Een Mental Image is al genoeg... My Eyessssssquote:Op donderdag 27 december 2012 21:00 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop krijgt niet alleen een lekker biertje, maar ook nog eens een dikke zoen van Oma
[ afbeelding ]
Vast niet.quote:Op donderdag 27 december 2012 20:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, wat leuk !
Maar vindt deze dame het goed dat ze hier voorgesteld wordt?
Zo'n Unoxmuts zou Oop best wel staan...quote:Op donderdag 27 december 2012 20:56 schreef Toverheks het volgende:
oh ff een leuk nieuwtje, vers van de Pers..................................Opa en Hop gaan de 1e januarie meedoen aan de nieuwjaarsduik, Hop probeert op oud en nieuw klokslag 12 uur als de herrie los barst, uit te breken uit zijn dwangbuis en klimt dan over het hek, of pakt zijn zelf gegraven tunneltje.............
Dus als echte die-hard fAN gaan sommige toch wel Opa ff aanmoedigen op het strand van Scheveningen..........
Ik denk niet dat ze het op prijs stelt als ik zeg wie het is. Als ze het bekend wil maken komt ze er zelf wel mee denk ik.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:01 schreef Scrutinizer het volgende:
"Wie is dat wijf, Tb? Euh ...PB?"
Eerst eten; gratin dauphinoise à la tonja en sla met een mosterd-olijfolie-knoflook-wittebalsamicoazijn dressing. Het plan was om er ook nog een kogelbiefstukje bij de bakken, maar Albert leverde ze nietquote:Op donderdag 27 december 2012 21:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zo'n Unoxmuts zou Oop best wel staan...
Oei, wat zeg ik nou weer met Tonja die meeleest in dit topic....
Smakelijk!quote:
Is dat die gek?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:07 schreef jacqhassel het volgende:
Van Gerwen gaat door naar kwartfinale![]()
Off topic, of is die ouwe zijn tegenstander?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:07 schreef jacqhassel het volgende:
Van Gerwen gaat door naar kwartfinale![]()
Ze is niet van mijn partij maar het zal me aan m'n reet roesten wie ze is. Wel leuk vind ik het om op haar wikipagina te lezen dat ze het al in haar maidenspeech in de Tweede Kamer over de dames op de chat van opa heeft gehad.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze het op prijs stelt als ik zeg wie het is. Als ze het bekend wil maken komt ze er zelf wel mee denk ik.
quote:Ze hield haar maidenspeech op 6 februari 2007 over een verbod op de handel in producten van zadelrobben en klapmutsen.
dat denk ik wel beequeenquote:Op donderdag 27 december 2012 21:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Off topic, of is die ouwe zijn tegenstander?
Niet geheel off topic. De kwartfinales zijn zaterdag en die staan bol van Nederlandse inbreng. En net op die dag is Grote Oma jarig en moeten ze met z'n allen naar de chinees. Als er wifi is neemt Oop Oma's tablet mee naar het restaurant om toch niets te hoeven missen.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Off topic, of is die ouwe zijn tegenstander?
Vast niet van Leo?quote:Op donderdag 27 december 2012 21:06 schreef tonja het volgende:
[..]
Eerst eten; gratin dauphinoise à la tonja en sla met een mosterd-olijfolie-knoflook-wittebalsamicoazijn dressing. Het plan was om er ook nog een kogelbiefstukje bij de bakken, maar Albert leverde ze niet
Zij heeft nog nooit iets gegeten dat niet heeeerrrrrlijk was.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:23 schreef beequeen het volgende:
Het banaantje van zijn vrouw was overrijp, maar heeeerrrrrrlijk. Typical.
jah het klinkt iig heerlijker dan aardappelpuree met slaquote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 21:30 schreef ZOA het volgende:
[..]
jah het klinkt iig heerlijker dan aardappelpuree met sla
Ik zit, as usual, met open mond te luisteren.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa regelt even wie van zijn dames maandag de oliebollen gaat halen. Ook is er nog enige strijd over hoeveel er gehaald moeten worden. Opa vindt de dames maar spilziek, hij halveert de door grote oma genoemde aantallen. Grote oma weet van geen wijken. Opa neemt z'n dames binnenkort ook nog uit eten, naar Mehmet![]()
Even de stad in. Ik ben nu al zat, dat wordt lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |