Ja, ik was bij mijn zus, met pa, kinderen, kleinkind en nichtjes met aanhang. Geweldiggenoten.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:33 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, was heel gezellig. Jij bij je zus las ik?
Hebben we beiden het kerstdiner bij Oop moeten missen
Mis je daar wat aan danquote:Op donderdag 27 december 2012 20:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, was heel gezellig. Jij bij je zus las ik?
Hebben we beiden het kerstdiner bij Oop moeten missen
Fijn dat het gezellig was BQ,quote:Op donderdag 27 december 2012 20:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, ik was bij mijn zus, met pa, kinderen, kleinkind en nichtjes met aanhang. Geweldiggenoten.
Die ouwe kan me gestolen worden. Een vette 1000 knaller voor zijn deur lijkt me wel wat. Ruit- en gehoorschade.
Niet zo denigrerend, weet er weinig meer van...maar gezellig was hetquote:
Hij is bezet hoor.quote:
Tsja, hij wil niks missen en zich overal tegenaan bemoeien.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:40 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo zit een koptelefoon toch het lekkerst
Ha ha als het maar gezellig was tochquote:Op donderdag 27 december 2012 20:39 schreef pos het volgende:
[..]
Niet zo denigrerend, weet er weinig meer van...maar gezellig was het
Het liefst had hij 4 oren.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, hij wil niks missen en zich overal tegenaan bemoeien.
Komt die vingers te kort met nog een neus en 2 oren er bij:Pquote:Op donderdag 27 december 2012 20:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het liefst had hij 4 oren.
En een extra neus.
Dat laatste weet ik niet. Dan moet hij zichzelf toch wel ruiken?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:41 schreef Lavenderr het volgende:
Het liefst had hij 4 oren.
En een extra neus.
Om in te peuterenquote:Op donderdag 27 december 2012 20:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat laatste weet ik niet. Dan moet hij zichzelf toch wel ruiken?
Aaaaawquote:
Daar voel je niets van...quote:Op donderdag 27 december 2012 20:44 schreef pos het volgende:
[..]
Aaaaaw, heeft ie verkering.............
Gaten genoeg, zou ik zo denken.quote:
Pas op Tita, ze wil absoluut niet dat er filmpjes van haar geplaatst worden.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:45 schreef Toverheks het volgende:
sprekend
youtubekwootje verwijderd
oh moet ik hem verwijderen Pb???? wil geen aangiftes aan me kont hebben hangenquote:Op donderdag 27 december 2012 20:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Pas op Tita, ze wil absoluut niet dat er filmpjes van haar geplaatst worden.
Deze dame post hier in dit topic.quote:
Ah, op die fiets, classy.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Deze dame post hier in dit topic.
Oh, wat leuk !quote:Op donderdag 27 december 2012 20:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Deze dame post hier in dit topic.
Level 1800 van The Never ending Storyquote:Op donderdag 27 december 2012 20:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We hebben weer een nieuw level bereikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |