quote:
quote:
Ban.quote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 15:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ban.
Hoewel.. dit is niet hun sterkste nummer. Je mag blijven.
Iemand?quote:Op donderdag 27 december 2012 15:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat doet dat Ijsklontjes eigenlijk in de OP?
2 minuten vertraging? Hopelijk niet op Fok..quote:Op donderdag 27 december 2012 15:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
De stream loopt echt iets van 2 minuten achter op de ether oid
Zeer geestig van diegene.quote:
Ik ben een beetje aan het gamen in de woonkamer(waar ik niet rook) en iedere keer als ik wat ga roken hoor ik het halve nummer wat ik in de woonkamer al gehoord heb.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:45 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
2 minuten vertraging? Hopelijk niet op Fok..
Hahaha dat valt nu pas opquote:Op donderdag 27 december 2012 15:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat doet dat Ijsklontjes eigenlijk in de OP?
Oh die zeg dat dan meteenquote:Op donderdag 27 december 2012 15:47 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Die vier mannen met dat messi haar en die japanner.
quote:Op donderdag 27 december 2012 15:47 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Die vier mannen met dat messi haar en die japanner.
lekker op de zolderkamerquote:Op donderdag 27 december 2012 15:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Net in de auto meebleren met Robbie en Dire Straits, nu weer op de bank met de Beatles en jullie
quote:Op donderdag 27 december 2012 15:49 schreef golfer het volgende:
Wat een kotsmuziek heeft die man toch altijd.
Moet zeker nog in de overgang komen?quote:
Heb je hem weerquote:
quote:
Denk eerder dat je een enorme bak diarree zo hebtquote:
Zie dat beest gniffelen danquote:Op donderdag 27 december 2012 15:51 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Jij zit veel te diep van binnen...
Geen ideequote:Op donderdag 27 december 2012 15:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Moet zeker nog in de overgang komen?
quote:Op donderdag 27 december 2012 15:50 schreef laxus13 het volgende:
[..]Nee is ook fan van Prince en MJ en jaren 80 stuff
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 december 2012 15:51 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan er echt niet meer mee omgaan.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:51 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 december 2012 15:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]oké dan is ze een heeeeeeeeeeeeeel klein beetje gek
Oh ja ze was ook nog verliefd op de zanger van The SweetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar nu is het even genoeg over mijn ma
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.
quote:Op donderdag 27 december 2012 15:51 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Euhh 44 of 45quote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 15:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]No more Berlingo'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
quote:Op donderdag 27 december 2012 15:53 schreef MaJo het volgende:
Deze is nog uit mijn Marco tijd en ik blijf hem mooi vinden
Tevensik ben er weer
quote:Op donderdag 27 december 2012 15:53 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Oh ja ze was ook nog verliefd op de zanger van The Sweet![]()
Maar nu is het even genoeg over mijn ma
Ligt eraanquote:
Ach, wat lekker jong nog.quote:
quote:
I can laugh about it.quote:Op donderdag 27 december 2012 15:51 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
No MILF todayquote:
Zekersquote:
Erg tof ja, ik ken ze inmiddels al zooooo langquote:Op donderdag 27 december 2012 15:55 schreef FritsFlits het volgende:
Die lui hebben echt een klote uitspraak. Jammer, zijn beste toffe gozers verder
Nog een half jaar studerenquote:Op donderdag 27 december 2012 15:56 schreef MaJo het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen tijd om hier te posten, veel te druk op het werkHoeven jullie allemaal niet te werken?
Studerenquote:
Werk?quote:Op donderdag 27 december 2012 15:56 schreef MaJo het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen tijd om hier te posten, veel te druk op het werkHoeven jullie allemaal niet te werken?
Nou, ben er nu wel klaar mee eigenlijkquote:Op donderdag 27 december 2012 15:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
StuderenIk mis die tijd
Trouwens bizar dat het alweer een jaar geleden is dat ik hier poste, lijkt echt maar een paar maanden geleden
Ik weet dat jij ook moet werkenquote:
Dat denk je nu maar later verlang je ernaar terug. Altijd vroeg op moeten staanquote:Op donderdag 27 december 2012 15:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nou, ben er nu wel klaar mee eigenlijk
Dat begreep ikquote:Op donderdag 27 december 2012 15:59 schreef FritsFlits het volgende:
Met studeren dus, niet met jouw posts..
Haha, alsof wat ik ga doen normale werktijden heeftquote:Op donderdag 27 december 2012 15:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik weet dat jij ook moet werken
[..]
Dat denk je nu maar later verlang je ernaar terug. Altijd vroeg op moeten staan
quote:Op donderdag 27 december 2012 16:00 schreef golfer het volgende:
1301 Wind Beneath My Wings Bette Midler 1980(werd gespeeld op begrafenis ex-schoonmoeder
)
Daar heb je wel geluk mee, ben er nog steeds mee bezig om latere werktijden te krijgenquote:Op donderdag 27 december 2012 16:00 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Haha, alsof wat ik ga doen normale werktijden heeft
Ah ok, ik kan dat niet goedquote:Op donderdag 27 december 2012 16:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben morgen op de zaak, ja, maar werken zal het niet veel worden...
Ik dacht hetzelfdequote:
Nope.quote:
Ja, wtfquote:Op donderdag 27 december 2012 16:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ow... lekker dat nieuwsover die dochter met hamer
Tinie Lopez?quote:Op donderdag 27 december 2012 16:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ow... lekker dat nieuwsover die dochter met hamer
Wat voor set?quote:Op donderdag 27 december 2012 16:02 schreef FritsFlits het volgende:
Afgelopen oktober/november elke dag 4.50 opstaan en pas 21.00 uur in bed. Altijd leuk de set
quote:
Stage op de set van VRijland. Lekker tussen de koeien en de stront midden in een koud weiland.quote:
Dat het debiel is om jezelf een vegetarische 'slager' te noemen.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Wat was er nou met Vega Polis?ik hoorde niet alles ik ging
effe wat te drinken pakken
Zijn moeder Jennifer is best wel een MILFquote:
Wat is een set in dezequote:Op donderdag 27 december 2012 16:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Stage op de set van VRijland. Lekker tussen de koeien en de stront midden in een koud weiland.![]()
![]()
eigenlijk wel !quote:Op donderdag 27 december 2012 16:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat het debiel is om jezelf een vegetarische 'slager' te noemen.
J-Lo vind ik dus echt geen lekkere dame...quote:Op donderdag 27 december 2012 16:05 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zijn moeder Jennifer is best wel een MILF
filmset, Vrijland is een serie.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is een set in dezeVrijland zegt me niets
VRijland is een kinderserie van de KRO. De set is de plek waar het wordt opgenomen.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is een set in dezeVrijland zegt me niets
Ah dan snapte ik het woord set dus wel goedquote:Op donderdag 27 december 2012 16:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
filmset, Vrijland is een serie.
quote:Op donderdag 27 december 2012 16:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vrijland is niet te verwarren met Passie in de Polder
Nee, is bedoeld voor kinderen.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah dan snapte ik het woord set dus wel goedMaar nooit van gehoord, is het wat?
volgens mij heb ik vertraging ik hoor helemaal geen Georgiequote:Op donderdag 27 december 2012 16:06 schreef Eska het volgende:
Oh, bij dit nummer helpt zelfs het allergrootste zwak voor George Michael niet....vreselijk vind ik dit.
Radio is altijd sneller.quote:
Woon je in Friesland? Daar wordt Bohemian Rhapsody pas op 2 januari gedraaid.quote:
Jip kinderserie, dus kijk het nooitquote:Op donderdag 27 december 2012 16:07 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nee, is bedoeld voor kinderen.
quote:Op donderdag 27 december 2012 16:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vrijland is niet te verwarren met Passie in de Polder
Haha geniaal ja, hoorde het vanochtendquote:Op donderdag 27 december 2012 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Woon je in Friesland? Daar wordt Bohemian Rhapsody pas op 2 januari gedraaid.
quote:Op donderdag 27 december 2012 16:08 schreef MaJo het volgende:
Ik ga weer even werken, vanavond ga ik weer slap mee ouwehoeren
Tot vanavondquote:Op donderdag 27 december 2012 16:08 schreef MaJo het volgende:
Ik ga weer even werken, vanavond ga ik weer slap mee ouwehoeren
Niet te verwarren met Sex voor de Buchquote:
Ieeekkksss.. ..2 heaumeaus's die samen zingen.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Peterselie uit oren Golfert trekt
Terwijl het geen tribute was oidquote:Op donderdag 27 december 2012 16:08 schreef Cynix ® het volgende:
Bij dit liedje vraag ik me altijd af wie er nu weer d00d is.
ja tis geen vrolijkertquote:Op donderdag 27 december 2012 16:08 schreef Cynix ® het volgende:
Dat was iets met bruine bonen....quote:Op donderdag 27 december 2012 16:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Niet te verwarren met Sex voor de Buch
alleen Georgie is homo volgens mijquote:Op donderdag 27 december 2012 16:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Ieeekkksss.. ..2 heaumeaus's die samen zingen.
Nelson en Bush hebben denk niet lang meer, dus ze doen dit alvast maarquote:Op donderdag 27 december 2012 16:08 schreef Cynix ® het volgende:
Niks geniaals aan, dom gelul van Sanderquote:Op donderdag 27 december 2012 16:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
Haha geniaal ja, hoorde het vanochtend
helllllllnoooooquote:Op donderdag 27 december 2012 16:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
alleen Georgie is homo volgens mij
ach, meer dan 50% van de lijst bestaat uit heaumeaus die al dan niet met zichzelf spelen.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Ieeekkksss.. ..2 heaumeaus's die samen zingen.
quote:Op donderdag 27 december 2012 16:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
maar dat weet ik ook niet helemaal zeker
Elton heeft het ongeveer uitgevonden, hoor.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
maar dat weet ik ook niet helemaal zeker
Volgens mij alleen Elton...quote:Op donderdag 27 december 2012 16:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat gisterenavond werd gezegd overigens.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Niks geniaals aan, dom gelul van Sander
Bi?quote:Op donderdag 27 december 2012 16:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oh nou wat maakt het uit![]()
is dit nou wel of niet een mooie plaat?
Ik kan niet beslissen
Volgensmij een van de eerste platen waar ik op geschuifelt heb.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oh nou wat maakt het uit![]()
is dit nou wel of niet een mooie plaat?
Ik kan niet beslissen
Blijft geweldigquote:
Oh?quote:Op donderdag 27 december 2012 16:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Volgensmij een van de eerste platen waar ik op geschoffelt heb.
OH?quote:Op donderdag 27 december 2012 16:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Volgensmij een van de eerste platen waar ik op geschuifelt heb.
Nou, het zegt misschien iets over je muziekvoorkeur...quote:Op donderdag 27 december 2012 16:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja !Weetikveel
dat boeit toch niet
quote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 16:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
OH?![]()
ja zal best....
Zit je te glijden?quote:Op donderdag 27 december 2012 16:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
oepf................ allemaal effe kop dicht
Idd..quote:
Ja, hij loeit wel zo nu en dan.quote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 16:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
oepf................ allemaal effe kop dicht
Polonaise zou wel origineel zijn geweestquote:Op donderdag 27 december 2012 16:17 schreef golfer het volgende:
Dat was nog eens een leuke begrafenis...
quote:Op donderdag 27 december 2012 16:18 schreef laxus13 het volgende:
Gelukkig is The Rose een stuk beter
Ja, die vind ik wel mooi.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:18 schreef laxus13 het volgende:
Gelukkig is The Rose een stuk beter
De Blauhûster Dakkapel versie?quote:Op donderdag 27 december 2012 16:17 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Polonaise zou wel origineel zijn geweest
Ik heb een zwak voor mensen die in het openbaar hun moeder 'mama' en hun vader 'papa' noemen...quote:Op donderdag 27 december 2012 16:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben zo blij dat we bij de begrafenis van mijn mama mijn vader van het idee van een echt radionummer afgehouden hebben, hij wilde o.a. Tears in Heaven (en dat komt me toch vaak voor op skyradio......)
Hebben we daarna gedaan.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:17 schreef FritsFlits het volgende:
Polonaise zou wel origineel zijn geweest
Die was wel goed jaquote:Op donderdag 27 december 2012 16:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
Haha geniaal ja, hoorde het vanochtend
quote:Op donderdag 27 december 2012 16:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor mensen die in het openbaar hun moeder 'mama' en hun vader 'papa' noemen...
Eensch.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:21 schreef Eska het volgende:
Dit vind een beetje jammer van Fleedwood Mac, ze hebben zoveel mooiers gemaakt.
De live is sowieso beterquote:Op donderdag 27 december 2012 16:21 schreef Eska het volgende:
De live versie van The Dance is dan ook veel beter.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:21 schreef Eska het volgende:
Ja dat kan soms geen goed idee zijn, dan. Blijft toch lastig hoor, vind ik, om het juiste te kiezen.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben zo blij dat we bij de begrafenis van mijn mama mijn vader van het idee van een echt radionummer afgehouden hebben, hij wilde o.a. Tears in Heaven (en dat komt me toch vaak voor op skyradio......)
quote:Op donderdag 27 december 2012 16:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit was mijn kennismaking met Fleetwood Mac denk ik, het is nooit meer goedgekomen.
Ik had gelukkig al direct het juiste nummer paraat: Stay with me 'til the morning van Vicky Brown. Wist dat mijn moeder dat prachtig vond en mijn vader ook en het paste wel.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:22 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja dat kan soms geen goed idee zijn, dan. Blijft toch lastig hoor, vind ik, om het juiste te kiezen.
Toch jammer...quote:De hijgvocalen op "Big Love" zijn niet door Steve Nicks, maar Fleetwood Mac-gitarist Lindsey Buckham, die door middel van oscillators zijn stem hoger liet klinken.
Sowieso nummers die dichter bij de persoon stonden of de persoon zelf erg mooi vond, vind ik een betere keuze dan een 'populair' nummer.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik had gelukkig al direct het juiste nummer paraat: Stay with me 'til the morning van Vicky Brown. Wist dat mijn moeder dat prachtig vond en mijn vader ook en het paste wel.
Moet je Sky even opzetten...quote:Op donderdag 27 december 2012 16:27 schreef laxus13 het volgende:
The Power Of Love vind ik nog beter
Ok, ik ben er nietquote:
Ah, fijn dat er zo'n logische keuze was. Zo rot als je daar gedoe over moet hebben.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik had gelukkig al direct het juiste nummer paraat: Stay with me 'til the morning van Vicky Brown. Wist dat mijn moeder dat prachtig vond en mijn vader ook en het paste wel.
de echte clip lieten ze pas na de 80s een beetje zien, toen het een hit was zag je een soort liveclip met zaklantaarns.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zie nu de clip erbij, had ik nog nooit gezien
Veel plezier en sterkte.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:31 schreef MadMaster het volgende:
Veel plezier/irritaties allemaal, zo de stad in naar Dolf Jansen's oudejaarsshow...
Ik snap heel goed waarom, ik was zelf nu nog gechoqueerd en ik weet heus wel waar dat nummer over gaatquote:Op donderdag 27 december 2012 16:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
de echte clip lieten ze pas na de 80s een beetje zien, toen het een hit was zag je een soort liveclip met zaklantaarns.
Dag!quote:Op donderdag 27 december 2012 16:31 schreef MadMaster het volgende:
Veel plezier/irritaties allemaal, zo de stad in naar Dolf Jansen's oudejaarsshow...
quote:
Opschrijven!quote:Op donderdag 27 december 2012 16:32 schreef MaJo het volgende:
Elk jaar neem ik me weer voor om eens echt naar Pink Floyd te gaan luisteren maar het komt er nooit echt van
Ondergoed stelen van vrouwen.quote:
Stoute Arnoldquote:Op donderdag 27 december 2012 16:33 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ondergoed stelen van vrouwen.
Dumpen die shit en beginnen met CD's of Flacquote:Op donderdag 27 december 2012 16:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb ergens heeeeel veel van Pink Floyd op mp3 liggen, opgedrongen door ex, nog nooit geluisterd
Sweet Emotion hoort er ook inquote:Op donderdag 27 december 2012 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben absoluut geen fan van deze band, maar deze is wel errug lekker
quote:
Ik heb ook minimaal 1 gekregen LP staan hoor, zelfde verhaalquote:Op donderdag 27 december 2012 16:34 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dumpen die shit en beginnen met CD's of Flac
Welke LP?quote:Op donderdag 27 december 2012 16:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb ook minimaal 1 gekregen LP staan hoor, zelfde verhaal
Je schittert door afwezigheid afgelopen dagenquote:Op donderdag 27 december 2012 16:38 schreef Diaan73 het volgende:
Hoi!
Nu in de trein, straks eten en borrelen met collega's.
Kan nog wel mooi even luisteren nu.
Dark Side of the Moon?quote:Op donderdag 27 december 2012 16:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja euh, weet ik veel, volgens mij staat Money erop
Bij mij gaat ie morgen ook op 2 de hele dag!quote:Op donderdag 27 december 2012 16:38 schreef D. het volgende:
Ik heb vandaag op het werk 'Radio 2 luisteren' ingevoerd
U gaat door voor de koelvries combinatie!quote:Op donderdag 27 december 2012 16:39 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dark Side of the Moon?Met die prisma op de voorkant
Spoiler? Was gewoon al bezig heur.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:39 schreef D. het volgende:
[..]
Spoilers
Wel een goede spoiler trouwens
quote:
Kan ik wel gebruikenquote:Op donderdag 27 december 2012 16:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
U gaat door voor de koelvries combinatie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |