
Het zal me voor de rest roesten, we staan op de previewlijst, dus hopelijk kunnen we snel langs. Spelen zegt meer dan tig screenshots, ik ben benieuwd hoe de besturing is en hoe het ingame allemaal eruit ziet (en vooral loopt).
Ik volg deze shit op de voet, screens zijn niet nieuw.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:16 schreef kilozout het volgende:
Ik volg deze shit op de voet, screens zijn nieuw.
we?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus niet nieuw
Het zal me voor de rest roesten, we staan op de previewlijst, dus hopelijk kunnen we snel langs. Spelen zegt meer dan tig screenshots, ik ben benieuwd hoe de besturing is en hoe het ingame allemaal eruit ziet (en vooral loopt).
Geen idee, toen zat ik nog niet bij de crew. La Noire en Max Payne 3 waren enkele maanden van te voren. MP3 heb ik in februari of maart gespeeld, spel kwam mei uit?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:18 schreef Rogan het volgende:
[..]
Hoe zat dit bij IV? Waren jullie al vrij vroeg aan het spelen bij Rockstar?
We als in FOK!games. Als ik mensen van hier mee mag nemen zou ik dat maar al te graag doen, maar ik gok dat er weer een NDA tegenover staat tot een bepaalde datum voor pers. Zoals zo vaak. Maar ik wil wel eens proberen of er net voor launch wat gamers mee mogen, niet geschoten is altijd mis.quote:
Op de voet niet, maar ik zie veel langskomen. Nu kan ik wat gemist hebben, dus nu ga ik twijfelenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik volg deze shit op de voet, screens zijn niet nieuw.
Die bovenste heb ik sowieso eerder gezien, tweede zegt me wat minder. Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik volg deze shit op de voet, screens zijn niet nieuw.
Vet koel! Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
We als in FOK!games. Als ik mensen van hier mee mag nemen zou ik dat maar al te graag doen, maar ik gok dat er weer een NDA tegenover staat tot een bepaalde datum voor pers. Zoals zo vaak. Maar ik wil wel eens proberen of er net voor launch wat gamers mee mogen, niet geschoten is altijd mis.
Ik ook, ik kan niets beloven, maar ik ga het zeker proberen. Dat hoef ik nu nog niet te doen (pers ziet ook nog verdomd weinig, leuk dat exclusive-gedoe). Al verwacht ik dat gameinformer nu een tien geeft. Exclusive staat bij mij gelijk aan: het is allemaal al geregeld, voor wat hoort watquote:
Huh wtf ineens heb je een afro!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:57 schreef MuffinKillerzz het volgende:
Ik was net SA weer aan het spelen gebeurd er dit![]()
[ afbeelding ]
Je moet vaker naar de gym nigga xDquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:57 schreef MuffinKillerzz het volgende:
Ik was net SA weer aan het spelen gebeurd er dit![]()
[ afbeelding ]
Serieus? je gelooft dit?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:43 schreef sinepedraap het volgende:
wtf gecanceled? Hoezo? :S
Jezus hij zag er zo tof uit. Release gewoon wat ze nu hebben dan
Ach dan maar op zoek naar een alternatief tegen die tijd
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:21 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ooow XD nee laat maarhahahahahah
Wie zegt dat ik dat benquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Huh wtf ineens heb je een afro!
neequote:Op maandag 7 januari 2013 21:16 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Is het aan te raden om deze al te pre-orderen (voor de 360)? Krijg je dan coole extra's ofzo?
De boxart komt deze weekquote:
Of dat. Al boeit mij boxart nooitquote:
Kan ook over 23 dagen zijn.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:59 schreef Pheno het volgende:
Er staat overigens "later deze maand", dus het kan deze week zijn
Kan allemaal.quote:
Alleen jammer dat ie niet next-gen isquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:29 schreef Vault-Boy het volgende:
Mocht de nieuwe Xbox eind dit jaar op de markt komen, dan heb ik wel een heel leuk cadeautje voor mezelf.
Nieuwe Xbox plus GTA V. Kom maar op![]()
Doen ze niet, lopen ze een hoop winst mis als men eerst een nieuwe console moeten kopenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:29 schreef Vault-Boy het volgende:
Mocht de nieuwe Xbox eind dit jaar op de markt komen, dan heb ik wel een heel leuk cadeautje voor mezelf.
Nieuwe Xbox plus GTA V. Kom maar op![]()
Dat zou ik zonder meer niet aannemen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:42 schreef Vault-Boy het volgende:
Neem gewoon aan dat de 360 games ook gewoon afgespeeld kunnen worden op de nieuwe Xbox.
Ditquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou ik zonder meer niet aannemen.
En dat is een garantie voor de volgende generatie? In de tijd dat we games geport zien worden naar nieuwe platformen en dat ze weer geld vragen voor eigenlijk hetzelfde?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
De eerste Xbox-games waren toch ook backwards compatible op de 360?
Eens, ik zou er ook niet steevast vanuit gaan bij het al dan niet kopen van GTA Vquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dat is een garantie voor de volgende generatie? In de tijd dat we games geport zien worden naar nieuwe platformen en dat ze weer geld vragen voor eigenlijk hetzelfde?
Het kan, natuurlijk, maar er is echt nul komma nul feit dat het gaat gebeuren. Ik zou niet heel raar staan kijken als ze de Xbox 360 nog even houden, zoals Sony de PlayStation 2 ook nog braaf naast de PS3 houdt. Of Vita naast de PSP.
Voordat je reageertquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:34 schreef wickedmen het volgende:
Weet iemand wanneer de pc versie komt?
Dat is toch geen discussiequote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Voordat je reageert
Er is geen pc-versie, dus een pc vs console-discussie is totaal overbodig.
Is er al een goedwerkende Xbox 360-emulator?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:34 schreef wickedmen het volgende:
Weet iemand wanneer de pc versie komt?
er is ook nog geen console versiequote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Voordat je reageert
Jij weet wat meer dan ons hè. Weet je al 100% zeker dat er sowieso geen PC versie komt, of dat er voorlopig iig geen PC versie komt?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is er al een goedwerkende Xbox 360-emulator?
Daar is al bewijs van, er zijn mensen die het daadwerkelijk gespeeld hebbenquote:
bronquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar is al bewijs van, er zijn mensen die het daadwerkelijk gespeeld hebben
Niets is zeker. Net zo min het zeker is dat er géén pc-versie komt. Het is nog niet aangekondigd, maar dat wil niet zeggen dat het er nooit zal komen. De vraag is: wil je zolang wachten tot er een aankondiging komt? En de wachttijd daarna nog, wat dat zal niet instant release zijn.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:37 schreef Vault-Boy het volgende:
Dan blijf ik standvastig hopen dat er een pc versie komt.Ik ga niet alleen een Xbox 360 kopen voor GTA V
GameInformer.quote:
zit mobiel, link naar artikel svpquote:
Ik zit achter een firewall, maar er zijn vast scans van het blad te vindenquote:
Een probeersel, kans op slagen 0,01%quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:43 schreef rival het volgende:
ik las iets over gta5 van te voren al kunnen spelen?????
ik bied alvast 2 ribben, een long en een teelbal.
Ben benieuwd, geloof er niks van.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zit achter een firewall, maar er zijn vast scans van het blad te vinden
Uhm, dat is algemeen bekend? GameInformer heeft de exclusive scoop gehad en heeft een demo gespeeld.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ben benieuwd, geloof er niks van.
En wat is daar uit voort gekomen?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uhm, dat is algemeen bekend? GameInformer heeft de exclusive scoop gehad en heeft een demo gespeeld.
Ja hallo. Volg je het nieuws niet of zo: Alles over Grand Theft Auto Vquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
En wat is daar uit voort gekomen?
De screens komen van rockstar zelf, die gaan geen inferieure campics het web op gooien. Maar zo gaat het vaak, info dmv een exclusieve deal. Worden er twee partijen beter van ipv 1quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:50 schreef rival het volgende:
ja dat is toch waar alle tot nu toe bekende info vandaan is gekomen?
de screens e.d.?
Ik zeg ook niet dat het onlangs is gebeurd, ik zeg alleen dat er al gespeeld is. Meer bewijs kun je niet hebben. Of we doen onze aluhoedjes op en gaan zeggen dat er niet gespeeld isquote:
We zijn niet van GTAforums.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het onlangs is gebeurd, ik zeg alleen dat er al gespeeld is. Meer bewijs kun je niet hebben. Of we doen onze aluhoedjes op en gaan zeggen dat er niet gespeeld is
ik moest lachenquote:
wat zei die?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik moest lachenje bent de eerste niet in ieder geval
Dus er komt geen pc versie?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Voordat je reageert
Tja teveel piraterij. Geef ze ook gelijk hoor. Er wordt gewoon veel meer verdiend aan de consoles.quote:
Ik denk dat je hier moeilijk een uitspraak over kan doen, of je moet al een hoge man bij Rockstar North zijn. We weten alleen nú dat er nog geen PC versie is aangekondigd. Wie weet kondigt Rockstar hem morgen wel aan, of over een half jaar. Of niet.quote:
Dat is niet officieel. Ten tweede durf ik wel zeker te zeggen dat er wel een PC versie komt. Maar dit zal dan pas na een lange tijd zijn nadat de console versie uit is (immers, dat zorgt voor het grote geld).quote:
Ik begin altijd eerst met de MQ. Omdat ik weet dat ik hem anders helemaal vergeet. Daarna lekker rond cruisen en side missies doen. Ik hoop echt dat ie leuker is dan GTA IV, want daar was ik toch wel heel snel op uitgegekeken.quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:20 schreef maxburger het volgende:
Wat lijkt jullie het leukst om te doen zodra je GTA V hebt? Ik ga denk ik eerst een paar missies spelen en daarna een auto/motor pakken en lekker touren. Ondertussen wat mensen in elkaar slaan en mijn middelvinger opsteken. Als ik in de bergen ben beland, van een hoge top afspringen met mijn parachute. Uiteindelijk kom ik in de zee terecht en ga ik de onderwaterwereld verkennen. Dan kom ik weer thuis als Michael en ga ik lekker een potje tennissen. Volgende dag misschien wat mensen in de fik zetten als Trevor of wat repo's uitvoeren als Franklin.
En van alles wat ik hier gezegd heb, zijn de enige dingen die ook in IV zitten, het rijden en vechten.
Link naar het officiële persbericht van Rockstar dat er NOOIT een pc versie zal verschijnen?quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:25 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Link naar het officiële persbericht van Rockstar dat er NOOIT een pc versie zal verschijnen?
Komt die er niet dan? Godverdomme speciaal een wii aangeschaft voor GTAquote:Op woensdag 9 januari 2013 01:41 schreef kilozout het volgende:
[..]
Dan komt er ook een Wii versie als je zo gaat redeneren.
Ik kan ze anders niet vinden. Ik ben benieuwd naar wat hun volgende tease gaat worden. Weer een load aan screens is best leuk maar of ze nog wat 'nieuws' kunnen laten zien waar we warm van worden vraag ik me af. Er is al mega veel bekend. Niks anders dan een concrete releasedatum wellicht maar die zal tot het laatst bewaard worden denk ik..quote:Op woensdag 9 januari 2013 02:02 schreef SoldMayor het volgende:
http://www.gamersnet.nl/n(...)_nieuwe_screenshots/
Hier staan wel wat nieuwe screenshots tussen.
jij bent echt blind of niet?quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:41 schreef kilozout het volgende:
[..]
Dan komt er ook een Wii versie als je zo gaat redeneren.
Ik blind? Nee, ik denk eerder dat jullie allemaal blind zijn omdat jullie niet kunnen lezen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 07:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
jij bent echt blind of niet?gta is altijd op pc geweest
dat hij NOG niet aangekondigd is wilt niet zeggen dat hij helemaal niet komt, zowat alle gta spellen zijn later op pc gekomenquote:Op woensdag 9 januari 2013 07:49 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ik blind? Nee, ik denk eerder dat jullie allemaal blind zijn omdat jullie niet kunnen lezen.
gaat het hier nog steeds over?quote:Op woensdag 9 januari 2013 07:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dat hij NOG niet aangekondigd is wilt niet zeggen dat hij helemaal niet komt, zowat alle gta spellen zijn later op pc gekomen
Op zich snap ik Rockstar wel als ze het niet doenquote:Zoekopdrachten gerelateerd aan gta on pc
gta on pc for free
gta on pc free download
gta pc download
gta pc cheats
ik begin er anders niets telkens overquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
gaat het hier nog steeds over?
My gawd
Mooi trouwens als je googlet:
[..]
Op zich snap ik Rockstar wel als ze het niet doen
Topicpointer aangepastquote:Op woensdag 9 januari 2013 08:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik begin er anders niets telkens over
Je had ff niks te doen?quote:
Niets discriminerend aan. Tof dat ze het zo vieren.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Je had ff niks te doen?
Nu is het uiteraard wachten op de eerste gediscrimineerde turken.
Ik heb er fucking veel vertrouwen in dat het geniaal gaat worden. Zeker als we op wildlife kunnen gaan jagen etc.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:51 schreef SoldMayor het volgende:
Oh man kan niet meer wachten eigenlijk.
Gisteren nog met wat man GTAIV online gedaan. Als je dan bedenkt dat er eigenlijk niks te beleven valt in de free roam van GTAIV en je toch al aardig kan kloten. Hoe ziek gaat het dan wel niet in GTAV worden.
Vraag me af wat ze met die gangs gaan doen. Het systeem van MaxPayne3 komt ook in GTAV.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:19 schreef Rogan het volgende:
Ik heb er fucking veel vertrouwen in dat het geniaal gaat worden. Zeker als we op wildlife kunnen gaan jagen etc.
Ik weet dat ik geen pc gezeik mag hebben en voeren.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:19 schreef Rogan het volgende:
[..]
Ik heb er fucking veel vertrouwen in dat het geniaal gaat worden. Zeker als we op wildlife kunnen gaan jagen etc.
Vind ik ook een stap terug van het systeem van wat, 2002?!?quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:46 schreef Ties02 het volgende:
Dat multiplayer matchmaking systeem van nu kan in ieder geval echt niet meer
Eindelijk is dit gefixtquote:Er is (nog) geen pc-versie aangekondigd. Als dat gebeurt staat het op heel het internet, rennen mensen naakt over straat en hoor je toeterende auto's alsof Turkije gewonnen heeft met een voetbalwedstrijd. Als er dus een aankondiging voor pc is blijft het zeker niet onopgemerkt en lees je het in de openingspost. Tot dan: blijf het niet vragen, het topic kan leuk genoeg zijn met screens, gameplay-geruchten en meer.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:05 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Eindelijk is dit gefixt
Dank
Weet je hoe fucking irritant het was dat dit topic altijd claimde dat er geen PC versie kwamquote:
Komt ook niet totdat Rockstar deze heeft aangekondigd.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:09 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Weet je hoe fucking irritant het was dat dit topic altijd claimde dat er geen PC versie kwam
Je kan niet lezen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:16 schreef Rogan het volgende:
[..]
Komt ook niet totdat Rockstar deze heeft aangekondigd.
Wat is daar zo moeilijk aan om te accepteren?
quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:17 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Je kan niet lezen?
Hij is niet aangekondigd. Dat wil niet zeggen dat die niet komt.
Gast, jij moet eens leren begrijpend lezen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:18 schreef Rogan het volgende:
[..]
De game komt niet tot Rockstar deze heeft aangekondigd, wat is daar zo moeilijk aan om te accepteren?
quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:19 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Gast, jij moet eens leren begrijpend lezen.
JE WEET NIET OF DIE NOG KOMT OF NIET.
Hij is louter niet aangekondigd.
Wat is de reden dat ze het hebben aangepast? Ja precies, het stond er verkeerd.
TBoGT is totaal tegenovergestelde van TLAD, heb TBoGT echt 3x uitgespeeld, maar die gangstervibe en het clubleven voelt echt fijn aan. Je werkt je echt op.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:35 schreef OverRated het volgende:
Heb Episodes from Liberty City maar eens gekocht, die had ik nog nooit gespeeld. The Lost and the Damned valt me een beetje tegen, met dat donkere sfeertje.Nu The Ballad of Gay Tony maar even proberen dan.
wereld van verschil, enjoyquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:35 schreef OverRated het volgende:
Heb Episodes from Liberty City maar eens gekocht, die had ik nog nooit gespeeld. The Lost and the Damned valt me een beetje tegen, met dat donkere sfeertje.Nu The Ballad of Gay Tony maar even proberen dan.
Ballad of gay tony vind ik helemaal super! Heb ik ook al een keer of 4 uit gespeeld! Lekker chickies scoren met je geweldige dancemoves in de discotheek.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:35 schreef OverRated het volgende:
Echt een bazencharacter is dat inderdaadquote:
the omad djalili show is ook vetquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:59 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Echt een bazencharacter is dat inderdaadZijn stem wordt gedaan door deze gozer: http://www.omidnoagenda.com/
Ik meen ergens gelezen te hebben dat hij helaas niet terugkeert in GTA V
quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
TBoGT is totaal tegenovergestelde van TLAD, heb TBoGT echt 3x uitgespeeld, maar die gangstervibe en het clubleven voelt echt fijn aan. Je werkt je echt op.
quote:
Heb nu een paar missies gedaan en wat lopen kloten in de stad. Heerlijk is ditquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:13 schreef hvan het volgende:
[..]
Ballad of gay tony vind ik helemaal super! Heb ik ook al een keer of 4 uit gespeeld! Lekker chickies scoren met je geweldige dancemoves in de discotheek.
The lost and damned was ik ook zo op uit gekeken. motor rijden vind ik gewoon bagger in GTA. doe maar gewoon een auto.
Laatste missie is echt vet, met de muziek erbijquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:40 schreef OverRated het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heb nu een paar missies gedaan en wat lopen kloten in de stad. Heerlijk is dit
Sfeertje, de muziek, personages en missies zijn allemaal top. Met een Buzzard een jacht tot zinken brengen, dat soort missies vind ik nu echt gaaf![]()
Die tank is ook cool. En kooivechten, dansen, parachutespringen enz..
het lijkt me dat de zwarte strepen de hoofdwegen zij. en daartussen buurtjes of zelfs kleine steden.quote:
Dat is al vaker gezegd, dus echt nieuws is het niet..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:23 schreef Vault-Boy het volgende:
Volgens een gerucht wat op een site stond, komt er in eerste instantie helemaal geen pc versie.
Rockstar heeft dat vandaag bekend gemaakt, maar die site heeft het inmiddels weer eraf gehaald![]()
Rockstar wil zich eerst alleen richten op de consoles
Dat heb ik sowieso wel. Geen enkele GTA game is me tegengevallen. De een wat beter dan de ander, maar alle delen met heel veel plezier gespeeldquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:19 schreef Rogan het volgende:
[..]
Neem aan dat dit niet de hele map is. Al vind ik het er persoonlijk niet uit zien. Niet iets wat door Rockstar gemaakt is in elk geval.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 08:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Maar hoe willen ze in godsnaam de map laren eindigen op land? Met een muur ofzo? Water als oneindig einde is veel handiger lijkt me.
Die map die gepost is is sowieso nep.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 08:41 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Neem aan dat dit niet de hele map is. Al vind ik het er persoonlijk niet uit zien. Niet iets wat door Rockstar gemaakt is in elk geval.
Ziet er goed uit, loopt zeer soepel, maar de controls zijn nog steeds verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 09:32 schreef SosuaCafe het volgende:
Iemand die vice city op ios gespeeld? Gta3 viel beetje tegen qua speelbaarheid.
Voor zover ik weet is geen enkele GTA tegelijk naar de PC gekomen toch?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat is al vaker gezegd, dus echt nieuws is het niet..
Een hoge berg waar je niet op kunt komen? Deden ze bij RDR ook geloof ik. Al zit je nu natuurlijk wel met vliegtuigen, maar met dat probleem zit je in zee ook.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 08:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Maar hoe willen ze in godsnaam de map laren eindigen op land? Met een muur ofzo? Water als oneindig einde is veel handiger lijkt me.
Speelt prima op iPadquote:Op zaterdag 12 januari 2013 09:32 schreef SosuaCafe het volgende:
Iemand die vice city op ios gespeeld? Gta3 viel beetje tegen qua speelbaarheid.
Bestaatquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:42 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, loopt zeer soepel, maar de controls zijn nog steeds verschrikkelijk.
Rijden gaat nog, schieten niet. Erg jammer. Geprobeerd op een iPhone 5 en een iPad 2. Controls zijn iets makkelijker op de iPad.
Zoiets zou fijn zijn:
[ afbeelding ]
Weet ik. Er bestaan zelfs meerdere controllers voor de iPhone, maar ze worden meestal niet ondersteund door de gamemakers. Ik hoop dat Apple zelf ooit een controller uitbrengt met 2 analoge sticks..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:49 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lol?
baasquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:47 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Ik koop GTA V gewoon 2 keer
Nou en.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:23 schreef Vault-Boy het volgende:
Volgens een gerucht wat op een site stond, komt er in eerste instantie helemaal geen pc versie.
Rockstar heeft dat vandaag bekend gemaakt, maar die site heeft het inmiddels weer eraf gehaald![]()
Rockstar wil zich eerst alleen richten op de consoles
Ik denk dat het eindejaarslijstje qua verkopen inderdaadquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:19 schreef Anti-feminist het volgende:
Het oude najaar is verplaats naar het voorjaar ik noem een gta V ,dead space 3,tomb raider,GOW,pikmin 3,crysis 3,rayman legends.,kilzone ps vita,bioshock infinite,Aliens colonial marines,sim city,god of war ascension,sly cooper,sniper 2,metro last light,dead island en ik vergeet er nog wel een paar .
Er gaan klappen vallen consumenten zullen gemiddeld genomen 1-2 games kopen waarvan sowieso 1: gta V.
En ik denk dat qua verkoop cijfers gta V het gaat winnen van mw4 en bf4
Ja zo iets ook en dan op de 4 plek of 3 plek fifa 14quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:31 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ik denk dat het eindejaarslijstje qua verkopen inderdaad
1.GTA V
2. MW4
3. BF4
zal worden.
Ik zeg ook ieder jaar tegen mezelf dat ik de nieuwe CoD game niet ga kopen. Drie maanden later zit ik weer met een hardened editionquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:38 schreef OverRated het volgende:
Ik ga voor het eerst een CoD game niet kopen denk ik. Moet wel heel geweldig worden wil ik die boven BF3 kiezen. BF3 vind ik geweldig, en BO2 een dikke tegenvaller![]()
GTA V, BF4 en FIFA 14 dan sowieso pre-orderen denk ik.
Rechts onderin staat dan ook de maker van de mapquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:39 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Is niet echt. Countryside zou iets van twee of drie keer groter dan Los Santos zijn.
Ja, maar er waren ook een paar fan-made maps die gebaseerd waren op screenshots/trailers etc. en dus wel redelijk accuraat waren.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:42 schreef YazooW het volgende:
[..]
Rechts onderin staat dan ook de maker van de map
Echte map-art gaat natuurlijk veel mooier worden.
Ik ga de E3 sowieso live kijken,ik moet sowieso die dag werken denk ik,maar ik neem gewoon vrij altijd mooi om zo iets mee te maken en dit is de eerste keer dat ik een E3 zie waarbij next gen consoles worden aangekondigd wii u niet meegerekendquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:41 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ik zeg ook ieder jaar tegen mezelf dat ik de nieuwe CoD game niet ga kopen. Drie maanden later zit ik weer met een hardened edition
Maar nu zelfs de beste CoD tot nu toe (IMO) mij niet meer echt kan boeien denk ik dat ik MW4 lekker oversla. MW3 was ook saai.
BF4 gaat er zeker komen, maar dit keer op PC en niet op console. Tenzij het een launchgame wordt voor de Xbox 720/PS4 (wat misschien minder onwaarschijnlijk is dan je zou denken!)
PS4 wordt misschien al eerder aangekondigd! In maart is er een of ander developers event.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:44 schreef Anti-feminist het volgende:
[..]
Ik ga de E3 sowieso live kijken,ik moet sowieso die dag werken denk ik,maar ik neem gewoon vrij altijd mooi om zo iets mee te maken en dit is de eerste keer dat ik een E3 zie waarbij next gen consoles worden aangekondigd wii u niet meegerekend
Dat jij al 19 bentquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:13 schreef Zolder het volgende:
Ben opnieuw gta iv aan het spelen. Kan het spel nu veel meer waarderen dan toen hij uitkwam. Zal de leeftijd wel zijn 15/19
Bij mij was dat IV.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:45 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Ik ga voor GTA V denk ik voor het eerst naar een night-release
Gamen kent geen leeftijd. 35 hierquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:13 schreef Zolder het volgende:
Ben opnieuw gta iv aan het spelen. Kan het spel nu veel meer waarderen dan toen hij uitkwam. Zal de leeftijd wel zijn 15/19
iCEnhancer maar ik heb gehoord dat de gebouwen er heel lelijk uit zien.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:45 schreef SosuaCafe het volgende:
Was er nu zo'n patch voor GTA IV waardoor alles er beter uit ging zien? Of zijn er andere mods de moeite waard?
Ik bedoel dat ik gta iv toendertijd veel te serieus vond.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:29 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Gamen kent geen leeftijd. 35 hier
saints row is meer voor de kids Idd.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:04 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik gta iv toendertijd veel te serieus vond.
Ik gebruik een aantal van deze mods, niet allemaal overigens omdat een aantal echt tiefus veel werk zijn om te installeren voor hetgeen ze toevoegen. Maar in ieder geval de texture mods kan ik je sowieso aanraden.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:45 schreef SosuaCafe het volgende:
Was er nu zo'n patch voor GTA IV waardoor alles er beter uit ging zien? Of zijn er andere mods de moeite waard?
Als je car mods hebt, dan krijg je idd last van de taxi bug. Maar daar is ook een foefje voor. Qua crashes scheelt het veel als je eerst een clean install doet, en dan de mods installeren. Vaak hebben crashes ook te maken met het videokaart geheugen, dat is bij GTA4 ook nogal een dingetje geloof ik. De instellingen iets lager zetten kan dan al veel schelen in crashes.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:45 schreef sinepedraap het volgende:
Ik heb ook van die GTA IV mods alleen crasht die als de modderfokker bij mij. En alle auto's zijn taxi's en zo
Verder zag het er wel nice uit ja
thx. Zal eens kijken!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:33 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik gebruik een aantal van deze mods, niet allemaal overigens omdat een aantal echt tiefus veel werk zijn om te installeren voor hetgeen ze toevoegen. Maar in ieder geval de texture mods kan ik je sowieso aanraden.
ENB gebruik ik niet, heb de ENB in het voorbeeld geprobeerd en ook die Ice-enhancer, maar het beviel me niet zo. DoF is leuk voor screenshots te maken, maar tijdens het spelen is het juist irritant. En ook de andere foefjes, zoals bijvoorbeeld bloom merk je niet heel veel van. VisualIV mod is wat dat betreft genoeg. Buiten het feit dat wanneer je ENB gebruikt je de graphische instellingen weer moet aanpassen, naar beneden, want het vreet FPS.
Het ziet er nog niet zo realistisch uit als in dit filmpje, maar het komt in de buurt.
Heb nog wel een paar extra gameplay mods, bijv. met echte auto's, ook nog 1 dat er autostelende gangs rondlopen. Dus kan het zomaar voorkomen dat je de Ferrari die je een dag eerder gejat hebt, net ziet wegrijden wanneer je uit je appartement staptGeeft toch weer net dat beetje extra waardoor het weer leuk wordt om opnieuw te spelen.
Ja de hele map is al bekend. Lees je nooit mee?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:12 schreef SanAnt het volgende:
¿?Is er al bekend of las venturas(las vegas) in gtaV zit....¿?¿?
Neequote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja de hele map is al bekend. Lees je nooit mee?
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:50 schreef tuut-chips het volgende:
[ afbeelding ]
omg de gta map is gelekt omg omg (officieel van rackstar echt waar)
Is niet grappig toch of wel.quote:
Dat kon volgens mij ook in SA, toch?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:39 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ik hoop dat er in deze GTA gereden kan worden in vrachtwagens met aanhanger, en geen losse truck zoals in GTA4.
Die missie dat je een vrachtwagen met explosieven moet pakken en die naar die garage rijden waar je hem op moet blazen, volgens mij is dat wel een vrachtwagen met een trailer, toch?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:39 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ik hoop dat er in deze GTA gereden kan worden in vrachtwagens met aanhanger, en geen losse truck zoals in GTA4.
Nope, is een met vaste container achterop.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:05 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Die missie dat je een vrachtwagen met explosieven moet pakken en die naar die garage rijden waar je hem op moet blazen, volgens mij is dat wel een vrachtwagen met een trailer, toch?![]()
Maar dat kan evt. ook aan de car pack mod liggen die ik heb geïnstalleerd, aangezien er bij mij wel bussen en vrachtwagens door de stad rijden. Niet allemaal met trailer, maar sommige wel.
Daar kon je inderdaad zelf aanhangers aankoppelen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:00 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dat kon volgens mij ook in SA, toch?
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:33 schreef gebruikersnaam_17 het volgende:
Mijn hype is helemaal weg gezakt nu.
Kut spel.
10 Tow trucks aan elkaar koppelen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:02 schreef maxburger het volgende:
[..]
Daar kon je inderdaad zelf aanhangers aankoppelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |