Niets discriminerend aan. Tof dat ze het zo vieren.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Je had ff niks te doen?
Nu is het uiteraard wachten op de eerste gediscrimineerde turken.
Ik heb er fucking veel vertrouwen in dat het geniaal gaat worden. Zeker als we op wildlife kunnen gaan jagen etc.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:51 schreef SoldMayor het volgende:
Oh man kan niet meer wachten eigenlijk.
Gisteren nog met wat man GTAIV online gedaan. Als je dan bedenkt dat er eigenlijk niks te beleven valt in de free roam van GTAIV en je toch al aardig kan kloten. Hoe ziek gaat het dan wel niet in GTAV worden.
Vraag me af wat ze met die gangs gaan doen. Het systeem van MaxPayne3 komt ook in GTAV.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:19 schreef Rogan het volgende:
Ik heb er fucking veel vertrouwen in dat het geniaal gaat worden. Zeker als we op wildlife kunnen gaan jagen etc.
Ik weet dat ik geen pc gezeik mag hebben en voeren.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:19 schreef Rogan het volgende:
[..]
Ik heb er fucking veel vertrouwen in dat het geniaal gaat worden. Zeker als we op wildlife kunnen gaan jagen etc.
Vind ik ook een stap terug van het systeem van wat, 2002?!?quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:46 schreef Ties02 het volgende:
Dat multiplayer matchmaking systeem van nu kan in ieder geval echt niet meer
Eindelijk is dit gefixtquote:Er is (nog) geen pc-versie aangekondigd. Als dat gebeurt staat het op heel het internet, rennen mensen naakt over straat en hoor je toeterende auto's alsof Turkije gewonnen heeft met een voetbalwedstrijd. Als er dus een aankondiging voor pc is blijft het zeker niet onopgemerkt en lees je het in de openingspost. Tot dan: blijf het niet vragen, het topic kan leuk genoeg zijn met screens, gameplay-geruchten en meer.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:05 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Eindelijk is dit gefixt
Dank
Weet je hoe fucking irritant het was dat dit topic altijd claimde dat er geen PC versie kwamquote:
Komt ook niet totdat Rockstar deze heeft aangekondigd.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:09 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Weet je hoe fucking irritant het was dat dit topic altijd claimde dat er geen PC versie kwam
Je kan niet lezen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:16 schreef Rogan het volgende:
[..]
Komt ook niet totdat Rockstar deze heeft aangekondigd.
Wat is daar zo moeilijk aan om te accepteren?
quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:17 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Je kan niet lezen?
Hij is niet aangekondigd. Dat wil niet zeggen dat die niet komt.
Gast, jij moet eens leren begrijpend lezen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:18 schreef Rogan het volgende:
[..]
De game komt niet tot Rockstar deze heeft aangekondigd, wat is daar zo moeilijk aan om te accepteren?
quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:19 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Gast, jij moet eens leren begrijpend lezen.
JE WEET NIET OF DIE NOG KOMT OF NIET.
Hij is louter niet aangekondigd.
Wat is de reden dat ze het hebben aangepast? Ja precies, het stond er verkeerd.
TBoGT is totaal tegenovergestelde van TLAD, heb TBoGT echt 3x uitgespeeld, maar die gangstervibe en het clubleven voelt echt fijn aan. Je werkt je echt op.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:35 schreef OverRated het volgende:
Heb Episodes from Liberty City maar eens gekocht, die had ik nog nooit gespeeld. The Lost and the Damned valt me een beetje tegen, met dat donkere sfeertje.Nu The Ballad of Gay Tony maar even proberen dan.
wereld van verschil, enjoyquote:Op donderdag 10 januari 2013 15:35 schreef OverRated het volgende:
Heb Episodes from Liberty City maar eens gekocht, die had ik nog nooit gespeeld. The Lost and the Damned valt me een beetje tegen, met dat donkere sfeertje.Nu The Ballad of Gay Tony maar even proberen dan.
Ballad of gay tony vind ik helemaal super! Heb ik ook al een keer of 4 uit gespeeld! Lekker chickies scoren met je geweldige dancemoves in de discotheek.quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:35 schreef OverRated het volgende:
Echt een bazencharacter is dat inderdaadquote:
the omad djalili show is ook vetquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:59 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Echt een bazencharacter is dat inderdaadZijn stem wordt gedaan door deze gozer: http://www.omidnoagenda.com/
Ik meen ergens gelezen te hebben dat hij helaas niet terugkeert in GTA V
quote:Op donderdag 10 januari 2013 15:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
TBoGT is totaal tegenovergestelde van TLAD, heb TBoGT echt 3x uitgespeeld, maar die gangstervibe en het clubleven voelt echt fijn aan. Je werkt je echt op.
quote:
Heb nu een paar missies gedaan en wat lopen kloten in de stad. Heerlijk is ditquote:Op donderdag 10 januari 2013 20:13 schreef hvan het volgende:
[..]
Ballad of gay tony vind ik helemaal super! Heb ik ook al een keer of 4 uit gespeeld! Lekker chickies scoren met je geweldige dancemoves in de discotheek.
The lost and damned was ik ook zo op uit gekeken. motor rijden vind ik gewoon bagger in GTA. doe maar gewoon een auto.
Laatste missie is echt vet, met de muziek erbijquote:Op donderdag 10 januari 2013 22:40 schreef OverRated het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heb nu een paar missies gedaan en wat lopen kloten in de stad. Heerlijk is dit
Sfeertje, de muziek, personages en missies zijn allemaal top. Met een Buzzard een jacht tot zinken brengen, dat soort missies vind ik nu echt gaaf![]()
Die tank is ook cool. En kooivechten, dansen, parachutespringen enz..
het lijkt me dat de zwarte strepen de hoofdwegen zij. en daartussen buurtjes of zelfs kleine steden.quote:
Dat is al vaker gezegd, dus echt nieuws is het niet..quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:23 schreef Vault-Boy het volgende:
Volgens een gerucht wat op een site stond, komt er in eerste instantie helemaal geen pc versie.
Rockstar heeft dat vandaag bekend gemaakt, maar die site heeft het inmiddels weer eraf gehaald![]()
Rockstar wil zich eerst alleen richten op de consoles
Dat heb ik sowieso wel. Geen enkele GTA game is me tegengevallen. De een wat beter dan de ander, maar alle delen met heel veel plezier gespeeldquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:19 schreef Rogan het volgende:
[..]
Neem aan dat dit niet de hele map is. Al vind ik het er persoonlijk niet uit zien. Niet iets wat door Rockstar gemaakt is in elk geval.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 08:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Maar hoe willen ze in godsnaam de map laren eindigen op land? Met een muur ofzo? Water als oneindig einde is veel handiger lijkt me.
Die map die gepost is is sowieso nep.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 08:41 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Neem aan dat dit niet de hele map is. Al vind ik het er persoonlijk niet uit zien. Niet iets wat door Rockstar gemaakt is in elk geval.
Ziet er goed uit, loopt zeer soepel, maar de controls zijn nog steeds verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 09:32 schreef SosuaCafe het volgende:
Iemand die vice city op ios gespeeld? Gta3 viel beetje tegen qua speelbaarheid.
Voor zover ik weet is geen enkele GTA tegelijk naar de PC gekomen toch?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat is al vaker gezegd, dus echt nieuws is het niet..
Een hoge berg waar je niet op kunt komen? Deden ze bij RDR ook geloof ik. Al zit je nu natuurlijk wel met vliegtuigen, maar met dat probleem zit je in zee ook.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 08:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Maar hoe willen ze in godsnaam de map laren eindigen op land? Met een muur ofzo? Water als oneindig einde is veel handiger lijkt me.
Speelt prima op iPadquote:Op zaterdag 12 januari 2013 09:32 schreef SosuaCafe het volgende:
Iemand die vice city op ios gespeeld? Gta3 viel beetje tegen qua speelbaarheid.
Bestaatquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:42 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, loopt zeer soepel, maar de controls zijn nog steeds verschrikkelijk.
Rijden gaat nog, schieten niet. Erg jammer. Geprobeerd op een iPhone 5 en een iPad 2. Controls zijn iets makkelijker op de iPad.
Zoiets zou fijn zijn:
[ afbeelding ]
Weet ik. Er bestaan zelfs meerdere controllers voor de iPhone, maar ze worden meestal niet ondersteund door de gamemakers. Ik hoop dat Apple zelf ooit een controller uitbrengt met 2 analoge sticks..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:49 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lol?
baasquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:47 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Ik koop GTA V gewoon 2 keer
Nou en.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:23 schreef Vault-Boy het volgende:
Volgens een gerucht wat op een site stond, komt er in eerste instantie helemaal geen pc versie.
Rockstar heeft dat vandaag bekend gemaakt, maar die site heeft het inmiddels weer eraf gehaald![]()
Rockstar wil zich eerst alleen richten op de consoles
Ik denk dat het eindejaarslijstje qua verkopen inderdaadquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:19 schreef Anti-feminist het volgende:
Het oude najaar is verplaats naar het voorjaar ik noem een gta V ,dead space 3,tomb raider,GOW,pikmin 3,crysis 3,rayman legends.,kilzone ps vita,bioshock infinite,Aliens colonial marines,sim city,god of war ascension,sly cooper,sniper 2,metro last light,dead island en ik vergeet er nog wel een paar .
Er gaan klappen vallen consumenten zullen gemiddeld genomen 1-2 games kopen waarvan sowieso 1: gta V.
En ik denk dat qua verkoop cijfers gta V het gaat winnen van mw4 en bf4
Ja zo iets ook en dan op de 4 plek of 3 plek fifa 14quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:31 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ik denk dat het eindejaarslijstje qua verkopen inderdaad
1.GTA V
2. MW4
3. BF4
zal worden.
Ik zeg ook ieder jaar tegen mezelf dat ik de nieuwe CoD game niet ga kopen. Drie maanden later zit ik weer met een hardened editionquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:38 schreef OverRated het volgende:
Ik ga voor het eerst een CoD game niet kopen denk ik. Moet wel heel geweldig worden wil ik die boven BF3 kiezen. BF3 vind ik geweldig, en BO2 een dikke tegenvaller![]()
GTA V, BF4 en FIFA 14 dan sowieso pre-orderen denk ik.
Rechts onderin staat dan ook de maker van de mapquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:39 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Is niet echt. Countryside zou iets van twee of drie keer groter dan Los Santos zijn.
Ja, maar er waren ook een paar fan-made maps die gebaseerd waren op screenshots/trailers etc. en dus wel redelijk accuraat waren.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:42 schreef YazooW het volgende:
[..]
Rechts onderin staat dan ook de maker van de map
Echte map-art gaat natuurlijk veel mooier worden.
Ik ga de E3 sowieso live kijken,ik moet sowieso die dag werken denk ik,maar ik neem gewoon vrij altijd mooi om zo iets mee te maken en dit is de eerste keer dat ik een E3 zie waarbij next gen consoles worden aangekondigd wii u niet meegerekendquote:Op donderdag 17 januari 2013 20:41 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ik zeg ook ieder jaar tegen mezelf dat ik de nieuwe CoD game niet ga kopen. Drie maanden later zit ik weer met een hardened edition
Maar nu zelfs de beste CoD tot nu toe (IMO) mij niet meer echt kan boeien denk ik dat ik MW4 lekker oversla. MW3 was ook saai.
BF4 gaat er zeker komen, maar dit keer op PC en niet op console. Tenzij het een launchgame wordt voor de Xbox 720/PS4 (wat misschien minder onwaarschijnlijk is dan je zou denken!)
PS4 wordt misschien al eerder aangekondigd! In maart is er een of ander developers event.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:44 schreef Anti-feminist het volgende:
[..]
Ik ga de E3 sowieso live kijken,ik moet sowieso die dag werken denk ik,maar ik neem gewoon vrij altijd mooi om zo iets mee te maken en dit is de eerste keer dat ik een E3 zie waarbij next gen consoles worden aangekondigd wii u niet meegerekend
Dat jij al 19 bentquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:13 schreef Zolder het volgende:
Ben opnieuw gta iv aan het spelen. Kan het spel nu veel meer waarderen dan toen hij uitkwam. Zal de leeftijd wel zijn 15/19
Bij mij was dat IV.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:45 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Ik ga voor GTA V denk ik voor het eerst naar een night-release
Gamen kent geen leeftijd. 35 hierquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:13 schreef Zolder het volgende:
Ben opnieuw gta iv aan het spelen. Kan het spel nu veel meer waarderen dan toen hij uitkwam. Zal de leeftijd wel zijn 15/19
iCEnhancer maar ik heb gehoord dat de gebouwen er heel lelijk uit zien.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:45 schreef SosuaCafe het volgende:
Was er nu zo'n patch voor GTA IV waardoor alles er beter uit ging zien? Of zijn er andere mods de moeite waard?
Ik bedoel dat ik gta iv toendertijd veel te serieus vond.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:29 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Gamen kent geen leeftijd. 35 hier
saints row is meer voor de kids Idd.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:04 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik gta iv toendertijd veel te serieus vond.
Ik gebruik een aantal van deze mods, niet allemaal overigens omdat een aantal echt tiefus veel werk zijn om te installeren voor hetgeen ze toevoegen. Maar in ieder geval de texture mods kan ik je sowieso aanraden.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:45 schreef SosuaCafe het volgende:
Was er nu zo'n patch voor GTA IV waardoor alles er beter uit ging zien? Of zijn er andere mods de moeite waard?
Als je car mods hebt, dan krijg je idd last van de taxi bug. Maar daar is ook een foefje voor. Qua crashes scheelt het veel als je eerst een clean install doet, en dan de mods installeren. Vaak hebben crashes ook te maken met het videokaart geheugen, dat is bij GTA4 ook nogal een dingetje geloof ik. De instellingen iets lager zetten kan dan al veel schelen in crashes.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:45 schreef sinepedraap het volgende:
Ik heb ook van die GTA IV mods alleen crasht die als de modderfokker bij mij. En alle auto's zijn taxi's en zo
Verder zag het er wel nice uit ja
thx. Zal eens kijken!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:33 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik gebruik een aantal van deze mods, niet allemaal overigens omdat een aantal echt tiefus veel werk zijn om te installeren voor hetgeen ze toevoegen. Maar in ieder geval de texture mods kan ik je sowieso aanraden.
ENB gebruik ik niet, heb de ENB in het voorbeeld geprobeerd en ook die Ice-enhancer, maar het beviel me niet zo. DoF is leuk voor screenshots te maken, maar tijdens het spelen is het juist irritant. En ook de andere foefjes, zoals bijvoorbeeld bloom merk je niet heel veel van. VisualIV mod is wat dat betreft genoeg. Buiten het feit dat wanneer je ENB gebruikt je de graphische instellingen weer moet aanpassen, naar beneden, want het vreet FPS.
Het ziet er nog niet zo realistisch uit als in dit filmpje, maar het komt in de buurt.
Heb nog wel een paar extra gameplay mods, bijv. met echte auto's, ook nog 1 dat er autostelende gangs rondlopen. Dus kan het zomaar voorkomen dat je de Ferrari die je een dag eerder gejat hebt, net ziet wegrijden wanneer je uit je appartement staptGeeft toch weer net dat beetje extra waardoor het weer leuk wordt om opnieuw te spelen.
Ja de hele map is al bekend. Lees je nooit mee?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:12 schreef SanAnt het volgende:
¿?Is er al bekend of las venturas(las vegas) in gtaV zit....¿?¿?
Neequote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja de hele map is al bekend. Lees je nooit mee?
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:50 schreef tuut-chips het volgende:
[ afbeelding ]
omg de gta map is gelekt omg omg (officieel van rackstar echt waar)
Is niet grappig toch of wel.quote:
Dat kon volgens mij ook in SA, toch?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:39 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ik hoop dat er in deze GTA gereden kan worden in vrachtwagens met aanhanger, en geen losse truck zoals in GTA4.
Die missie dat je een vrachtwagen met explosieven moet pakken en die naar die garage rijden waar je hem op moet blazen, volgens mij is dat wel een vrachtwagen met een trailer, toch?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:39 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ik hoop dat er in deze GTA gereden kan worden in vrachtwagens met aanhanger, en geen losse truck zoals in GTA4.
Nope, is een met vaste container achterop.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:05 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Die missie dat je een vrachtwagen met explosieven moet pakken en die naar die garage rijden waar je hem op moet blazen, volgens mij is dat wel een vrachtwagen met een trailer, toch?![]()
Maar dat kan evt. ook aan de car pack mod liggen die ik heb geïnstalleerd, aangezien er bij mij wel bussen en vrachtwagens door de stad rijden. Niet allemaal met trailer, maar sommige wel.
Daar kon je inderdaad zelf aanhangers aankoppelen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:00 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dat kon volgens mij ook in SA, toch?
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:33 schreef gebruikersnaam_17 het volgende:
Mijn hype is helemaal weg gezakt nu.
Kut spel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |