Het liefst had hij 4 oren.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, hij wil niks missen en zich overal tegenaan bemoeien.
Komt die vingers te kort met nog een neus en 2 oren er bij:Pquote:Op donderdag 27 december 2012 20:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het liefst had hij 4 oren.
En een extra neus.
Dat laatste weet ik niet. Dan moet hij zichzelf toch wel ruiken?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:41 schreef Lavenderr het volgende:
Het liefst had hij 4 oren.
En een extra neus.
Om in te peuterenquote:Op donderdag 27 december 2012 20:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat laatste weet ik niet. Dan moet hij zichzelf toch wel ruiken?
Aaaaawquote:
Daar voel je niets van...quote:Op donderdag 27 december 2012 20:44 schreef pos het volgende:
[..]
Aaaaaw, heeft ie verkering.............
Gaten genoeg, zou ik zo denken.quote:
Pas op Tita, ze wil absoluut niet dat er filmpjes van haar geplaatst worden.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:45 schreef Toverheks het volgende:
sprekend
youtubekwootje verwijderd
oh moet ik hem verwijderen Pb???? wil geen aangiftes aan me kont hebben hangenquote:Op donderdag 27 december 2012 20:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Pas op Tita, ze wil absoluut niet dat er filmpjes van haar geplaatst worden.
Deze dame post hier in dit topic.quote:
Ah, op die fiets, classy.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Deze dame post hier in dit topic.
Oh, wat leuk !quote:Op donderdag 27 december 2012 20:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Deze dame post hier in dit topic.
Level 1800 van The Never ending Storyquote:Op donderdag 27 december 2012 20:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We hebben weer een nieuw level bereikt.
is nog niet begonnenquote:Op donderdag 27 december 2012 20:57 schreef Lavenderr het volgende:
En nu een uur lang Eastenders,![]()
Laat ik Oop even voor in de steek
Enjoy, ik heb het jaren gevolgd.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:57 schreef Lavenderr het volgende:
Veel plezier!quote:Op donderdag 27 december 2012 20:57 schreef Lavenderr het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |