Moeder en dochter, dat gaat zelfs PB te ver. Alhoewel ...quote:Op donderdag 27 december 2012 19:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Inderdaad. Zelfs Oop heeft twee vrouwen nu.
mja zo saai ben ik dan niet met moeder en 2 dochtersquote:Op donderdag 27 december 2012 19:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Moeder en dochter, dat gaat zelfs PB te ver. Alhoewel ...
ik had het beter in een spoiler kunnen plaatsen ja...quote:Op donderdag 27 december 2012 19:24 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Laat je meissie t maar niet lezen
je wilde gewoon 'opnaaien'quote:Op donderdag 27 december 2012 19:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
ik had het beter in een spoiler kunnen plaatsen ja...
Dat spreekt toch vanzelf?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:27 schreef beequeen het volgende:
Hij zet het gelijk van darts harder en zet zijn koptelefoon op? Zo sluit hij het geliud van de dames uit en die moeten verplicht meekijken?
Niet te geloven toch?quote:
Ben je blind en doof of is dit sinds 2 minuten het geval?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:29 schreef Pearlbitch het volgende:
De oma's hebben de tv gemonopoliseerd, dus kijkt Oop nu darten op de pc.
Bekvingerdarten?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:29 schreef Pearlbitch het volgende:
De oma's hebben de tv gemonopoliseerd, dus kijkt Oop nu darten op de pc.
[ afbeelding ]
Je hoort nu geen dartgeluiden meer, maar alleen de tv.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je blind en doof of is dit sinds 2 minuten het geval?
Ja, was heel gezellig. Jij bij je zus las ik?quote:Op donderdag 27 december 2012 20:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet te geloven toch?
Leuke kerstdagen gehad?
Ja, ik was bij mijn zus, met pa, kinderen, kleinkind en nichtjes met aanhang. Geweldiggenoten.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:33 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, was heel gezellig. Jij bij je zus las ik?
Hebben we beiden het kerstdiner bij Oop moeten missen
Mis je daar wat aan danquote:Op donderdag 27 december 2012 20:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, was heel gezellig. Jij bij je zus las ik?
Hebben we beiden het kerstdiner bij Oop moeten missen
Fijn dat het gezellig was BQ,quote:Op donderdag 27 december 2012 20:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, ik was bij mijn zus, met pa, kinderen, kleinkind en nichtjes met aanhang. Geweldiggenoten.
Die ouwe kan me gestolen worden. Een vette 1000 knaller voor zijn deur lijkt me wel wat. Ruit- en gehoorschade.
Niet zo denigrerend, weet er weinig meer van...maar gezellig was hetquote:
Hij is bezet hoor.quote:
Tsja, hij wil niks missen en zich overal tegenaan bemoeien.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:40 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo zit een koptelefoon toch het lekkerst
Ha ha als het maar gezellig was tochquote:Op donderdag 27 december 2012 20:39 schreef pos het volgende:
[..]
Niet zo denigrerend, weet er weinig meer van...maar gezellig was het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |