Op de voet niet, maar ik zie veel langskomen. Nu kan ik wat gemist hebben, dus nu ga ik twijfelenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik volg deze shit op de voet, screens zijn niet nieuw.
Die bovenste heb ik sowieso eerder gezien, tweede zegt me wat minder. Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik volg deze shit op de voet, screens zijn niet nieuw.
Vet koel! Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
We als in FOK!games. Als ik mensen van hier mee mag nemen zou ik dat maar al te graag doen, maar ik gok dat er weer een NDA tegenover staat tot een bepaalde datum voor pers. Zoals zo vaak. Maar ik wil wel eens proberen of er net voor launch wat gamers mee mogen, niet geschoten is altijd mis.
Ik ook, ik kan niets beloven, maar ik ga het zeker proberen. Dat hoef ik nu nog niet te doen (pers ziet ook nog verdomd weinig, leuk dat exclusive-gedoe). Al verwacht ik dat gameinformer nu een tien geeft. Exclusive staat bij mij gelijk aan: het is allemaal al geregeld, voor wat hoort watquote:
Huh wtf ineens heb je een afro!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:57 schreef MuffinKillerzz het volgende:
Ik was net SA weer aan het spelen gebeurd er dit![]()
[ afbeelding ]
Je moet vaker naar de gym nigga xDquote:Op vrijdag 4 januari 2013 18:57 schreef MuffinKillerzz het volgende:
Ik was net SA weer aan het spelen gebeurd er dit![]()
[ afbeelding ]
Serieus? je gelooft dit?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:43 schreef sinepedraap het volgende:
wtf gecanceled? Hoezo? :S
Jezus hij zag er zo tof uit. Release gewoon wat ze nu hebben dan
Ach dan maar op zoek naar een alternatief tegen die tijd
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:21 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ooow XD nee laat maarhahahahahah
Wie zegt dat ik dat benquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Huh wtf ineens heb je een afro!
| Forum Opties | |
|---|---|