neequote:Op maandag 7 januari 2013 21:16 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Is het aan te raden om deze al te pre-orderen (voor de 360)? Krijg je dan coole extra's ofzo?
De boxart komt deze weekquote:
Of dat. Al boeit mij boxart nooitquote:
Kan ook over 23 dagen zijn.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:59 schreef Pheno het volgende:
Er staat overigens "later deze maand", dus het kan deze week zijn
Kan allemaal.quote:
Alleen jammer dat ie niet next-gen isquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:29 schreef Vault-Boy het volgende:
Mocht de nieuwe Xbox eind dit jaar op de markt komen, dan heb ik wel een heel leuk cadeautje voor mezelf.
Nieuwe Xbox plus GTA V. Kom maar op![]()
Doen ze niet, lopen ze een hoop winst mis als men eerst een nieuwe console moeten kopenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:29 schreef Vault-Boy het volgende:
Mocht de nieuwe Xbox eind dit jaar op de markt komen, dan heb ik wel een heel leuk cadeautje voor mezelf.
Nieuwe Xbox plus GTA V. Kom maar op![]()
Dat zou ik zonder meer niet aannemen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:42 schreef Vault-Boy het volgende:
Neem gewoon aan dat de 360 games ook gewoon afgespeeld kunnen worden op de nieuwe Xbox.
Ditquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou ik zonder meer niet aannemen.
En dat is een garantie voor de volgende generatie? In de tijd dat we games geport zien worden naar nieuwe platformen en dat ze weer geld vragen voor eigenlijk hetzelfde?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
De eerste Xbox-games waren toch ook backwards compatible op de 360?
Eens, ik zou er ook niet steevast vanuit gaan bij het al dan niet kopen van GTA Vquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dat is een garantie voor de volgende generatie? In de tijd dat we games geport zien worden naar nieuwe platformen en dat ze weer geld vragen voor eigenlijk hetzelfde?
Het kan, natuurlijk, maar er is echt nul komma nul feit dat het gaat gebeuren. Ik zou niet heel raar staan kijken als ze de Xbox 360 nog even houden, zoals Sony de PlayStation 2 ook nog braaf naast de PS3 houdt. Of Vita naast de PSP.
Voordat je reageertquote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:34 schreef wickedmen het volgende:
Weet iemand wanneer de pc versie komt?
Dat is toch geen discussiequote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Voordat je reageert
Er is geen pc-versie, dus een pc vs console-discussie is totaal overbodig.
Is er al een goedwerkende Xbox 360-emulator?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:34 schreef wickedmen het volgende:
Weet iemand wanneer de pc versie komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |