Niets discriminerend aan. Tof dat ze het zo vieren.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Je had ff niks te doen?
Nu is het uiteraard wachten op de eerste gediscrimineerde turken.
Ik heb er fucking veel vertrouwen in dat het geniaal gaat worden. Zeker als we op wildlife kunnen gaan jagen etc.quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:51 schreef SoldMayor het volgende:
Oh man kan niet meer wachten eigenlijk.
Gisteren nog met wat man GTAIV online gedaan. Als je dan bedenkt dat er eigenlijk niks te beleven valt in de free roam van GTAIV en je toch al aardig kan kloten. Hoe ziek gaat het dan wel niet in GTAV worden.
Vraag me af wat ze met die gangs gaan doen. Het systeem van MaxPayne3 komt ook in GTAV.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:19 schreef Rogan het volgende:
Ik heb er fucking veel vertrouwen in dat het geniaal gaat worden. Zeker als we op wildlife kunnen gaan jagen etc.
Ik weet dat ik geen pc gezeik mag hebben en voeren.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:19 schreef Rogan het volgende:
[..]
Ik heb er fucking veel vertrouwen in dat het geniaal gaat worden. Zeker als we op wildlife kunnen gaan jagen etc.
Vind ik ook een stap terug van het systeem van wat, 2002?!?quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:46 schreef Ties02 het volgende:
Dat multiplayer matchmaking systeem van nu kan in ieder geval echt niet meer
Eindelijk is dit gefixtquote:Er is (nog) geen pc-versie aangekondigd. Als dat gebeurt staat het op heel het internet, rennen mensen naakt over straat en hoor je toeterende auto's alsof Turkije gewonnen heeft met een voetbalwedstrijd. Als er dus een aankondiging voor pc is blijft het zeker niet onopgemerkt en lees je het in de openingspost. Tot dan: blijf het niet vragen, het topic kan leuk genoeg zijn met screens, gameplay-geruchten en meer.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:05 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Eindelijk is dit gefixt
Dank
Weet je hoe fucking irritant het was dat dit topic altijd claimde dat er geen PC versie kwamquote:
Komt ook niet totdat Rockstar deze heeft aangekondigd.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:09 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Weet je hoe fucking irritant het was dat dit topic altijd claimde dat er geen PC versie kwam
Je kan niet lezen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:16 schreef Rogan het volgende:
[..]
Komt ook niet totdat Rockstar deze heeft aangekondigd.
Wat is daar zo moeilijk aan om te accepteren?
quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:17 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Je kan niet lezen?
Hij is niet aangekondigd. Dat wil niet zeggen dat die niet komt.
Gast, jij moet eens leren begrijpend lezen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:18 schreef Rogan het volgende:
[..]
De game komt niet tot Rockstar deze heeft aangekondigd, wat is daar zo moeilijk aan om te accepteren?
quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:19 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Gast, jij moet eens leren begrijpend lezen.
JE WEET NIET OF DIE NOG KOMT OF NIET.
Hij is louter niet aangekondigd.
Wat is de reden dat ze het hebben aangepast? Ja precies, het stond er verkeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |