Hahahahahaquote:
Trusten BQquote:Op donderdag 27 december 2012 22:18 schreef beequeen het volgende:
Die ouwe had gezegd 50/50 voor Barney.![]()
Fijne avond allemaal and don't let the bedbugs bite you.
De dag dat grote oma dat belletje achter in zijn huig plaatst kan nooit ver weg zijn..quote:Op donderdag 27 december 2012 22:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Niet alleen darters hebben last van chronische dorst, maar ook kijken naar darten veroorzaakt een droge keel. Een belletje biedt gelukkig uitkomst
[ afbeelding ]
Sleep well BQquote:Op donderdag 27 december 2012 22:18 schreef beequeen het volgende:
Die ouwe had gezegd 50/50 voor Barney.![]()
Fijne avond allemaal and don't let the bedbugs bite you.
Geef mij maar wat te drinken, een belletje blijft zo steken tegen mijn huig.quote:Op donderdag 27 december 2012 22:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Niet alleen darters hebben last van chronische dorst, maar ook kijken naar darten veroorzaakt een droge keel. Een belletje biedt gelukkig uitkomst
[ afbeelding ]
Full Screenquote:Op donderdag 27 december 2012 22:44 schreef pullup het volgende:
Jij kijkt hem echt op groot formaat Ben
Morguh Jacq, en gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een mooie dag van.quote:
Dank je.quote:Op vrijdag 28 december 2012 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Jacq, en gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een mooie dag van.![]()
![]()
de uiteindelijke beslissing ligt bij de rayonhoofdenquote:Op vrijdag 28 december 2012 10:49 schreef Jian het volgende:
Mogguh,![]()
Gefeliciteerd Jack![]()
En let op, ik voorspel voor volgende week, geen Elfstedentocht, ik herhaal geen Elfstedentocht
Jammer, want Oop had zijn schaatsen al uit het vet gehaald..quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:49 schreef Jian het volgende:
Mogguh,![]()
Gefeliciteerd Jack![]()
En let op, ik voorspel voor volgende week, geen Elfstedentocht, ik herhaal geen Elfstedentocht
Zijn scheve schaatsen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jammer, want Oop had zijn schaatsen al uit het vet gehaald..
Friese doorlopers, maatje 37 waarschijnlijk, laatst gebruikt toen ie een jaar of 10 wasquote:Op vrijdag 28 december 2012 11:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jammer, want Oop had zijn schaatsen al uit het vet gehaald..
Een stille dan,misschien?quote:Op vrijdag 28 december 2012 10:49 schreef Jian het volgende:
Mogguh,![]()
Gefeliciteerd Jack![]()
Oop's kontje?quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Friese doorlopers, maatje 37 waarschijnlijk, laatst gebruikt toen ie een jaar of 10 was![]()
Lekker kontje trouwens, vast niet van jou
Nee, ik bedoelde natuurlijk dat kontje in die rode pantalon de veauquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Oop's kontje?Da's niet van mij nee...
eind februari zitten in Zandvoort al heerlijk in het zonnetje achter het glas, met een Cubra Libre on the rocksquote:Op vrijdag 28 december 2012 12:15 schreef Toverheks het volgende:
Wat lees ik nou? geen Elfstedentocht volgende week, let op mijn woorden die vind pas plaats in Feb. 2013..........want het gaat me toch sneeuwen en vriezen in 2013
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |