Bij mij was dat IV.quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:45 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Ik ga voor GTA V denk ik voor het eerst naar een night-release
Gamen kent geen leeftijd. 35 hierquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:13 schreef Zolder het volgende:
Ben opnieuw gta iv aan het spelen. Kan het spel nu veel meer waarderen dan toen hij uitkwam. Zal de leeftijd wel zijn 15/19
iCEnhancer maar ik heb gehoord dat de gebouwen er heel lelijk uit zien.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:45 schreef SosuaCafe het volgende:
Was er nu zo'n patch voor GTA IV waardoor alles er beter uit ging zien? Of zijn er andere mods de moeite waard?
Ik bedoel dat ik gta iv toendertijd veel te serieus vond.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:29 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Gamen kent geen leeftijd. 35 hier
saints row is meer voor de kids Idd.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:04 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik gta iv toendertijd veel te serieus vond.
Ik gebruik een aantal van deze mods, niet allemaal overigens omdat een aantal echt tiefus veel werk zijn om te installeren voor hetgeen ze toevoegen. Maar in ieder geval de texture mods kan ik je sowieso aanraden.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:45 schreef SosuaCafe het volgende:
Was er nu zo'n patch voor GTA IV waardoor alles er beter uit ging zien? Of zijn er andere mods de moeite waard?
Als je car mods hebt, dan krijg je idd last van de taxi bug. Maar daar is ook een foefje voor. Qua crashes scheelt het veel als je eerst een clean install doet, en dan de mods installeren. Vaak hebben crashes ook te maken met het videokaart geheugen, dat is bij GTA4 ook nogal een dingetje geloof ik. De instellingen iets lager zetten kan dan al veel schelen in crashes.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:45 schreef sinepedraap het volgende:
Ik heb ook van die GTA IV mods alleen crasht die als de modderfokker bij mij. En alle auto's zijn taxi's en zo
Verder zag het er wel nice uit ja
thx. Zal eens kijken!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:33 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik gebruik een aantal van deze mods, niet allemaal overigens omdat een aantal echt tiefus veel werk zijn om te installeren voor hetgeen ze toevoegen. Maar in ieder geval de texture mods kan ik je sowieso aanraden.
ENB gebruik ik niet, heb de ENB in het voorbeeld geprobeerd en ook die Ice-enhancer, maar het beviel me niet zo. DoF is leuk voor screenshots te maken, maar tijdens het spelen is het juist irritant. En ook de andere foefjes, zoals bijvoorbeeld bloom merk je niet heel veel van. VisualIV mod is wat dat betreft genoeg. Buiten het feit dat wanneer je ENB gebruikt je de graphische instellingen weer moet aanpassen, naar beneden, want het vreet FPS.
Het ziet er nog niet zo realistisch uit als in dit filmpje, maar het komt in de buurt.
Heb nog wel een paar extra gameplay mods, bijv. met echte auto's, ook nog 1 dat er autostelende gangs rondlopen. Dus kan het zomaar voorkomen dat je de Ferrari die je een dag eerder gejat hebt, net ziet wegrijden wanneer je uit je appartement staptGeeft toch weer net dat beetje extra waardoor het weer leuk wordt om opnieuw te spelen.
Ja de hele map is al bekend. Lees je nooit mee?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:12 schreef SanAnt het volgende:
¿?Is er al bekend of las venturas(las vegas) in gtaV zit....¿?¿?
Neequote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja de hele map is al bekend. Lees je nooit mee?
quote:Op donderdag 17 januari 2013 20:50 schreef tuut-chips het volgende:
[ afbeelding ]
omg de gta map is gelekt omg omg (officieel van rackstar echt waar)
Is niet grappig toch of wel.quote:
Dat kon volgens mij ook in SA, toch?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:39 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ik hoop dat er in deze GTA gereden kan worden in vrachtwagens met aanhanger, en geen losse truck zoals in GTA4.
Die missie dat je een vrachtwagen met explosieven moet pakken en die naar die garage rijden waar je hem op moet blazen, volgens mij is dat wel een vrachtwagen met een trailer, toch?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:39 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ik hoop dat er in deze GTA gereden kan worden in vrachtwagens met aanhanger, en geen losse truck zoals in GTA4.
Nope, is een met vaste container achterop.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:05 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Die missie dat je een vrachtwagen met explosieven moet pakken en die naar die garage rijden waar je hem op moet blazen, volgens mij is dat wel een vrachtwagen met een trailer, toch?![]()
Maar dat kan evt. ook aan de car pack mod liggen die ik heb geïnstalleerd, aangezien er bij mij wel bussen en vrachtwagens door de stad rijden. Niet allemaal met trailer, maar sommige wel.
Daar kon je inderdaad zelf aanhangers aankoppelen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:00 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dat kon volgens mij ook in SA, toch?
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:33 schreef gebruikersnaam_17 het volgende:
Mijn hype is helemaal weg gezakt nu.
Kut spel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |