quote:Op donderdag 27 december 2012 18:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Deze verdient een plek in de OP
[ afbeelding ]
Bril-fucking-jant.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Deze verdient een plek in de OP
[ afbeelding ]
Iets met balken en splinters in ogen.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:50 schreef Dotteke het volgende:
Oop wil niet dat zijn kleinkind er bij gehaald wordt, maar die van mij mag er wel bij gehaald worden???????
Volgens mij hele bomenquote:Op donderdag 27 december 2012 18:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Iets met balken en splinters in ogen.
Tnxquote:Op donderdag 27 december 2012 18:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bril-fucking-jant.
Top OP, pullup.
Leo???quote:Op donderdag 27 december 2012 18:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Zelfs z'n medicijnen worden aan huis gebracht. De apotheker komt met een speciale aanhanger voor rijden.
Precies, een openingspost kan het niet meer zijn met dat nummertje 19quote:Op donderdag 27 december 2012 18:55 schreef Jian het volgende:
[..]
dat is geen OP, dat is gewoon een nietszeggende post ..
quote:Op donderdag 27 december 2012 18:57 schreef Scrutinizer het volgende:
In Den Haag hebben ze toch heel goed leidingwater? Opa lust het alleen niet, die lust alleen water uit flesjes.![]()
OMG"Mensen bedenken en doen ook van alles om maar op televisie te komen." Ik verzin dit écht niet
![]()
quote:Op donderdag 27 december 2012 18:57 schreef Scrutinizer het volgende:
In Den Haag hebben ze toch heel goed leidingwater? Opa lust het alleen niet, die lust alleen water uit flesjes.![]()
OMG"Mensen bedenken en doen ook van alles om maar op televisie te komen." Ik verzin dit écht niet
![]()
hahaha geweldigquote:Op donderdag 27 december 2012 18:57 schreef Scrutinizer het volgende:
![]()
Eet smakelijk!!quote:
Holy shit.quote:Op donderdag 27 december 2012 18:57 schreef Scrutinizer het volgende:
![]()
Smakelijk.quote:
Tsja, de keuze is...Ang of BQ.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou, nou.. Angela heeft het gedaan hoor
Zekerquote:Op donderdag 27 december 2012 19:01 schreef beequeen het volgende:
Gewoon een vraagje: zit die ouwe nou in hetzelfde stink-oliegeur-gourmetshirt?
Ja ik ben valzzzzzzzzzzzzzzzz woehoeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 27 december 2012 19:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou, nou.. Angela heeft het gedaan hoor
Twee leuke meiden, moeilijk om keus te maken voor een oude man of niet dan?quote:Op donderdag 27 december 2012 19:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, de keuze is...Ang of BQ.
Ah, mooi. Sommige dingen veranderen nooit.quote:
Je moest s weten wat wij allemaal zijn omdat we niet meer met hem meelullen...quote:Op donderdag 27 december 2012 19:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ben valzzzzzzzzzzzzzzzz woehoeeeeeeeeeeeeee
Tav mij lijkt hij geadviseerd te zijn me niet meer te noemen.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, de keuze is...Ang of BQ.
Zo is het maar net, en zolang dat niet het geval is maak ik me ook geen zorgen!!!quote:Op donderdag 27 december 2012 19:03 schreef jacqhassel het volgende:
Ach ja opa kan het beter zeggen als iemand met verstand toch
Stoken???? Moi???quote:Op donderdag 27 december 2012 19:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, mooi. Sommige dingen veranderen nooit.
Ik vraag me echt af waar Pb de lol van inziet om constant te stoken. Bang dat het toopic doodvalt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |