quote:Op donderdag 27 december 2012 18:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Deze verdient een plek in de OP
[ afbeelding ]
Bril-fucking-jant.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Deze verdient een plek in de OP
[ afbeelding ]
Iets met balken en splinters in ogen.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:50 schreef Dotteke het volgende:
Oop wil niet dat zijn kleinkind er bij gehaald wordt, maar die van mij mag er wel bij gehaald worden???????
Volgens mij hele bomenquote:Op donderdag 27 december 2012 18:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Iets met balken en splinters in ogen.
Tnxquote:Op donderdag 27 december 2012 18:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bril-fucking-jant.
Top OP, pullup.
Leo???quote:Op donderdag 27 december 2012 18:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Zelfs z'n medicijnen worden aan huis gebracht. De apotheker komt met een speciale aanhanger voor rijden.
Precies, een openingspost kan het niet meer zijn met dat nummertje 19quote:Op donderdag 27 december 2012 18:55 schreef Jian het volgende:
[..]
dat is geen OP, dat is gewoon een nietszeggende post ..
quote:Op donderdag 27 december 2012 18:57 schreef Scrutinizer het volgende:
In Den Haag hebben ze toch heel goed leidingwater? Opa lust het alleen niet, die lust alleen water uit flesjes.![]()
OMG"Mensen bedenken en doen ook van alles om maar op televisie te komen." Ik verzin dit écht niet
![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 18:57 schreef Scrutinizer het volgende:
In Den Haag hebben ze toch heel goed leidingwater? Opa lust het alleen niet, die lust alleen water uit flesjes.![]()
OMG"Mensen bedenken en doen ook van alles om maar op televisie te komen." Ik verzin dit écht niet
![]()
hahaha geweldigquote:Op donderdag 27 december 2012 18:57 schreef Scrutinizer het volgende:
![]()
Eet smakelijk!!quote:
Holy shit.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:57 schreef Scrutinizer het volgende:
![]()
Smakelijk.quote:
Tsja, de keuze is...Ang of BQ.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou, nou.. Angela heeft het gedaan hoor
Zekerquote:Op donderdag 27 december 2012 19:01 schreef beequeen het volgende:
Gewoon een vraagje: zit die ouwe nou in hetzelfde stink-oliegeur-gourmetshirt?
Ja ik ben valzzzzzzzzzzzzzzzz woehoeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 27 december 2012 19:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou, nou.. Angela heeft het gedaan hoor
Twee leuke meiden, moeilijk om keus te maken voor een oude man of niet dan?quote:Op donderdag 27 december 2012 19:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, de keuze is...Ang of BQ.
Ah, mooi. Sommige dingen veranderen nooit.quote:
Je moest s weten wat wij allemaal zijn omdat we niet meer met hem meelullen...quote:Op donderdag 27 december 2012 19:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ben valzzzzzzzzzzzzzzzz woehoeeeeeeeeeeeeee
Tav mij lijkt hij geadviseerd te zijn me niet meer te noemen.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, de keuze is...Ang of BQ.
Zo is het maar net, en zolang dat niet het geval is maak ik me ook geen zorgen!!!quote:Op donderdag 27 december 2012 19:03 schreef jacqhassel het volgende:
Ach ja opa kan het beter zeggen als iemand met verstand toch
Stoken???? Moi???quote:Op donderdag 27 december 2012 19:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, mooi. Sommige dingen veranderen nooit.
Ik vraag me echt af waar Pb de lol van inziet om constant te stoken. Bang dat het toopic doodvalt?
Ook valzzzzzzz????quote:Op donderdag 27 december 2012 19:04 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Je moest s weten wat wij allemaal zijn omdat we niet meer met hem meelullen...
Volgens mij hetzelfde als voorheen .. niets dusquote:Op donderdag 27 december 2012 19:04 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Je moest s weten wat wij allemaal zijn omdat we niet meer met hem meelullen...
Tja, ze is aardig beinvloed door Opa, BQquote:Op donderdag 27 december 2012 19:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, mooi. Sommige dingen veranderen nooit.
Ik vraag me echt af waar Pb de lol van inziet om constant te stoken. Bang dat het toopic doodvalt?
quote:Op donderdag 27 december 2012 19:06 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Minstens net zo valsch als hij
Nah, opa zal toch ook wel in de gaten hebben dat hij precies moet doen wat PB zegt. Als hij ruzie krijgt met haar dan heeft-ie pas echt een probleem.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tja, ze is aardig beinvloed door Opa, BQ
Over kooitjes gesproken........quote:Op donderdag 27 december 2012 19:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Nah, opa zal toch ook wel in de gaten hebben dat hij precies moet doen wat PB zegt. Als hij ruzie krijgt met haar dan heeft-ie pas echt een probleem.
Je bent er niet altijd bij hequote:Op donderdag 27 december 2012 19:06 schreef ZOA het volgende:
[..]
Volgens mij hetzelfde als voorheen .. niets dus
O, jee PB de meesteres van Oop,krijg er rare beelden bijquote:Op donderdag 27 december 2012 19:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, opa zal toch ook wel in de gaten hebben dat hij precies moet doen wat PB zegt. Als hij ruzie krijgt met haar dan heeft-ie pas echt een probleem.
Ik heb dr net ook een vriendelijk bericht verstuurdquote:Op donderdag 27 december 2012 19:11 schreef Coos het volgende:
Jongens jullie moeten echt @ConcernedMom gaan volgen op Twitter. Ik lig regelmatig in een deuk. Ze zou zomaar familie van Opa kunnen zijn.![]()
@ConcernedMom420: For those of you calling me racist? I own black clothes? I have friends that's are friends with colored people? I'm NOT racist.
Net zo vriendelijk als die naar mij?quote:Op donderdag 27 december 2012 19:11 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ik heb dr net ook een vriendelijk bericht verstuurd
Nog veel onvriendelijker zelfsquote:Op donderdag 27 december 2012 19:12 schreef ZOA het volgende:
[..]
Net zo vriendelijk als die naar mij?
Heb je gevraagd of ze met je trouwen wil dan??quote:Op donderdag 27 december 2012 19:13 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Nog veel onvriendelijker zelfs
Ik heet geen ZOA, ik ben monogaamquote:Op donderdag 27 december 2012 19:15 schreef ZOA het volgende:
[..]
Heb je gevraagd of ze met je trouwen wil dan??
Dat zou pas echt onvriendelijk zijn!
quote:Op donderdag 27 december 2012 19:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had weer een voltreffer, begrijp ik
Ik ook .. 1 meisje per keerquote:Op donderdag 27 december 2012 19:16 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ik heet geen ZOA, ik ben monogaam
Eet smakelijkquote:Op donderdag 27 december 2012 19:18 schreef beequeen het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga in de pannen roeren. Laterzzzz.
Roer en eet zequote:Op donderdag 27 december 2012 19:18 schreef beequeen het volgende:
[..]![]()
![]()
Waarom stream jij eigenlijk nog niet? Bij DJ Provox op onzechats.tk is nog wel een plekje over hoor.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:18 schreef beequeen het volgende:
[..]![]()
![]()
Lees het eens in je 2de taal, misschien begrijp je het dan, http://be.wikipedia.org/w(...)B0%D0%BC%D1%96%D1%8Fquote:
Wat saai zeg....quote:
Niets voor jou dan??quote:Op donderdag 27 december 2012 19:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waarom stream jij eigenlijk nog niet? Bij DJ Provox op onzechats.tk is nog wel een plekje over hoor.
Moeder en dochter, dat gaat zelfs PB te ver. Alhoewel ...quote:Op donderdag 27 december 2012 19:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Inderdaad. Zelfs Oop heeft twee vrouwen nu.
mja zo saai ben ik dan niet met moeder en 2 dochtersquote:Op donderdag 27 december 2012 19:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Moeder en dochter, dat gaat zelfs PB te ver. Alhoewel ...
ik had het beter in een spoiler kunnen plaatsen ja...quote:Op donderdag 27 december 2012 19:24 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Laat je meissie t maar niet lezen
je wilde gewoon 'opnaaien'quote:Op donderdag 27 december 2012 19:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
ik had het beter in een spoiler kunnen plaatsen ja...
Dat spreekt toch vanzelf?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:27 schreef beequeen het volgende:
Hij zet het gelijk van darts harder en zet zijn koptelefoon op? Zo sluit hij het geliud van de dames uit en die moeten verplicht meekijken?
Niet te geloven toch?quote:
Ben je blind en doof of is dit sinds 2 minuten het geval?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:29 schreef Pearlbitch het volgende:
De oma's hebben de tv gemonopoliseerd, dus kijkt Oop nu darten op de pc.
Bekvingerdarten?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:29 schreef Pearlbitch het volgende:
De oma's hebben de tv gemonopoliseerd, dus kijkt Oop nu darten op de pc.
[ afbeelding ]
Je hoort nu geen dartgeluiden meer, maar alleen de tv.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je blind en doof of is dit sinds 2 minuten het geval?
Ja, was heel gezellig. Jij bij je zus las ik?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet te geloven toch?
Leuke kerstdagen gehad?
Ja, ik was bij mijn zus, met pa, kinderen, kleinkind en nichtjes met aanhang. Geweldiggenoten.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:33 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, was heel gezellig. Jij bij je zus las ik?
Hebben we beiden het kerstdiner bij Oop moeten missen
Mis je daar wat aan danquote:Op donderdag 27 december 2012 20:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, was heel gezellig. Jij bij je zus las ik?
Hebben we beiden het kerstdiner bij Oop moeten missen
Fijn dat het gezellig was BQ,quote:Op donderdag 27 december 2012 20:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, ik was bij mijn zus, met pa, kinderen, kleinkind en nichtjes met aanhang. Geweldiggenoten.
Die ouwe kan me gestolen worden. Een vette 1000 knaller voor zijn deur lijkt me wel wat. Ruit- en gehoorschade.
Niet zo denigrerend, weet er weinig meer van...maar gezellig was hetquote:
Hij is bezet hoor.quote:
Tsja, hij wil niks missen en zich overal tegenaan bemoeien.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:40 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo zit een koptelefoon toch het lekkerst
Ha ha als het maar gezellig was tochquote:Op donderdag 27 december 2012 20:39 schreef pos het volgende:
[..]
Niet zo denigrerend, weet er weinig meer van...maar gezellig was het
Het liefst had hij 4 oren.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, hij wil niks missen en zich overal tegenaan bemoeien.
Komt die vingers te kort met nog een neus en 2 oren er bij:Pquote:Op donderdag 27 december 2012 20:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het liefst had hij 4 oren.
En een extra neus.
Dat laatste weet ik niet. Dan moet hij zichzelf toch wel ruiken?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:41 schreef Lavenderr het volgende:
Het liefst had hij 4 oren.
En een extra neus.
Om in te peuterenquote:Op donderdag 27 december 2012 20:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat laatste weet ik niet. Dan moet hij zichzelf toch wel ruiken?
Aaaaawquote:
Daar voel je niets van...quote:Op donderdag 27 december 2012 20:44 schreef pos het volgende:
[..]
Aaaaaw, heeft ie verkering.............
Gaten genoeg, zou ik zo denken.quote:
Pas op Tita, ze wil absoluut niet dat er filmpjes van haar geplaatst worden.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:45 schreef Toverheks het volgende:
sprekend
youtubekwootje verwijderd
oh moet ik hem verwijderen Pb???? wil geen aangiftes aan me kont hebben hangenquote:Op donderdag 27 december 2012 20:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Pas op Tita, ze wil absoluut niet dat er filmpjes van haar geplaatst worden.
Deze dame post hier in dit topic.quote:
Ah, op die fiets, classy.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Deze dame post hier in dit topic.
Oh, wat leuk !quote:Op donderdag 27 december 2012 20:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Deze dame post hier in dit topic.
Level 1800 van The Never ending Storyquote:Op donderdag 27 december 2012 20:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We hebben weer een nieuw level bereikt.
is nog niet begonnenquote:Op donderdag 27 december 2012 20:57 schreef Lavenderr het volgende:
En nu een uur lang Eastenders,![]()
Laat ik Oop even voor in de steek
Enjoy, ik heb het jaren gevolgd.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:57 schreef Lavenderr het volgende:
Veel plezier!quote:Op donderdag 27 december 2012 20:57 schreef Lavenderr het volgende:
Een Mental Image is al genoeg... My Eyessssssquote:Op donderdag 27 december 2012 21:00 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop krijgt niet alleen een lekker biertje, maar ook nog eens een dikke zoen van Oma
[ afbeelding ]
Vast niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, wat leuk !
Maar vindt deze dame het goed dat ze hier voorgesteld wordt?
Zo'n Unoxmuts zou Oop best wel staan...quote:Op donderdag 27 december 2012 20:56 schreef Toverheks het volgende:
oh ff een leuk nieuwtje, vers van de Pers..................................Opa en Hop gaan de 1e januarie meedoen aan de nieuwjaarsduik, Hop probeert op oud en nieuw klokslag 12 uur als de herrie los barst, uit te breken uit zijn dwangbuis en klimt dan over het hek, of pakt zijn zelf gegraven tunneltje.............
Dus als echte die-hard fAN gaan sommige toch wel Opa ff aanmoedigen op het strand van Scheveningen..........
Ik denk niet dat ze het op prijs stelt als ik zeg wie het is. Als ze het bekend wil maken komt ze er zelf wel mee denk ik.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:01 schreef Scrutinizer het volgende:
"Wie is dat wijf, Tb? Euh ...PB?"
Eerst eten; gratin dauphinoise à la tonja en sla met een mosterd-olijfolie-knoflook-wittebalsamicoazijn dressing. Het plan was om er ook nog een kogelbiefstukje bij de bakken, maar Albert leverde ze nietquote:Op donderdag 27 december 2012 21:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zo'n Unoxmuts zou Oop best wel staan...
Oei, wat zeg ik nou weer met Tonja die meeleest in dit topic....
Smakelijk!quote:
Is dat die gek?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:07 schreef jacqhassel het volgende:
Van Gerwen gaat door naar kwartfinale![]()
Off topic, of is die ouwe zijn tegenstander?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:07 schreef jacqhassel het volgende:
Van Gerwen gaat door naar kwartfinale![]()
Ze is niet van mijn partij maar het zal me aan m'n reet roesten wie ze is. Wel leuk vind ik het om op haar wikipagina te lezen dat ze het al in haar maidenspeech in de Tweede Kamer over de dames op de chat van opa heeft gehad.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze het op prijs stelt als ik zeg wie het is. Als ze het bekend wil maken komt ze er zelf wel mee denk ik.
quote:Ze hield haar maidenspeech op 6 februari 2007 over een verbod op de handel in producten van zadelrobben en klapmutsen.
dat denk ik wel beequeenquote:Op donderdag 27 december 2012 21:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Off topic, of is die ouwe zijn tegenstander?
Niet geheel off topic. De kwartfinales zijn zaterdag en die staan bol van Nederlandse inbreng. En net op die dag is Grote Oma jarig en moeten ze met z'n allen naar de chinees. Als er wifi is neemt Oop Oma's tablet mee naar het restaurant om toch niets te hoeven missen.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Off topic, of is die ouwe zijn tegenstander?
Vast niet van Leo?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:06 schreef tonja het volgende:
[..]
Eerst eten; gratin dauphinoise à la tonja en sla met een mosterd-olijfolie-knoflook-wittebalsamicoazijn dressing. Het plan was om er ook nog een kogelbiefstukje bij de bakken, maar Albert leverde ze niet
Zij heeft nog nooit iets gegeten dat niet heeeerrrrrlijk was.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:23 schreef beequeen het volgende:
Het banaantje van zijn vrouw was overrijp, maar heeeerrrrrrlijk. Typical.
jah het klinkt iig heerlijker dan aardappelpuree met slaquote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:30 schreef ZOA het volgende:
[..]
jah het klinkt iig heerlijker dan aardappelpuree met sla
Ik zit, as usual, met open mond te luisteren.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa regelt even wie van zijn dames maandag de oliebollen gaat halen. Ook is er nog enige strijd over hoeveel er gehaald moeten worden. Opa vindt de dames maar spilziek, hij halveert de door grote oma genoemde aantallen. Grote oma weet van geen wijken. Opa neemt z'n dames binnenkort ook nog uit eten, naar Mehmet![]()
Even de stad in. Ik ben nu al zat, dat wordt lachen
Hahahahahaquote:
Trusten BQquote:Op donderdag 27 december 2012 22:18 schreef beequeen het volgende:
Die ouwe had gezegd 50/50 voor Barney.![]()
Fijne avond allemaal and don't let the bedbugs bite you.
De dag dat grote oma dat belletje achter in zijn huig plaatst kan nooit ver weg zijn..quote:Op donderdag 27 december 2012 22:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Niet alleen darters hebben last van chronische dorst, maar ook kijken naar darten veroorzaakt een droge keel. Een belletje biedt gelukkig uitkomst
[ afbeelding ]
Sleep well BQquote:Op donderdag 27 december 2012 22:18 schreef beequeen het volgende:
Die ouwe had gezegd 50/50 voor Barney.![]()
Fijne avond allemaal and don't let the bedbugs bite you.
Geef mij maar wat te drinken, een belletje blijft zo steken tegen mijn huig.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Niet alleen darters hebben last van chronische dorst, maar ook kijken naar darten veroorzaakt een droge keel. Een belletje biedt gelukkig uitkomst
[ afbeelding ]
Full Screenquote:Op donderdag 27 december 2012 22:44 schreef pullup het volgende:
Jij kijkt hem echt op groot formaat Ben
Morguh Jacq, en gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een mooie dag van.quote:
Dank je.quote:Op vrijdag 28 december 2012 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Jacq, en gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een mooie dag van.![]()
![]()
de uiteindelijke beslissing ligt bij de rayonhoofdenquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:49 schreef Jian het volgende:
Mogguh,![]()
Gefeliciteerd Jack![]()
En let op, ik voorspel voor volgende week, geen Elfstedentocht, ik herhaal geen Elfstedentocht
Jammer, want Oop had zijn schaatsen al uit het vet gehaald..quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:49 schreef Jian het volgende:
Mogguh,![]()
Gefeliciteerd Jack![]()
En let op, ik voorspel voor volgende week, geen Elfstedentocht, ik herhaal geen Elfstedentocht
Zijn scheve schaatsen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jammer, want Oop had zijn schaatsen al uit het vet gehaald..
Friese doorlopers, maatje 37 waarschijnlijk, laatst gebruikt toen ie een jaar of 10 wasquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jammer, want Oop had zijn schaatsen al uit het vet gehaald..
Een stille dan,misschien?quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:49 schreef Jian het volgende:
Mogguh,![]()
Gefeliciteerd Jack![]()
Oop's kontje?quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Friese doorlopers, maatje 37 waarschijnlijk, laatst gebruikt toen ie een jaar of 10 was![]()
Lekker kontje trouwens, vast niet van jou
Nee, ik bedoelde natuurlijk dat kontje in die rode pantalon de veauquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop's kontje?Da's niet van mij nee...
eind februari zitten in Zandvoort al heerlijk in het zonnetje achter het glas, met een Cubra Libre on the rocksquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:15 schreef Toverheks het volgende:
Wat lees ik nou? geen Elfstedentocht volgende week, let op mijn woorden die vind pas plaats in Feb. 2013..........want het gaat me toch sneeuwen en vriezen in 2013
Die is wel van mij ja.. En van mijn vriending natuurlijk, die is voor 50% mede-eigenaarquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde natuurlijk dat kontje in die rode pantalon de veau
In mijn geval is het dan Noordwijk, maar ik help het je hopen in elk geval!quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:25 schreef Jian het volgende:
[..]
eind februari zitten in Zandvoort al heerlijk in het zonnetje achter het glas, met een Cubra Libre on the rocks
ja ben vrijquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Gefeliciteerd Jacq!
Je bent toch wel vrij vandaag?
wij gaan helemaal niet in Zandvoort zitten in Feb. wij gaan schaatsen, ze hadden het me zo beloofd, de weervrouwen/mannen, we zouden strenge winter krijgenquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:25 schreef Jian het volgende:
[..]
eind februari zitten in Zandvoort al heerlijk in het zonnetje achter het glas, met een Cubra Libre on the rocks
Gaan jullie maar schaatsen, wij gaan de Egyptische zandbak in, leuk spelen met Tu tanc dingesquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wij gaan helemaal niet in Zandvoort zitten in Feb. wij gaan schaatsen, ze hadden het me zo beloofd, de weervrouwen/mannen, we zouden strenge winter krijgen
IJs is alleen goed om in derderangs whisky te flikkeren, niet om je poten over te breken.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:47 schreef pullup het volgende:
Gefeliciteerd Jack![]()
Niks geen ijsalleen een beetje op het Koningsplein.
Dank je pullupquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:47 schreef pullup het volgende:
Gefeliciteerd Jack![]()
Niks geen ijsalleen een beetje op het Koningsplein.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:04 schreef Toverheks het volgende:
jullie zijn niet sportief, schaatsen is toch het leukste wat er is qua sportgebied, stelletje lapzwansen, willen alleen maar achterover geleund zitten borrelen..............
eerder de elfkroegentochtquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:07 schreef Pearlbitch het volgende:
De elfstedenkroegentocht lijkt mij wel wat.
als er maar drank is he Pbquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:07 schreef Pearlbitch het volgende:
De elfstedenkroegentocht lijkt mij wel wat.
quote:
jullie zijn niet sportief, schaatsen is toch het leukste wat er is qua sportgebied, stelletje lapzwansen, willen alleen maar achterover geleund zitten borrelen..............
quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:16 schreef Coos het volgende:
Van al dat zitten moet ie toch verstopt raken.
YT-tje voor Oop.![]()
Dat zijn altijd wat linke stellingen hè, in het Google-tijdperk.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:18 schreef pullup het volgende:
[..]Heb je ooit wel eens een roeiboot door het ijs zien bewegen....Nee hè
quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zijn altijd wat linke stellingen hè, in het Google-tijdperk.
Nou geef ik toe dat over het ijs roeien vaker voorkomt, maar sommigen draaien hun hand ook niet om voor een verfrissend tochtje door het ijs.
[ afbeelding ]
Trouwens, ik las dat een van de Nederlandse darters een scheurtje in zijn kleine teen heeft. En omdat-ie die probeerde te ontzien tijdens het pijltjes gooien, heeft hij nu last van zijn achillespees! Noem dat maar geen topsport!
[ afbeelding ]
Dat doet hij dus niet meer, maar op 1 januari staat hij traditiegetrouw wel weer gesteld op het Scheveningse strand voor de nieuwjaarsduik!quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Mietjes zijn het! Allemaal! In de barre winter van 1979 ging opa nog iedere dag zwemmen in zee. De ijsschotsen duwde hij gewoon voor zich uit.
En dronk hij geen Cara maar antivries.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Mietjes zijn het! Allemaal! In de barre winter van 1979 ging opa nog iedere dag zwemmen in zee. De ijsschotsen duwde hij gewoon voor zich uit.
Heeft hij daar ook een pil voor?quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat doet hij dus niet meer, maar op 1 januari staat hij traditiegetrouw wel weer gesteld op het Scheveningse strand voor de nieuwjaarsduik!
Antivries haalde je toen nog gewoon bij de slijter. Oostenrijkse witte wijn werd het genoemd.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dronk hij geen Cara maar antivries.
En Blondi zwom gezellig mee.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Antivries haalde je toen nog gewoon bij de slijter. Oostenrijkse witte wijn werd het genoemd.
Oma zal gister toch niet weer teveel aardappelen gekookt hebben?quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:48 schreef pullup het volgende:
Restjesdag 2 vanavond![]()
Nu is het de beurt aan de resten van de rollade die Scrutz heeft meegenomen waarschijnlijk, er zal ook nog wel wat over zijn van de krieltjes van gisteren en groente is toch voor gekken en konijnen aldus oop.
*mooiquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Speciaal voor Blondi, m'n favoriete Bessie-track.![]()
Hij heeft het idd weer over aardappelen. He's obsessed with potatoes.quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Oma zal gister toch niet weer teveel aardappelen gekookt hebben?
Ik heb net een foto gevonden van zijn hartoperatie van enige jaren geleden.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij heeft het idd weer over aardappelen. He's obsessed with potatoes.
Hij meet ze zelfs op, deze was 6 cm.![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb net een foto gevonden van zijn hartoperatie van enige jaren geleden.
[ afbeelding ]
Het zijn héle grote krieltjes van wel 6 cm.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:14 schreef beequeen het volgende:
En draait de volume knop open. Hoe sociaal.
Ze eten pas om 18.00 uur. Waarom nu de eerpels al opzetten?![]()
Alleen als-ie het op z'n gemakkie languit in z'n stoel mag doen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Er ontstaat een spontaan plan om verse erwtensoep te maken in Huize Oop. Oop stelt zich kandidaat om de prei te snijden
[ afbeelding ]
Right !!quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa kookte vroeger heel graag maar oma heeft het hem tegen zijn wil uit handen genomen
What about de chips, hompen kaas en zoute drop?quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij vraagt om het zoutvaatje want hij heeft enorme behoefte aan zout. Zou hij dat gewoon puur gaan zitten eten?
Dan is het voor de Tequila, top....quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zijn nog helemaal niet begonnen met eten.
Tsja, als het 27 graden in huis is.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:51 schreef pullup het volgende:
Hij zweet zich ook kapot de hele dag dus die zoutbehoefte is wel verklaarbaar.
heb jij nu ook een stream dan ?quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, als het 27 graden in huis is.
Ik ga zo ook in de pannen roeren. Lege, volgens die ouwe.![]()
Dat was inderdaad één van z'n beste grappen van vanmiddagquote:Op vrijdag 28 december 2012 17:55 schreef beequeen het volgende:
Ik ga zo ook in de pannen roeren. Lege, volgens die ouwe.![]()
Hij wéét dat soort dingen gewoon. Snap dat dan.quote:
Hij had er nog een, maar die ben ik alweer vergeten.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat was inderdaad één van z'n beste grappen van vanmiddag
Ik had het kunnen weten.quote:Op vrijdag 28 december 2012 17:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij wéét dat soort dingen gewoon. Snap dat dan.
Via Pb dan hè?
Hij eet eigenlijk alles, zei hij netquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:00 schreef pos het volgende:
Ik eet pannekoeken/pannenkoeken...zie ik Oop eigenlijk nooit eten...?
Meer een haha-ik-ben-weer-de-slimst lachje.quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had het kunnen weten.Maar begrijp van Scrutz dat hij waarschijnlijk zelf heeft moeten bulderlachen om zijn hilarische mopje.
Dat is een culinair hoogstandje voor zijn vrouw. Veuls te ingewikkeld.quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:00 schreef pos het volgende:
Ik eet pannekoeken/pannenkoeken...zie ik Oop eigenlijk nooit eten...?
Hoe kon ik dat vergetenquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij eet eigenlijk alles, zei hij net
Te laatquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:03 schreef beequeen het volgende:
We krijgen zo weer een cap van een plens kots op het bord van die ouwe.
pullupquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:03 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Het maakt ook niet uit wat je hem opschept. Hij maakt er toch binnen de kortste keren dezelfde smurriezooi van
Er zit in ieder geval rollade in verwerkt blijkbaar.quote:
Tis niet groen ??quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Vanavond rollade met aardappeltjes en andijvie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lief hequote:Op vrijdag 28 december 2012 18:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij doet het speciaal voor jou
Vers uit een potje hè en dan nog ff lekker doorkoken.quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vers uit een potje hè en dan nog ff lekker doorkoken.
...en het eist beweging......quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa doet niet mee aan de nieuwjaarsduik want hij is geen kuddedier.
Het zal 'm wel te vroeg op de dag zijn.
Ja, deze.quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:31 schreef pullup het volgende:
Er mag weer iemand worden doodgeschoten volgens opa ?
quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, jij wil tijgers doodschieten. Grote oma stuurt de dierenbescherming op je af.
Gestoorde idioot inderdaad.quote:
Opa? Naar buiten? Nee, hij zit gewoon topless on stream.quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:45 schreef pos het volgende:
Vraagje...ik ben hier pas enkele maanden maar hoe zit het in de zomer? Gaat Oop naar de camping?, Lloret de mar?
Niet op vakantie ofzo..??quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa? Naar buiten? Nee, hij zit gewoon topless on stream.
Wat sip....dus Oma heeft nooit vakantie.......quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, zijn stoel past niet in de auto en Leo bezorgt niet op de camping.
Je hebt een fraai subtiele manier om het nog erger te maken dan het al isquote:Op vrijdag 28 december 2012 18:50 schreef pos het volgende:
[..]
Wat sip....dus Oma heeft nooit vakantie.......
Oop eigenlijk altijd
quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa? Naar buiten? Nee, hij zit gewoon topless on stream.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Je hebt een fraai subtiele manier om het nog erger te maken dan het al is
quote:Op vrijdag 28 december 2012 18:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit is nog een hele nette foto.
Hier in de portiek is er eentje. Eén bonk spieren van, ik denk zo ongeveer, een kleine 60 kilo.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:05 schreef Jian het volgende:
zo'n Rhodesian Ridgeback vreet zo'n Duitse herder met huid en haar op
Was die niet al op???quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:05 schreef Jian het volgende:
zo'n Rhodesian Ridgeback vreet zo'n Duitse herder met huid en haar op
Het was de enige lekkere hond die opa ooit heeft gehad.quote:
Inderdaad, daarom heeft hij ook zo'n verdriet. Dat volstrekt onvoorwaardelijke leiderschap mist hij nog vaak.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:12 schreef Jian het volgende:
Een Duitse herder is een wat slaafse hond, zo heeft Oop ze graag, z'n vrouwen ook trouwens
Holy molyquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:13 schreef beequeen het volgende:
Pracht hond. Iets te groot for my liking.
[ afbeelding ]
Die Herdershond, geloof ik.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:12 schreef pullup het volgende:
Hoe heette die hond van opa eigenlijk ?
Het is ook nooit verstandig als je je toekomstige maaltje gaat benoemen.quote:
La me raden; Rexquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:12 schreef pullup het volgende:
Hoe heette die hond van opa eigenlijk ?
Ze hebben verhoudingsgewijs een heel klein koppie en hebben een heel bijzonder karakter.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:13 schreef beequeen het volgende:
Prachthond. Iets te groot for my liking.
[ afbeelding ]
Ik dacht iets van; Brutusquote:
Lijkt wel een duitser dan!quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Er is maar één mooie hond en die heeft opa gehad, er is maar één goed computer en dat is die van opa, er is maar één goede band en dat is die waar opa van houdt, er is maar één goede stoel en daar zit hij op, maar één goede televisie en daar kijkt hij naar .... Vermoeiend hoor.
Leeuwenjagersquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze hebben verhoudingsgewijs een heel klein koppie en hebben een heel bijzonder karakter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |