Speelt prima op iPadquote:Op zaterdag 12 januari 2013 09:32 schreef SosuaCafe het volgende:
Iemand die vice city op ios gespeeld? Gta3 viel beetje tegen qua speelbaarheid.
Bestaatquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:42 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, loopt zeer soepel, maar de controls zijn nog steeds verschrikkelijk.
Rijden gaat nog, schieten niet. Erg jammer. Geprobeerd op een iPhone 5 en een iPad 2. Controls zijn iets makkelijker op de iPad.
Zoiets zou fijn zijn:
[ afbeelding ]
Weet ik. Er bestaan zelfs meerdere controllers voor de iPhone, maar ze worden meestal niet ondersteund door de gamemakers. Ik hoop dat Apple zelf ooit een controller uitbrengt met 2 analoge sticks..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:49 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lol?
baasquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:47 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Ik koop GTA V gewoon 2 keer
Nou en.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:23 schreef Vault-Boy het volgende:
Volgens een gerucht wat op een site stond, komt er in eerste instantie helemaal geen pc versie.
Rockstar heeft dat vandaag bekend gemaakt, maar die site heeft het inmiddels weer eraf gehaald![]()
Rockstar wil zich eerst alleen richten op de consoles
Ik denk dat het eindejaarslijstje qua verkopen inderdaadquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:19 schreef Anti-feminist het volgende:
Het oude najaar is verplaats naar het voorjaar ik noem een gta V ,dead space 3,tomb raider,GOW,pikmin 3,crysis 3,rayman legends.,kilzone ps vita,bioshock infinite,Aliens colonial marines,sim city,god of war ascension,sly cooper,sniper 2,metro last light,dead island en ik vergeet er nog wel een paar .
Er gaan klappen vallen consumenten zullen gemiddeld genomen 1-2 games kopen waarvan sowieso 1: gta V.
En ik denk dat qua verkoop cijfers gta V het gaat winnen van mw4 en bf4
Ja zo iets ook en dan op de 4 plek of 3 plek fifa 14quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:31 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ik denk dat het eindejaarslijstje qua verkopen inderdaad
1.GTA V
2. MW4
3. BF4
zal worden.
Ik zeg ook ieder jaar tegen mezelf dat ik de nieuwe CoD game niet ga kopen. Drie maanden later zit ik weer met een hardened editionquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:38 schreef OverRated het volgende:
Ik ga voor het eerst een CoD game niet kopen denk ik. Moet wel heel geweldig worden wil ik die boven BF3 kiezen. BF3 vind ik geweldig, en BO2 een dikke tegenvaller![]()
GTA V, BF4 en FIFA 14 dan sowieso pre-orderen denk ik.
Rechts onderin staat dan ook de maker van de mapquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:39 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Is niet echt. Countryside zou iets van twee of drie keer groter dan Los Santos zijn.
Ja, maar er waren ook een paar fan-made maps die gebaseerd waren op screenshots/trailers etc. en dus wel redelijk accuraat waren.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:42 schreef YazooW het volgende:
[..]
Rechts onderin staat dan ook de maker van de map
Echte map-art gaat natuurlijk veel mooier worden.
Ik ga de E3 sowieso live kijken,ik moet sowieso die dag werken denk ik,maar ik neem gewoon vrij altijd mooi om zo iets mee te maken en dit is de eerste keer dat ik een E3 zie waarbij next gen consoles worden aangekondigd wii u niet meegerekendquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:41 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ik zeg ook ieder jaar tegen mezelf dat ik de nieuwe CoD game niet ga kopen. Drie maanden later zit ik weer met een hardened edition
Maar nu zelfs de beste CoD tot nu toe (IMO) mij niet meer echt kan boeien denk ik dat ik MW4 lekker oversla. MW3 was ook saai.
BF4 gaat er zeker komen, maar dit keer op PC en niet op console. Tenzij het een launchgame wordt voor de Xbox 720/PS4 (wat misschien minder onwaarschijnlijk is dan je zou denken!)
PS4 wordt misschien al eerder aangekondigd! In maart is er een of ander developers event.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:44 schreef Anti-feminist het volgende:
[..]
Ik ga de E3 sowieso live kijken,ik moet sowieso die dag werken denk ik,maar ik neem gewoon vrij altijd mooi om zo iets mee te maken en dit is de eerste keer dat ik een E3 zie waarbij next gen consoles worden aangekondigd wii u niet meegerekend
Dat jij al 19 bentquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:13 schreef Zolder het volgende:
Ben opnieuw gta iv aan het spelen. Kan het spel nu veel meer waarderen dan toen hij uitkwam. Zal de leeftijd wel zijn 15/19
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |