Ook valzzzzzzz????quote:Op donderdag 27 december 2012 19:04 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Je moest s weten wat wij allemaal zijn omdat we niet meer met hem meelullen...
Volgens mij hetzelfde als voorheen .. niets dusquote:Op donderdag 27 december 2012 19:04 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Je moest s weten wat wij allemaal zijn omdat we niet meer met hem meelullen...
Tja, ze is aardig beinvloed door Opa, BQquote:Op donderdag 27 december 2012 19:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, mooi. Sommige dingen veranderen nooit.
Ik vraag me echt af waar Pb de lol van inziet om constant te stoken. Bang dat het toopic doodvalt?
quote:Op donderdag 27 december 2012 19:06 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Minstens net zo valsch als hij
Nah, opa zal toch ook wel in de gaten hebben dat hij precies moet doen wat PB zegt. Als hij ruzie krijgt met haar dan heeft-ie pas echt een probleem.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tja, ze is aardig beinvloed door Opa, BQ
Over kooitjes gesproken........quote:Op donderdag 27 december 2012 19:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Nah, opa zal toch ook wel in de gaten hebben dat hij precies moet doen wat PB zegt. Als hij ruzie krijgt met haar dan heeft-ie pas echt een probleem.
Je bent er niet altijd bij hequote:Op donderdag 27 december 2012 19:06 schreef ZOA het volgende:
[..]
Volgens mij hetzelfde als voorheen .. niets dus
O, jee PB de meesteres van Oop,krijg er rare beelden bijquote:Op donderdag 27 december 2012 19:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, opa zal toch ook wel in de gaten hebben dat hij precies moet doen wat PB zegt. Als hij ruzie krijgt met haar dan heeft-ie pas echt een probleem.
Ik heb dr net ook een vriendelijk bericht verstuurdquote:Op donderdag 27 december 2012 19:11 schreef Coos het volgende:
Jongens jullie moeten echt @ConcernedMom gaan volgen op Twitter. Ik lig regelmatig in een deuk. Ze zou zomaar familie van Opa kunnen zijn.![]()
@ConcernedMom420: For those of you calling me racist? I own black clothes? I have friends that's are friends with colored people? I'm NOT racist.
Net zo vriendelijk als die naar mij?quote:Op donderdag 27 december 2012 19:11 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ik heb dr net ook een vriendelijk bericht verstuurd
Nog veel onvriendelijker zelfsquote:Op donderdag 27 december 2012 19:12 schreef ZOA het volgende:
[..]
Net zo vriendelijk als die naar mij?
Heb je gevraagd of ze met je trouwen wil dan??quote:Op donderdag 27 december 2012 19:13 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Nog veel onvriendelijker zelfs
Ik heet geen ZOA, ik ben monogaamquote:Op donderdag 27 december 2012 19:15 schreef ZOA het volgende:
[..]
Heb je gevraagd of ze met je trouwen wil dan??
Dat zou pas echt onvriendelijk zijn!
quote:Op donderdag 27 december 2012 19:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had weer een voltreffer, begrijp ik
Ik ook .. 1 meisje per keerquote:Op donderdag 27 december 2012 19:16 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ik heet geen ZOA, ik ben monogaam
Eet smakelijkquote:Op donderdag 27 december 2012 19:18 schreef beequeen het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga in de pannen roeren. Laterzzzz.
Roer en eet zequote:Op donderdag 27 december 2012 19:18 schreef beequeen het volgende:
[..]![]()
![]()
Waarom stream jij eigenlijk nog niet? Bij DJ Provox op onzechats.tk is nog wel een plekje over hoor.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:18 schreef beequeen het volgende:
[..]![]()
![]()
Lees het eens in je 2de taal, misschien begrijp je het dan, http://be.wikipedia.org/w(...)B0%D0%BC%D1%96%D1%8Fquote:
Wat saai zeg....quote:
Niets voor jou dan??quote:Op donderdag 27 december 2012 19:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waarom stream jij eigenlijk nog niet? Bij DJ Provox op onzechats.tk is nog wel een plekje over hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |