Hahahahahaquote:
Trusten BQquote:Op donderdag 27 december 2012 22:18 schreef beequeen het volgende:
Die ouwe had gezegd 50/50 voor Barney.![]()
Fijne avond allemaal and don't let the bedbugs bite you.
De dag dat grote oma dat belletje achter in zijn huig plaatst kan nooit ver weg zijn..quote:Op donderdag 27 december 2012 22:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Niet alleen darters hebben last van chronische dorst, maar ook kijken naar darten veroorzaakt een droge keel. Een belletje biedt gelukkig uitkomst
[ afbeelding ]
Sleep well BQquote:Op donderdag 27 december 2012 22:18 schreef beequeen het volgende:
Die ouwe had gezegd 50/50 voor Barney.![]()
Fijne avond allemaal and don't let the bedbugs bite you.
Geef mij maar wat te drinken, een belletje blijft zo steken tegen mijn huig.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Niet alleen darters hebben last van chronische dorst, maar ook kijken naar darten veroorzaakt een droge keel. Een belletje biedt gelukkig uitkomst
[ afbeelding ]
Full Screenquote:Op donderdag 27 december 2012 22:44 schreef pullup het volgende:
Jij kijkt hem echt op groot formaat Ben
Morguh Jacq, en gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een mooie dag van.quote:
Dank je.quote:Op vrijdag 28 december 2012 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Jacq, en gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een mooie dag van.![]()
![]()
de uiteindelijke beslissing ligt bij de rayonhoofdenquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:49 schreef Jian het volgende:
Mogguh,![]()
Gefeliciteerd Jack![]()
En let op, ik voorspel voor volgende week, geen Elfstedentocht, ik herhaal geen Elfstedentocht
Jammer, want Oop had zijn schaatsen al uit het vet gehaald..quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:49 schreef Jian het volgende:
Mogguh,![]()
Gefeliciteerd Jack![]()
En let op, ik voorspel voor volgende week, geen Elfstedentocht, ik herhaal geen Elfstedentocht
Zijn scheve schaatsen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jammer, want Oop had zijn schaatsen al uit het vet gehaald..
Friese doorlopers, maatje 37 waarschijnlijk, laatst gebruikt toen ie een jaar of 10 wasquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jammer, want Oop had zijn schaatsen al uit het vet gehaald..
Een stille dan,misschien?quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:49 schreef Jian het volgende:
Mogguh,![]()
Gefeliciteerd Jack![]()
Oop's kontje?quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Friese doorlopers, maatje 37 waarschijnlijk, laatst gebruikt toen ie een jaar of 10 was![]()
Lekker kontje trouwens, vast niet van jou
Nee, ik bedoelde natuurlijk dat kontje in die rode pantalon de veauquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop's kontje?Da's niet van mij nee...
eind februari zitten in Zandvoort al heerlijk in het zonnetje achter het glas, met een Cubra Libre on the rocksquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:15 schreef Toverheks het volgende:
Wat lees ik nou? geen Elfstedentocht volgende week, let op mijn woorden die vind pas plaats in Feb. 2013..........want het gaat me toch sneeuwen en vriezen in 2013
Die is wel van mij ja.. En van mijn vriending natuurlijk, die is voor 50% mede-eigenaarquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde natuurlijk dat kontje in die rode pantalon de veau
In mijn geval is het dan Noordwijk, maar ik help het je hopen in elk geval!quote:Op vrijdag 28 december 2012 12:25 schreef Jian het volgende:
[..]
eind februari zitten in Zandvoort al heerlijk in het zonnetje achter het glas, met een Cubra Libre on the rocks
ja ben vrijquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Gefeliciteerd Jacq!
Je bent toch wel vrij vandaag?
wij gaan helemaal niet in Zandvoort zitten in Feb. wij gaan schaatsen, ze hadden het me zo beloofd, de weervrouwen/mannen, we zouden strenge winter krijgenquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:25 schreef Jian het volgende:
[..]
eind februari zitten in Zandvoort al heerlijk in het zonnetje achter het glas, met een Cubra Libre on the rocks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |