er is ook nog geen console versiequote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Voordat je reageert
Er is geen pc-versie, dus een pc vs console-discussie is totaal overbodig.
Jij weet wat meer dan ons hè. Weet je al 100% zeker dat er sowieso geen PC versie komt, of dat er voorlopig iig geen PC versie komt?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is er al een goedwerkende Xbox 360-emulator?
Daar is al bewijs van, er zijn mensen die het daadwerkelijk gespeeld hebbenquote:
bronquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar is al bewijs van, er zijn mensen die het daadwerkelijk gespeeld hebben
Niets is zeker. Net zo min het zeker is dat er géén pc-versie komt. Het is nog niet aangekondigd, maar dat wil niet zeggen dat het er nooit zal komen. De vraag is: wil je zolang wachten tot er een aankondiging komt? En de wachttijd daarna nog, wat dat zal niet instant release zijn.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:37 schreef Vault-Boy het volgende:
Dan blijf ik standvastig hopen dat er een pc versie komt.Ik ga niet alleen een Xbox 360 kopen voor GTA V
GameInformer.quote:
zit mobiel, link naar artikel svpquote:
Ik zit achter een firewall, maar er zijn vast scans van het blad te vindenquote:
Een probeersel, kans op slagen 0,01%quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:43 schreef rival het volgende:
ik las iets over gta5 van te voren al kunnen spelen?????
ik bied alvast 2 ribben, een long en een teelbal.
Ben benieuwd, geloof er niks van.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zit achter een firewall, maar er zijn vast scans van het blad te vinden
Uhm, dat is algemeen bekend? GameInformer heeft de exclusive scoop gehad en heeft een demo gespeeld.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ben benieuwd, geloof er niks van.
En wat is daar uit voort gekomen?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uhm, dat is algemeen bekend? GameInformer heeft de exclusive scoop gehad en heeft een demo gespeeld.
Ja hallo. Volg je het nieuws niet of zo: Alles over Grand Theft Auto Vquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
En wat is daar uit voort gekomen?
De screens komen van rockstar zelf, die gaan geen inferieure campics het web op gooien. Maar zo gaat het vaak, info dmv een exclusieve deal. Worden er twee partijen beter van ipv 1quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:50 schreef rival het volgende:
ja dat is toch waar alle tot nu toe bekende info vandaan is gekomen?
de screens e.d.?
Ik zeg ook niet dat het onlangs is gebeurd, ik zeg alleen dat er al gespeeld is. Meer bewijs kun je niet hebben. Of we doen onze aluhoedjes op en gaan zeggen dat er niet gespeeld isquote:
We zijn niet van GTAforums.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het onlangs is gebeurd, ik zeg alleen dat er al gespeeld is. Meer bewijs kun je niet hebben. Of we doen onze aluhoedjes op en gaan zeggen dat er niet gespeeld is
ik moest lachenquote:
wat zei die?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik moest lachenje bent de eerste niet in ieder geval
Dus er komt geen pc versie?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Voordat je reageert
Er is geen pc-versie, dus een pc vs console-discussie is totaal overbodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |